- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jasne, priste zakazte treba motorky. Dolinek je blbec, kolik kamionu proboha jezdi mestem?! Radobe min, nez dodavek vsech kuryrnich dopravcu dohromady ;-) a na klicovych komunikacich ( jizni spojka, kus D1, D0 atd. To stejne zakazat nelze).
No nevím jak v Blance, ale na jižní spojce směr k řece odchitavaj kamiony celkem hbitě.
dodavka misto kamionu? 2-4paletova mista misto 33? svetla vyska TIR vs. rohlikar? (se s chuti pujdu podivat jak stoji osm 3.5t pred jedninou rampou u kterehokoliv vetsiho kramu v praze a jak si ty palety plne vod predavaji o pul metru vys na rampu). Emise TIR vs dodavek? - nemluve o hlucnosti.
Zkratka a dobre, pan Dolinek si hraje si sirkami ve stodole plne sena...
Opět populismus od Dolínka a současného vedení radnice...
Největší problémy pro "občanská sdružení" zůstanou, protože Spořilovskou a Jižní spojku od ní na východ bude muset nechat s kamiony, protože tam nadělají té škody nejméně...
Zbytek... Kdo kdy pořádně viděl transitní kamion v Praze a nebylo to zásobování supermarketu...
Přesně na tu jižní část spojky a spořilovskou silnici by měl ty kamiony zakázat. Pěkně ať to jezdí přes ty vesnice, když v těch vesnicích zakládaj sdružení proti obchvatu, tak ať si vyzkoušej jaký to je, stovky kamionů denně pod okny.
Takže Praha sama blokuje výstavbu okruhu (Běchovice, Suchdol) a ještě za to hodlá trestat okolní obce.
Ne, e, Praha /nekomentuji předchozí neschopnost okruh dokončit/ jen reaguje na rozhodnutí MF, že městu nepřihodí další peníze (po Blance a spol. se ovšem nedivím) "na dobudování okruhu". Nakonec z toho vyplývá zásadní poučení, že jak příslušnému MF, tak Magistrátu, je úplně jedno, jak a koho to postihne, ale budou si navzájem nyní měřit "kdo ho má většího". Ovšem s ohledem na to, že v čele jedné strany se potácí žena, tak mám obavu, že výsledek je předem jasný.
Když kamion bude nahrazen 3-4 dodávkami, tka emise a hluk jen vzrostou.
Navíc Spořilovský, jižní spojka a další komunikace opravdu nejsou v centru, je to pražská periferie mimo obytné zóny.
(Spořilovská samotná vede poměrně hlubokým zářezem a k domům jsou to desítky metrů)
Muzete mi rict, ktera jizni spojka je na periferii? Treba ta, ktera je na smichove nebo tak?
Po městském okruhu se snad bude jezdit dál. To by mělo v článku zaznít.
Tady v nějakém článku čtu, že by se mělo týkat i jižní spojky, která nahrazuje úsek D0 511. Tak to nemůže projít. To by si musel stát vzít nějakým zákonem zpět.
Všude ve světě mají průmyslové zóny na periferii měst a obcí.Myslím si pokud by nebyli nuceni dodávky zákazníkům,že by se kamiony do center měst nadšeně hrnuly Obvzlášť když je špička a nevrlý řidiči osobáků nemají pochopení,že s kolosem se nedá moc nacvičovat.
Tady se ale jedná hlavně o tranzitní dopravu. Všechny dálnice vedou ku Praze, kde chybí okruh.
Praha si zase chce dostat do sveho rozpoctu zase nejakou slusnou kacku do jejich rozpoctu za vjezdove povoleni do zavrene zony. Chci videt jak dodavky budou dovazet treba stavebni material na vystavbu silnic, bytovych domu atd
O dodávky ani náklaďáky nejde. Jde o kamiony, proto to řešení přes rozměr vozu a ne hmotnost.
Ovšem tohle je problém pražáků - že si nedokáží usměrnit své sousedy z Běchovic a Suchdola.
Nebýt jejich souzení a neustálých obstrukcí, mohl už okruh touhle dobou stát skoro celý.