Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvajová trať z Divoké Šárky se mění, přibudou místa pro parkování

Praha změnila projekt tramvajové trati z Divoké Šárky. Vyslyšela totiž stížnosti obyvatel, kteří se obávali nárůstu hluku a úbytku parkovacích míst. Nový návrh si více všímá zachování zeleně i míst pro parkování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28o78s56e16f 86Š77v42e89c 6775836754803

nechcete tramvaj - budete ji mít

chcete zachovat počet parkovacích míst - budete mít zóny placeného stání.

Rv "Radnice Prahy 6 i magistrát si od přivedení tramvají slibují, že přispějí k výraznému omezení automobilové dopravy" --- Dědina bude díky tramvajím obležená auty jak Petřinské metro

Rv „Tramvajová trať také vždy vede k tomu, že daná lokalita ožije. Vznikají kolem ní malé obchody, služby i místa pro setkávání obyvatel,“ říká náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD)." --- No možná v centru města. Tady se možná zvýší tržby Vietnamcům u zastávky busu Sídl. na Dědině

0/0
13.7.2016 22:01

K45a45r21e27l 71D44r97d45a 6664262217

Dost arogantní text. Vždyť jsou tam jen názory stavitele - Prahy a DPP.

Posunutí plotu ve Vlastině je o vykácení stávající zeleně na pozemcích armády. "Zachování aleje" bylo o nesmyslném řešení, kdy se stávající alej vedle chodníku nově ocitne mezi kolejemi a stromy budou seřezány pro průjezd tramvají a vedení trolejí a stejně budou dělat neplechu při každé bouřce. To je jeden nesmysl a argumentační faul vedle druhého, jen aby tady prodloužení tramvaje prošlo. Rv

Zůstává ohrožení dětí před základní školou, nemožnost parkování při navážení žáků a větší hluk. Pohádky o tichých tramvajích jsou asi nějakým pokračováním kouzelníka Zababy z pera DPP. ;-D

A důvod prodloužení? Když se posouvala a projektovala stanice metra Bořislavka kvůli nákupnímu centru Bořislavka, je vcelku jasné, že připojení Dědiny tramvají požaduje stavitel nákupního centra Bořislavka. Přitom na konečné Dědinská vznikne další nákupní centrum, které nechce opakovat chybu Šestky - nákupního centra bez MHD. Prodloužení tedy umožní pendlovat místním z jednoho obchoďáku do druhého. Proto plky jak to tady dík tramvajím ožije. Má snad někdo dnes pocit, že Evropská dík tramvajím nějak žije? Ani omylem. A naopak, dvě obchodní centra stáhnou zákazníky stávající malé obchody budou ještě víc krachovat.

Stejná situace jako na Opatově. Tramvaj tady požaduje stavitel obchodního centra Tesco u D1. Metro mu nikdo na pozemek nepřeloží, tak tady roky plaší s tramvají, co by vedla možná až do Průhonického parku. A jde o stažení zákazníků z Opatova a Hájů do nového Tesca, protože přímo Centru Chodov nemá smysl konkurovat. Proto tramvaj nebude sloužit jako dopravní propojení Prahy 11 - Chodova, Opatova, Hájů. Přitom, kdo v dnešní době stojí o obchodní centrum někde za D1 na tramvaji?

+1/0
27.6.2016 6:30

K83a56r31e32l 44D42r48d88a 6134372647

A když úbytek parkovacích míst, co by bylo třeba řešit, dík prodeji parkoviště nad Šárkou pro potřeby McDonald's se roky volné parkoviště stalo tvrdě placené. Provozu fast foodu nestačí a vůbec není vhodné pro návštěvy Divoké Šárky. Co aby tady vzniklo další parkoviště pro návštěvníky parku a koupaliště? Moc bych za to nedal, že ty pozemky kolem smyčky Divoká Šárka patří DPP a do projektu prodloužení trati na Dědinu by se za nějaké ty peníze EU také vešlo. R^

0/0
27.6.2016 6:41

K66a54r80e76l 12D89r80d65a 6374332817

Možná krátce, je to pojato jako stavba ve veřejném zájmu za veřejné prostředky Prahy a EU. Ale fakticky jde o požadavek soukromých developerů, kteří si pomáhají k zisku pomocí veřejných prostředků a přihlouplého DPP, který jde takové "zlodějně veřejných peněz" účelově na ruku. Rv;-)

+1/0
27.6.2016 10:52

P76a69t41r59i35k 64E47g32e82r 2118670729591

Bude-li se tramvajová trať prodlužovat Spořilova na Chodovec a dále přes LizeLitochlebskéáměstí na Opatov, Háje a Jižní Město jsem pro vedení tratě přes sídliště a dále přes pole, takto to bude jednodušší. V oblasti Spořilov - Chodovec je složité napojení a řešení dopravy.

0/0
26.6.2016 4:16

M33a64r15t80i64n 85Š18t27r46o45s 4829187970398

Prodloužení tramvaje je nutnost už je proto, že současný úsek Dejvická-Divoká Šárka je velmi málo využívaný po otevření metra. To prodloužení by určitě přineslo spousty nových cestujících do stávajícího úseku.

+8/0
25.6.2016 16:10

M76a92r86t65i38n 67P87i88š31t32o77r29a 8638308656159

To je obdobná taktika, jako dotovat zanikající doly.

0/0
26.6.2016 23:32

R46o69m81a12n 10B70a74r88t95o68š27e91k 3576200885

Co to má společného s doly?

0/0
26.6.2016 23:57

R88i74c60h93a44r80d 24H70l66a57d20í29k 2825683599709

U Nemocnice Motol, mohlo,zakomponovane ve strani,vzniknout nekolika patrove P+R

0/0
25.6.2016 11:40

R33o31m38a43n 97B30a51r95t16o28š97e68k 3686490955

Ale kde, taky ve stráni? Nehledě na to, že zdejší komunikace není právě kapacitní. To je ale hlavní problém nového metra, že u něj prakticky není kde parkovat..

0/0
25.6.2016 11:48

M40a21r42t87i54n 13R35u31z33i31c97k24a 1542888506917

No hlavne, ze stanice musela byt u nemocnice, pritom na Vypichu je prestupni uzel a muselo se tam vystavet obchodni centrum, misto centra mohlo by aut. nadr. a P+R parkovaci dum...

0/0
26.6.2016 8:58

R29o45m97a93n 69B29a75r90t68o32š64e87k 3256820555

Podle mě stanice mohla obsáhnout Vypich i nemocnici, kdyby byla více ve stráni pod zemí a výlezy na obě strany..

+2/0
26.6.2016 9:41

M12i26l60a78n 17M49a79j15e66r96č10í15k 1220980154966

V mém příspěvku v tomto vlákně (kritizovaném jinými za délku/nepřehlednost) uvádím své přesvědčení, že oblast Vypichu = TRAM zastávek a OC u Obory Hvězda by mělo jít napojit na stanici =M=A Nem.Motol i v její současné poloze!!

+ netřeba pro P+R stavět v místě domy, ale jen upravit nyní pouze travnaté plochy, z nichž jedna jen občas slouží ke kulturním akcím (které by se mohly na ní konat i dál za dočasného - nočního/víkendového uzavření P+R)!!

0/0
26.6.2016 15:05

R16o64m36a77n 33B69a55r35t21o45š51e29k 3316480475

To je asi taky možné, skrz stráň by bezpochyby eskalátorový tunel někam k úrovni nástupiště vycházet mohl...

0/0
26.6.2016 20:34

M15i50l75a95n 97M92a19j42e51r48č39í40k 1950690234626

vyústění toho tunelu by mělo být k (jestli se nepletu - nyní nepoužívanému) vstupu u východního konce stanice:

- zde zvenku -https://www.google.cz/maps/@50.0753817,14.3423285,3a,75y,315.28h,78.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSAMzXak_2U_Uz0I0NYk1ZA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

- zde zevnitř

https://cs.wikipedia.org/wiki/Nemocnice_Motol_(stanice_metra)#/media/File:NemocniceMotol_(02).jpg

= k/do podlaží/"balkónu" nad příjezdem souprav metra do stanice od centra, které/ý je s nástupišti propojen schodišti

0/0
26.6.2016 22:52

R91o62m34a57n 32B87a14r31t41o70š35e67k 3716960605

Smysl by to tak dávalo. Jen je otázka, jestli existuje podobná úvaha, když ani ze zahrádkářské kolonie nedostali obyčejný chodníček, takže bydlí pár metrů od metra, které je pro ně absolutně nedostupné

0/0
26.6.2016 23:56

M83i28l58a93n 63M46a12j17e14r95č31í83k 1380930384586

neslyšel jsem, že by (na rozdíl ode mne) někdo z odpovědných o tom dosud uvažoval:

1.) zahrádkářské kolonie (žel) odpovědné nezajímají, pro malý voličský potenciál = dokud nepřijde nějaký tzv. developer, který jim za ně dá neodolatelnou nabídku

2.) osobně se velmi podivuji, že to eskalátorové propojení s =M=A nepožaduje (byť by musel přistoupit na nějakou svou spoluúčast) provozovatel toho OC!!

0/0
27.6.2016 0:17

J64o96s82e59f 65J95ů90z25a 1268458533637

Tím by se zničil les, který dost významně příznivě ovlivňuje prostředí nemocničního komplexu. Spíše neměli při přípravě smést ze stolu návrh na podzemní garáže na Petřinách mezi nástupištěm a uliční úrovní.

+1/0
25.6.2016 18:53

M36i66l51a70n 53M87a55j22e47r74č59í26k 1880550304606

Také jsem toho názoru, že u =M=A Nemocnice Motol měly vzniknout P+R a to rovnou 2 v místech:

1.)nad/za obratovými kolejemi (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3384960&y=50.0713074&z=16&base=ophoto&rm=9goYVxXtgwLxSZevNfhbQ0fDygWn8igQ1gfpgP0gW6 ),které by sloužilo pro auta přijíždějící po ul. Plzeňské i Rozvadovské spojce( https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=14.3349662&y=50.0620102&z=15&rc=9g7mlxXni4HAkrAf8.ebu&rs=stre&rs=coor&rs=stre&ri=125573&ri=&ri=121344&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&rt=&rt=&rt= )

2.) u Obory Hvězda (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3405116&y=50.0785172&z=17&base=ophoto&rm=9gpLYxXu6eMNgRITngQtD8gPmfmNf3bf-1fb4U8fcGgj8gSx ),které by bylo se stanicí =M=A Nem.Motol spojena šikmým/spádovaným prodlouženýmstávajícího podchodu ul. Bělohorské u TRAM zastávek Obora Hvězda (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3415389&y=50.0770808&z=18&base=ophoto&rm=9golhxXu0gD3HzOC6HOuEygNufJr ),které by mělo být vybaveno nikoliv eskalátory/pojízdnými schody (jako jsou vdosavadních stanicích =M=), ale (po vzoru obchodních center) pojízdnýmichodníky/"pásy", aby stanice =M=A Nem.Motol dokázala"zachytit" IAD (individuální automobilovou dopravu) přijíždějící poul. Karlovarská a Bělohorská (https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=14.3155322&y=50.0766952&z=15&rc=9g5AbxXtg29goZ5hQ2&rs=coor&rs=stre&ri=&ri=121846&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&rt=&rt= )

- Jen si myslím, že byobě MĚLA BÝT POZEMNÍ/POVRCHOVÁ/NEVÍCEPODLAŽNÍ/NEKRYTÁ, ALE S PARKOVACÍMISTÁNÍMI MAXIMÁLNĚ ZAKOMPONOVANÝMI POD STROMOŘADÍMI (ZE STÁVAJÍCÍCH I NOVĚVYSAZENÝCH STROMŮ), KTERÁ BY ZEJMÉNA V LÉTĚ PODSTATNĚ BRÁNILA PŘEHŘÍVÁNÍZAPARKOVANÝCH AUT!!

+2/0
25.6.2016 20:46

R10o14b74e37r12t 22P69r69a88ž47á93k 4868376435770

Příště zkuste napsat srozumitelný příspěvek.

+2/0
25.6.2016 20:58

M28i91l48a79n 47M54a60j40e50r47č26í21k 1890470664696

1.) Pokud není možnost interaktivního odkazu (aby byla možnost grafického/názorného "identifikování" zamýšleného místa/trasy), tak neznám jinou možnost, než odkaz na uvedené dát do závorky.

2.) kdo neumí pochopit význam obsahu závorek = že jsou poznámkou k textu před nimi, na který navazuje text za nimi, tak (dle mne) nemá mít právo:

a) veřejně diskutovat

b) hlasovat ve volbách/referendech

0/0
25.6.2016 21:13

M20i75r39o24s22l69a26v 60G24r95o81s81s16m93a67n83n 8132969404

Jenže text je třeba číst, ne luštit.

+5/0
25.6.2016 23:02

A33n50t75o82n15í49n 72Z34e88l85e11n79ý 2314313761836

Kdo neumí zkracovat odkazy neměl by se vyjadřovat k právům druhých.

+1/0
26.6.2016 8:51

M21i96l29a64n 57M75a86j64e50r72č77í33k 1560790414176

Tak to mi, tedy velmi prosím, prozraďte jakými "čáry" FUNKČNĚ zkrátit odkaz, když není možnost vložit interaktivní odkaz!!

0/0
26.6.2016 10:39

A92n16t43o29n44í91n 33Z73e48l45e36n74ý 2234263591596

Nabízím hned dvě možnosti:

1) Označit adresní řádek, zkopírovat do schránky, otevřít si stránku se zkracováním (jdem.cz, goo.gl, ...), vložit ze schránky, profit.

2) Kliknout na položku „Sdílet“, profit

+1/0
26.6.2016 10:55

O38s19k55a86r 83R41a82z56á63k 1209418427713

Např. viz https://goo.gl/VJDrhe, https://goo.gl/1UKPJD atd. Je to trochu kratší, ne? ;-)

0/0
4.7.2016 13:31

O49s76k18a54r 92R85a25z87á56k 1499298727553

Parkovací domy by se měly postavit až u té konečné a necpat takovou hrůzu na poměrně malebné sídliště Dědina.

0/0
25.6.2016 11:25

O26s21k48a21r 50R33a22z27á94k 1469348547323

Vlastně lidem by to bylo daleko do jejich bytečků.:-/

+2/0
25.6.2016 11:25

R61o33m85a65n 33B59a90r11t98o67š27e30k 3296390445

Místní budou mít parkovacích míst až dost, když vyženou nemístní na to P+R v poli, odkud bude jezdit tramvaj..

0/0
25.6.2016 11:48

J70o80s69e36f 23Š38v24e71c 6175516694183

Aby využívaji tramvaje. Kvůli hluku určitě na Dědinu DP pošle pouze tři linky ;-D

0/0
13.7.2016 21:49

R29o53m54a40n 83B10a69r34t90o12š90e25k 3686810535

Měli rovnou stavět minimálně po OC Šestka. V polích ta trať může být rychlá a levná a málo využité centrum dostane kapacitní dopravu.

+11/−1
25.6.2016 9:53

M26a52r31t90i30n 92R77u56z23i75c96k40a 1932468616777

Proc je pracovni nazev zastavky Dlouha Mile pojmenovan Delnicka? Proc nezustane Dlouha mile nebo, kdyz uz, tak Dedina...

Rovnou adept na zmenu...

0/0
25.6.2016 9:24

R24o63m51a70n 57B54a37r42t29o59š15e52k 3686890535

Dědinská, Dělnická je v Holešovicích..

+7/0
25.6.2016 9:53

M66a40r84t97i28n 85R59u48z24i50c96k40a 1632868686757

Preklep, vim... Pardon...

+2/0
26.6.2016 9:00
Foto

B86r39o33n75i61s26l21a95v 71G25a87b70r70y87š 2352869321

Protože je to pracovní název. ;-)

+1/0
25.6.2016 10:44

J31a39n 10F19i48a43l91a 7634257375299

Sebrat pražákovi parkovací místo je horší, než svést mu manželku.

+6/0
25.6.2016 6:38
Foto

B59r23o72n55i60s82l27a22v 44G23a91b50r28y87š 2352129971

Měl jsem dojem, že Praha má jednu z nejlepších MHD v Evropě, tak k čemu to auto?

+4/−6
25.6.2016 10:45

F87r76a35n25t19i18š42e56k 67K65o48u95d41e21l46k88a 3917457573

Aha oni se asi Pražané pohybujou jenom po Praze a nejezděj na chalupy na výlety na dovolený že? Tyhle bojovníky proti autům mám nejradši a obzvlášť když do Prahy kecá někdo z Opavy.

+3/−2
26.6.2016 11:53
Foto

B52r41o20n86i69s22l51a19v 39G88a80b30r22y40š 2932759471

Když jste si našel, že jsem z Opavy, taky jste si mohl najít, že už hodně dlouhou dobu přebývám v Praze. ;-)

Neměl jsem právě na mysli cesty z Prahy ven, konkrétně v Praze mimo město už městská hromadná doprava nepůsobí. Proto se tomu říká MĚSTSKÁ hromadná doprava, což v Praze platí stoprocentně. Ale na tuhle logickou úvahu byste asi sám nepřišel, co?

0/0
26.6.2016 12:27

F11r13a49n15t40i98š91e27k 77K26o13u11d55e60l36k52a 3767587653

Nic sem si nenašel, to jste tu o sobě prozradil v minulosti sám.Vaše "logická úvaha" je absolutně mimo téma, já reagoval na tu přiblblou poznámku "k čemu to auto" Ale na to byste asi sám nepřišel co? Ono po návratu z dovolený nebo výletu se jaksi to auto nikam nevypaří, ale buďto někde stojí nebo jezdí bez ohledu na úroveň MHD. Jinak díky za vysvětlení co znamená MHD :-) Mě MHD živí takže věřte žo o ní něco vím.

+2/0
26.6.2016 13:22
Foto

B77r88o65n13i67s97l12a66v 86G45a36b64r47y45š 2972879871

Opravdu Vás živí? Nejde to poznat... ;-D Ale vážně - jaká je Vaše pozice? Řidič? Grafikonista? Vedoucí odboru jízdních řádů? Vyšší management?

Já o tom taky něco vím, zabývám se jí 12 let a poslední 4 roky na vědeckovýzkumné úrovni. Ale čekám od Vás reakci, že to nic neznamená.

K té poznámce, že buď stojí, nebo jezdí, můžu poznamenat, že spíše stojí. Buď na parkovišti, nebo v koloně aut.

0/0
26.6.2016 15:50

J94a52n 22V42o27j69t90í95š48e17k 6832381535776

Věřte, že to takhle funguje ve všech městech v Česku.

+2/0
25.6.2016 18:50

A44n81t37o97n58í45n 10Z81e16l37e41n15ý 2804513601656

Nejen, naučil jsem se mnoho sprostých holandských slov, když se mí kolegové vyjadřovali ke zpoplatnění parkovacích míst v Eindhovenu.

0/0
26.6.2016 8:56

M65a56r72e48k 56T34u46r33n59o28v73e16c 7285902280386

"Magistrát navíc přislíbil v okolí vybudovat pro rezidenty dva nové parkovací domy."

Ha ha, tohle magistrát "přisliboval" i v centru, když se začaly zavádět zóny. A vlastně nevím v Praze o jediném takovém parkovacím domě...

+5/−2
24.6.2016 22:16

J42o67s90e82f 19C46h49o51d86o23u46n83s11k21ý 4871496449810

Na Proseku stojí jeden a na Barrandově jsem si také jednoho všiml. Ale jestli je to po slibech politiků či soukromý projekt, netuším.

0/0
24.6.2016 23:00

M51a36r64e15k 30T20u44r14n47o39v71e93c 7625252180126

Jasně, pár parkovacích domů v Praze existuje, to také o nějakých vím - třeba poblíž ulice U Plynárny. Ale tyhle parkovací domy - a dost možná i ty, co zmiňujete, jsou buď starší - nebo stejně nemají nic společného s tím, jak se slibovalo, když se zaváděly zóny: "Z vybraných peněz budou vybudovány parkovací domy." Na Proseku a Barrandově navíc myslím zatím ani žádné zóny nejsou.

+1/0
24.6.2016 23:05

A72d23o59l77f 56K28ř17í30ž 4609431875615

Radnice potrebuji penize a to prevaze na vlastni rezii. Kdysi se vybiral najem z bytu a pri dnesnim stavu vlastnictvi proste finance chybi. Kde by jste je jako hledali?

0/−2
25.6.2016 0:18

V32l47a39d33i71m46í48r 90M72o36l46í80k 1476156978

Tomu prosím nerozumím: ,,Kdysi se vybíral nájem z bytu". Já to Vaše ,,kdysi" pamatuji. Nájem ve státním 54 m2 první kategorie stál 290 Kčs. To bylo tzv. inkaso za celé bydlení se vším. Platy byly v tý době kolem 1200 - 1800 Kčs. Dnes jsou byty prodány do os. vlastnictví v r. 1996 za 600 000 Kč a dnešní ,,nájem", čili náklady na běh bytu v tom samém os. vlastnictví stojí dost přes 5 000 Kč, kdy plat pracujícího je značně podprůměrný cca 17 000 Kč (nikoli bankéře).

Teď mi laskavě napište, z čeho ty finance dneska radnici CHYBÍ a tenkrát je měla z ,,nájmů"??? Je to ten TRH a demokracie? - To abych byl v obraze...

+1/−2
25.6.2016 4:44

R19a79d92o59s30l75a97v 48K74l89a66u35d32a 5294438534852

Radnice získávají peníze především z rozpočtového určení daní. A tam se protočí sakra peněz. Dále z místních poplatků a daně z nemovitosti, která je v Praze poměrně slušná. (hodně domů na malém území s výhodným koeficientem)

+3/0
25.6.2016 5:37

J32a82n 81V10o10j47t31í26š75e27k 6382451755786

Dvě nově garáže vznikly teď společně s Blankou.

0/0
25.6.2016 18:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.