Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič nevybral zatáčku a s autem sjel do křoví. Od nehody utekl

Pražská policie pátrá po řidiči citroënu, který v pondělí večer havaroval ve Stodůlkách. Nevybral zatáčku, jeho auto vylétlo ze silnice a skončilo ve křoví. Řidič pak od auta s estonskou poznávací značkou utekl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76a87v62e87l 92S76e66v16e40r43a 2891920477903

To jsou mi hrdinove dneska. No a v auto esa budou mit co prodavat, prvni majitel, servisni knizka, nehavarovane a nejakej mamlas to koupi.

0/0
23.8.2016 9:34

R85a92d33o74m82í61r 85A69l87b94e14r71t 1926931372779

Jéžiš, tady se zase dělá z komára velbloud. To vozidlo se mohlo samovolně rozjet po zaparkování.;-)

0/0
19.7.2016 12:08
Foto

J65a25r31o76m42í34r 12H62l45u58b85e65k 2596230524121

No a co? Vjel do křoví, nikomu se nic nestalo, nemohl vyjet, tak odešel. Škoda vznikla jen jemu a on se musí o auto postarat. Proč se z toho dělá, tady na bulváru, hned článek s pejorativím podtextem o špatných řidičích, kteří utíkají od "nehod". Ještě chybí dodat, že pokuta se zvýší na 25 000. Podle zákona se nehody bez zranění a škodou do 100000 nemusí policajtům hlásit.

+3/−1
19.7.2016 9:30

J46a88r30o62s85l79a21v 29L87e17b10e66d83a 3306829717780

Tak.

Asi před dvaceti lety jsem na Vysočině sjel do zasněženého pangejtu. Mně ani autu se nic nestalo, tak jsem šel dva kilometry zpátky do vesnice sehnat traktor na vytažení.

Kdyby o mě "zprávy, kterým můžete ale nemusíte věřit" napsaly, že jsem utekl od nehody, tak by mě dost vážně na..... Rv

+1/0
19.7.2016 10:19

J62a77r73o70s70l58a60v 90L69e39b34e74d29a 3196749517110

A ještě k tomu zveřejnily moji SPZ nebo RZ (už nevím, jak se to v té době jmenovalo). :-/

0/0
19.7.2016 10:21

J35a14r73m73i91l 84K14o12k87r35h34e44l 7773240743243

standartni rusko-estonsky muzik, vylitej jako vaza, co se k problemu postavi jako typicky rus . . . tudiz on nic a pokud ho nekdy dopadnout, tak bude lhat lhat a zase jen lhat. skoda ze v nasi banana republik neni vule, temto prasatum zabavovat auta a z jejich prodeje nasledne hradit skody a co zbyde davat do banku na skody pristi.

0/0
19.7.2016 9:27

J86o96s44e78f 40K75a40r68f70í25k 7502865536680

...standartni rusko-estonsky muzik...

Jo jo, ještě že jsme národ abstinentů že;-)

0/0
19.7.2016 9:28

J96a34r24m81i94l 78K97o14k69r91h68e68l 7823330363553

nevim jestli jste cetl ten kratky clanek, ci muj komentar . . . nebo jen mate problem s chapanim psaneho textu? o ceske povaze, kde alkohol ma dlouhou a bohatou tradici, se v clanku ani v mem kometari nepise. pokud toto spacha nejaky cech, tak take ode mne schyta nelichotivy komentar.

0/0
19.7.2016 9:38

P91e24t58r 60B42u22r39d72a 3700585729147

Pokud chcete termínem "standarTní rusko-estonský mužik" naznačovat vyšší příklon k alkoholu, tak až budete komentovat opilé Čechy, budete muset psát o "standarTních rusko-českých mužicích".

Sice pravděpodobnost, že řidič byl Rus je v estonském autě vyšší, než v českém, ale ani v českém není zdaleka nulová (podle ČSÚ se k ruské národnosti hlásí 0,2 % obyvatel a jejich počet (alespoň k roku 2011) stoupal). Navíc, na rozdíl od Estonců, jsou Češi i Rusové Slované.

Ohledně slova standarTní - jsem rád, že jste našel standartu prezidenta a nechápu, proč jí ZTohoVen rozdávají po kouskách, když jí máte celou (uznávám, tato věta je úplná hloupost, stejně jako míchání národnosti do Vašeho komentáře).

0/0
19.7.2016 10:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.