Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvajová trať z Divoké Šárky se mění, přibudou místa pro parkování

Praha změnila projekt tramvajové trati z Divoké Šárky. Vyslyšela totiž stížnosti obyvatel, kteří se obávali nárůstu hluku a úbytku parkovacích míst. Nový návrh si více všímá zachování zeleně i míst pro parkování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74o44s21e88f 54Š60v11e74c 6885496944773

nechcete tramvaj - budete ji mít

chcete zachovat počet parkovacích míst - budete mít zóny placeného stání.

Rv "Radnice Prahy 6 i magistrát si od přivedení tramvají slibují, že přispějí k výraznému omezení automobilové dopravy" --- Dědina bude díky tramvajím obležená auty jak Petřinské metro

Rv „Tramvajová trať také vždy vede k tomu, že daná lokalita ožije. Vznikají kolem ní malé obchody, služby i místa pro setkávání obyvatel,“ říká náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD)." --- No možná v centru města. Tady se možná zvýší tržby Vietnamcům u zastávky busu Sídl. na Dědině

0/0
13.7.2016 22:01

K36a53r95e44l 58D34r24d69a 6464512527

Dost arogantní text. Vždyť jsou tam jen názory stavitele - Prahy a DPP.

Posunutí plotu ve Vlastině je o vykácení stávající zeleně na pozemcích armády. "Zachování aleje" bylo o nesmyslném řešení, kdy se stávající alej vedle chodníku nově ocitne mezi kolejemi a stromy budou seřezány pro průjezd tramvají a vedení trolejí a stejně budou dělat neplechu při každé bouřce. To je jeden nesmysl a argumentační faul vedle druhého, jen aby tady prodloužení tramvaje prošlo. Rv

Zůstává ohrožení dětí před základní školou, nemožnost parkování při navážení žáků a větší hluk. Pohádky o tichých tramvajích jsou asi nějakým pokračováním kouzelníka Zababy z pera DPP. ;-D

A důvod prodloužení? Když se posouvala a projektovala stanice metra Bořislavka kvůli nákupnímu centru Bořislavka, je vcelku jasné, že připojení Dědiny tramvají požaduje stavitel nákupního centra Bořislavka. Přitom na konečné Dědinská vznikne další nákupní centrum, které nechce opakovat chybu Šestky - nákupního centra bez MHD. Prodloužení tedy umožní pendlovat místním z jednoho obchoďáku do druhého. Proto plky jak to tady dík tramvajím ožije. Má snad někdo dnes pocit, že Evropská dík tramvajím nějak žije? Ani omylem. A naopak, dvě obchodní centra stáhnou zákazníky stávající malé obchody budou ještě víc krachovat.

Stejná situace jako na Opatově. Tramvaj tady požaduje stavitel obchodního centra Tesco u D1. Metro mu nikdo na pozemek nepřeloží, tak tady roky plaší s tramvají, co by vedla možná až do Průhonického parku. A jde o stažení zákazníků z Opatova a Hájů do nového Tesca, protože přímo Centru Chodov nemá smysl konkurovat. Proto tramvaj nebude sloužit jako dopravní propojení Prahy 11 - Chodova, Opatova, Hájů. Přitom, kdo v dnešní době stojí o obchodní centrum někde za D1 na tramvaji?

+1/0
27.6.2016 6:30

K97a14r20e91l 61D81r51d55a 6914972637

A když úbytek parkovacích míst, co by bylo třeba řešit, dík prodeji parkoviště nad Šárkou pro potřeby McDonald's se roky volné parkoviště stalo tvrdě placené. Provozu fast foodu nestačí a vůbec není vhodné pro návštěvy Divoké Šárky. Co aby tady vzniklo další parkoviště pro návštěvníky parku a koupaliště? Moc bych za to nedal, že ty pozemky kolem smyčky Divoká Šárka patří DPP a do projektu prodloužení trati na Dědinu by se za nějaké ty peníze EU také vešlo. R^

0/0
27.6.2016 6:41

K40a85r85e73l 83D24r58d32a 6124592217

Možná krátce, je to pojato jako stavba ve veřejném zájmu za veřejné prostředky Prahy a EU. Ale fakticky jde o požadavek soukromých developerů, kteří si pomáhají k zisku pomocí veřejných prostředků a přihlouplého DPP, který jde takové "zlodějně veřejných peněz" účelově na ruku. Rv;-)

+1/0
27.6.2016 10:52

P61a82t95r84i82k 55E45g45e93r 2308110169761

Bude-li se tramvajová trať prodlužovat Spořilova na Chodovec a dále přes LizeLitochlebskéáměstí na Opatov, Háje a Jižní Město jsem pro vedení tratě přes sídliště a dále přes pole, takto to bude jednodušší. V oblasti Spořilov - Chodovec je složité napojení a řešení dopravy.

0/0
26.6.2016 4:16

M56a10r84t22i57n 15Š49t19r37o95s 4339697570478

Prodloužení tramvaje je nutnost už je proto, že současný úsek Dejvická-Divoká Šárka je velmi málo využívaný po otevření metra. To prodloužení by určitě přineslo spousty nových cestujících do stávajícího úseku.

+8/0
25.6.2016 16:10
Foto

M55a98r51t54i53n 33P30i95š43t39o79r91a 8448408256679

To je obdobná taktika, jako dotovat zanikající doly.

0/0
26.6.2016 23:32

R56o56m39a50n 38B88a92r56t25o34š12e20k 3756700475

Co to má společného s doly?

0/0
26.6.2016 23:57

R79i42c46h18a49r70d 60H53l67a30d57í57k 2405673339849

U Nemocnice Motol, mohlo,zakomponovane ve strani,vzniknout nekolika patrove P+R

0/0
25.6.2016 11:40

R53o75m96a26n 41B35a26r32t87o51š93e25k 3136940405

Ale kde, taky ve stráni? Nehledě na to, že zdejší komunikace není právě kapacitní. To je ale hlavní problém nového metra, že u něj prakticky není kde parkovat..

0/0
25.6.2016 11:48

M13a85r23t54i88n 33R63u53z29i76c23k92a 1412878286427

No hlavne, ze stanice musela byt u nemocnice, pritom na Vypichu je prestupni uzel a muselo se tam vystavet obchodni centrum, misto centra mohlo by aut. nadr. a P+R parkovaci dum...

0/0
26.6.2016 8:58

R12o57m14a53n 61B45a12r23t93o88š69e20k 3336390355

Podle mě stanice mohla obsáhnout Vypich i nemocnici, kdyby byla více ve stráni pod zemí a výlezy na obě strany..

+2/0
26.6.2016 9:41

M36i44l42a16n 62M25a63j37e54r50č89í83k 1700510124626

V mém příspěvku v tomto vlákně (kritizovaném jinými za délku/nepřehlednost) uvádím své přesvědčení, že oblast Vypichu = TRAM zastávek a OC u Obory Hvězda by mělo jít napojit na stanici =M=A Nem.Motol i v její současné poloze!!

+ netřeba pro P+R stavět v místě domy, ale jen upravit nyní pouze travnaté plochy, z nichž jedna jen občas slouží ke kulturním akcím (které by se mohly na ní konat i dál za dočasného - nočního/víkendového uzavření P+R)!!

0/0
26.6.2016 15:05

R77o67m73a80n 31B71a17r21t69o82š64e50k 3446700285

To je asi taky možné, skrz stráň by bezpochyby eskalátorový tunel někam k úrovni nástupiště vycházet mohl...

0/0
26.6.2016 20:34

M51i15l82a34n 32M31a64j88e17r74č22í70k 1470970294476

vyústění toho tunelu by mělo být k (jestli se nepletu - nyní nepoužívanému) vstupu u východního konce stanice:

- zde zvenku -https://www.google.cz/maps/@50.0753817,14.3423285,3a,75y,315.28h,78.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSAMzXak_2U_Uz0I0NYk1ZA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

- zde zevnitř

https://cs.wikipedia.org/wiki/Nemocnice_Motol_(stanice_metra)#/media/File:NemocniceMotol_(02).jpg

= k/do podlaží/"balkónu" nad příjezdem souprav metra do stanice od centra, které/ý je s nástupišti propojen schodišti

0/0
26.6.2016 22:52

R84o49m48a79n 36B61a86r32t73o65š73e42k 3816920915

Smysl by to tak dávalo. Jen je otázka, jestli existuje podobná úvaha, když ani ze zahrádkářské kolonie nedostali obyčejný chodníček, takže bydlí pár metrů od metra, které je pro ně absolutně nedostupné

0/0
26.6.2016 23:56

M30i42l79a16n 28M30a16j40e43r36č62í90k 1560980494516

neslyšel jsem, že by (na rozdíl ode mne) někdo z odpovědných o tom dosud uvažoval:

1.) zahrádkářské kolonie (žel) odpovědné nezajímají, pro malý voličský potenciál = dokud nepřijde nějaký tzv. developer, který jim za ně dá neodolatelnou nabídku

2.) osobně se velmi podivuji, že to eskalátorové propojení s =M=A nepožaduje (byť by musel přistoupit na nějakou svou spoluúčast) provozovatel toho OC!!

0/0
27.6.2016 0:17

J32o62s17e51f 78J96ů71z97a 1138298423847

Tím by se zničil les, který dost významně příznivě ovlivňuje prostředí nemocničního komplexu. Spíše neměli při přípravě smést ze stolu návrh na podzemní garáže na Petřinách mezi nástupištěm a uliční úrovní.

+1/0
25.6.2016 18:53

M52i93l13a11n 83M11a56j96e15r26č36í55k 1630160674736

Také jsem toho názoru, že u =M=A Nemocnice Motol měly vzniknout P+R a to rovnou 2 v místech:

1.)nad/za obratovými kolejemi (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3384960&y=50.0713074&z=16&base=ophoto&rm=9goYVxXtgwLxSZevNfhbQ0fDygWn8igQ1gfpgP0gW6 ),které by sloužilo pro auta přijíždějící po ul. Plzeňské i Rozvadovské spojce( https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=14.3349662&y=50.0620102&z=15&rc=9g7mlxXni4HAkrAf8.ebu&rs=stre&rs=coor&rs=stre&ri=125573&ri=&ri=121344&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&rt=&rt=&rt= )

2.) u Obory Hvězda (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3405116&y=50.0785172&z=17&base=ophoto&rm=9gpLYxXu6eMNgRITngQtD8gPmfmNf3bf-1fb4U8fcGgj8gSx ),které by bylo se stanicí =M=A Nem.Motol spojena šikmým/spádovaným prodlouženýmstávajícího podchodu ul. Bělohorské u TRAM zastávek Obora Hvězda (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3415389&y=50.0770808&z=18&base=ophoto&rm=9golhxXu0gD3HzOC6HOuEygNufJr ),které by mělo být vybaveno nikoliv eskalátory/pojízdnými schody (jako jsou vdosavadních stanicích =M=), ale (po vzoru obchodních center) pojízdnýmichodníky/"pásy", aby stanice =M=A Nem.Motol dokázala"zachytit" IAD (individuální automobilovou dopravu) přijíždějící poul. Karlovarská a Bělohorská (https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=14.3155322&y=50.0766952&z=15&rc=9g5AbxXtg29goZ5hQ2&rs=coor&rs=stre&ri=&ri=121846&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&rt=&rt= )

- Jen si myslím, že byobě MĚLA BÝT POZEMNÍ/POVRCHOVÁ/NEVÍCEPODLAŽNÍ/NEKRYTÁ, ALE S PARKOVACÍMISTÁNÍMI MAXIMÁLNĚ ZAKOMPONOVANÝMI POD STROMOŘADÍMI (ZE STÁVAJÍCÍCH I NOVĚVYSAZENÝCH STROMŮ), KTERÁ BY ZEJMÉNA V LÉTĚ PODSTATNĚ BRÁNILA PŘEHŘÍVÁNÍZAPARKOVANÝCH AUT!!

+2/0
25.6.2016 20:46

R17o41b80e91r40t 39P21r50a35ž92á51k 4788206275970

Příště zkuste napsat srozumitelný příspěvek.

+2/0
25.6.2016 20:58

M75i50l18a68n 45M33a42j57e70r56č55í47k 1300770164946

1.) Pokud není možnost interaktivního odkazu (aby byla možnost grafického/názorného "identifikování" zamýšleného místa/trasy), tak neznám jinou možnost, než odkaz na uvedené dát do závorky.

2.) kdo neumí pochopit význam obsahu závorek = že jsou poznámkou k textu před nimi, na který navazuje text za nimi, tak (dle mne) nemá mít právo:

a) veřejně diskutovat

b) hlasovat ve volbách/referendech

0/0
25.6.2016 21:13

M81i91r55o70s56l65a35v 27G78r85o70s30s91m70a26n84n 8632899424

Jenže text je třeba číst, ne luštit.

+5/0
25.6.2016 23:02

A13n83t95o50n74í41n 89Z71e32l93e16n78ý 2924643461956

Kdo neumí zkracovat odkazy neměl by se vyjadřovat k právům druhých.

+1/0
26.6.2016 8:51

M40i89l48a90n 79M68a26j23e73r75č76í32k 1530770684756

Tak to mi, tedy velmi prosím, prozraďte jakými "čáry" FUNKČNĚ zkrátit odkaz, když není možnost vložit interaktivní odkaz!!

0/0
26.6.2016 10:39

A10n85t45o78n95í38n 64Z38e52l80e39n75ý 2134543801576

Nabízím hned dvě možnosti:

1) Označit adresní řádek, zkopírovat do schránky, otevřít si stránku se zkracováním (jdem.cz, goo.gl, ...), vložit ze schránky, profit.

2) Kliknout na položku „Sdílet“, profit

+1/0
26.6.2016 10:55

O68s75k20a16r 70R35a94z17á53k 1169118827603

Např. viz https://goo.gl/VJDrhe, https://goo.gl/1UKPJD atd. Je to trochu kratší, ne? ;-)

0/0
4.7.2016 13:31

O30s55k19a30r 39R11a69z20á68k 1369648897613

Parkovací domy by se měly postavit až u té konečné a necpat takovou hrůzu na poměrně malebné sídliště Dědina.

0/0
25.6.2016 11:25

O55s11k72a87r 58R44a32z95á91k 1769738237943

Vlastně lidem by to bylo daleko do jejich bytečků.:-/

+2/0
25.6.2016 11:25

R51o26m69a67n 88B66a38r42t45o37š33e73k 3296930605

Místní budou mít parkovacích míst až dost, když vyženou nemístní na to P+R v poli, odkud bude jezdit tramvaj..

0/0
25.6.2016 11:48

J11o59s54e80f 14Š10v24e35c 6795876264493

Aby využívaji tramvaje. Kvůli hluku určitě na Dědinu DP pošle pouze tři linky ;-D

0/0
13.7.2016 21:49

R37o58m56a67n 59B85a17r15t77o43š94e23k 3686470445

Měli rovnou stavět minimálně po OC Šestka. V polích ta trať může být rychlá a levná a málo využité centrum dostane kapacitní dopravu.

+11/−1
25.6.2016 9:53

M85a43r83t30i29n 12R86u68z68i12c53k29a 1442498666247

Proc je pracovni nazev zastavky Dlouha Mile pojmenovan Delnicka? Proc nezustane Dlouha mile nebo, kdyz uz, tak Dedina...

Rovnou adept na zmenu...

0/0
25.6.2016 9:24

R86o83m66a24n 16B64a48r16t34o91š44e13k 3436980685

Dědinská, Dělnická je v Holešovicích..

+7/0
25.6.2016 9:53

M72a98r32t80i40n 66R28u77z14i50c25k72a 1462408826297

Preklep, vim... Pardon...

+2/0
26.6.2016 9:00
Foto

B46r18o40n50i92s34l96a77v 70G56a10b63r14y94š 2312309611

Protože je to pracovní název. ;-)

+1/0
25.6.2016 10:44

J77a61n 84F40i16a66l55a 7234837435439

Sebrat pražákovi parkovací místo je horší, než svést mu manželku.

+6/0
25.6.2016 6:38
Foto

B74r96o29n38i30s50l29a40v 95G68a84b53r62y24š 2492899731

Měl jsem dojem, že Praha má jednu z nejlepších MHD v Evropě, tak k čemu to auto?

+4/−6
25.6.2016 10:45

F93r80a35n79t68i72š82e35k 87K97o26u55d62e88l18k93a 3907217253

Aha oni se asi Pražané pohybujou jenom po Praze a nejezděj na chalupy na výlety na dovolený že? Tyhle bojovníky proti autům mám nejradši a obzvlášť když do Prahy kecá někdo z Opavy.

+3/−2
26.6.2016 11:53
Foto

B42r25o29n70i29s33l10a33v 56G20a64b10r19y97š 2702699311

Když jste si našel, že jsem z Opavy, taky jste si mohl najít, že už hodně dlouhou dobu přebývám v Praze. ;-)

Neměl jsem právě na mysli cesty z Prahy ven, konkrétně v Praze mimo město už městská hromadná doprava nepůsobí. Proto se tomu říká MĚSTSKÁ hromadná doprava, což v Praze platí stoprocentně. Ale na tuhle logickou úvahu byste asi sám nepřišel, co?

0/0
26.6.2016 12:27

F29r92a84n33t35i56š94e70k 60K67o23u42d96e55l46k67a 3867107653

Nic sem si nenašel, to jste tu o sobě prozradil v minulosti sám.Vaše "logická úvaha" je absolutně mimo téma, já reagoval na tu přiblblou poznámku "k čemu to auto" Ale na to byste asi sám nepřišel co? Ono po návratu z dovolený nebo výletu se jaksi to auto nikam nevypaří, ale buďto někde stojí nebo jezdí bez ohledu na úroveň MHD. Jinak díky za vysvětlení co znamená MHD :-) Mě MHD živí takže věřte žo o ní něco vím.

+2/0
26.6.2016 13:22
Foto

B98r89o23n63i35s56l62a64v 67G73a25b31r15y77š 2522929801

Opravdu Vás živí? Nejde to poznat... ;-D Ale vážně - jaká je Vaše pozice? Řidič? Grafikonista? Vedoucí odboru jízdních řádů? Vyšší management?

Já o tom taky něco vím, zabývám se jí 12 let a poslední 4 roky na vědeckovýzkumné úrovni. Ale čekám od Vás reakci, že to nic neznamená.

K té poznámce, že buď stojí, nebo jezdí, můžu poznamenat, že spíše stojí. Buď na parkovišti, nebo v koloně aut.

0/0
26.6.2016 15:50

J23a54n 72V92o10j77t43í10š74e76k 6612481145426

Věřte, že to takhle funguje ve všech městech v Česku.

+2/0
25.6.2016 18:50

A95n64t73o24n84í60n 16Z84e66l35e66n80ý 2164353201596

Nejen, naučil jsem se mnoho sprostých holandských slov, když se mí kolegové vyjadřovali ke zpoplatnění parkovacích míst v Eindhovenu.

0/0
26.6.2016 8:56

M77a38r81e30k 46T80u31r22n16o18v10e19c 7615632620866

"Magistrát navíc přislíbil v okolí vybudovat pro rezidenty dva nové parkovací domy."

Ha ha, tohle magistrát "přisliboval" i v centru, když se začaly zavádět zóny. A vlastně nevím v Praze o jediném takovém parkovacím domě...

+5/−2
24.6.2016 22:16

J33o72s49e54f 53C38h48o60d84o57u80n58s17k48ý 4711586429490

Na Proseku stojí jeden a na Barrandově jsem si také jednoho všiml. Ale jestli je to po slibech politiků či soukromý projekt, netuším.

0/0
24.6.2016 23:00

M19a79r42e78k 32T45u86r44n41o63v23e34c 7625532290576

Jasně, pár parkovacích domů v Praze existuje, to také o nějakých vím - třeba poblíž ulice U Plynárny. Ale tyhle parkovací domy - a dost možná i ty, co zmiňujete, jsou buď starší - nebo stejně nemají nic společného s tím, jak se slibovalo, když se zaváděly zóny: "Z vybraných peněz budou vybudovány parkovací domy." Na Proseku a Barrandově navíc myslím zatím ani žádné zóny nejsou.

+1/0
24.6.2016 23:05

A79d96o72l55f 95K90ř14í18ž 4809911375915

Radnice potrebuji penize a to prevaze na vlastni rezii. Kdysi se vybiral najem z bytu a pri dnesnim stavu vlastnictvi proste finance chybi. Kde by jste je jako hledali?

0/−2
25.6.2016 0:18

V73l54a33d52i38m13í55r 24M24o74l39í98k 1446726958

Tomu prosím nerozumím: ,,Kdysi se vybíral nájem z bytu". Já to Vaše ,,kdysi" pamatuji. Nájem ve státním 54 m2 první kategorie stál 290 Kčs. To bylo tzv. inkaso za celé bydlení se vším. Platy byly v tý době kolem 1200 - 1800 Kčs. Dnes jsou byty prodány do os. vlastnictví v r. 1996 za 600 000 Kč a dnešní ,,nájem", čili náklady na běh bytu v tom samém os. vlastnictví stojí dost přes 5 000 Kč, kdy plat pracujícího je značně podprůměrný cca 17 000 Kč (nikoli bankéře).

Teď mi laskavě napište, z čeho ty finance dneska radnici CHYBÍ a tenkrát je měla z ,,nájmů"??? Je to ten TRH a demokracie? - To abych byl v obraze...

+1/−2
25.6.2016 4:44

R68a38d48o69s45l26a52v 34K46l95a87u30d61a 5104448154752

Radnice získávají peníze především z rozpočtového určení daní. A tam se protočí sakra peněz. Dále z místních poplatků a daně z nemovitosti, která je v Praze poměrně slušná. (hodně domů na malém území s výhodným koeficientem)

+3/0
25.6.2016 5:37

J48a95n 40V33o82j31t96í69š79e73k 6332371675696

Dvě nově garáže vznikly teď společně s Blankou.

0/0
25.6.2016 18:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.