Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

F14r42a56n28t53i69š36e52k 14K52o60u92d71e30l24k66a 3907767443

"že chodci budou muset potupně mačkat tlačítko" ;-D Tak to mi stačí abych si udělal obrázek co je to za spolek úchylů ten automat

+27/0
doporučit
14.7.2016 10:29

J25a76n 43F14i52a25l61a 7334517485559

Na tom videu jediný zmatený je ta maminka s golfáčema, která asi prvně v životě sjížděla s obrubníku, to dítě si mohlo překousnout jazyk.

+27/0
doporučit
13.7.2016 21:00

L20e61n29k39a 44Č74e60r67n91á 2500158378871

Autor článku zapomněl dodat, že o patnáct metrů dál na druhé straně zastávky je další přechod, bezbariérový (chápu, že to neřeší problém s obrubníky na tomhle) a že tam semafor není, takže tam auta stejně zastavují pokaždé, když chce někdo přejít....

+23/0
doporučit
13.7.2016 19:55

J47o96s64e74f 55Š26v63e10c 6155936294953

Nevím proč při rekonstrukci neprodloužili podchod pod tramvajovými kolejemi na druhou stranu.

Drtivá většina chodců jde od Dejvické do metra či naopak míří na Dejvickou.

+17/0
doporučit
13.7.2016 21:34

R70i37c14h13a91r46d 84H14l58a42d97í73k 2425843489169

Pokud se neupraví dopravní režim na následujícím přechodu, který je vzdálen jen pár metrů od nynějšího semaforu, nic se nezmění. Ostatně v tak krátkém úseku jsou tři přechody. Byla velká chyba, že se nepostavil podchod z východu metra do prostoru před Dejvickou ulici a k zastávkám tramvají, ale tenkrát nebyla intenzita provozu taková jako dnes.

+11/0
doporučit
14.7.2016 8:33

J33a84n 93V20e48s54e65l54ý 7596866778351

Potupně mačkat tlačítko. Budu volit politika, který tyto cyklofašisty bude ignorovat.

+22/−5
doporučit
13.7.2016 19:56

L84u54k14á66š 98V42i73n46t55e64r 6105140307337

Bože, chudáci chodci budou muset potupně mačkat tlačítko...

+12/−1
doporučit
13.7.2016 19:53

T38o15m97á90š 42Z69e76m56a76n 3305108184565

Ten první přechod se měl úplně zrušit a na ten druhý - dál od kruháče měli dát tne semafor.

A hlavně vrátit na Svatovítskou ubrané pruhy. Se semaforem by to snad už vadit nemělo, ne?

+13/−2
doporučit
13.7.2016 20:52

M25i71c58h52a15l 67H58u29s13e37k 9414733980214

Co je na tom semaforu mate, to že nerespektují červenou?

+8/0
doporučit
14.7.2016 13:14

K12a59r68e84l 89D88r25d25a 6603565687549

V čem je problém? Naučit chodce mačkat tlačítko jako na stovkách přechodů jinde? Tedy otázka 14 dnů, než si místní zvyknou? Nebo takhle u ČVUT je jedno tlačítko navíc problémem globálního významu? ;-D

+7/0
doporučit
14.7.2016 8:39

J17a58n 37N77o83t66a 6892855583740

zprovozněte Pelleovu obousměrně, jako to desítky let bylo a bude po problémech! Že si nějaký papaláš vymyslel kravinu neznamená, že se musí zachovávat ;-€

+8/−1
doporučit
13.7.2016 20:16

B96l21a94ž45e70j 13M34o76t65y26č42k57a 8737967175450

přitom vše by vyřešil severní obchvat Prahy.

+6/0
doporučit
14.7.2016 10:16

A19n28t40o98n21í11n 83P59o59p10e91l35á53k 6738821231627

......Dejvice, dopravní peklo....smysl všech opatření je jediný....nejezděte sem autem...pak si konečně můžete u jedné z nejvytíženějších křižovatek lehnout na lehátko na tzv. Šesťáku - relaxační zóně Prahy 6......;-D

+5/0
doporučit
14.7.2016 10:09

O37n62d56ř88e54j 28N22o89v82á90k 9517214599839

Klasika urednickeho reseni ... pridat / posunout semafor ....

Je uplne jedno, kolik a jakych tam bude semaforu. Celou dopravu blokuji ty volne prechody pro chodce ve Svatovitske tesne u kulataku - diky takrka nepretrzitemu proudu chodcu z a do metra s jejich absolutni prednosti proste auta stoji ... a pohnou se jen tehdy, kdyz jede tramvaj ...

Jestli chcete zrusit kolony, dejte semafory na tlacitka na vsechny prechody ve Svatovitske a synchronizovana ...

Mimochodem, kolony ve Svatovitske dnes nejsou vyrazne horsi, nez jsou pres "peacovni" rok ...

+4/0
doporučit
14.7.2016 6:59

T39o69m47á57š 70S54o58u63k94u36p 4443845700210

Co to ten Filler zase kváká za nesmysly?

+5/−3
doporučit
13.7.2016 20:08

J98o33s91e42f 29M94i46k44u60l55í63k 8104287186

Zase se dává prostor názorům extrémistům nikoli řidičům? Kde je vyjádření nějakého řidiče. Tuhletu chamraď fakt nesnáším.

+3/0
doporučit
19.7.2016 8:15

M37a20r41t48i10n 26P61i64š15t26o21r68a 8138728666299

Pomohlo by vrátit se do stavu, kdy všechna napojení byla dvoupruhová. Pokud ten předpis, co to zakazuje, nepřipouští výjimku, tak vložit ostrůvky. Místa je tam všude dost.

+3/0
doporučit
14.7.2016 17:47

J54a69n 56M11o90t58ů97r18e90k 7640462941199

Asi nějak mám jiný jazykové cit, kde koho kdo "mate"?

+3/0
doporučit
14.7.2016 8:13

J91a92n 70D35u50d35í83k 8933941837547

Že jim někdo takový bariérový přechod povolil. Jindy úředníci vyskočí jakmile jesou špatně vodicí linie a tady dají klidně 10 cm obrubník - ať žije 398/2009 ! Rv

+3/−2
doporučit
13.7.2016 22:40

E58d44a 28D74r31á60b90e72k 7769402113937

nechápu že někdo řeší bezbariérovost, však to je ZKUŠEBNÍ provoz, tak snad je jasný že kvůli tomu nevytrhaj obrubníky :-)

+2/0
doporučit
15.7.2016 1:18

T52o27m27á77š 21K33u56c45h78a66ř 3547221338501

Ovšem ta americky žvýkající městská policistka je fakt "drsná". ;-D

Připimíná mi to filmy s Budem Spencerem a Terence Hillem, co právě běží. :-)

+2/0
doporučit
14.7.2016 12:21
Foto

J42i62ř47í 81Š35a58f84e12r 4511561409337

Může mi pan Šafhauser vysvětlit, jakým způsobem mate semafor auta, resp. řidiče aut (auto asi nemůže být zmatené, ale to jen tak hádám, já ještě ve zmateném autě nejel, tak nevím)? Nějak nejsem schopen to z článku ani z přiloženého videa pochopit. Dále bych si panu Šafhauserovi dovolil citovat definici, co jest pozemní komunikace: "Pozemní komunikace je dopravní cesta určená k užití silničními a jinými vozidly a chodci, ..." (zdroj Wiki). Vidím tam jasně napsáno, že se jedná o dopravní cestu určenou k užití silničními vozidly, pak až chodci, takže ať si chodci potupně mačkají tlačítko, nemám s tím jediný problém.

+4/−6
doporučit
13.7.2016 19:59

J86o40s72e72f 27Š78e90m97e27l18í33k 7569711700487

Když už radnice Prahy 6 tak sqěle vymyslela přechod, možná mohla najmout ještě jednoho specialistu, který by vymyslel zkosení rantlů toho chodníku, aby třeba takový vozíčkář nemusel mít natrénované skoky nahoru a dolů. S kočárkem to s trochou tréninku ještě zvládnou jde, ale jsou i horší případy. :-P

Možná by na to šla zajistit i dotace EU.

+2/−2
doporučit
14.7.2016 13:24

P47e75t90r 88K15r51á79t27k37ý 5359936156511

tak nějak jsem nepochopil, díky čemu se zlepší ta plynulost provozu, pokud je přechod o 2 metry dále...

+1/0
doporučit
14.7.2016 11:58

D19a50n74i70e47l 87P45a26n72e15k 6492751312340

Škoda, že je nenapadlo tam dát i bezbariérové rampy na místo těch mega obrubníků...

+1/0
doporučit
14.7.2016 10:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.