- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No za neprůchodnost V.nám. pro MHD poděkujme místní radnici kdy její odbor zelených teroristů vymyslel v ulici J.partyzánů travnatý pás a tudíž pro DP je to jedna z podmínek pro možnost zahájení rekonstrukce tram.trati a tak díky tomu všechny autobusy stojí v nekonečných kolononách i když mohly pohodlně využívat tram.těleso a ke stanici metra mohly zajíždět současným výjezdem a tak se vyhnout nejucpanější části kulaťáku
NEMYSLÍŠ ZAPLATÍŠ to by už DPP a ROPID mohl pochopit.
Litochlebské náměstí by se mělo dočkat také tramvají na kruhovém objezdu z ul. Türkova do ul. Chilské doufám, že později tramvaje pojedou také přes sídliště Na Košíku do Hostivaře protože úsek Náměstí Bratří Synků - Spořilov - Jižní Město bez tramvají a autobusů si nedovedu představit. Přitom Chodovská by mohla mít také odbočku přes Bohdalec do Vršovic. Škoda, že ROPID nemá původní spojení jako např. 11 a 211, 17 a 117 atd.
Přijďte (přijeďte) se někdy na současný Kulaťák podívat ! ! ! ........ zácpa na celém náměstí ze všech směrů a na všechny směry, většinou stupeň 4 .... ze dvou silničních pruhů udělali jeden ... kde nebyl semafor, tak ho udělali - AJETO - absolutní chaos .... auta stojí i tam kde dříve alespoň pomalu projížděla ..... tohle vymyslel určitě nějakej "myslitel" PS: a podchody měli postavit dávno !
No co? Povedlo se jim zklidnit dopravu ... úplně :-D
Udělat pod celým kulaťákem bezbariérové podchody, všechny přechody zrušit a tramvajové zastávky umístit doprostřed.
Chybí vám tam ironický smajlík
Jinak to vypadá, že takovou kravinu myslíte vážně...
Praha 6, toť místo mých studií a podle mne také nejhezčí pražský obvod (samozřejmě po jedničce:))
Škoda, že není v článku zmíněno, že Vítězné náměstí mělo být ukončením megabulváru, který měl začínat na Václavském náměstí, pokračovat po asanaci budov "protažením" přes Staroměstské náměstí, Pařížskou ulici a Čechův most. V plánu byl takzvaný Letenský průkop, tedy zářez to letenské stráně, jehož vyústění mělo přes dnešní ulici Československé armády skončit v Dejvicích. Smělé to plány poválečných architektů.
Ovšem ta část Václavák-Staromák, nikdy nerealizovaná, byla projektována už koncem 19. století a právě Pařížská ulice je jejím pokračováním. Samá neorenesance a neoklasicismus.
A pritom staci udelat podchod nebo nadchod a tramvajovou zastavku presunout doprostred kulataku...
Naopak, vic ztížit průjezd aut a upřednostnit MHD a chodce