Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Carsharing v Praze: poskytovatelé sdílených aut v modrých zónách ušetří

Sdílená auta zaparkují v modrých zónách za symbolickou cenu. Magistrát věří, že by takzvaný carsharing mohl být jednou z odpovědí na stále se zvyšující počet automobilů v pražských ulicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J70a92k77u78b 29F81e55i43f92a46r 7879679316869

Kouzlo dopravy je v její plynulosti, teda:

1. dostavět Pražský okruh a vyřešit problém zbytečného tranzitu přes centrum

2. nezastavět každou volnou plochu kancelářemi nebo byty

3. budovat parkoviště nedzemní i podzemní, pokud to jde

4. budovat PR parkoviště ve smyslupných lokalitách

5. nedávat semafory na každý roh

6. nedělat přechody bez světelné signalizace po 20 metrech

7. zrušit nesmyslé pruhy pro cyklisty, kteří tam stejně nejezdí a nechat 2 jízdní pruhy pro auta

...a ještě by se dalo pokračovat

+2/−1
23.6.2016 9:17

J34a68k60u56b 85R64o49u46s 3793500944542

Kdybyste místo těchhle kravin ty zóny radši úplně zrušili. Rv

+1/−1
23.6.2016 2:09

T23o74m47a43s 38N29o37v14o88t24n66y 1811384786285

Carsharing samozřejmě nevyřeší nic. To je využitelné pouze pro lidi, co auto stejně nemají a potřebují ho jednou za čas a zároveň jsou dostatečně flexibilní časově. Pokud chcete auto v carsharingu používat např. pro rodinu o víkendu a svátcích, kdy to chce většina, tak prostě většina má smůlu nebo musí rezervovat hodně dopředu. Carsharing je slepá cesta, která je využitelná pro naprosto minimální počet lidí. A navíc pokud auto potřebuju fakt málo, tak stačí půjčovna nebo taxík. Žádný opruz že auto stojí někde na druhé straně města, že ho musím vrátit do určité doby atd. Carsharing je byznys pouze pro provozovatele a v 9 z 10 případů by bez dotací ani nefungoval. Viz slavná Rekola.

+7/−3
22.6.2016 19:46

M45a54r95t86i85n 59N47o53v90o52t43n69ý 8639184337224

Aby to fungovalo, musí být těch aut hodně, ale pořád to bude míň, než kolik by jich v centru bylo kdyby každý jel svým. A na dovolenou a víkendy s rodinou bude každý mít svoje auto.

0/0
23.6.2016 0:43
Foto

V37o82j74t68ě80c94h 59V18o68p39a26ř97i19l 2114776286170

Zase zbytečně striktní regulace, které službu prodražují a tím ji udělají nepříliš zajímavou. Např. takové šestileté auto zpravidla není žádný vrak, má mnohem blíže novému autu - stačil by bohatě ten požadavek na Euro 5.

+4/0
22.6.2016 18:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.