Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Metropole už gaye tolik neláká, říká bloger a autor Pražské buzny

Sedmadvacetiletý rodák z Mostu Jiří Markvart píše blog Pražská buzna a připravuje knihu o tom, jak se žije pražským gayům. „S útoky na svou orientaci se nesetkávám,“ říká bloger.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J13a92r12m11i12l 11K36v54ě55t88e74n 7933578799192

Metropole? Nebo spíš metrosexuálpole?

0/0
12.8.2016 22:27

F62r18a82n86t14i56š67e23k 58S95v97o97b93o46d56a 6967824862336

Vážená redakce, dejte si už pokoj s články o buserantech, už je to na zvracení !!!

0/−1
23.7.2016 11:10

J97a12n 68P26u10l67e47c 4118317931305

Tady se zase sešla elita národa. ;-D;-D. Lidi já vážně nechápu, proč vám vadí muslimové, když máte podobný pohled na svět jako islamisté.

+4/−1
6.7.2016 10:09

D17a74n 93J23u62r31y39g71á55č44e45k 4796530144131

Absolutne nechapu, proc homosexualove vetsinou podporuji imigraci muslimu. Vzdyt tim si na sebe sami pletou bic.

+6/0
6.7.2016 1:13
Foto

B12r42o17n97i90s91l17a34v 80G16a92b91r81y29š 2652559461

Je tady rozhovor s gayem. A už je kvůli tomu oheň na střeše. Jsou tady přece rozhovory i s jinými lidmi, více či méně známými, více či méně lepšími nebo horšími. Nečekal jsem, že ten rozhovor způsobí takové pozdvižení, když se všichni chvástají tím, že proti nim nic nemají a nikoho nezajímají. Ano, tato diskuze je důkaz, že homosexuálové nikoho nezajímají... ;-D

Uprchlickou krizi nechávám bez komentáře, tam mám zcela opačný názor než pan Markvart.

Souběžně s tím jsem si přečetl poslední článek v blogu pana Marka Valička. Tam cituje svou matku: "Mně přijde divný, když jsou lidi závistivý svině. Nebo když bijou děti. Nebo když se chovaj jako hovada." A tahle diskuze to vystihuje. Možná nejsou závistivé svině. Věřím tomu, že nebijí děti. Ale tady se chovají jako...

+7/−3
5.7.2016 17:50

H28o38n87z33a 14K79ř82e35n67e20k 7404874624328

Jsem v Ostravě a protože nedělám cypoviny, jako ostatní buzny, tak jsem tu naprosto v klidu a mám povětšinou dobré vztahy s lidmi a opravdu neřeším, jaké jsou orientace. Mám dobré vztahy i s mužnými heterosexuály, možná proto, že se s tím nechlubím, nemluvím medovým hláskem a nenosím kabelku...Do Prahy bych nikdy cíleně nešel, kvůli LGBT, Prague Pride znám jen z internetu.

+5/0
5.7.2016 17:35
Foto

B25r21o95n65i15s92l32a12v 38G10a50b22r17y69š 2392569521

To jsme na tom stejně, až na ten průvod. Jednou za rok si prostě vyrazím. :-)

0/−2
5.7.2016 17:42

J89i88ř98í 60V24o25r79l97í62č34e71k 9337804753466

Potlesk.

Jeníček Křenků získává bramborovou medaili za příkladný antipražský přístup (dle představ hetero majority ) v otázce prezentování se gay minority.

Bravooo.

Toto ocenění nezakládá nárok na to, stát se gay ikonou v nenápadnosti u hetero populace.

+1/0
5.7.2016 17:48

M28i82l76a79n 84N62o60v62o23t26n10ý 2870821901715

To je opravdu moc "chytré" že gay komunita fandí uprchlíkům kteří z 99 % mají k problematice homosexuality velmi razantní až drastické postoje.

Evidentní kandidáti na Darwinovu cenu!

+23/0
5.7.2016 17:09

J23a95r21o67s50l97a63v 71H11l94a26d66í51k 6688608788578

Rozhoně homo kládám nezávidím jsem rád že jsem na prstilky .

+1/−2
5.7.2016 16:49

O33n13d93ř33e92j 58K70r88y38š36t84o43f 6243371

No to je ale čůza- teda.

0/−1
5.7.2016 16:35
Foto

J96a16n 89K21ř75í22ž 3229341471641

A zase se řeší teplouši.Rv

+5/−7
5.7.2016 16:18
Foto

B21r74o83n68i95s18l93a62v 47G52a63b78r96y48š 2292479491

A zase to musíte komentovat. Rv

Nemůžete to jen tak přejít jako já třeba politiku nebo fotbal?

+7/−1
5.7.2016 16:59

F78r21a71n77t37i86š67e29k 59K61a57b83r66h44e98l 3655390212278

smarja co to je zase za skvar? Proc clanek, ktery je o nicem? Buzny mi jsou lhosteny, nijak me nepohorsuji, ale taky me nebavi cist o jejich komunite a "zivotnich pribezich". Prijde mi to zajimave asi jako jako storka o stare Vanaskove, ktere ridic tramvaje zavrel pred nosem.

+4/−10
5.7.2016 16:12
Foto

B73r12o92n30i42s32l95a70v 72G28a19b51r90y37š 2712439221

Mně taky nezajímají rozvody celebrit a taky bohužel narazím na články o nich.

Když Vám to nepřijde zajímavé, proč to tedy komentujete? Přinutil Vás někdo číst ten rozhovor či přímo diskutovat zde?

+13/−2
5.7.2016 17:00

M74a86r83t87i26n 49P45e56t45v77a80d 4170649227672

Já když vidím článek o fotbale, tak ho nečtu, protože fotbal mi je úplně lhostejný, i když proti němu nic nemám. Nechápu, k čemu mohou být články o fotbalu dobré, jelihož ho považuju za zbytečný. To ovšem není problém fotbalu, sle jenom můj osobní, a nemíním s ním nikoho obtěžovat. Zároveň samozřejmě uznávám, že někdo jiný ty články asi čte, a nejspíš proto, že mu něco říkají.

Doporučuju tenhle přístup každému: články, které jsou podle vás o ničem, jednoduše nečtěte. Nezaslouží si váš čas a pozornost: nejsou tady pro vás, ale pouze pro ty, které případně zaujmou.

+13/−3
5.7.2016 17:17

D36a12n72i47e85l 90K39r55o40n25e94r 7104494206657

"Když se teď řeší téma uprchlické krize, myslím, že mnohem méně odpůrců je mezi LGBT komunitou než mezi celou společností." - a to vam nevadi, ze mnozi z tech uprchliku by vam nejradeji podrezali krk?

+8/0
5.7.2016 16:07

R56a93d11e85k 89K52o37p38a57r 4618561732959

Clanek rika asi toto:

Jsem teplej. Nikomu to nevadi, ake jsem teplej. Jsem naplava, tedy tepla naplava. Driv tady byvalo vic teplejch naplav. Ale jak se nic nedeje, tak zustavaj doma. Tam jsou taky teply. Jak je tady malo teplejch, tak nemame koho klatit. Nic nam tu nechybi, nikdo nam tu neublizuje. Jsme teply.

A ted nahradte vsechny slova "teply" za "hetero" a cely clanek vam prijde jeste ujetejsi, nez je. Protoze je uplne o nicem...

+6/−7
5.7.2016 16:07

M53a25r63t17i15n 51P24e88t64v34a56d 4310459407522

To si myslíte si jenom vy, protože teplý nejste. Pro teplého ten článek možná o něčem je, to vy ovšem nemůžete vědět. - Záhada je tím vyřešená, váš komentář je zbytečná námaha. V

Články o včelách bývají určeny včelařům, případně těm, které problémy včelařů taky z nějakého důvodu zajímají. - Potřebujete to snad nějak blíže vysvětlit?

+9/0
5.7.2016 17:25

R72a30d48e94k 46K79o31p85a16r 4788311252979

Hele, Ty po mne jedes jako blazen...

Ano, jsem nudny, mainstreamovy hererosexual. Nikde to nervu, nikoho tim neotravuju, platim dane, ziju sporadane a bezuhone,... Vim, ze to je, dle Tebe, mene, nez byt "neustale utlacovana" bukvice...

+2/−3
5.7.2016 17:34

M72a24r84t38i27n 42P11e25t60v86a94d 4970949767902

Nevíte nic, pane Kopare, protože mě neznáte. V životě jsem nepotkal nikoho, kdo by mě počastoval křivým slovem, natož aby mě utlačoval. Nemám si osobně na co stěžovat: jsem normální, nudný, mainstreamový homosexuál. Platím daně, žiju spořádaně a bezúhonně, nikde to nervu, ale taky to před nikým netajím, protože. V žádném ohledu na tom nejsem o nic líp ani hůř než vy.

+4/0
5.7.2016 18:03

R69a53d64e54k 21K84o64p36a23r 4608361262329

Tak co si stezujes na utlacovani a na ustavni nerovnost? Ted jsi rekl, ze jse vse cajk. Trosku schyza, ne?

+1/−2
5.7.2016 18:17
Foto

B38r57o38n82i36s26l25a49v 48G28a14b12r39y36š 2222429531

A co si stěžujete, že jsou na tom gayové líp? Co mají ty Vaše příspěvky vlastně znamenat? Trochu schizofrenie, ne?

0/−1
5.7.2016 20:33

M96a50r12t39i26n 61P23e76t13v22a17d 4870709777892

Na ústavní nerovnost si nestěžuju, protože ústava nám všem zaručuje rovnost. Některé zákony jsou ovšem s ústavou v rozporu. Například zákaz adopce homosexuálním partnerům. Tak to říkám nahlas: ne, že by mě to osobně pálilo - své rodičovské období už jsem se zdarem absolvoval. Ale pálí to řadu jiných, a já patřím k těm, kteří jejich protesty podporují. Ta schíza je podle vás v čem, pane Kopare?

0/0
10.7.2016 10:15

P26e77t85r 13Z58a21s70k78o60č51i30l 2355602518809

U dítěte se předpokládá, že ještě nemá vlastní názor. Tak mi přijde jako zločin ho nechat vychovávat buznama. Já bych teda radši byl v ústavy, než žít s dvěma teplejma, zvedá se mi z nich žaludek. Jejich práva jim neberu, ať si žijou jak chtějí, ale existují určité hranice, a neměli by se míchat do života pravděpodobně-heterosexuálních dětí.

+5/−11
5.7.2016 15:52

M58a52r92t69i63n 84P23e91t22v95a24d 4150329137182

Nebývá běžným rodinným zvykem zařazovat do výchovy nácvik sexuálních praktik. Dítě si svou sexualitu utváří samo v souladu se svou přirozeností, a nenechá si do toho nikoho mluvit.

Z toho důvodu je naprosto lhostejné, jestli ho vychovává heterosexuální nebo homosexuální pár. Ve všem ostatním se totiž kompetence homo- a hetero- partnerů nijak neliší. Výchova v homosexuálním páru má jen nepatrnou výhodu v tom, že z dítěte s největší pravděpodobností nevyroste homofob - což je vždycky dobře.

Ještě nikdy nikdo nezaznamenal, že by homosexuálové měli na výchovu sebemenší negativní vliv, natož že by se dopouštěli nějakých zločinů. - K dispozici jsou nejméně padesátileté zkušenosti, které v měřítku našeho civilizačního okruhu zahrnují už desetitisíce takto vychovaných dětí. Jestli o tom chcete něco vědět, ptejte se jich. Vaše osobní neinformované úvahy jsou proti jejich zkušenostem bezcenné.

+7/−1
5.7.2016 17:39

J61a76n 50M23a84l61ý 1495189834418

Je zajímavý, že jak jde o pražské buzny, vulgarismy v médiích najednou nevadí.

+11/−2
5.7.2016 15:39
Foto

J36a71r50o87m94í35r 62H35l32u63b63e93k 2116240144131

Nevím, nedokáži se do toho vžít, ale můj, předsudky zatížený, mozek mi říká, jsi buzna, není se čím chlubit. Choď do svých klubů, kde máš šanci najít přítele, ale moc nevyskakuj, drž se svého, buď nenápadný. Asi bych nešel na Prag Pride oblečený do latexu a už vůbec bych nepsal nějakou knihu. Jsem obyčejný heterák a dělám to taky tak.

+8/−7
5.7.2016 15:39

M84a72r17t44i15n 47P74e52t88v53a84d 4460659297182

O heterácích, jejich láskách, problémech i sexu existují milióny knih, filmů a novinových článků. Co je udivujícího na tom, že i homosexuálové o svých věcech občas napíší. Číst to nemusíte. A zrovna tak vás nikdo nenutí účastnit se buzního karnevalu. - Já taky nejsem dvakrát odvázaný z toho, když Prahou několikrát do roka táhnou ožralé a násilnické hordy fotbalových idiotů, ale nebudu z toho dělat zbytečnou vědu.

+6/−1
5.7.2016 17:49

I44v19a 37D36o23l71a14n27s69k60á 2793106490530

Nevim jestli si pan Markvart uvedomuje, ze migranti se kterymi se citi solidarni prichazeji ze zemi, kde se homosexualita absolutne netoleruje at uz legalne nebo socialne? Uvedomuje si take, ze jejich netolerance je prenosna a uz radi v taborech pro uprchliky a ze by se tam jako homosexual mohl dostat k ustrkum nebo dokonce k fyzickemu nasili koncici smrti? Proc jenom lidi jako on nepremysli?

+29/−2
5.7.2016 15:18

V66e75n35d18e81l75í75n 11C48h36l87u95p97a97t51ý 4502264692131

Vyjadroval sa o uprchlikoch, nie o migrantoch. To je dost velky rozdiel (ze si tie pojmy niektore krajiny EU zjavne pletu, to je uz druha vec...)

+1/−2
5.7.2016 15:43

D55a29g83m72a86r 90S40a80i55d47l83o35v47á 7359980321

Ano, máte pravdu, hlavně si to pletou neziskovky a mainstream média, když soustavně mluví o uprchlících, ačkoliv drtivá většina jsou pašeráky dovežení migranti.

+7/0
5.7.2016 16:23

M76a58r37t82i52n 41P42e70t11v47a26d 4730159757282

Neví, jak váš příspěvek souvisí s tím, že metropole už gaye tolik neláká, ale budiž. :-)

V islámských zemích je homosexualita legální v Turecku, Jordánsku, Iráku, Libanonu, jinde je v různé míře trestná, ale tresty se mnohde neudělují. Homofobní předsudky ale existují všude v mnohem větší míře než u nás, především mezi muži. Přesto ale byly v druhé polovině 20. století sexuální styky mezi dospělými muži a dospívajícícmi chlapci bez ohledu na jejich sexuální orientaci poměrně časté např. v zemích východního Maghrebu (podobně, jako tomu bývalo v antickém Řecku) - Tunisko a Maroko bývaly vyhlášené svými chlapeckými bordely, do nichž hojně směřovali sexuální turisté z Evropy a USA, kde nic podobného nepřicházelo v úvahu.

NVe vztahu k dnešní situaci je ovšem zajímavým paradoxem, že v ottomanské říši, která byla svého času nejvlivnějším centrem islámského světa, legalizovali homosexualitu už v roce 1858, tedy o sto let dříve, než se podobné snahy začaly prosazovat i v zemích křesťanských - nástupnické Turecko to beze změny převzalo, a stalo se tak jednou z výjimečných evropských zemí, v nichž homosexualita v průběhu 20. století nikdy trestná nebyla (vedle Francie, Belgie a Polska).

+2/−2
5.7.2016 15:43

D44a20n95i92e33l 82K12r48o27n51e93r 7304634646117

nicmene i ve vami jmenovanych zemich je homosexualy opovrhovano a v Iraku na ne poradaji hony...

+5/0
5.7.2016 16:13

I50v70a 98D75o73l90a87n85s60k24á 2853236710480

Pokud nevite jak muj prispevek souvisi s clankem, pak jste ten clanek cely necetl. Dekujeme za historicka fakta, ktera vsak nemeni nic z toho co jsem tu rekla. K tem vasim faktum bych chtela jeste dodat, ze v Iranu se homosexualove vesi z jerabu, kdezto Daes je ted svrhava z vysokych budov. Saudove bicuji do bezvedomi na nekolik repriz. Vzdy pockaji az se uzdravite a zacnou znova. V Egypte znasilnuji policajti homosexualy pouzitim kostete nebo i bez neho. Je to sport. Avsak musim rict, ze egyptska policie se neomezuje jen na homosexualy. Politicti vezni si tohle taky uziji a to snad ve vsech zemich odkud migranti prichazeji. A ted jdete vitat.

0/0
5.7.2016 19:37

J73a66n 75D79o28b48r24o51v41o74l49n73ý 1190203412586

Já myslel že buzna je nadávka :-D

+3/0
5.7.2016 15:11

M20a78r15t10i96n 55P74e38t11v37a55d 4340459787462

To máte jako s negrem: za korektní se to nepovažuje, ale většina černochů se tak tituluje navzájem. - Gayové zrovna tak. :-)

+9/0
5.7.2016 15:17

J68o40s10e52f 84R28i49c45h25t85e98r 9386335367983

a jak se pozná v takovéhle diskusi bez profilovek kdo může říkat "negerská buzna" a kdo ne? :-)

+2/−1
5.7.2016 16:29

I81v77a54n 11Š13t17í17p70e50k 3282908460789

Ohavný, průhledně aktivistický článek. Ale ano, je to v soukromé idnes, proč ne. Já zase můžu varovat: zkoušíte se ucházet o místo? Pak pozor, kde je jedna buzna, brzy jich tam bude jak naseto. A vy se nikdy nedozvíte, proč jste ve výběrovém řízení neuspěl.

+7/−11
5.7.2016 15:06

M90a91r89t15i61n 37P79e43t19v66a55d 4390709427892

Tuhle moudrost máte nějak statisticky podchycenou, nebo jen tak hádáte z lógru? :-)

+6/−3
5.7.2016 15:14
Foto

M24a97r26t50i12n 11F55a77l78t43ý75n 9391616684588

Uvařte si kafe s logrem, dejte si tam cukr a uvidíte...

Co jiného Vám na tohle říct?

Samozřejmě, že se lidi z této komunity vzájemně podporují.

Vy byste to nedělal pro své kamarády a známé?

+2/−2
5.7.2016 15:59

M33a92r80t70i54n 32P94e92t75v95a56d 4650719217972

Udělal byste to nejspíš i vy stejně jako každý jiný, kdykoliv byste měl tu možnost - a nevím jak vám, ale mně je úplně lhostejné, jestli se v takovém případě jedná o kamarády homosexuální nebo heterosexuální.

Opravdu nechápu, proč bych v tom měl homosexuály zvýhodňovat. Vím naprosto bezpečně, že nevynikají žádnými speciálními přednostmi.

0/0
10.7.2016 12:24

J70o41s73e27f 56R52i12c49h44t76e45r 9246205717853

Prosím místní gaye aby mi vysvětlili jednu věc: proč určitá (velká) část gayů má potřebu za každou cenu a všude dát všem kolem najevo že jsou gayové? tj. chovají se hlučně, afektovaně, snaží se vypadat co nejextravagantněji, doslova žadoní o pozornost, atd.? Je to hrozně otravný... Jakoby jim vadilo, že většině lidí už je vlastně sexuální orientace ostatních ukradená, a oni tím pádem vlastně nejsou už ničím zajímaví?

+17/−6
5.7.2016 14:56

M97a28r74t59i42n 62P58e98t87v66a28d 4140509547552

Nevím, kolik jich takovou potřebu má, ale nejspíš k tomu mají nějaké důvody - uplně stejnou potřebu mají například sparťané, a nikdo kolem toho nelamentuje, i když s ní pravidelně obtěžují vsechny ostatní.

+10/−1
5.7.2016 15:11

K45a82m66i80l71a 43K64a43l21e15n31s52k46á 9926197187838

Alle no tak, nebuďte zaujatý. Však mi heterosexuálové to dáváme na odiv stále. Klidně se lidi líbaji na veřejnosti a jen se na veřejnosti políbí gayové hned pobuřují apod.

+8/−2
5.7.2016 15:18

J31o89s97e37f 89R21i77c44h22t42e85r 9596385477603

ne. nemluvím o líbání.

0/−2
5.7.2016 15:22

V94e88n41d61e56l39í98n 51C42h83l62u53p20a19t22ý 4152784572431

Velmi by ma zaujimalo, co rozumies pod pojmom "urcita (velka) cast". 10% ? 50% ? 90% ? Trochu matematiky: Ked sa pozries, kolko ludi sa v Cesku vobec verejne v mediach priznalo k svojej orientacii a vobec o nej hovori v mediach, tak mozno 500 bude vysoke cislo. A ked vezmes 4% zo zhruba 7 milionov obcanov CR vo veho od 18 do 65 rokov, dostanes cislo 280 tisic. Tolko v Cesku podla odhadov zije ludi s nehetero orientaciou.

Takze z toho mi vyplyva, ze tvoja "určitá (velká) část gayů má potřebu za každou cenu a všude dát všem kolem najevo že jsou gayové", tvori v skutocnosti zhruba 0,17 % gay populacie.

Zvysok je proste ticho, casto svoju orientaciu taja aj pred svojimi najblizsimi a naopak citaju internetove vyplody podobnych skvelych diskuterov ako pod tymto clankom. Zial, urcita (velka) cast gayov funguje prave takto. Preto respekt pred tymi, ktori maju viac odvahy.

+9/−1
5.7.2016 15:22

J82o60s56e27f 54R70i87c45h58t11e78r 9836825677703

To je úplně jedno jestli to je 1% nebo 20%. Problém je že to jsou lidi, kteří ostatní otravujou něčím co je nezajímá. Asi jako když jde po ulici banda holohlavců a řvou "sparta sparta" – nikoho to nezajímá, ale oni mají potřebu tím ostatní otravovat.

+1/−6
5.7.2016 16:26

R57a56d61e56k 61K54o31p47a64r 4538371662669

Proboha, at si kazdej doma za zavrenejma dverma brousi co chce. Ale je fakt ujety, porad chodit a rikat, ze jsem teplej, bla bla bla...

Taky nechodim a nerikam, ze jsem heterak a ze bych chtel vic prav a svobod... Bukvy mi jsou ukradeny, ale timhle me vytacej

+24/−8
5.7.2016 14:47

M36a16r11t93i64n 10P47e70t85v89a67d 4920499507632

Bukvy otravují proto, že dosud nemají všechna občanská práva, přiznávaná ostatním. Mají na ně ústavní nárok, a k diskriminaci neexistuje ani jeden rozumný důvod. Kdyby nějaké právo upírali vám, taky nejspíš nedáte pokoj, dokud se to neuvede do pořádku.

+7/−11
5.7.2016 15:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.