Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po „Kulaťáku“ dřív jezdily tramvaje. Náměstí se nejspíš po letech promění

Vítězné náměstí v Praze 6 by mohlo získat novou podobu. Tu současnou získalo už ve dvacátých letech, přičemž architekt Antonín Engel měl s „Kulaťákem“ velké plány: do jeho čela chtěl umístit oblouk ve stylu Vítězného oblouku v Paříži. K realizaci ale nikdy nedošlo a náměstí tak desítky let čeká na dostavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P81a77v10e68l 23Š46e18b83e11k 8644413812670

No za neprůchodnost V.nám. pro MHD poděkujme místní radnici kdy její odbor zelených teroristů vymyslel v ulici J.partyzánů travnatý pás a tudíž pro DP je to jedna z podmínek pro možnost zahájení rekonstrukce tram.trati a tak díky tomu všechny autobusy stojí v nekonečných kolononách i když mohly pohodlně využívat tram.těleso a ke stanici metra mohly zajíždět současným výjezdem a tak se vyhnout nejucpanější části kulaťáku

+5/−3
24.7.2016 12:22

P36a49t45r80i32k 77E93g60e13r 2538530349211

NEMYSLÍŠ ZAPLATÍŠ to by už DPP a ROPID mohl pochopit.

+1/−1
24.7.2016 13:10

J51i98ř94í 68K64r21e87j48č77í83k 2827218264466

Jak zatravněná TRAMVAJOVÁ trať přispívá ke kolonám AUT ?

Trochu myslet... ;-)

0/−4
24.7.2016 13:52

P15a47v60e40l 16Š73e30b89e49k 8234103172570

Tak se o to myšlení pane Krejčíku můžete pokusit třeba to ,že po tram. Tělese můžou jezdit všechny linky z Lysolaj a Suchdola a tak by třeba odpadl vyhrazený pruh pro bus

+3/0
24.7.2016 17:30

P95e88t78r 33P55e43t11r 6933182888413

ano, vyhrazený pruh do bus by odpadl a jak by to vyřešilo ty kolony aut? už se vás ptal kolega a nic jste neodpověděl, i kdyby tam těch pruhů bylo deset tak úzké hrdlo bude pořád a jenom nájezd na kulaťák, který na takový provoz nebyl stavěný.

Tak zapněte mozek a poučte nás, jak by kulaťák zkapacitlnilo více pruhů v Partyzánech

+1/−1
24.7.2016 21:39

P98a30v92e29l 57Š64e61b68e16k 8414883232510

Velice jednoduše pokud by se vrátil stav před zrušením 2 pruhů na vjezdu ale to je jedno já narozdíl od vás mozek používám vyřešil jsem to po svém včetně parkování pořídil jsem si motorku a tak se mě to vlastně netýká ale i tak navrhl jsme alespon nějaké částečnê řešení ale vy ? Kde nic tu nic no nicméně třeba se to částečně uklidní po 24. Po zavedení zón možnà nebude tím směrem jezdit tolik aut anebo taky možná více to se uvidí ale každopádně se to výrazně zlepšují po znovuotevření Korunovační přeji hezký večer

+1/0
24.7.2016 23:50

J23a46k60u90b 60T59u80r68e57k 9635915596985

Zůžení do jednoho pruhu na výjezdu je jen a pouze z důvodu bezpečnosti chodců. Přechody se nyní tímto způsobem zkracují všude v republice. Tedy řešením ucpaného nájezdu by sice opětovné rozšíření bylo, ale je nerealizovatelné. Pokud by byl přechod přes dva pruhy, musel by zde být semafor a ten nic neurychlí.

0/0
26.7.2016 0:59

P59a37t76r24i51k 95E58g28e41r 2858790119421

Litochlebské náměstí by se mělo dočkat také tramvají na kruhovém objezdu z ul. Türkova do ul. Chilské doufám, že později tramvaje pojedou také přes sídliště Na Košíku do Hostivaře protože úsek Náměstí Bratří Synků - Spořilov - Jižní Město bez tramvají a autobusů si nedovedu představit. Přitom Chodovská by mohla mít také odbočku přes Bohdalec do Vršovic. Škoda, že ROPID nemá původní spojení jako např. 11 a 211, 17 a 117 atd.

+1/0
24.7.2016 8:37

V83l61a40s11t25i17m75i36l 20F18r82o20h43l58i17c72h 8509666116686

Přijďte (přijeďte) se někdy na současný Kulaťák podívat ! ! ! ........ zácpa na celém náměstí ze všech směrů a na všechny směry, většinou stupeň 4 .... ze dvou silničních pruhů udělali jeden ... kde nebyl semafor, tak ho udělali - AJETO - absolutní chaos .... auta stojí i tam kde dříve alespoň pomalu projížděla ..... tohle vymyslel určitě nějakej "myslitel" ;-O8-o PS: a podchody měli postavit dávno ! R^

+4/0
23.7.2016 19:30

J58a15n 34D91l90o89u91h63ý 8336810603800

No co? Povedlo se jim zklidnit dopravu ... úplně :-D

+4/0
23.7.2016 23:15

P89e28t74r 29P38e56t47r 6833822728493

Od instalace semaforů je doprava plynulejší. Kulaťák je v těchto dnech ucpaný hlavně kvůli uzavírce v korunovační

0/0
24.7.2016 21:40

V29l93a14d17i47m50í55r 89M29o78l41í82k 1786376488

Stres, chaos, zácpy, deprese a ztížení veškeré dopravy ve městě jsou uměle vytvářené situace do života pražanů pražskými politiky, které si sami volíme. Oni to zapřou, poněvadž taková věc se nedá odsouhlasit. Dělají to tím, že vytvářejí na rovných úsecích šikany, neosvětlené ostrůvky, a mění všechny dvoupruhové vozovky na jednopruhové, aby se zhoršila průjezdnost městem. Zde by totiž vyšlo najevo, že veškerý národ pražský motoristický jsou pro ně jen jednofrontový dobytek (jako tramvaje) s vlastnostmi ,,oslíčku otřes se", kde je potřeba nejvíc proinvestovat malováním figurek cyklistických stezek, které skoro všude končí ve vozovce bez cíle. Cyklisti jsou ohroženi mnohem víc než dřív stresem řidičů! Že politikům vůbec na lidech nezáleží je znát už tím, že oni se v naplánovaných zácpách dostanou všude se zapnutým majáčkem, jezdí po chodnících, v parcích za asistance Policie, a jsou schopni přejet každé zvíře, ba i člověka plebejského. Dobytek je prostě dobytek! Učí se v EU.

+1/0
25.7.2016 14:50

J19a35k25u21b 13F38e56i12f30a24r 7829879436939

Udělat pod celým kulaťákem bezbariérové podchody, všechny přechody zrušit a tramvajové zastávky umístit doprostřed.

+2/0
23.7.2016 18:52

J28i26ř85í 84E65r14b96e86n 1813534226767

Chybí vám tam ironický smajlík ;-)

Jinak to vypadá, že takovou kravinu myslíte vážně...

+5/−5
23.7.2016 19:14

J90i41ř11í 58E44r95b91e89n 1463214686707

Minusari by si meli uvedomit, ze povrchova tramvaj ma vyhodu prave v okamzitem urovnovem nastupu. Bezet k ni desitky metru podchodem tuto vyhodu smazava.

+1/−2
24.7.2016 10:15

J69a20n 71V91o83j92t63í62š21e94k 6102611545966

Podchody jsou přežitek, kterej nikdy nefungoval a všude se od nich upouští.

+1/−1
25.7.2016 11:09

P22e32t50r 32Č53e70r98m35á46k 9258105709780

Nesmysl, mimoúrovňové řešení jsou standardně používaná a preferovaná, o tom zdali to je potřeba rozhoduje pouze výpočet a nikoliv dojem jedince, a o proveditelnosti potom individuální posouzení proveditelnosti stavby.

0/0
25.7.2016 13:35

J86a95n 53V56o17j56t24í25š54e42k 6152121875896

Byla standardně používaná a preferovaná. Do městského prostředí se nehodí a ví to každej, kdo někdy aspoň náznakem zavadil o urbanismus. Město, je pro lidi, kteří tam žijí, hnát je pod zem je hloupost, lidskou bytost nemůžete posuzovat jako číslo, takhle prostě městský plánování nemůže fungovat, takhle se stavěj dálnice, nikoliv náměstí.

+1/0
25.7.2016 13:40

P59e65t95r 41Č48e13r47m82á69k 9488245679970

Opět ty základní neznalosti... Takže znova - o tom kde je podchod vhodný rozhoduje dopravní situace a výpočet, který říká zdali je ještě vyhovující když se to kříží úrovňově a nebo už nikoliv. Pak je to posouzení stavební.

Dále je dobře že jsme si zase ujasnili že vy konkrétně jste o urbanismus právě nezavadil ani náznakem, protože je to právě naopak - podchod nebo nadchod je výhradně městským prvkem, nikde jinde se neuplatňuje a nepoužívá. A jeho smysl je právě v tom aby se chodci mohli bezpečně a nerušeně přesouvat bez ohledu na stav dopravy.

Jestli člověk je nebo není číslo není důležité, důležité je že rozhoduje to kde je těch lidí víc, a to platí absolutně všude.

0/0
25.7.2016 19:10

J71a43n 72V55o91j22t23í76š66e66k 6472921155396

Ne. nerozhoduje. Plácáte starý, dávno (vlastně nikdy) nepravdivý, nesmysly. Jsem rád, že jsme si opět ujasnili, že jste jenom dopravák, čili že nevíte o urbanismu vůbec nic. Bohužel ani vědět nechcete, protože jste fanaticky přesvědčenej o svý pravdě.

Ale pro ostatní. Člověk není číslo, člověk je lidská bytost, která existuje na danným místě, v tomto případě náměstí a pobývá tam. Ať už tam bydlí, využívá služeb a nebo jenom jde na tramvaj, prostě je tam na náměstí a chce ho přejít. To je vzdálenost nějakejch 100 metrů. Tady pan čermák z toho špinavejma temnejma podchodama udělá dvojnásobek a ještě navíc se schodama a obhajuje to tim, že lidech v autech je víc. Lidech, který pouze seděj v autě, danný místo nevyužívaj, pouze jím projížděj a kterým by jejich nepreferování v organizaci prostoru přineslo výrazně méně nepohodlí. Při plánování prostorů ve městě nesmíme preferovat skupinu, která danné místo využívá jen k přesunu na úkor té, která ho využívá k pobytu, protože čistě logicky by nám pak ve městé žádné prostory k pobytu nezbyly. Celá filozofie tady pana Čermáka je od základu špatná, nelogická a fanatická. Kecy o tom, že lidech v autech je víc se snaží navodit ZDÁNLIVĚ SPRÁVNOU atmosféru rozhodování většiny A Čermák se tím profiluje jako velkej zastánce demokracie, ale musíme si uvědomit, že tato skupina (která navíc větší není, to je jenom nepodloženej žvást pana Čermáka), nevyužívá danné místo a neměla by mít tak velké právo omezovat prostor těm, kteří ho využívat chtějí a hlavně těm, jimž by omezení přineslo podstatně větší nepohodlí. Musíme si uvědomit, že i když nás projíždění autem přes Vítězné náměstí obtěžuje, tak i my se po vystoupení z auta stáváme chodci a neradi bychom se od parkoviště vraceli v noci domů dlouhým tmavým podchodem. Nesmíme být sobci a myslet i na to, že všude, kudy projedeme, někdo pobývá nebo dokonce žije a že má mít před naší minutou nepohodlí při průjezdu upřednostněn.

0/0
25.7.2016 19:26

P81e67t88r 45Č29e64r79m48á68k 9508835609670

Jsem rád že jsme si opět dokázali že vy fakt nevíte absolutně nic o ničem ;-)

Slovu urbanismus byste se měl preventivně vyhýbat, každou větou kde ho použijete ve spojitosti se svojí myšlenkou si akorát děláte ostudu. Ale kdo chce kam.. ;-)

Jaká úprava je vhodná pro tu kterou konkrétní plochu nebo lokalitu vychází právě z toho jaké potřeby zde má nejvíce lidí - člověk tedy bezesporu jako číslo posuzován je. Zatímco některé náměstí slouží jako parkoviště, jiné jako dopravní křižovatka, jiné jako relaxační plocha, některé jako tržiště atd. Všechna tato využítí jsou velice odlišná a přitom legitimní. Samozřejmě se vždy najde někdo komu se to líbit nebude, ale to je holt demokracie - vítězí zájem většiny. Obecně se ale jedná o místa kde se život koncentruje a tedy je zde přirozeně více hluku, lidí, aut atd. To je právě základní doména urbanismu - pro centrum či významné prostranství je přirozené že tam je největší hustota osídlení, která má klesat směrem ven a pak pozvolně přejít ve volnou krajinu. Že to opačně nefunguje se už dnes přesvědčil každý - centrum se po zásazích sluníčkářů vylidňuje a stává se z něj skanzen pro turisty namísto přirozeného místa pro život, a naopak za městem kde by měla být ta zeleň se dnes staví ležatá sídliště a celý systém kolabuje.

Je tedy přirozené že nadřazený zájem vyžaduje ústupky na těch lokálních nebo individuálních. Pokud je někde nadřazený zájem ten aby se daným místem odvedlo co nejvíce aut aby se pomohlo celé Praze, tak se tak číní.

Vaše diletantské vidění jak dopravního inženýrství tak urbanismu naštěstí není většinové a odpovídá sluníčkářské minoritě. Hlasíté vykřikování žvástů okolo to nijak nemění ;-)

0/0
28.7.2016 18:05

J41a13n 35V15o42j48t57í52š80e80k 6852231895746

Člověk, který v odborné debatě nazve oponenta sluníčkářem je hlupák, který o tématu nic neví a zbyla mu už jen diskreditace oponenta.

0/0
28.7.2016 22:47

P22e92t97r 57Č48e43r72m65á25k 9798135939130

Člověk který se vyjadřuje jako sluníčkář není nikdy účastník žádné odborné debaty ;-)

0/0
2.8.2016 10:53

J27a32n 73V32o71j40t53í81š73e40k 6612141535566

Vy jste ještě větší hlupák, než jsem si myslel. ;-D;-D Tohle vám vážně přijde jako vhodnej argument? Ve vašem věku a s vašim vzděláním? Taková nízká a hloupá věc? ;-D

0/0
2.8.2016 11:01

J86a10n 85V12o32j38t89í67š55e70k 6912441265936

Druhá věc je fakt, že dopravák sice může počítat s člověkem jako s číslem, ale chodec se jako číslo nechová. Řidič ano, ten je omezen autem, tomu můžete lajnovat kudy pojede, ale chodec ne. Chodci choděj nějkratšíma cestama, přelejzaj zábradlí, přebíhaj silnice. Což znamená, že výpočty pana Čermáka jsou od základů špatné, protože nepopisují realitu, nepopisují problematiku správně. Nejhorší je, že v oboru se na to už dávno přišlo, ale pak přijde nějakej Čermák a mate nebohý laiky v diskuzi. Tak mu, prosím, nevěřte, protože plácá nesmysly.

0/0
25.7.2016 19:27

P75e87t55r 12Č48e44r40m29á16k 9588245819450

Opět blud, chodec je účastník silničního provozu stejně jako auto a také se s ním tak pracuje. To že někdo nedodržuje pravidla je vlastnost každého systému, stejně jako neukázněný chodec někde leze přes zábradlí, jiný řidič zase pro změnu zaparkuje na chodníku. Přesto je však potřeba řešit věci systémově.

To že vy máte problém s akceptací základních faktů je jaksi Váš problém, odborníci mají v tomto jasno a chápu že vy jakožto absolutní diletant v čemkoliv to těžko můžete vědět, protože ve čtyřlístku to nepíšou a abíčko je už moc složitý čtení ;-)

Možná by skutečně prospělo věnovat se tématům ve kterých se neutrhnete ostudu v každém příspěvku, protože ta neznalost je do očí bijící ;-)

0/0
28.7.2016 18:11

J91a48n 61V46o52j93t86í85š64e38k 6762801645236

Ta pravidla jsou ale nelogická a jdou proti lidské přirozenosti. Člověk není bezmyšlenkovitá jednotka, která se pohybuje kudy to má nalajnovaný. Lidskej mozek má problémy zpracovávat nelogický úkony. Jako příklad uvedu, že si lidi zkracují cesty po trávě přes roh, i když tím ušetří sotva desetinu sekundy. Prostě proto, že chodit do pravýhu úhlu je nepřirozený a nelogický. A takhle to funguje se všema vašima dopraváckejma výpočtama. Chodit dolů pod zem je nelogický ještě mnohem víc, člověk se ani nemůže orientovat podle okolí, přijde o svůj nejdůležitější smysl, kterým se orientuje, a právě proto lidi do podchodů nechoděj, i když je postavíte. A není to chyba těch lidí, je to chyba toho, že pravidla, která jste si vy dopraváci vymysleli (to přece není žádný bohem danný desatero, ty vaše výpočty) jsou špatný a nepopisují lidský chování. Dopravní inženýrství není exaktní věda mimochodem. To jste pěkně kecal. Všechny ty výpočty vznikly na základě něčího pocitu, metod pokusů a omylů a "věda" je to poměrně mladá, ty výpočty nejsou dokonalé a nepopisují dokonale realitu, není to nic daného, jak se snažíte prezentovat. To je jako kdybyste udělal výpočet chování molekul v chemii, ony se podle něj nechovaly a vy tvrdil, že výpočet je dobrej, ale molekuly se neuměj chovat. Ne, výpočet je špatnej. Od základu špatnej.

Jo a prosím povšimněte si, že já ve svých příspěvkách vysvětluji co a hlavně PROČ si myslím. Vy pouze píšete "Je to takhle a vy jste blbec" a pak si ještě dovolíte tvrdit, že máte argumentační převahu.

0/0
28.7.2016 22:58

P59e76t13r 39Č36e23r59m15á85k 9848595659180

Aha, takže člověk co jede autem si snad může jezdit kudy chce, protože mu přijde nelogické aby nemohl odbočit kde se mu zachce? Samozřejmě nikoliv, Vámi popisovaná věc platí někde na vesnici, kde si někdo může vybrat jestli půjde po mezi nebo po louce, ve městě to nefunguje, tady jsou chodníky a cesty dané, a to proto aby ten celek fungoval. Kdyby si každý chodil kudy by se mu zachtělo tak musí být celé město jenom nekonečná plocha na které nesmí nic být, protože co kdyby zrovna nějaký člověk tamtudy chtěl jít. Takže takto skutečně nikoliv ;-)

Podchody jsou zcela normální, žádnou orientaci při nich nikdo neztráci (naopak v případě nadchodu si jí zlepšuje), pokud je někdo natolik gramotný že umí jet metrem, tak do něj logicky musí umět i nastoupit, což je podzemní labirint daleko horší než normální podchod pod vozovkou. A kolik lidí denně jezdí metrem a překvapivě orientaci neztrácí ;-)

Jinak je logické že pravidla dopravy se řídí dopravním inženýrstvím, těžko bude dopravu řídit ekolog nebo urbanista ;-) A vaší neznalosti dopravního inženýrství už jsem se přestal podivovat, ale zasmát se musím znova. Exaktní samozřejmě je, není tu místo pro žádné pocity, všechno je popsáno čísly a výpočty, a dlouhodobým sledováním lze popsat i lidské chování velmi dobře;-) Chápu že pro sluníčkáře je pochopení exaktních věd problém, protože to neumožňuje diskuzi, 1+1 prostě nikdy 3 nebudou.

A co si vy myslíte je vaše věc, problém je když to začnete dávat za obecné pravidlo, či snad dokonce za odbornost !

0/0
2.8.2016 11:09

J25a67n 92V37o87j49t92í96š28e92k 6342481505396

Za prvý jsem mluvil o chodcích a jasně jsem uvedl, že pro řidiče to neplatí, protože je právě omezen tím autem. Takže zase cupujete názor, kterej jste si vymyslel. Čili celej odstavec o ničem.

A dopravní inženýrství není exaktní věda, vždyť to přece nemůžete myslet vážně. Exaktní věda je matematika, fyzika, chemie. Inženýrsví prostě ne, žádný. 1+1 sice nikdy 3 nebudou, ale vy takový výpočty nevyužíváte, vy využíváte výpočty typu 1+"konstanta, kterou někdo vymyslel a dokonce ji po něm pojmenovali". Tak to prostě je. Ani stavařina a ani strojařina nejsou exaktní vědy. Vždyť to ani nejsou vědy. Je mi líto, že vám bořim sny, ale nejste vědec. Jste inženýr. Pouze aplikujjete vědu (matematiku a fyziku). Tak se podle toho chovejte.

0/0
2.8.2016 11:43

D18a20n58i77e30l 82R31e80i52c13h28e86l 8679859853

Praha 6, toť místo mých studií a podle mne také nejhezčí pražský obvod (samozřejmě po jedničce:))

+1/0
23.7.2016 17:15

R62i76c85h86a84r70d 28K71r10á88l 4408717250403

Škoda, že není v článku zmíněno, že Vítězné náměstí mělo být ukončením megabulváru, který měl začínat na Václavském náměstí, pokračovat po asanaci budov "protažením" přes Staroměstské náměstí, Pařížskou ulici a Čechův most. V plánu byl takzvaný Letenský průkop, tedy zářez to letenské stráně, jehož vyústění mělo přes dnešní ulici Československé armády skončit v Dejvicích. Smělé to plány poválečných architektů.

+5/0
23.7.2016 13:47

J82i78ř89í 85E83r50b94e36n 1173384826867

Ovšem ta část Václavák-Staromák, nikdy nerealizovaná, byla projektována už koncem 19. století a právě Pařížská ulice je jejím pokračováním. Samá neorenesance a neoklasicismus.

+1/0
23.7.2016 19:16

V44l24a88d19i11m80í16r 20M65o26l47í61k 1646686898

To by mě velice zajímalo, kam by později šoupli Stalina a pak dnešní kyvadlo, kdyby tam byl ten kaňon Rio Mega Czeka. Pováleční architekti byli Čehůni jako ti dneska s ruským kolem na náplavce! Svoloč mizerná intelektuálská chobotnická vožralá.

0/0
24.7.2016 3:26

J47a58n 88V89o21j15t49í68š33e37k 6102831445906

Kaňon měl bejt zastřešenej náměstím a mělo to celý tvořit takovou velkolepou bránu. Nicméně se to plánovalo už dlouho před Stalinem.

Tady jsou dobový nákresy: http://www.letenskaplan.webgarden.cz/rubriky/galerie/prukop

0/0
25.7.2016 13:53

V35l69a57d14i97m35í13r 81M90o86l58í64k 1156736668

Děkuji za odkaz. Neviděl bych to tak nereálné. Vypadá to docela střízlivě. Letenská pláň stejně pozbyla funkci letenské pláně po pohlcení městem, i když se průkop nekonal. Je vidět, že plány zhatila 1.válka a její výsledek, čili odtržení od Rakouska-Uherska, že? Když si představíme, že po 2.válce tam dali drahý obelisk Stalina a draze se zase boural, tak změny režimů vůbec nepřispěly k rozvoji města v této části. Chobotnice měla být výsměch architektuře. Asi bych vrátil ten nápad z přelomu století a zboural tu bordelovou Spartu.

0/0
25.7.2016 14:27

J41a38r31o24s60l56a77v 27B48e71d81r94n54a 3646801111967

A pritom staci udelat podchod nebo nadchod a tramvajovou zastavku presunout doprostred kulataku...

+3/−17
23.7.2016 12:08
Foto

M71i28l40o55s88l57a66v 43Z85í64t67k11a 8400554987740

Naopak, vic ztížit průjezd aut a upřednostnit MHD a chodce

+4/−16
23.7.2016 12:58

G12a91b98r77i68e82l 44H57o51r19t42e26n 9391579263194

Tak si někdy ve špičce zkuste to MHD v Praze používat, zelený mužíku. Jen pro informaci - intervaly spojů jsou nadoraz.:-P

+2/−3
23.7.2016 14:04
Foto

B84r61o92n85i43s20l51a80v 64G80a74b90r19y26š 2172259811

Tomu moc nerozumím. U jiného článku zase spousta lidí psala, že je MHD nepoužitelná a spoje jezdí nevytížené... Tak jak to vlastně je?

0/0
23.7.2016 21:17

G29a51b72r81i32e37l 87H83o81r14t79e24n 9501139383474

Ve špičkách a až na výjimky v kruhu kolem vnitřní Prahy je MHD beznadějně přecpaná.

0/0
24.7.2016 7:18

M58a25r77t62i23n 40R91u50z28i23c87k18a 1522478356117

V centru chybeji puvodni trate, proto jsou nektere useky totalne precpane... Urcite je nutne prevest dopravu do alternativnich tras, jako vinohradska-vaclavske nam., tylovo nam/ipp-muzeum-wilsonovo nadr.-bulhar, masarykovo nadr./florenc-tachovske nam.-ohrada

Jenom tyto trate by ulehcily pretizenym usekum v jecne, seifertove a jindisske/vodickove....

Navic jih mesta jako jizni meso, krc, novodvorska si po na vhodnejsi tram. doprave primo volaji...

+2/0
24.7.2016 13:45

J26a43k19u15b 53Š36p61r34i14n12g61e15r 9701652242

Autobusy v kolonách trčí spolu s auty ;-)

+10/0
23.7.2016 15:28
Foto

B76r45o52n60i10s38l62a67v 88G59a31b63r19y49š 2792409441

To ano, auta zdržují nejen autobusy, ale i další auta. Navíc i ta, která potřebují zdržovat nejméně (ambulance, policie...)

+1/−1
23.7.2016 21:18

A78n77t97o16n92í32n 93Z31e62l53e58n20ý 2784863781616

Dokončit severní část okruhu kolem Prahy. Tím z Dejvic a Bubenče dostanete ty, co míří do západní části Prahy.

+12/0
23.7.2016 16:19

J98i20ř71í 10E85r34b71e63n 1753304556317

Nebojte se, ona se tam ihned natáhne nová doprava. Jakmile někde vytvoříte novou silnici, tak se taky brzo ucpe, protože se najde víc řidičů, kteří to začnou využívat. Stejně jako po otevření Blanky byla magistrála jen pár týdnů klidná...

+3/0
23.7.2016 19:18

J72a52k84u33b 70F27e36i91f67a17r 7829239586399

vy asi věříte všemu, co čtete a jste spíš teoretik co? A po Praze také autem asi nejezdíte, že?

0/−1
24.7.2016 8:50

J46i84ř13í 57E19r71b52e11n 1203384176407

Obvykle k tomu nemam duvod. Vlak, metro i tramvaje mi v 9 pripadech z 10 bohate staci. Nemusim se nervovat v zacpe, muzu pri ceste pracovat, nezabiram prostor s plechovkou pro jednoho, nemusim hledat a platit parkplac. A kdyz se nekdo ofrnuje, ze jedu sockou, tak mu vypocitam par vyhod a pak ho poslu do prdele.

+3/0
24.7.2016 10:12

J57a53n 16V43o40j72t75í71š57e20k 6682341495616

Kdežto vy nevěříte ničemu, protože sám víte všechno nejlíp, že? ;-D

0/−1
25.7.2016 11:11

T60o85m93á90š 36C57h50r56a87s86t59n27ý 2201824781703

Jedině pokud bude MHD nedotovaná, plně zatížená silniční daní a sama si na sebe vydělá jako ty řidiči a auta ;-D

+3/−1
23.7.2016 17:11

J41a55k25u40b 68Š81p85r33i76n20g46e85r 9801352252

Vy chcete MHD zničit, ne? :-)

0/0
23.7.2016 17:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.