- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestlipak víte kolik zapadonemeckych svazaku se vleze do tanku Skoda t15? Nevite? Do tanku Skoda T15 se vleze 50 az 280 zapadonemeckych soudruhu vy tupci!
to je slabota:
v nitre testovali v júni (čevenec) 1969 kĺbové autobusy (škoda?), pristavili ich po 23. hodine pred amfiteáter (filmový festival) a na zástavkách npočítali VYSTUPUJÚCICH. nikdy to nebolo číslo pod 300 - 350!
toto tu je iba odvar, sú to decká, nemajú motiváciu - dostať sa okolo polnoci domov.
Například do testované tramvaje Škoda T15 se místo původně maximální obsaditelnosti 130 osob do tří zapojených vozů vešlo 280 cestujících.
Autor si plete označení tanku a tramvaje, maximální obsaditelnost zaměňuje se standardem kvality, a plete si pojem článek a vůz. To vše v jediném souvětí.
V tiskové zprávě bylo uvedeno toto: "V rámci akce byl učiněn i pokus o maximální naplnění nízkopodlažní tříčlánkové tramvaje Škoda 15T. I když je pro potřeby dimenzování linek u tohoto typu stanovena maximální obsaditelnost 130 osob, do tramvaje se vešlo 280 cestujících. Kloubový autobus SOR NB18, který je dle současných standardů plný při obsazenosti devadesáti cestujícími, pojal až 140 osob. S uvedenými maximálními hodnotami se však cestující v běžném provozu určitě nesetkají, návrhy intervalů na linkách se budou nadále odvíjet od významně nižších údajů."
DP a ROPID by měl zavést novou linku 182 SÍDLIŠTĚ PÍSNICE - Jirčanská - Přírodní - Čechtická - Novodvorská - Zálesí - Nemocnice Krč - Nádraží Krč - Na Strži - Pankrác (C) - Jezerka - Náměstí Bratří Synků - Otakarova (6) - NÁDRAŽÍ VRŠOVICE (S) [-# @ Bohemians - @ Koh-i-noor / Čechovo náměstí - @ Na Míčankách - @ ŽELIVSKÉHO (A)] šlo by tím změny tras u linek 150, 189, 193, 196, 215. Ve směru nádraží Vršovice možná komplikace průjezdu ul. Matek navrhuji vedení po Jižní spojce ve směru sídliště Písnice určitě. Doporučuji nasazení klobových autobusů a provoz CT 4:30 - 0:30 hod.
Rozumim tomu spravne, ze potrebovali vyzkouset kolik lidi do tramvaji a autobusu se muze narvat, aby podle toho mohli omezit spoje??
Právě naopak. Testovali jsme právě možnosti vylepšení současného standardu, kdy jsou už tramvaje nebo autobus plné, o 10 %. Třeba u kloubového autobusu se jako plný vyhodnocuje v provozu při počtu 90 lidí ve voze. Včera se testovalo, zda by nebylo možné tento standard snížit na 81 lidí ve voze, tj. zda 90 už není moc. K tomu jsme ale samozřejmě neodolali otestovat maxima, se kterými se cestující v provozu potkat nemůže. Do kloubového autobusu se fyzicky vešlo 140 lidí. Do tramvaje 15T, kde vyhodnocujeme dle standardů naplněnost spoje při 130 lidech ve voze, se vešlo 280 cestujících. To ale neznamená, že bychom standard posouvali k tomu číslu 280, naopak zvažujeme u některých typů tramvají pokles standardu naplnění na 117 lidí v soupravě (zejména u tramvají 14T).
Eště tam měl Ropíd posadit v těch letošních vedrech 2-3 řádně uleželé bezďáky, jako je tomu běžně v reálných podmínkách ... a hned by se ta kapacita snížila, protože by tam ani ti študáci nevydrželi.
Akorát že kloubový SOR NB 18 má obsaditelnost 150 osob,90 osob je u NB 12
Je třeba odlišovat čísla udávaná výrobcem (dle podlahové plochy a konstrukce vozidla) a čísla, která v Praze používáme pro navrhovaní intervalů spojů. Kloubový autobus NB 18 je dle pražských standardů plný při 90 lidech ve voze, standardní autobus NB 12 při 60 lidech ve voze. Do kloubového jsme ani těch 150 fyzicky "nenarvali", maximální počet namačkaných lidí, což je provozně zcela nedosažitelný stav, byl 140.
no do tanku nacpat 280 lidí to je kumšt :D