Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po „Kulaťáku“ dřív jezdily tramvaje. Náměstí se nejspíš po letech promění

Vítězné náměstí v Praze 6 by mohlo získat novou podobu. Tu současnou získalo už ve dvacátých letech, přičemž architekt Antonín Engel měl s „Kulaťákem“ velké plány: do jeho čela chtěl umístit oblouk ve stylu Vítězného oblouku v Paříži. K realizaci ale nikdy nedošlo a náměstí tak desítky let čeká na dostavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P24a20v69e65l 17Š98e68b22e90k 8554193862890

No za neprůchodnost V.nám. pro MHD poděkujme místní radnici kdy její odbor zelených teroristů vymyslel v ulici J.partyzánů travnatý pás a tudíž pro DP je to jedna z podmínek pro možnost zahájení rekonstrukce tram.trati a tak díky tomu všechny autobusy stojí v nekonečných kolononách i když mohly pohodlně využívat tram.těleso a ke stanici metra mohly zajíždět současným výjezdem a tak se vyhnout nejucpanější části kulaťáku

+5/−3
24.7.2016 12:22

P69a59t69r12i50k 26E71g88e48r 2168630119831

NEMYSLÍŠ ZAPLATÍŠ to by už DPP a ROPID mohl pochopit.

+1/−1
24.7.2016 13:10

J45i86ř66í 45K47r83e14j40č73í76k 2167358504536

Jak zatravněná TRAMVAJOVÁ trať přispívá ke kolonám AUT ?

Trochu myslet... ;-)

0/−4
24.7.2016 13:52

P27a22v63e19l 48Š83e89b32e23k 8284913902170

Tak se o to myšlení pane Krejčíku můžete pokusit třeba to ,že po tram. Tělese můžou jezdit všechny linky z Lysolaj a Suchdola a tak by třeba odpadl vyhrazený pruh pro bus

+3/0
24.7.2016 17:30

P47e20t75r 14P16e64t32r 6623812558543

ano, vyhrazený pruh do bus by odpadl a jak by to vyřešilo ty kolony aut? už se vás ptal kolega a nic jste neodpověděl, i kdyby tam těch pruhů bylo deset tak úzké hrdlo bude pořád a jenom nájezd na kulaťák, který na takový provoz nebyl stavěný.

Tak zapněte mozek a poučte nás, jak by kulaťák zkapacitlnilo více pruhů v Partyzánech

+1/−1
24.7.2016 21:39

P18a35v82e58l 94Š82e63b76e10k 8714543762830

Velice jednoduše pokud by se vrátil stav před zrušením 2 pruhů na vjezdu ale to je jedno já narozdíl od vás mozek používám vyřešil jsem to po svém včetně parkování pořídil jsem si motorku a tak se mě to vlastně netýká ale i tak navrhl jsme alespon nějaké částečnê řešení ale vy ? Kde nic tu nic no nicméně třeba se to částečně uklidní po 24. Po zavedení zón možnà nebude tím směrem jezdit tolik aut anebo taky možná více to se uvidí ale každopádně se to výrazně zlepšují po znovuotevření Korunovační přeji hezký večer

+1/0
24.7.2016 23:50

J95a25k26u93b 23T72u47r53e56k 9755665306975

Zůžení do jednoho pruhu na výjezdu je jen a pouze z důvodu bezpečnosti chodců. Přechody se nyní tímto způsobem zkracují všude v republice. Tedy řešením ucpaného nájezdu by sice opětovné rozšíření bylo, ale je nerealizovatelné. Pokud by byl přechod přes dva pruhy, musel by zde být semafor a ten nic neurychlí.

0/0
26.7.2016 0:59

P10a69t27r89i45k 65E19g11e22r 2118400379401

Litochlebské náměstí by se mělo dočkat také tramvají na kruhovém objezdu z ul. Türkova do ul. Chilské doufám, že později tramvaje pojedou také přes sídliště Na Košíku do Hostivaře protože úsek Náměstí Bratří Synků - Spořilov - Jižní Město bez tramvají a autobusů si nedovedu představit. Přitom Chodovská by mohla mít také odbočku přes Bohdalec do Vršovic. Škoda, že ROPID nemá původní spojení jako např. 11 a 211, 17 a 117 atd.

+1/0
24.7.2016 8:37

V64l24a89s44t91i43m91i17l 89F47r38o49h18l17i10c60h 8589266386966

Přijďte (přijeďte) se někdy na současný Kulaťák podívat ! ! ! ........ zácpa na celém náměstí ze všech směrů a na všechny směry, většinou stupeň 4 .... ze dvou silničních pruhů udělali jeden ... kde nebyl semafor, tak ho udělali - AJETO - absolutní chaos .... auta stojí i tam kde dříve alespoň pomalu projížděla ..... tohle vymyslel určitě nějakej "myslitel" ;-O8-o PS: a podchody měli postavit dávno ! R^

+4/0
23.7.2016 19:30

J20a62n 16D81l81o19u20h74ý 8936120253630

No co? Povedlo se jim zklidnit dopravu ... úplně :-D

+4/0
23.7.2016 23:15

P85e42t81r 39P65e41t73r 6863162648193

Od instalace semaforů je doprava plynulejší. Kulaťák je v těchto dnech ucpaný hlavně kvůli uzavírce v korunovační

0/0
24.7.2016 21:40

V31l88a50d37i58m18í50r 62M83o11l39í29k 1116186188

Stres, chaos, zácpy, deprese a ztížení veškeré dopravy ve městě jsou uměle vytvářené situace do života pražanů pražskými politiky, které si sami volíme. Oni to zapřou, poněvadž taková věc se nedá odsouhlasit. Dělají to tím, že vytvářejí na rovných úsecích šikany, neosvětlené ostrůvky, a mění všechny dvoupruhové vozovky na jednopruhové, aby se zhoršila průjezdnost městem. Zde by totiž vyšlo najevo, že veškerý národ pražský motoristický jsou pro ně jen jednofrontový dobytek (jako tramvaje) s vlastnostmi ,,oslíčku otřes se", kde je potřeba nejvíc proinvestovat malováním figurek cyklistických stezek, které skoro všude končí ve vozovce bez cíle. Cyklisti jsou ohroženi mnohem víc než dřív stresem řidičů! Že politikům vůbec na lidech nezáleží je znát už tím, že oni se v naplánovaných zácpách dostanou všude se zapnutým majáčkem, jezdí po chodnících, v parcích za asistance Policie, a jsou schopni přejet každé zvíře, ba i člověka plebejského. Dobytek je prostě dobytek! Učí se v EU.

+1/0
25.7.2016 14:50

J62a82k32u27b 23F86e32i74f63a74r 7349709946279

Udělat pod celým kulaťákem bezbariérové podchody, všechny přechody zrušit a tramvajové zastávky umístit doprostřed.

+2/0
23.7.2016 18:52

J51i51ř90í 55E53r83b91e40n 1813614656537

Chybí vám tam ironický smajlík ;-)

Jinak to vypadá, že takovou kravinu myslíte vážně...

+5/−5
23.7.2016 19:14

J49i40ř61í 55E22r80b31e56n 1773904636877

Minusari by si meli uvedomit, ze povrchova tramvaj ma vyhodu prave v okamzitem urovnovem nastupu. Bezet k ni desitky metru podchodem tuto vyhodu smazava.

+1/−2
24.7.2016 10:15

J50a31n 98V24o86j61t33í46š54e44k 6422591485736

Podchody jsou přežitek, kterej nikdy nefungoval a všude se od nich upouští.

+1/−1
25.7.2016 11:09

P57e33t26r 31Č11e70r60m69á47k 9908225179610

Nesmysl, mimoúrovňové řešení jsou standardně používaná a preferovaná, o tom zdali to je potřeba rozhoduje pouze výpočet a nikoliv dojem jedince, a o proveditelnosti potom individuální posouzení proveditelnosti stavby.

0/0
25.7.2016 13:35

J53a49n 47V49o60j87t12í14š31e84k 6762531295376

Byla standardně používaná a preferovaná. Do městského prostředí se nehodí a ví to každej, kdo někdy aspoň náznakem zavadil o urbanismus. Město, je pro lidi, kteří tam žijí, hnát je pod zem je hloupost, lidskou bytost nemůžete posuzovat jako číslo, takhle prostě městský plánování nemůže fungovat, takhle se stavěj dálnice, nikoliv náměstí.

+1/0
25.7.2016 13:40

P28e97t14r 97Č11e16r48m32á96k 9408555899910

Opět ty základní neznalosti... Takže znova - o tom kde je podchod vhodný rozhoduje dopravní situace a výpočet, který říká zdali je ještě vyhovující když se to kříží úrovňově a nebo už nikoliv. Pak je to posouzení stavební.

Dále je dobře že jsme si zase ujasnili že vy konkrétně jste o urbanismus právě nezavadil ani náznakem, protože je to právě naopak - podchod nebo nadchod je výhradně městským prvkem, nikde jinde se neuplatňuje a nepoužívá. A jeho smysl je právě v tom aby se chodci mohli bezpečně a nerušeně přesouvat bez ohledu na stav dopravy.

Jestli člověk je nebo není číslo není důležité, důležité je že rozhoduje to kde je těch lidí víc, a to platí absolutně všude.

0/0
25.7.2016 19:10

J37a80n 83V17o11j78t98í78š96e17k 6942811715466

Ne. nerozhoduje. Plácáte starý, dávno (vlastně nikdy) nepravdivý, nesmysly. Jsem rád, že jsme si opět ujasnili, že jste jenom dopravák, čili že nevíte o urbanismu vůbec nic. Bohužel ani vědět nechcete, protože jste fanaticky přesvědčenej o svý pravdě.

Ale pro ostatní. Člověk není číslo, člověk je lidská bytost, která existuje na danným místě, v tomto případě náměstí a pobývá tam. Ať už tam bydlí, využívá služeb a nebo jenom jde na tramvaj, prostě je tam na náměstí a chce ho přejít. To je vzdálenost nějakejch 100 metrů. Tady pan čermák z toho špinavejma temnejma podchodama udělá dvojnásobek a ještě navíc se schodama a obhajuje to tim, že lidech v autech je víc. Lidech, který pouze seděj v autě, danný místo nevyužívaj, pouze jím projížděj a kterým by jejich nepreferování v organizaci prostoru přineslo výrazně méně nepohodlí. Při plánování prostorů ve městě nesmíme preferovat skupinu, která danné místo využívá jen k přesunu na úkor té, která ho využívá k pobytu, protože čistě logicky by nám pak ve městé žádné prostory k pobytu nezbyly. Celá filozofie tady pana Čermáka je od základu špatná, nelogická a fanatická. Kecy o tom, že lidech v autech je víc se snaží navodit ZDÁNLIVĚ SPRÁVNOU atmosféru rozhodování většiny A Čermák se tím profiluje jako velkej zastánce demokracie, ale musíme si uvědomit, že tato skupina (která navíc větší není, to je jenom nepodloženej žvást pana Čermáka), nevyužívá danné místo a neměla by mít tak velké právo omezovat prostor těm, kteří ho využívat chtějí a hlavně těm, jimž by omezení přineslo podstatně větší nepohodlí. Musíme si uvědomit, že i když nás projíždění autem přes Vítězné náměstí obtěžuje, tak i my se po vystoupení z auta stáváme chodci a neradi bychom se od parkoviště vraceli v noci domů dlouhým tmavým podchodem. Nesmíme být sobci a myslet i na to, že všude, kudy projedeme, někdo pobývá nebo dokonce žije a že má mít před naší minutou nepohodlí při průjezdu upřednostněn.

0/0
25.7.2016 19:26

P69e36t47r 48Č77e80r43m41á70k 9428925219110

Jsem rád že jsme si opět dokázali že vy fakt nevíte absolutně nic o ničem ;-)

Slovu urbanismus byste se měl preventivně vyhýbat, každou větou kde ho použijete ve spojitosti se svojí myšlenkou si akorát děláte ostudu. Ale kdo chce kam.. ;-)

Jaká úprava je vhodná pro tu kterou konkrétní plochu nebo lokalitu vychází právě z toho jaké potřeby zde má nejvíce lidí - člověk tedy bezesporu jako číslo posuzován je. Zatímco některé náměstí slouží jako parkoviště, jiné jako dopravní křižovatka, jiné jako relaxační plocha, některé jako tržiště atd. Všechna tato využítí jsou velice odlišná a přitom legitimní. Samozřejmě se vždy najde někdo komu se to líbit nebude, ale to je holt demokracie - vítězí zájem většiny. Obecně se ale jedná o místa kde se život koncentruje a tedy je zde přirozeně více hluku, lidí, aut atd. To je právě základní doména urbanismu - pro centrum či významné prostranství je přirozené že tam je největší hustota osídlení, která má klesat směrem ven a pak pozvolně přejít ve volnou krajinu. Že to opačně nefunguje se už dnes přesvědčil každý - centrum se po zásazích sluníčkářů vylidňuje a stává se z něj skanzen pro turisty namísto přirozeného místa pro život, a naopak za městem kde by měla být ta zeleň se dnes staví ležatá sídliště a celý systém kolabuje.

Je tedy přirozené že nadřazený zájem vyžaduje ústupky na těch lokálních nebo individuálních. Pokud je někde nadřazený zájem ten aby se daným místem odvedlo co nejvíce aut aby se pomohlo celé Praze, tak se tak číní.

Vaše diletantské vidění jak dopravního inženýrství tak urbanismu naštěstí není většinové a odpovídá sluníčkářské minoritě. Hlasíté vykřikování žvástů okolo to nijak nemění ;-)

0/0
28.7.2016 18:05

J23a31n 51V17o92j69t94í73š33e46k 6772751745296

Člověk, který v odborné debatě nazve oponenta sluníčkářem je hlupák, který o tématu nic neví a zbyla mu už jen diskreditace oponenta.

0/0
28.7.2016 22:47

P57e31t90r 19Č25e39r69m77á94k 9598905779180

Člověk který se vyjadřuje jako sluníčkář není nikdy účastník žádné odborné debaty ;-)

0/0
2.8.2016 10:53

J57a94n 19V50o23j89t77í85š57e54k 6982111215756

Vy jste ještě větší hlupák, než jsem si myslel. ;-D;-D Tohle vám vážně přijde jako vhodnej argument? Ve vašem věku a s vašim vzděláním? Taková nízká a hloupá věc? ;-D

0/0
2.8.2016 11:01

J71a46n 88V69o72j12t60í84š20e79k 6332771805406

Druhá věc je fakt, že dopravák sice může počítat s člověkem jako s číslem, ale chodec se jako číslo nechová. Řidič ano, ten je omezen autem, tomu můžete lajnovat kudy pojede, ale chodec ne. Chodci choděj nějkratšíma cestama, přelejzaj zábradlí, přebíhaj silnice. Což znamená, že výpočty pana Čermáka jsou od základů špatné, protože nepopisují realitu, nepopisují problematiku správně. Nejhorší je, že v oboru se na to už dávno přišlo, ale pak přijde nějakej Čermák a mate nebohý laiky v diskuzi. Tak mu, prosím, nevěřte, protože plácá nesmysly.

0/0
25.7.2016 19:27

P44e36t91r 25Č25e61r47m78á23k 9958635849960

Opět blud, chodec je účastník silničního provozu stejně jako auto a také se s ním tak pracuje. To že někdo nedodržuje pravidla je vlastnost každého systému, stejně jako neukázněný chodec někde leze přes zábradlí, jiný řidič zase pro změnu zaparkuje na chodníku. Přesto je však potřeba řešit věci systémově.

To že vy máte problém s akceptací základních faktů je jaksi Váš problém, odborníci mají v tomto jasno a chápu že vy jakožto absolutní diletant v čemkoliv to těžko můžete vědět, protože ve čtyřlístku to nepíšou a abíčko je už moc složitý čtení ;-)

Možná by skutečně prospělo věnovat se tématům ve kterých se neutrhnete ostudu v každém příspěvku, protože ta neznalost je do očí bijící ;-)

0/0
28.7.2016 18:11

J43a10n 75V90o18j14t62í96š41e15k 6882281745566

Ta pravidla jsou ale nelogická a jdou proti lidské přirozenosti. Člověk není bezmyšlenkovitá jednotka, která se pohybuje kudy to má nalajnovaný. Lidskej mozek má problémy zpracovávat nelogický úkony. Jako příklad uvedu, že si lidi zkracují cesty po trávě přes roh, i když tím ušetří sotva desetinu sekundy. Prostě proto, že chodit do pravýhu úhlu je nepřirozený a nelogický. A takhle to funguje se všema vašima dopraváckejma výpočtama. Chodit dolů pod zem je nelogický ještě mnohem víc, člověk se ani nemůže orientovat podle okolí, přijde o svůj nejdůležitější smysl, kterým se orientuje, a právě proto lidi do podchodů nechoděj, i když je postavíte. A není to chyba těch lidí, je to chyba toho, že pravidla, která jste si vy dopraváci vymysleli (to přece není žádný bohem danný desatero, ty vaše výpočty) jsou špatný a nepopisují lidský chování. Dopravní inženýrství není exaktní věda mimochodem. To jste pěkně kecal. Všechny ty výpočty vznikly na základě něčího pocitu, metod pokusů a omylů a "věda" je to poměrně mladá, ty výpočty nejsou dokonalé a nepopisují dokonale realitu, není to nic daného, jak se snažíte prezentovat. To je jako kdybyste udělal výpočet chování molekul v chemii, ony se podle něj nechovaly a vy tvrdil, že výpočet je dobrej, ale molekuly se neuměj chovat. Ne, výpočet je špatnej. Od základu špatnej.

Jo a prosím povšimněte si, že já ve svých příspěvkách vysvětluji co a hlavně PROČ si myslím. Vy pouze píšete "Je to takhle a vy jste blbec" a pak si ještě dovolíte tvrdit, že máte argumentační převahu.

0/0
28.7.2016 22:58

P72e84t38r 26Č45e18r46m50á30k 9628825849580

Aha, takže člověk co jede autem si snad může jezdit kudy chce, protože mu přijde nelogické aby nemohl odbočit kde se mu zachce? Samozřejmě nikoliv, Vámi popisovaná věc platí někde na vesnici, kde si někdo může vybrat jestli půjde po mezi nebo po louce, ve městě to nefunguje, tady jsou chodníky a cesty dané, a to proto aby ten celek fungoval. Kdyby si každý chodil kudy by se mu zachtělo tak musí být celé město jenom nekonečná plocha na které nesmí nic být, protože co kdyby zrovna nějaký člověk tamtudy chtěl jít. Takže takto skutečně nikoliv ;-)

Podchody jsou zcela normální, žádnou orientaci při nich nikdo neztráci (naopak v případě nadchodu si jí zlepšuje), pokud je někdo natolik gramotný že umí jet metrem, tak do něj logicky musí umět i nastoupit, což je podzemní labirint daleko horší než normální podchod pod vozovkou. A kolik lidí denně jezdí metrem a překvapivě orientaci neztrácí ;-)

Jinak je logické že pravidla dopravy se řídí dopravním inženýrstvím, těžko bude dopravu řídit ekolog nebo urbanista ;-) A vaší neznalosti dopravního inženýrství už jsem se přestal podivovat, ale zasmát se musím znova. Exaktní samozřejmě je, není tu místo pro žádné pocity, všechno je popsáno čísly a výpočty, a dlouhodobým sledováním lze popsat i lidské chování velmi dobře;-) Chápu že pro sluníčkáře je pochopení exaktních věd problém, protože to neumožňuje diskuzi, 1+1 prostě nikdy 3 nebudou.

A co si vy myslíte je vaše věc, problém je když to začnete dávat za obecné pravidlo, či snad dokonce za odbornost !

0/0
2.8.2016 11:09

J38a92n 32V92o16j86t15í27š83e43k 6872251735286

Za prvý jsem mluvil o chodcích a jasně jsem uvedl, že pro řidiče to neplatí, protože je právě omezen tím autem. Takže zase cupujete názor, kterej jste si vymyslel. Čili celej odstavec o ničem.

A dopravní inženýrství není exaktní věda, vždyť to přece nemůžete myslet vážně. Exaktní věda je matematika, fyzika, chemie. Inženýrsví prostě ne, žádný. 1+1 sice nikdy 3 nebudou, ale vy takový výpočty nevyužíváte, vy využíváte výpočty typu 1+"konstanta, kterou někdo vymyslel a dokonce ji po něm pojmenovali". Tak to prostě je. Ani stavařina a ani strojařina nejsou exaktní vědy. Vždyť to ani nejsou vědy. Je mi líto, že vám bořim sny, ale nejste vědec. Jste inženýr. Pouze aplikujjete vědu (matematiku a fyziku). Tak se podle toho chovejte.

0/0
2.8.2016 11:43

D43a13n30i12e95l 50R14e73i92c83h78e27l 8769599923

Praha 6, toť místo mých studií a podle mne také nejhezčí pražský obvod (samozřejmě po jedničce:))

+1/0
23.7.2016 17:15

R79i23c18h32a54r33d 13K18r22á82l 4418687390873

Škoda, že není v článku zmíněno, že Vítězné náměstí mělo být ukončením megabulváru, který měl začínat na Václavském náměstí, pokračovat po asanaci budov "protažením" přes Staroměstské náměstí, Pařížskou ulici a Čechův most. V plánu byl takzvaný Letenský průkop, tedy zářez to letenské stráně, jehož vyústění mělo přes dnešní ulici Československé armády skončit v Dejvicích. Smělé to plány poválečných architektů.

+5/0
23.7.2016 13:47

J50i50ř11í 71E89r12b46e10n 1593854446537

Ovšem ta část Václavák-Staromák, nikdy nerealizovaná, byla projektována už koncem 19. století a právě Pařížská ulice je jejím pokračováním. Samá neorenesance a neoklasicismus.

+1/0
23.7.2016 19:16

V63l98a47d23i87m20í54r 33M14o30l79í91k 1286936408

To by mě velice zajímalo, kam by později šoupli Stalina a pak dnešní kyvadlo, kdyby tam byl ten kaňon Rio Mega Czeka. Pováleční architekti byli Čehůni jako ti dneska s ruským kolem na náplavce! Svoloč mizerná intelektuálská chobotnická vožralá.

0/0
24.7.2016 3:26

J93a17n 29V64o80j74t84í52š43e77k 6552861565556

Kaňon měl bejt zastřešenej náměstím a mělo to celý tvořit takovou velkolepou bránu. Nicméně se to plánovalo už dlouho před Stalinem.

Tady jsou dobový nákresy: http://www.letenskaplan.webgarden.cz/rubriky/galerie/prukop

0/0
25.7.2016 13:53

V78l63a31d87i10m68í13r 69M98o93l31í24k 1156836298

Děkuji za odkaz. Neviděl bych to tak nereálné. Vypadá to docela střízlivě. Letenská pláň stejně pozbyla funkci letenské pláně po pohlcení městem, i když se průkop nekonal. Je vidět, že plány zhatila 1.válka a její výsledek, čili odtržení od Rakouska-Uherska, že? Když si představíme, že po 2.válce tam dali drahý obelisk Stalina a draze se zase boural, tak změny režimů vůbec nepřispěly k rozvoji města v této části. Chobotnice měla být výsměch architektuře. Asi bych vrátil ten nápad z přelomu století a zboural tu bordelovou Spartu.

0/0
25.7.2016 14:27

J69a18r52o94s71l51a91v 39B31e63d78r78n56a 3146451421337

A pritom staci udelat podchod nebo nadchod a tramvajovou zastavku presunout doprostred kulataku...

+3/−17
23.7.2016 12:08
Foto

M96i76l34o66s58l14a28v 34Z36í34t18k34a 8430664687110

Naopak, vic ztížit průjezd aut a upřednostnit MHD a chodce

+4/−16
23.7.2016 12:58

G33a73b68r12i90e84l 14H85o33r98t33e30n 9891569653634

Tak si někdy ve špičce zkuste to MHD v Praze používat, zelený mužíku. Jen pro informaci - intervaly spojů jsou nadoraz.:-P

+2/−3
23.7.2016 14:04
Foto

B61r97o26n38i58s62l20a13v 34G69a45b27r83y14š 2872969191

Tomu moc nerozumím. U jiného článku zase spousta lidí psala, že je MHD nepoužitelná a spoje jezdí nevytížené... Tak jak to vlastně je?

0/0
23.7.2016 21:17

G76a33b39r75i39e41l 22H72o48r43t58e79n 9961439793674

Ve špičkách a až na výjimky v kruhu kolem vnitřní Prahy je MHD beznadějně přecpaná.

0/0
24.7.2016 7:18

M54a72r44t50i40n 51R69u62z64i77c30k49a 1852128286217

V centru chybeji puvodni trate, proto jsou nektere useky totalne precpane... Urcite je nutne prevest dopravu do alternativnich tras, jako vinohradska-vaclavske nam., tylovo nam/ipp-muzeum-wilsonovo nadr.-bulhar, masarykovo nadr./florenc-tachovske nam.-ohrada

Jenom tyto trate by ulehcily pretizenym usekum v jecne, seifertove a jindisske/vodickove....

Navic jih mesta jako jizni meso, krc, novodvorska si po na vhodnejsi tram. doprave primo volaji...

+2/0
24.7.2016 13:45

J36a20k22u33b 35Š86p31r66i13n64g20e28r 9611322362

Autobusy v kolonách trčí spolu s auty ;-)

+10/0
23.7.2016 15:28
Foto

B35r64o58n39i40s52l56a78v 35G62a76b20r61y20š 2722869461

To ano, auta zdržují nejen autobusy, ale i další auta. Navíc i ta, která potřebují zdržovat nejméně (ambulance, policie...)

+1/−1
23.7.2016 21:18

A24n47t53o85n31í56n 42Z66e51l77e46n74ý 2414513111416

Dokončit severní část okruhu kolem Prahy. Tím z Dejvic a Bubenče dostanete ty, co míří do západní části Prahy.

+12/0
23.7.2016 16:19

J51i94ř83í 36E71r86b67e79n 1413864696587

Nebojte se, ona se tam ihned natáhne nová doprava. Jakmile někde vytvoříte novou silnici, tak se taky brzo ucpe, protože se najde víc řidičů, kteří to začnou využívat. Stejně jako po otevření Blanky byla magistrála jen pár týdnů klidná...

+3/0
23.7.2016 19:18

J76a68k55u40b 77F72e14i24f78a49r 7149189266729

vy asi věříte všemu, co čtete a jste spíš teoretik co? A po Praze také autem asi nejezdíte, že?

0/−1
24.7.2016 8:50

J88i74ř19í 13E92r21b74e77n 1203254886597

Obvykle k tomu nemam duvod. Vlak, metro i tramvaje mi v 9 pripadech z 10 bohate staci. Nemusim se nervovat v zacpe, muzu pri ceste pracovat, nezabiram prostor s plechovkou pro jednoho, nemusim hledat a platit parkplac. A kdyz se nekdo ofrnuje, ze jedu sockou, tak mu vypocitam par vyhod a pak ho poslu do prdele.

+3/0
24.7.2016 10:12

J73a37n 78V72o54j43t85í82š88e82k 6322161965676

Kdežto vy nevěříte ničemu, protože sám víte všechno nejlíp, že? ;-D

0/−1
25.7.2016 11:11

T46o86m62á12š 89C74h20r98a97s92t69n37ý 2921584821973

Jedině pokud bude MHD nedotovaná, plně zatížená silniční daní a sama si na sebe vydělá jako ty řidiči a auta ;-D

+3/−1
23.7.2016 17:11

J58a40k50u28b 97Š76p44r15i93n69g32e42r 9821162512

Vy chcete MHD zničit, ne? :-)

0/0
23.7.2016 17:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.