Diskuze

Carsharing v Praze: poskytovatelé sdílených aut v modrých zónách ušetří

Sdílená auta zaparkují v modrých zónách za symbolickou cenu. Magistrát věří, že by takzvaný carsharing mohl být jednou z odpovědí na stále se zvyšující počet automobilů v pražských ulicích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Kouzlo dopravy je v její plynulosti, teda:

1. dostavět Pražský okruh a vyřešit problém zbytečného tranzitu přes centrum

2. nezastavět každou volnou plochu kancelářemi nebo byty

3. budovat parkoviště nedzemní i podzemní, pokud to jde

4. budovat PR parkoviště ve smyslupných lokalitách

5. nedávat semafory na každý roh

6. nedělat přechody bez světelné signalizace po 20 metrech

7. zrušit nesmyslé pruhy pro cyklisty, kteří tam stejně nejezdí a nechat 2 jízdní pruhy pro auta

...a ještě by se dalo pokračovat

2 1
možnosti
JR

J82a11k10u21b 56R46o43u51s

23. 6. 2016 2:09

Kdybyste místo těchhle kravin ty zóny radši úplně zrušili. Rv

1 1
možnosti
TN

Carsharing samozřejmě nevyřeší nic. To je využitelné pouze pro lidi, co auto stejně nemají a potřebují ho jednou za čas a zároveň jsou dostatečně flexibilní časově. Pokud chcete auto v carsharingu používat např. pro rodinu o víkendu a svátcích, kdy to chce většina, tak prostě většina má smůlu nebo musí rezervovat hodně dopředu. Carsharing je slepá cesta, která je využitelná pro naprosto minimální počet lidí. A navíc pokud auto potřebuju fakt málo, tak stačí půjčovna nebo taxík. Žádný opruz že auto stojí někde na druhé straně města, že ho musím vrátit do určité doby atd. Carsharing je byznys pouze pro provozovatele a v 9 z 10 případů by bez dotací ani nefungoval. Viz slavná Rekola.

7 3
možnosti
MN

Aby to fungovalo, musí být těch aut hodně, ale pořád to bude míň, než kolik by jich v centru bylo kdyby každý jel svým. A na dovolenou a víkendy s rodinou bude každý mít svoje auto.

0 0
možnosti
Foto

Zase zbytečně striktní regulace, které službu prodražují a tím ji udělají nepříliš zajímavou. Např. takové šestileté auto zpravidla není žádný vrak, má mnohem blíže novému autu - stačil by bohatě ten požadavek na Euro 5.

4 0
možnosti