Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po „Kulaťáku“ dřív jezdily tramvaje. Náměstí se nejspíš po letech promění

Vítězné náměstí v Praze 6 by mohlo získat novou podobu. Tu současnou získalo už ve dvacátých letech, přičemž architekt Antonín Engel měl s „Kulaťákem“ velké plány: do jeho čela chtěl umístit oblouk ve stylu Vítězného oblouku v Paříži. K realizaci ale nikdy nedošlo a náměstí tak desítky let čeká na dostavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P63a87v59e90l 38Š94e17b19e55k 8634863762700

No za neprůchodnost V.nám. pro MHD poděkujme místní radnici kdy její odbor zelených teroristů vymyslel v ulici J.partyzánů travnatý pás a tudíž pro DP je to jedna z podmínek pro možnost zahájení rekonstrukce tram.trati a tak díky tomu všechny autobusy stojí v nekonečných kolononách i když mohly pohodlně využívat tram.těleso a ke stanici metra mohly zajíždět současným výjezdem a tak se vyhnout nejucpanější části kulaťáku

+5/−3
24.7.2016 12:22

P96a64t59r88i37k 12E71g73e92r 2738210939761

NEMYSLÍŠ ZAPLATÍŠ to by už DPP a ROPID mohl pochopit.

+1/−1
24.7.2016 13:10

J47i22ř39í 16K28r53e10j48č73í75k 2717408284326

Jak zatravněná TRAMVAJOVÁ trať přispívá ke kolonám AUT ?

Trochu myslet... ;-)

0/−4
24.7.2016 13:52

P88a13v93e11l 33Š86e70b31e96k 8724283662580

Tak se o to myšlení pane Krejčíku můžete pokusit třeba to ,že po tram. Tělese můžou jezdit všechny linky z Lysolaj a Suchdola a tak by třeba odpadl vyhrazený pruh pro bus

+3/0
24.7.2016 17:30

P65e75t69r 21P21e78t97r 6873882658543

ano, vyhrazený pruh do bus by odpadl a jak by to vyřešilo ty kolony aut? už se vás ptal kolega a nic jste neodpověděl, i kdyby tam těch pruhů bylo deset tak úzké hrdlo bude pořád a jenom nájezd na kulaťák, který na takový provoz nebyl stavěný.

Tak zapněte mozek a poučte nás, jak by kulaťák zkapacitlnilo více pruhů v Partyzánech

+1/−1
24.7.2016 21:39

P25a23v10e98l 65Š45e36b98e33k 8184693502160

Velice jednoduše pokud by se vrátil stav před zrušením 2 pruhů na vjezdu ale to je jedno já narozdíl od vás mozek používám vyřešil jsem to po svém včetně parkování pořídil jsem si motorku a tak se mě to vlastně netýká ale i tak navrhl jsme alespon nějaké částečnê řešení ale vy ? Kde nic tu nic no nicméně třeba se to částečně uklidní po 24. Po zavedení zón možnà nebude tím směrem jezdit tolik aut anebo taky možná více to se uvidí ale každopádně se to výrazně zlepšují po znovuotevření Korunovační přeji hezký večer

+1/0
24.7.2016 23:50

J12a88k95u14b 29T55u79r50e51k 9825885366945

Zůžení do jednoho pruhu na výjezdu je jen a pouze z důvodu bezpečnosti chodců. Přechody se nyní tímto způsobem zkracují všude v republice. Tedy řešením ucpaného nájezdu by sice opětovné rozšíření bylo, ale je nerealizovatelné. Pokud by byl přechod přes dva pruhy, musel by zde být semafor a ten nic neurychlí.

0/0
26.7.2016 0:59

P82a51t62r76i73k 89E92g11e67r 2508440319721

Litochlebské náměstí by se mělo dočkat také tramvají na kruhovém objezdu z ul. Türkova do ul. Chilské doufám, že později tramvaje pojedou také přes sídliště Na Košíku do Hostivaře protože úsek Náměstí Bratří Synků - Spořilov - Jižní Město bez tramvají a autobusů si nedovedu představit. Přitom Chodovská by mohla mít také odbočku přes Bohdalec do Vršovic. Škoda, že ROPID nemá původní spojení jako např. 11 a 211, 17 a 117 atd.

+1/0
24.7.2016 8:37

V63l57a25s52t62i85m72i17l 90F33r28o47h46l81i65c87h 8279326266236

Přijďte (přijeďte) se někdy na současný Kulaťák podívat ! ! ! ........ zácpa na celém náměstí ze všech směrů a na všechny směry, většinou stupeň 4 .... ze dvou silničních pruhů udělali jeden ... kde nebyl semafor, tak ho udělali - AJETO - absolutní chaos .... auta stojí i tam kde dříve alespoň pomalu projížděla ..... tohle vymyslel určitě nějakej "myslitel" ;-O8-o PS: a podchody měli postavit dávno ! R^

+4/0
23.7.2016 19:30

J82a58n 35D42l25o67u82h64ý 8676670323490

No co? Povedlo se jim zklidnit dopravu ... úplně :-D

+4/0
23.7.2016 23:15

P71e39t37r 87P65e20t80r 6453712588453

Od instalace semaforů je doprava plynulejší. Kulaťák je v těchto dnech ucpaný hlavně kvůli uzavírce v korunovační

0/0
24.7.2016 21:40

V80l21a84d72i69m84í53r 67M85o94l40í48k 1886426868

Stres, chaos, zácpy, deprese a ztížení veškeré dopravy ve městě jsou uměle vytvářené situace do života pražanů pražskými politiky, které si sami volíme. Oni to zapřou, poněvadž taková věc se nedá odsouhlasit. Dělají to tím, že vytvářejí na rovných úsecích šikany, neosvětlené ostrůvky, a mění všechny dvoupruhové vozovky na jednopruhové, aby se zhoršila průjezdnost městem. Zde by totiž vyšlo najevo, že veškerý národ pražský motoristický jsou pro ně jen jednofrontový dobytek (jako tramvaje) s vlastnostmi ,,oslíčku otřes se", kde je potřeba nejvíc proinvestovat malováním figurek cyklistických stezek, které skoro všude končí ve vozovce bez cíle. Cyklisti jsou ohroženi mnohem víc než dřív stresem řidičů! Že politikům vůbec na lidech nezáleží je znát už tím, že oni se v naplánovaných zácpách dostanou všude se zapnutým majáčkem, jezdí po chodnících, v parcích za asistance Policie, a jsou schopni přejet každé zvíře, ba i člověka plebejského. Dobytek je prostě dobytek! Učí se v EU.

+1/0
25.7.2016 14:50

J93a27k49u66b 29F92e89i58f80a70r 7849529556729

Udělat pod celým kulaťákem bezbariérové podchody, všechny přechody zrušit a tramvajové zastávky umístit doprostřed.

+2/0
23.7.2016 18:52

J80i19ř11í 47E50r69b54e82n 1393954816717

Chybí vám tam ironický smajlík ;-)

Jinak to vypadá, že takovou kravinu myslíte vážně...

+5/−5
23.7.2016 19:14

J91i10ř81í 95E49r92b47e69n 1243254776677

Minusari by si meli uvedomit, ze povrchova tramvaj ma vyhodu prave v okamzitem urovnovem nastupu. Bezet k ni desitky metru podchodem tuto vyhodu smazava.

+1/−2
24.7.2016 10:15

J85a33n 19V35o42j26t95í13š43e65k 6482541695936

Podchody jsou přežitek, kterej nikdy nefungoval a všude se od nich upouští.

+1/−1
25.7.2016 11:09

P15e13t90r 22Č55e56r65m47á96k 9508655429100

Nesmysl, mimoúrovňové řešení jsou standardně používaná a preferovaná, o tom zdali to je potřeba rozhoduje pouze výpočet a nikoliv dojem jedince, a o proveditelnosti potom individuální posouzení proveditelnosti stavby.

0/0
25.7.2016 13:35

J69a36n 76V14o94j85t91í21š18e52k 6572781945406

Byla standardně používaná a preferovaná. Do městského prostředí se nehodí a ví to každej, kdo někdy aspoň náznakem zavadil o urbanismus. Město, je pro lidi, kteří tam žijí, hnát je pod zem je hloupost, lidskou bytost nemůžete posuzovat jako číslo, takhle prostě městský plánování nemůže fungovat, takhle se stavěj dálnice, nikoliv náměstí.

+1/0
25.7.2016 13:40

P43e27t31r 16Č75e92r58m79á91k 9228575779800

Opět ty základní neznalosti... Takže znova - o tom kde je podchod vhodný rozhoduje dopravní situace a výpočet, který říká zdali je ještě vyhovující když se to kříží úrovňově a nebo už nikoliv. Pak je to posouzení stavební.

Dále je dobře že jsme si zase ujasnili že vy konkrétně jste o urbanismus právě nezavadil ani náznakem, protože je to právě naopak - podchod nebo nadchod je výhradně městským prvkem, nikde jinde se neuplatňuje a nepoužívá. A jeho smysl je právě v tom aby se chodci mohli bezpečně a nerušeně přesouvat bez ohledu na stav dopravy.

Jestli člověk je nebo není číslo není důležité, důležité je že rozhoduje to kde je těch lidí víc, a to platí absolutně všude.

0/0
25.7.2016 19:10

J27a29n 89V18o64j15t48í90š18e57k 6732361465276

Ne. nerozhoduje. Plácáte starý, dávno (vlastně nikdy) nepravdivý, nesmysly. Jsem rád, že jsme si opět ujasnili, že jste jenom dopravák, čili že nevíte o urbanismu vůbec nic. Bohužel ani vědět nechcete, protože jste fanaticky přesvědčenej o svý pravdě.

Ale pro ostatní. Člověk není číslo, člověk je lidská bytost, která existuje na danným místě, v tomto případě náměstí a pobývá tam. Ať už tam bydlí, využívá služeb a nebo jenom jde na tramvaj, prostě je tam na náměstí a chce ho přejít. To je vzdálenost nějakejch 100 metrů. Tady pan čermák z toho špinavejma temnejma podchodama udělá dvojnásobek a ještě navíc se schodama a obhajuje to tim, že lidech v autech je víc. Lidech, který pouze seděj v autě, danný místo nevyužívaj, pouze jím projížděj a kterým by jejich nepreferování v organizaci prostoru přineslo výrazně méně nepohodlí. Při plánování prostorů ve městě nesmíme preferovat skupinu, která danné místo využívá jen k přesunu na úkor té, která ho využívá k pobytu, protože čistě logicky by nám pak ve městé žádné prostory k pobytu nezbyly. Celá filozofie tady pana Čermáka je od základu špatná, nelogická a fanatická. Kecy o tom, že lidech v autech je víc se snaží navodit ZDÁNLIVĚ SPRÁVNOU atmosféru rozhodování většiny A Čermák se tím profiluje jako velkej zastánce demokracie, ale musíme si uvědomit, že tato skupina (která navíc větší není, to je jenom nepodloženej žvást pana Čermáka), nevyužívá danné místo a neměla by mít tak velké právo omezovat prostor těm, kteří ho využívat chtějí a hlavně těm, jimž by omezení přineslo podstatně větší nepohodlí. Musíme si uvědomit, že i když nás projíždění autem přes Vítězné náměstí obtěžuje, tak i my se po vystoupení z auta stáváme chodci a neradi bychom se od parkoviště vraceli v noci domů dlouhým tmavým podchodem. Nesmíme být sobci a myslet i na to, že všude, kudy projedeme, někdo pobývá nebo dokonce žije a že má mít před naší minutou nepohodlí při průjezdu upřednostněn.

0/0
25.7.2016 19:26

P45e36t17r 60Č78e38r35m58á70k 9138905849500

Jsem rád že jsme si opět dokázali že vy fakt nevíte absolutně nic o ničem ;-)

Slovu urbanismus byste se měl preventivně vyhýbat, každou větou kde ho použijete ve spojitosti se svojí myšlenkou si akorát děláte ostudu. Ale kdo chce kam.. ;-)

Jaká úprava je vhodná pro tu kterou konkrétní plochu nebo lokalitu vychází právě z toho jaké potřeby zde má nejvíce lidí - člověk tedy bezesporu jako číslo posuzován je. Zatímco některé náměstí slouží jako parkoviště, jiné jako dopravní křižovatka, jiné jako relaxační plocha, některé jako tržiště atd. Všechna tato využítí jsou velice odlišná a přitom legitimní. Samozřejmě se vždy najde někdo komu se to líbit nebude, ale to je holt demokracie - vítězí zájem většiny. Obecně se ale jedná o místa kde se život koncentruje a tedy je zde přirozeně více hluku, lidí, aut atd. To je právě základní doména urbanismu - pro centrum či významné prostranství je přirozené že tam je největší hustota osídlení, která má klesat směrem ven a pak pozvolně přejít ve volnou krajinu. Že to opačně nefunguje se už dnes přesvědčil každý - centrum se po zásazích sluníčkářů vylidňuje a stává se z něj skanzen pro turisty namísto přirozeného místa pro život, a naopak za městem kde by měla být ta zeleň se dnes staví ležatá sídliště a celý systém kolabuje.

Je tedy přirozené že nadřazený zájem vyžaduje ústupky na těch lokálních nebo individuálních. Pokud je někde nadřazený zájem ten aby se daným místem odvedlo co nejvíce aut aby se pomohlo celé Praze, tak se tak číní.

Vaše diletantské vidění jak dopravního inženýrství tak urbanismu naštěstí není většinové a odpovídá sluníčkářské minoritě. Hlasíté vykřikování žvástů okolo to nijak nemění ;-)

0/0
28.7.2016 18:05

J86a22n 58V95o85j74t95í83š55e13k 6132651705466

Člověk, který v odborné debatě nazve oponenta sluníčkářem je hlupák, který o tématu nic neví a zbyla mu už jen diskreditace oponenta.

0/0
28.7.2016 22:47

P65e16t79r 14Č70e49r84m97á10k 9628865979160

Člověk který se vyjadřuje jako sluníčkář není nikdy účastník žádné odborné debaty ;-)

0/0
2.8.2016 10:53

J76a36n 44V48o30j52t55í51š14e43k 6612891805436

Vy jste ještě větší hlupák, než jsem si myslel. ;-D;-D Tohle vám vážně přijde jako vhodnej argument? Ve vašem věku a s vašim vzděláním? Taková nízká a hloupá věc? ;-D

0/0
2.8.2016 11:01

J23a79n 65V70o93j72t57í30š87e31k 6282911835866

Druhá věc je fakt, že dopravák sice může počítat s člověkem jako s číslem, ale chodec se jako číslo nechová. Řidič ano, ten je omezen autem, tomu můžete lajnovat kudy pojede, ale chodec ne. Chodci choděj nějkratšíma cestama, přelejzaj zábradlí, přebíhaj silnice. Což znamená, že výpočty pana Čermáka jsou od základů špatné, protože nepopisují realitu, nepopisují problematiku správně. Nejhorší je, že v oboru se na to už dávno přišlo, ale pak přijde nějakej Čermák a mate nebohý laiky v diskuzi. Tak mu, prosím, nevěřte, protože plácá nesmysly.

0/0
25.7.2016 19:27

P10e24t51r 29Č59e40r56m62á13k 9568615609360

Opět blud, chodec je účastník silničního provozu stejně jako auto a také se s ním tak pracuje. To že někdo nedodržuje pravidla je vlastnost každého systému, stejně jako neukázněný chodec někde leze přes zábradlí, jiný řidič zase pro změnu zaparkuje na chodníku. Přesto je však potřeba řešit věci systémově.

To že vy máte problém s akceptací základních faktů je jaksi Váš problém, odborníci mají v tomto jasno a chápu že vy jakožto absolutní diletant v čemkoliv to těžko můžete vědět, protože ve čtyřlístku to nepíšou a abíčko je už moc složitý čtení ;-)

Možná by skutečně prospělo věnovat se tématům ve kterých se neutrhnete ostudu v každém příspěvku, protože ta neznalost je do očí bijící ;-)

0/0
28.7.2016 18:11

J84a75n 34V46o90j89t83í24š14e37k 6152651195846

Ta pravidla jsou ale nelogická a jdou proti lidské přirozenosti. Člověk není bezmyšlenkovitá jednotka, která se pohybuje kudy to má nalajnovaný. Lidskej mozek má problémy zpracovávat nelogický úkony. Jako příklad uvedu, že si lidi zkracují cesty po trávě přes roh, i když tím ušetří sotva desetinu sekundy. Prostě proto, že chodit do pravýhu úhlu je nepřirozený a nelogický. A takhle to funguje se všema vašima dopraváckejma výpočtama. Chodit dolů pod zem je nelogický ještě mnohem víc, člověk se ani nemůže orientovat podle okolí, přijde o svůj nejdůležitější smysl, kterým se orientuje, a právě proto lidi do podchodů nechoděj, i když je postavíte. A není to chyba těch lidí, je to chyba toho, že pravidla, která jste si vy dopraváci vymysleli (to přece není žádný bohem danný desatero, ty vaše výpočty) jsou špatný a nepopisují lidský chování. Dopravní inženýrství není exaktní věda mimochodem. To jste pěkně kecal. Všechny ty výpočty vznikly na základě něčího pocitu, metod pokusů a omylů a "věda" je to poměrně mladá, ty výpočty nejsou dokonalé a nepopisují dokonale realitu, není to nic daného, jak se snažíte prezentovat. To je jako kdybyste udělal výpočet chování molekul v chemii, ony se podle něj nechovaly a vy tvrdil, že výpočet je dobrej, ale molekuly se neuměj chovat. Ne, výpočet je špatnej. Od základu špatnej.

Jo a prosím povšimněte si, že já ve svých příspěvkách vysvětluji co a hlavně PROČ si myslím. Vy pouze píšete "Je to takhle a vy jste blbec" a pak si ještě dovolíte tvrdit, že máte argumentační převahu.

0/0
28.7.2016 22:58

P57e43t59r 60Č30e38r13m32á54k 9138145369770

Aha, takže člověk co jede autem si snad může jezdit kudy chce, protože mu přijde nelogické aby nemohl odbočit kde se mu zachce? Samozřejmě nikoliv, Vámi popisovaná věc platí někde na vesnici, kde si někdo může vybrat jestli půjde po mezi nebo po louce, ve městě to nefunguje, tady jsou chodníky a cesty dané, a to proto aby ten celek fungoval. Kdyby si každý chodil kudy by se mu zachtělo tak musí být celé město jenom nekonečná plocha na které nesmí nic být, protože co kdyby zrovna nějaký člověk tamtudy chtěl jít. Takže takto skutečně nikoliv ;-)

Podchody jsou zcela normální, žádnou orientaci při nich nikdo neztráci (naopak v případě nadchodu si jí zlepšuje), pokud je někdo natolik gramotný že umí jet metrem, tak do něj logicky musí umět i nastoupit, což je podzemní labirint daleko horší než normální podchod pod vozovkou. A kolik lidí denně jezdí metrem a překvapivě orientaci neztrácí ;-)

Jinak je logické že pravidla dopravy se řídí dopravním inženýrstvím, těžko bude dopravu řídit ekolog nebo urbanista ;-) A vaší neznalosti dopravního inženýrství už jsem se přestal podivovat, ale zasmát se musím znova. Exaktní samozřejmě je, není tu místo pro žádné pocity, všechno je popsáno čísly a výpočty, a dlouhodobým sledováním lze popsat i lidské chování velmi dobře;-) Chápu že pro sluníčkáře je pochopení exaktních věd problém, protože to neumožňuje diskuzi, 1+1 prostě nikdy 3 nebudou.

A co si vy myslíte je vaše věc, problém je když to začnete dávat za obecné pravidlo, či snad dokonce za odbornost !

0/0
2.8.2016 11:09

J85a61n 28V38o84j27t47í21š39e97k 6462141875566

Za prvý jsem mluvil o chodcích a jasně jsem uvedl, že pro řidiče to neplatí, protože je právě omezen tím autem. Takže zase cupujete názor, kterej jste si vymyslel. Čili celej odstavec o ničem.

A dopravní inženýrství není exaktní věda, vždyť to přece nemůžete myslet vážně. Exaktní věda je matematika, fyzika, chemie. Inženýrsví prostě ne, žádný. 1+1 sice nikdy 3 nebudou, ale vy takový výpočty nevyužíváte, vy využíváte výpočty typu 1+"konstanta, kterou někdo vymyslel a dokonce ji po něm pojmenovali". Tak to prostě je. Ani stavařina a ani strojařina nejsou exaktní vědy. Vždyť to ani nejsou vědy. Je mi líto, že vám bořim sny, ale nejste vědec. Jste inženýr. Pouze aplikujjete vědu (matematiku a fyziku). Tak se podle toho chovejte.

0/0
2.8.2016 11:43

D81a43n14i66e70l 25R79e94i42c73h52e38l 8169329793

Praha 6, toť místo mých studií a podle mne také nejhezčí pražský obvod (samozřejmě po jedničce:))

+1/0
23.7.2016 17:15

R49i56c59h39a71r54d 38K86r88á92l 4368217470533

Škoda, že není v článku zmíněno, že Vítězné náměstí mělo být ukončením megabulváru, který měl začínat na Václavském náměstí, pokračovat po asanaci budov "protažením" přes Staroměstské náměstí, Pařížskou ulici a Čechův most. V plánu byl takzvaný Letenský průkop, tedy zářez to letenské stráně, jehož vyústění mělo přes dnešní ulici Československé armády skončit v Dejvicích. Smělé to plány poválečných architektů.

+5/0
23.7.2016 13:47

J55i12ř78í 85E33r46b60e39n 1323194936137

Ovšem ta část Václavák-Staromák, nikdy nerealizovaná, byla projektována už koncem 19. století a právě Pařížská ulice je jejím pokračováním. Samá neorenesance a neoklasicismus.

+1/0
23.7.2016 19:16

V43l32a22d16i15m76í90r 61M98o35l91í74k 1106666878

To by mě velice zajímalo, kam by později šoupli Stalina a pak dnešní kyvadlo, kdyby tam byl ten kaňon Rio Mega Czeka. Pováleční architekti byli Čehůni jako ti dneska s ruským kolem na náplavce! Svoloč mizerná intelektuálská chobotnická vožralá.

0/0
24.7.2016 3:26

J16a92n 28V27o68j77t26í55š50e16k 6772761985706

Kaňon měl bejt zastřešenej náměstím a mělo to celý tvořit takovou velkolepou bránu. Nicméně se to plánovalo už dlouho před Stalinem.

Tady jsou dobový nákresy: http://www.letenskaplan.webgarden.cz/rubriky/galerie/prukop

0/0
25.7.2016 13:53

V55l52a26d16i59m48í33r 19M97o41l36í84k 1556776548

Děkuji za odkaz. Neviděl bych to tak nereálné. Vypadá to docela střízlivě. Letenská pláň stejně pozbyla funkci letenské pláně po pohlcení městem, i když se průkop nekonal. Je vidět, že plány zhatila 1.válka a její výsledek, čili odtržení od Rakouska-Uherska, že? Když si představíme, že po 2.válce tam dali drahý obelisk Stalina a draze se zase boural, tak změny režimů vůbec nepřispěly k rozvoji města v této části. Chobotnice měla být výsměch architektuře. Asi bych vrátil ten nápad z přelomu století a zboural tu bordelovou Spartu.

0/0
25.7.2016 14:27

J45a90r79o40s27l43a69v 54B92e47d61r36n54a 3456161431317

A pritom staci udelat podchod nebo nadchod a tramvajovou zastavku presunout doprostred kulataku...

+3/−17
23.7.2016 12:08
Foto

M47i44l91o75s53l51a90v 67Z55í78t17k72a 8480234417340

Naopak, vic ztížit průjezd aut a upřednostnit MHD a chodce

+4/−16
23.7.2016 12:58

G75a20b87r43i16e54l 77H17o89r88t61e23n 9411889873604

Tak si někdy ve špičce zkuste to MHD v Praze používat, zelený mužíku. Jen pro informaci - intervaly spojů jsou nadoraz.:-P

+2/−3
23.7.2016 14:04
Foto

B96r44o19n11i35s63l76a44v 10G32a54b93r55y23š 2672719511

Tomu moc nerozumím. U jiného článku zase spousta lidí psala, že je MHD nepoužitelná a spoje jezdí nevytížené... Tak jak to vlastně je?

0/0
23.7.2016 21:17

G47a20b38r61i65e23l 56H54o40r61t21e62n 9121179583444

Ve špičkách a až na výjimky v kruhu kolem vnitřní Prahy je MHD beznadějně přecpaná.

0/0
24.7.2016 7:18

M97a70r22t59i63n 89R74u86z43i49c60k41a 1202458486517

V centru chybeji puvodni trate, proto jsou nektere useky totalne precpane... Urcite je nutne prevest dopravu do alternativnich tras, jako vinohradska-vaclavske nam., tylovo nam/ipp-muzeum-wilsonovo nadr.-bulhar, masarykovo nadr./florenc-tachovske nam.-ohrada

Jenom tyto trate by ulehcily pretizenym usekum v jecne, seifertove a jindisske/vodickove....

Navic jih mesta jako jizni meso, krc, novodvorska si po na vhodnejsi tram. doprave primo volaji...

+2/0
24.7.2016 13:45

J51a84k79u32b 74Š13p51r13i56n89g72e60r 9691852652

Autobusy v kolonách trčí spolu s auty ;-)

+10/0
23.7.2016 15:28
Foto

B34r82o80n94i58s77l95a63v 14G70a77b30r55y76š 2182139881

To ano, auta zdržují nejen autobusy, ale i další auta. Navíc i ta, která potřebují zdržovat nejméně (ambulance, policie...)

+1/−1
23.7.2016 21:18

A76n40t39o37n13í16n 40Z50e79l48e97n93ý 2134193621606

Dokončit severní část okruhu kolem Prahy. Tím z Dejvic a Bubenče dostanete ty, co míří do západní části Prahy.

+12/0
23.7.2016 16:19

J67i64ř81í 42E49r83b46e80n 1163594766967

Nebojte se, ona se tam ihned natáhne nová doprava. Jakmile někde vytvoříte novou silnici, tak se taky brzo ucpe, protože se najde víc řidičů, kteří to začnou využívat. Stejně jako po otevření Blanky byla magistrála jen pár týdnů klidná...

+3/0
23.7.2016 19:18

J94a47k24u78b 59F43e33i66f79a34r 7829129416969

vy asi věříte všemu, co čtete a jste spíš teoretik co? A po Praze také autem asi nejezdíte, že?

0/−1
24.7.2016 8:50

J64i73ř85í 11E53r12b22e47n 1233364336657

Obvykle k tomu nemam duvod. Vlak, metro i tramvaje mi v 9 pripadech z 10 bohate staci. Nemusim se nervovat v zacpe, muzu pri ceste pracovat, nezabiram prostor s plechovkou pro jednoho, nemusim hledat a platit parkplac. A kdyz se nekdo ofrnuje, ze jedu sockou, tak mu vypocitam par vyhod a pak ho poslu do prdele.

+3/0
24.7.2016 10:12

J18a70n 79V61o40j17t67í25š71e30k 6152741375336

Kdežto vy nevěříte ničemu, protože sám víte všechno nejlíp, že? ;-D

0/−1
25.7.2016 11:11

T84o78m57á35š 67C27h67r63a81s92t77n93ý 2221634691713

Jedině pokud bude MHD nedotovaná, plně zatížená silniční daní a sama si na sebe vydělá jako ty řidiči a auta ;-D

+3/−1
23.7.2016 17:11

J80a16k18u78b 81Š91p58r21i18n21g81e36r 9311372502

Vy chcete MHD zničit, ne? :-)

0/0
23.7.2016 17:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.