Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvajová trať z Divoké Šárky se mění, přibudou místa pro parkování

Praha změnila projekt tramvajové trati z Divoké Šárky. Vyslyšela totiž stížnosti obyvatel, kteří se obávali nárůstu hluku a úbytku parkovacích míst. Nový návrh si více všímá zachování zeleně i míst pro parkování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64o64s84e76f 41Š81v98e37c 6705116424283

nechcete tramvaj - budete ji mít

chcete zachovat počet parkovacích míst - budete mít zóny placeného stání.

Rv "Radnice Prahy 6 i magistrát si od přivedení tramvají slibují, že přispějí k výraznému omezení automobilové dopravy" --- Dědina bude díky tramvajím obležená auty jak Petřinské metro

Rv „Tramvajová trať také vždy vede k tomu, že daná lokalita ožije. Vznikají kolem ní malé obchody, služby i místa pro setkávání obyvatel,“ říká náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD)." --- No možná v centru města. Tady se možná zvýší tržby Vietnamcům u zastávky busu Sídl. na Dědině

0/0
13.7.2016 22:01

K22a11r98e67l 89D41r57d53a 6964422517

Dost arogantní text. Vždyť jsou tam jen názory stavitele - Prahy a DPP.

Posunutí plotu ve Vlastině je o vykácení stávající zeleně na pozemcích armády. "Zachování aleje" bylo o nesmyslném řešení, kdy se stávající alej vedle chodníku nově ocitne mezi kolejemi a stromy budou seřezány pro průjezd tramvají a vedení trolejí a stejně budou dělat neplechu při každé bouřce. To je jeden nesmysl a argumentační faul vedle druhého, jen aby tady prodloužení tramvaje prošlo. Rv

Zůstává ohrožení dětí před základní školou, nemožnost parkování při navážení žáků a větší hluk. Pohádky o tichých tramvajích jsou asi nějakým pokračováním kouzelníka Zababy z pera DPP. ;-D

A důvod prodloužení? Když se posouvala a projektovala stanice metra Bořislavka kvůli nákupnímu centru Bořislavka, je vcelku jasné, že připojení Dědiny tramvají požaduje stavitel nákupního centra Bořislavka. Přitom na konečné Dědinská vznikne další nákupní centrum, které nechce opakovat chybu Šestky - nákupního centra bez MHD. Prodloužení tedy umožní pendlovat místním z jednoho obchoďáku do druhého. Proto plky jak to tady dík tramvajím ožije. Má snad někdo dnes pocit, že Evropská dík tramvajím nějak žije? Ani omylem. A naopak, dvě obchodní centra stáhnou zákazníky stávající malé obchody budou ještě víc krachovat.

Stejná situace jako na Opatově. Tramvaj tady požaduje stavitel obchodního centra Tesco u D1. Metro mu nikdo na pozemek nepřeloží, tak tady roky plaší s tramvají, co by vedla možná až do Průhonického parku. A jde o stažení zákazníků z Opatova a Hájů do nového Tesca, protože přímo Centru Chodov nemá smysl konkurovat. Proto tramvaj nebude sloužit jako dopravní propojení Prahy 11 - Chodova, Opatova, Hájů. Přitom, kdo v dnešní době stojí o obchodní centrum někde za D1 na tramvaji?

+1/0
27.6.2016 6:30

K56a86r57e33l 13D47r13d79a 6724202647

A když úbytek parkovacích míst, co by bylo třeba řešit, dík prodeji parkoviště nad Šárkou pro potřeby McDonald's se roky volné parkoviště stalo tvrdě placené. Provozu fast foodu nestačí a vůbec není vhodné pro návštěvy Divoké Šárky. Co aby tady vzniklo další parkoviště pro návštěvníky parku a koupaliště? Moc bych za to nedal, že ty pozemky kolem smyčky Divoká Šárka patří DPP a do projektu prodloužení trati na Dědinu by se za nějaké ty peníze EU také vešlo. R^

0/0
27.6.2016 6:41

K95a15r39e34l 89D77r67d94a 6444482747

Možná krátce, je to pojato jako stavba ve veřejném zájmu za veřejné prostředky Prahy a EU. Ale fakticky jde o požadavek soukromých developerů, kteří si pomáhají k zisku pomocí veřejných prostředků a přihlouplého DPP, který jde takové "zlodějně veřejných peněz" účelově na ruku. Rv;-)

+1/0
27.6.2016 10:52

P25a58t53r31i62k 11E15g31e95r 2738310229371

Bude-li se tramvajová trať prodlužovat Spořilova na Chodovec a dále přes LizeLitochlebskéáměstí na Opatov, Háje a Jižní Město jsem pro vedení tratě přes sídliště a dále přes pole, takto to bude jednodušší. V oblasti Spořilov - Chodovec je složité napojení a řešení dopravy.

0/0
26.6.2016 4:16

M89a83r58t95i88n 67Š31t69r18o56s 4159937370658

Prodloužení tramvaje je nutnost už je proto, že současný úsek Dejvická-Divoká Šárka je velmi málo využívaný po otevření metra. To prodloužení by určitě přineslo spousty nových cestujících do stávajícího úseku.

+8/0
25.6.2016 16:10
Foto

M51a79r84t12i97n 13P81i70š97t78o80r84a 8118738516239

To je obdobná taktika, jako dotovat zanikající doly.

0/0
26.6.2016 23:32

R90o74m91a11n 43B16a28r71t15o76š26e15k 3176110485

Co to má společného s doly?

0/0
26.6.2016 23:57

R37i34c45h63a50r21d 70H33l19a55d29í84k 2795253139669

U Nemocnice Motol, mohlo,zakomponovane ve strani,vzniknout nekolika patrove P+R

0/0
25.6.2016 11:40

R57o27m93a64n 39B11a36r31t44o61š22e96k 3306860765

Ale kde, taky ve stráni? Nehledě na to, že zdejší komunikace není právě kapacitní. To je ale hlavní problém nového metra, že u něj prakticky není kde parkovat..

0/0
25.6.2016 11:48

M62a95r39t53i60n 64R19u10z12i29c50k82a 1552238306477

No hlavne, ze stanice musela byt u nemocnice, pritom na Vypichu je prestupni uzel a muselo se tam vystavet obchodni centrum, misto centra mohlo by aut. nadr. a P+R parkovaci dum...

0/0
26.6.2016 8:58

R56o11m20a68n 86B23a46r19t35o97š23e28k 3876970735

Podle mě stanice mohla obsáhnout Vypich i nemocnici, kdyby byla více ve stráni pod zemí a výlezy na obě strany..

+2/0
26.6.2016 9:41

M12i32l78a65n 88M50a70j52e11r47č26í90k 1440880284796

V mém příspěvku v tomto vlákně (kritizovaném jinými za délku/nepřehlednost) uvádím své přesvědčení, že oblast Vypichu = TRAM zastávek a OC u Obory Hvězda by mělo jít napojit na stanici =M=A Nem.Motol i v její současné poloze!!

+ netřeba pro P+R stavět v místě domy, ale jen upravit nyní pouze travnaté plochy, z nichž jedna jen občas slouží ke kulturním akcím (které by se mohly na ní konat i dál za dočasného - nočního/víkendového uzavření P+R)!!

0/0
26.6.2016 15:05

R18o23m24a65n 94B20a27r88t49o59š30e27k 3626500895

To je asi taky možné, skrz stráň by bezpochyby eskalátorový tunel někam k úrovni nástupiště vycházet mohl...

0/0
26.6.2016 20:34

M22i14l55a48n 60M75a57j41e95r84č58í18k 1310690324116

vyústění toho tunelu by mělo být k (jestli se nepletu - nyní nepoužívanému) vstupu u východního konce stanice:

- zde zvenku -https://www.google.cz/maps/@50.0753817,14.3423285,3a,75y,315.28h,78.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSAMzXak_2U_Uz0I0NYk1ZA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

- zde zevnitř

https://cs.wikipedia.org/wiki/Nemocnice_Motol_(stanice_metra)#/media/File:NemocniceMotol_(02).jpg

= k/do podlaží/"balkónu" nad příjezdem souprav metra do stanice od centra, které/ý je s nástupišti propojen schodišti

0/0
26.6.2016 22:52

R30o17m27a15n 15B73a41r77t90o14š88e25k 3386300525

Smysl by to tak dávalo. Jen je otázka, jestli existuje podobná úvaha, když ani ze zahrádkářské kolonie nedostali obyčejný chodníček, takže bydlí pár metrů od metra, které je pro ně absolutně nedostupné

0/0
26.6.2016 23:56

M88i60l56a14n 86M88a50j67e14r59č80í27k 1800460124956

neslyšel jsem, že by (na rozdíl ode mne) někdo z odpovědných o tom dosud uvažoval:

1.) zahrádkářské kolonie (žel) odpovědné nezajímají, pro malý voličský potenciál = dokud nepřijde nějaký tzv. developer, který jim za ně dá neodolatelnou nabídku

2.) osobně se velmi podivuji, že to eskalátorové propojení s =M=A nepožaduje (byť by musel přistoupit na nějakou svou spoluúčast) provozovatel toho OC!!

0/0
27.6.2016 0:17

J27o58s10e20f 45J44ů84z48a 1718778563557

Tím by se zničil les, který dost významně příznivě ovlivňuje prostředí nemocničního komplexu. Spíše neměli při přípravě smést ze stolu návrh na podzemní garáže na Petřinách mezi nástupištěm a uliční úrovní.

+1/0
25.6.2016 18:53

M86i41l13a75n 41M68a57j73e64r44č21í78k 1480220544336

Také jsem toho názoru, že u =M=A Nemocnice Motol měly vzniknout P+R a to rovnou 2 v místech:

1.)nad/za obratovými kolejemi (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3384960&y=50.0713074&z=16&base=ophoto&rm=9goYVxXtgwLxSZevNfhbQ0fDygWn8igQ1gfpgP0gW6 ),které by sloužilo pro auta přijíždějící po ul. Plzeňské i Rozvadovské spojce( https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=14.3349662&y=50.0620102&z=15&rc=9g7mlxXni4HAkrAf8.ebu&rs=stre&rs=coor&rs=stre&ri=125573&ri=&ri=121344&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&rt=&rt=&rt= )

2.) u Obory Hvězda (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3405116&y=50.0785172&z=17&base=ophoto&rm=9gpLYxXu6eMNgRITngQtD8gPmfmNf3bf-1fb4U8fcGgj8gSx ),které by bylo se stanicí =M=A Nem.Motol spojena šikmým/spádovaným prodlouženýmstávajícího podchodu ul. Bělohorské u TRAM zastávek Obora Hvězda (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3415389&y=50.0770808&z=18&base=ophoto&rm=9golhxXu0gD3HzOC6HOuEygNufJr ),které by mělo být vybaveno nikoliv eskalátory/pojízdnými schody (jako jsou vdosavadních stanicích =M=), ale (po vzoru obchodních center) pojízdnýmichodníky/"pásy", aby stanice =M=A Nem.Motol dokázala"zachytit" IAD (individuální automobilovou dopravu) přijíždějící poul. Karlovarská a Bělohorská (https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=14.3155322&y=50.0766952&z=15&rc=9g5AbxXtg29goZ5hQ2&rs=coor&rs=stre&ri=&ri=121846&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&rt=&rt= )

- Jen si myslím, že byobě MĚLA BÝT POZEMNÍ/POVRCHOVÁ/NEVÍCEPODLAŽNÍ/NEKRYTÁ, ALE S PARKOVACÍMISTÁNÍMI MAXIMÁLNĚ ZAKOMPONOVANÝMI POD STROMOŘADÍMI (ZE STÁVAJÍCÍCH I NOVĚVYSAZENÝCH STROMŮ), KTERÁ BY ZEJMÉNA V LÉTĚ PODSTATNĚ BRÁNILA PŘEHŘÍVÁNÍZAPARKOVANÝCH AUT!!

+2/0
25.6.2016 20:46

R55o60b40e88r18t 69P97r79a30ž42á52k 4258706655240

Příště zkuste napsat srozumitelný příspěvek.

+2/0
25.6.2016 20:58

M21i92l22a27n 28M77a51j48e77r53č31í63k 1810460304716

1.) Pokud není možnost interaktivního odkazu (aby byla možnost grafického/názorného "identifikování" zamýšleného místa/trasy), tak neznám jinou možnost, než odkaz na uvedené dát do závorky.

2.) kdo neumí pochopit význam obsahu závorek = že jsou poznámkou k textu před nimi, na který navazuje text za nimi, tak (dle mne) nemá mít právo:

a) veřejně diskutovat

b) hlasovat ve volbách/referendech

0/0
25.6.2016 21:13

M32i88r61o91s21l46a66v 46G26r43o33s54s98m25a41n13n 8982309104

Jenže text je třeba číst, ne luštit.

+5/0
25.6.2016 23:02

A85n36t94o36n54í14n 21Z62e44l86e15n25ý 2424103691306

Kdo neumí zkracovat odkazy neměl by se vyjadřovat k právům druhých.

+1/0
26.6.2016 8:51

M35i18l73a12n 73M36a74j10e84r54č95í49k 1610210274646

Tak to mi, tedy velmi prosím, prozraďte jakými "čáry" FUNKČNĚ zkrátit odkaz, když není možnost vložit interaktivní odkaz!!

0/0
26.6.2016 10:39

A60n46t43o44n36í62n 17Z87e10l83e31n59ý 2204273901546

Nabízím hned dvě možnosti:

1) Označit adresní řádek, zkopírovat do schránky, otevřít si stránku se zkracováním (jdem.cz, goo.gl, ...), vložit ze schránky, profit.

2) Kliknout na položku „Sdílet“, profit

+1/0
26.6.2016 10:55

O38s94k15a94r 34R28a36z58á61k 1949518107173

Např. viz https://goo.gl/VJDrhe, https://goo.gl/1UKPJD atd. Je to trochu kratší, ne? ;-)

0/0
4.7.2016 13:31

O71s11k32a68r 50R63a95z65á35k 1929728117853

Parkovací domy by se měly postavit až u té konečné a necpat takovou hrůzu na poměrně malebné sídliště Dědina.

0/0
25.6.2016 11:25

O12s89k14a24r 89R67a63z51á20k 1659168327393

Vlastně lidem by to bylo daleko do jejich bytečků.:-/

+2/0
25.6.2016 11:25

R42o19m83a82n 41B20a17r79t38o82š97e90k 3696620935

Místní budou mít parkovacích míst až dost, když vyženou nemístní na to P+R v poli, odkud bude jezdit tramvaj..

0/0
25.6.2016 11:48

J87o13s12e41f 92Š48v25e45c 6545476154823

Aby využívaji tramvaje. Kvůli hluku určitě na Dědinu DP pošle pouze tři linky ;-D

0/0
13.7.2016 21:49

R45o64m60a44n 26B46a20r31t85o80š52e60k 3616920155

Měli rovnou stavět minimálně po OC Šestka. V polích ta trať může být rychlá a levná a málo využité centrum dostane kapacitní dopravu.

+11/−1
25.6.2016 9:53

M73a17r16t33i29n 14R68u63z17i63c73k38a 1902268736397

Proc je pracovni nazev zastavky Dlouha Mile pojmenovan Delnicka? Proc nezustane Dlouha mile nebo, kdyz uz, tak Dedina...

Rovnou adept na zmenu...

0/0
25.6.2016 9:24

R45o36m37a70n 25B76a47r80t54o58š41e18k 3166600505

Dědinská, Dělnická je v Holešovicích..

+7/0
25.6.2016 9:53

M79a10r43t51i38n 48R24u84z77i76c11k53a 1802528176297

Preklep, vim... Pardon...

+2/0
26.6.2016 9:00
Foto

B14r22o51n17i33s34l32a88v 95G68a34b78r70y72š 2592569551

Protože je to pracovní název. ;-)

+1/0
25.6.2016 10:44

J22a93n 38F56i74a44l90a 7304517585929

Sebrat pražákovi parkovací místo je horší, než svést mu manželku.

+6/0
25.6.2016 6:38
Foto

B24r33o66n38i46s38l36a95v 64G53a27b54r76y53š 2552689241

Měl jsem dojem, že Praha má jednu z nejlepších MHD v Evropě, tak k čemu to auto?

+4/−6
25.6.2016 10:45

F44r23a15n26t53i96š67e58k 78K72o39u76d59e85l81k75a 3387747713

Aha oni se asi Pražané pohybujou jenom po Praze a nejezděj na chalupy na výlety na dovolený že? Tyhle bojovníky proti autům mám nejradši a obzvlášť když do Prahy kecá někdo z Opavy.

+3/−2
26.6.2016 11:53
Foto

B12r95o41n42i45s63l91a12v 94G48a60b13r28y75š 2762859381

Když jste si našel, že jsem z Opavy, taky jste si mohl najít, že už hodně dlouhou dobu přebývám v Praze. ;-)

Neměl jsem právě na mysli cesty z Prahy ven, konkrétně v Praze mimo město už městská hromadná doprava nepůsobí. Proto se tomu říká MĚSTSKÁ hromadná doprava, což v Praze platí stoprocentně. Ale na tuhle logickou úvahu byste asi sám nepřišel, co?

0/0
26.6.2016 12:27

F52r76a69n35t98i78š67e65k 96K29o14u67d45e77l47k77a 3827667273

Nic sem si nenašel, to jste tu o sobě prozradil v minulosti sám.Vaše "logická úvaha" je absolutně mimo téma, já reagoval na tu přiblblou poznámku "k čemu to auto" Ale na to byste asi sám nepřišel co? Ono po návratu z dovolený nebo výletu se jaksi to auto nikam nevypaří, ale buďto někde stojí nebo jezdí bez ohledu na úroveň MHD. Jinak díky za vysvětlení co znamená MHD :-) Mě MHD živí takže věřte žo o ní něco vím.

+2/0
26.6.2016 13:22
Foto

B13r80o68n61i61s94l72a20v 27G68a20b10r82y98š 2522329611

Opravdu Vás živí? Nejde to poznat... ;-D Ale vážně - jaká je Vaše pozice? Řidič? Grafikonista? Vedoucí odboru jízdních řádů? Vyšší management?

Já o tom taky něco vím, zabývám se jí 12 let a poslední 4 roky na vědeckovýzkumné úrovni. Ale čekám od Vás reakci, že to nic neznamená.

K té poznámce, že buď stojí, nebo jezdí, můžu poznamenat, že spíše stojí. Buď na parkovišti, nebo v koloně aut.

0/0
26.6.2016 15:50

J15a46n 13V26o73j76t48í44š86e43k 6582691235346

Věřte, že to takhle funguje ve všech městech v Česku.

+2/0
25.6.2016 18:50

A45n18t58o81n56í83n 24Z18e39l35e68n50ý 2954863281306

Nejen, naučil jsem se mnoho sprostých holandských slov, když se mí kolegové vyjadřovali ke zpoplatnění parkovacích míst v Eindhovenu.

0/0
26.6.2016 8:56

M67a91r54e84k 71T46u63r11n39o13v29e27c 7735612230496

"Magistrát navíc přislíbil v okolí vybudovat pro rezidenty dva nové parkovací domy."

Ha ha, tohle magistrát "přisliboval" i v centru, když se začaly zavádět zóny. A vlastně nevím v Praze o jediném takovém parkovacím domě...

+5/−2
24.6.2016 22:16

J14o44s74e91f 34C27h94o47d47o96u16n76s57k32ý 4801616269660

Na Proseku stojí jeden a na Barrandově jsem si také jednoho všiml. Ale jestli je to po slibech politiků či soukromý projekt, netuším.

0/0
24.6.2016 23:00

M75a66r25e37k 61T97u54r57n52o53v63e95c 7435772210296

Jasně, pár parkovacích domů v Praze existuje, to také o nějakých vím - třeba poblíž ulice U Plynárny. Ale tyhle parkovací domy - a dost možná i ty, co zmiňujete, jsou buď starší - nebo stejně nemají nic společného s tím, jak se slibovalo, když se zaváděly zóny: "Z vybraných peněz budou vybudovány parkovací domy." Na Proseku a Barrandově navíc myslím zatím ani žádné zóny nejsou.

+1/0
24.6.2016 23:05

A46d60o21l36f 95K50ř95í17ž 4479741395855

Radnice potrebuji penize a to prevaze na vlastni rezii. Kdysi se vybiral najem z bytu a pri dnesnim stavu vlastnictvi proste finance chybi. Kde by jste je jako hledali?

0/−2
25.6.2016 0:18

V52l16a32d67i11m17í85r 56M34o75l81í75k 1466766748

Tomu prosím nerozumím: ,,Kdysi se vybíral nájem z bytu". Já to Vaše ,,kdysi" pamatuji. Nájem ve státním 54 m2 první kategorie stál 290 Kčs. To bylo tzv. inkaso za celé bydlení se vším. Platy byly v tý době kolem 1200 - 1800 Kčs. Dnes jsou byty prodány do os. vlastnictví v r. 1996 za 600 000 Kč a dnešní ,,nájem", čili náklady na běh bytu v tom samém os. vlastnictví stojí dost přes 5 000 Kč, kdy plat pracujícího je značně podprůměrný cca 17 000 Kč (nikoli bankéře).

Teď mi laskavě napište, z čeho ty finance dneska radnici CHYBÍ a tenkrát je měla z ,,nájmů"??? Je to ten TRH a demokracie? - To abych byl v obraze...

+1/−2
25.6.2016 4:44

R51a82d50o62s38l65a38v 85K29l49a89u70d34a 5694178884862

Radnice získávají peníze především z rozpočtového určení daní. A tam se protočí sakra peněz. Dále z místních poplatků a daně z nemovitosti, která je v Praze poměrně slušná. (hodně domů na malém území s výhodným koeficientem)

+3/0
25.6.2016 5:37

J68a67n 14V45o30j95t94í36š91e64k 6942691785456

Dvě nově garáže vznikly teď společně s Blankou.

0/0
25.6.2016 18:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.