- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bodejď by ,,nezahořel" spínač, nějakého zdroje (např. trafa), když tunel svítí jak vánoční stromeček s jistě větší spotřebou kwh, než byl původně dimenzován. V současné době se spínací mechanické, ale i elektronické prvky plánují a vyrábějí na takové hraně své únosnosti zapojení, že je to až ostuda těch firem, které to musejí montovat z úsporných důvodů, aby se stávaly náklady na materiál levnější, než je práce řemeslníků. Případná oprava se musí stejně opravit za nějaké peníze. A to je většinou stejně z peněz daňových poplatníků, kde je důsledek ten, že na tom stejně někdo vydělá, kdo o věci rozhoduje a přitom jí vůbec nerozumí. Kdyby to měl někdo vyšetřovat, zjistilo by se, že stejně jde o korupci jako hrom!
vždy když projíždím novou spojkou Novopackou, která se připojuje na kbelskou, všimnu si těch lamp. To byl asi taky menší tunel. Silnice v polích a lampy s každé strany a uprostřed po 20 metrech
Informatika běžela na výbornou. Stál jsem tam před závorou (nebyl jsem sám, včetně vozidla policie) a nikdo nevěděl co se děje. V 9.58 přijelo dokonce i první vozidlo od PRE. Světelné informační panely jsou cca až po 300 metrech v tunelu. Aspoň teď vím se dělo...