- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to určitě krok správným směrem. Lidské životy jsou příliš cenné a šetřit na nich by nebylo moudré. Takže toto opatření má smysl, protože může zamezit nenahraditelným ztrátám na lidských životech i obrovským materiálním škodám. A není chytré si z toho dělat legraci.
Vychází mi na jeden autobus cca 8 000 Kč na toto hasící zařízení. Tedy podle čísel v článku (1,6 mil Kč za zařízení pro necelých 200 autobusů).
Zda je to hodně či málo, neposoudím. Ale třeba skutečně oprava může být dražší, třeba levnější. Lidský život a náklady na hašení a opravy jsou ale značně vysoké položky
A obávám se, že hasící zařízení bude muset procházet revizemi a doplňováním.
Spíš by mě zajímalo, jak takový zásah do vozidla vyřešili papírově. Jedná se o homologované zařízení?
A proč že se vlastně neřeší příčina namísto důsledků? ;)
Nejspíš proto, že by to vyšlo o dost dráž což se pro takhle stré a ojete autobusy už fakt nevyplatí.
Ale proč ty autobusy vzplanuly se nedovíme. Výborná žurnalistika.
A tak se v Praze odstranuji problemy.....
To mi připomnělo jak Petr kostka, myslím ve filmu Pátek není svátek sháněl umělohmotné palivové hadičky
A nebylo by rozumnější odstranit příčinu vzplanutí?
Bylo, ale nebyla by to taková sranda.
Z profesni zkusenosti z jiné oblasti vím, že takováto náhradní řešení zpravidla nic nevyřeší, jen přivodí problémy nové..
Vzhledem k ceně jednoho busu je to zanedbatelná částka
Zpráva iDnes 12.9.2017: Odborníkům se podařilo objasnit sérii záhadných nehod autobusů. Zjistili, že nekvalitni hadičky speciálního hasícího systému časem popraskaly a uniký hasící plyn způsobil ztrátu vědomí cestujících i řidiče..
Já bych ještě doporučoval ustanovit dva cestující jako požární hlídku..
Dostali by třeba 30% slevu na jízdné. Za to by na každé zastávce kontrolovali motorový prostor a v případě požáru by volali "Hoří!" a dohlíželi na spořádanou evakuaci cestujících.
a jeste bych jim dal pytlik s piskem