Diskuze

Tramvajová trať z Divoké Šárky se mění, přibudou místa pro parkování

Praha změnila projekt tramvajové trati z Divoké Šárky. Vyslyšela totiž stížnosti obyvatel, kteří se obávali nárůstu hluku a úbytku parkovacích míst. Nový návrh si více všímá zachování zeleně i míst pro parkování.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J40o98s24e85f 83Š75v66e86c

13. 7. 2016 22:01

nechcete tramvaj - budete ji mít

chcete zachovat počet parkovacích míst - budete mít zóny placeného stání.

Rv "Radnice Prahy 6 i magistrát si od přivedení tramvají slibují, že přispějí k výraznému omezení automobilové dopravy" --- Dědina bude díky tramvajím obležená auty jak Petřinské metro

Rv „Tramvajová trať také vždy vede k tomu, že daná lokalita ožije. Vznikají kolem ní malé obchody, služby i místa pro setkávání obyvatel,“ říká náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD)." --- No možná v centru města. Tady se možná zvýší tržby Vietnamcům u zastávky busu Sídl. na Dědině

0 0
možnosti

K46a17r91e90l 83D60r19d85a

27. 6. 2016 6:30

Dost arogantní text. Vždyť jsou tam jen názory stavitele - Prahy a DPP.

Posunutí plotu ve Vlastině je o vykácení stávající zeleně na pozemcích armády. "Zachování aleje" bylo o nesmyslném řešení, kdy se stávající alej vedle chodníku nově ocitne mezi kolejemi a stromy budou seřezány pro průjezd tramvají a vedení trolejí a stejně budou dělat neplechu při každé bouřce. To je jeden nesmysl a argumentační faul vedle druhého, jen aby tady prodloužení tramvaje prošlo. Rv

Zůstává ohrožení dětí před základní školou, nemožnost parkování při navážení žáků a větší hluk. Pohádky o tichých tramvajích jsou asi nějakým pokračováním kouzelníka Zababy z pera DPP. ;-D

A důvod prodloužení? Když se posouvala a projektovala stanice metra Bořislavka kvůli nákupnímu centru Bořislavka, je vcelku jasné, že připojení Dědiny tramvají požaduje stavitel nákupního centra Bořislavka. Přitom na konečné Dědinská vznikne další nákupní centrum, které nechce opakovat chybu Šestky - nákupního centra bez MHD. Prodloužení tedy umožní pendlovat místním z jednoho obchoďáku do druhého. Proto plky jak to tady dík tramvajím ožije. Má snad někdo dnes pocit, že Evropská dík tramvajím nějak žije? Ani omylem. A naopak, dvě obchodní centra stáhnou zákazníky stávající malé obchody budou ještě víc krachovat.

Stejná situace jako na Opatově. Tramvaj tady požaduje stavitel obchodního centra Tesco u D1. Metro mu nikdo na pozemek nepřeloží, tak tady roky plaší s tramvají, co by vedla možná až do Průhonického parku. A jde o stažení zákazníků z Opatova a Hájů do nového Tesca, protože přímo Centru Chodov nemá smysl konkurovat. Proto tramvaj nebude sloužit jako dopravní propojení Prahy 11 - Chodova, Opatova, Hájů. Přitom, kdo v dnešní době stojí o obchodní centrum někde za D1 na tramvaji?

1 0
možnosti

K75a71r84e46l 10D59r17d24a

27. 6. 2016 6:41

A když úbytek parkovacích míst, co by bylo třeba řešit, dík prodeji parkoviště nad Šárkou pro potřeby McDonald's se roky volné parkoviště stalo tvrdě placené. Provozu fast foodu nestačí a vůbec není vhodné pro návštěvy Divoké Šárky. Co aby tady vzniklo další parkoviště pro návštěvníky parku a koupaliště? Moc bych za to nedal, že ty pozemky kolem smyčky Divoká Šárka patří DPP a do projektu prodloužení trati na Dědinu by se za nějaké ty peníze EU také vešlo. R^

0 0
možnosti

Bude-li se tramvajová trať prodlužovat Spořilova na Chodovec a dále přes LizeLitochlebskéáměstí na Opatov, Háje a Jižní Město jsem pro vedení tratě přes sídliště a dále přes pole, takto to bude jednodušší. V oblasti Spořilov - Chodovec je složité napojení a řešení dopravy.

0 0
možnosti

Prodloužení tramvaje je nutnost už je proto, že současný úsek Dejvická-Divoká Šárka je velmi málo využívaný po otevření metra. To prodloužení by určitě přineslo spousty nových cestujících do stávajícího úseku.

8 0
možnosti
Foto

To je obdobná taktika, jako dotovat zanikající doly.

0 0
možnosti

U Nemocnice Motol, mohlo,zakomponovane ve strani,vzniknout nekolika patrove P+R

0 0
možnosti

Ale kde, taky ve stráni? Nehledě na to, že zdejší komunikace není právě kapacitní. To je ale hlavní problém nového metra, že u něj prakticky není kde parkovat..

0 0
možnosti

O37s31k63a76r 62R50a34z82á59k

25. 6. 2016 11:25

Parkovací domy by se měly postavit až u té konečné a necpat takovou hrůzu na poměrně malebné sídliště Dědina.

0 0
možnosti

O22s78k63a11r 68R75a43z26á23k

25. 6. 2016 11:25

Vlastně lidem by to bylo daleko do jejich bytečků.:-/

2 0
možnosti

Měli rovnou stavět minimálně po OC Šestka. V polích ta trať může být rychlá a levná a málo využité centrum dostane kapacitní dopravu.

11 1
možnosti

Proc je pracovni nazev zastavky Dlouha Mile pojmenovan Delnicka? Proc nezustane Dlouha mile nebo, kdyz uz, tak Dedina...

Rovnou adept na zmenu...

0 0
možnosti

Dědinská, Dělnická je v Holešovicích..

7 0
možnosti

J16a90n 78F55i40a27l20a

25. 6. 2016 6:38

Sebrat pražákovi parkovací místo je horší, než svést mu manželku.

6 0
možnosti

Měl jsem dojem, že Praha má jednu z nejlepších MHD v Evropě, tak k čemu to auto?

4 6
možnosti

"Magistrát navíc přislíbil v okolí vybudovat pro rezidenty dva nové parkovací domy."

Ha ha, tohle magistrát "přisliboval" i v centru, když se začaly zavádět zóny. A vlastně nevím v Praze o jediném takovém parkovacím domě...

5 2
možnosti

Na Proseku stojí jeden a na Barrandově jsem si také jednoho všiml. Ale jestli je to po slibech politiků či soukromý projekt, netuším.

0 0
možnosti