- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak,že se jmenuje projektant? Varování pro ostatní.
Mě se hlavně líbí jak se všude dělá doprava co nejhorší pro řidiče.... Prah 10 = ulice Vršovická už od Otakarky... Zelenej tramvajovej pás, zúžení do jednoho pruhu... hmmmmmm... A kudy projede IZS??? Když jsme u IZS, tak o kousek dál - ulice Průběžná - sám jsem byl svědkem toho, jak v ranní špičce 2 hasičské vozy projížděli cca 400m dobrých 6 minut, protože prostě ty auta tam nemají kam uhnout... Hlavně že se na TT dá trávník a z rovné silnice se udělá klikatý nesmysl s nějákým pseudoostrůvkem pro chodce každých 100m.... Já si myslím, že do odboru dopravy by to chtělo hlavně někoho kdo má řp a nejlépe má zkušenosti z provozu...
Jak projede IZS po ulici, kde žádná TT není, ale třeba jen středový zelený pás?
Nejde o zkrácení potrubí, jak se píše v článku, ale o pouhé zkrácení ovládacích hřídelí na kohoutech potrubí. Původně byly kryty kohoutů - Češi také někdy říkají nesprávně hydranty - zapuštěny na úroveň okolního chodníku - tak jak to, že to nejde nyní ?!!! Dodatečné náklady 500 000 korun se mi nezdají, ale i nynější řešení - vytvoření jakéhosi ostrůvku a jeho obezdění - muselo při dnešních cenách přijít na pár (desítek?) tisíc korun. Možná nešlo ani tak o špatnou koordinaci plánování, jako spíše o neschopnost projektanta. Všichni, kdo s nynějším řešením údajně souhlasili - od Prahy 10 až po magistrát - zřejmě vůbec nevzali v úvahu ty, jimž tento dodatečný ostrůvek vadí nejvíce - nevidomé. Proto navrhuji, aby si projektanti ještě trochu lámali hlavu a nejpozději do září přišli s novým řešením, jež by umožnilo uvést místo do původního stavu.
500.000,- Kč za co proboha? Co tam jako pod tím je, že to nejde snížit o těch 20 cm? To si už dělají srandu? Pro lenost, ne pro prachy... Teď z toho prostě dělají, že to jinak nešlo, než aby přiznali, že jsou mamlasové! A jako co na to třeba slepý lidé? Takovou překážku jim tam dát? Opět další věc k blití...
PS: Jo, dělat místní šetření až po dokončení stavby a ne v průběhu, tak to takto dopadá...
Jo ty plastový cecíky to je teď v Praze doba kdy rostou jak houby po dešti. Krásnej kšeft a jistě není poslední. Přestvba přechodů i v místech Rabakovská kde projde za den soitva jeden chodec tak tam jsou nové přechody hned dva,výbornej kšeft.
Tak co tam teda je?
Vodovod, nebo uzavírací vrata?
Taky řešení, že. Jen je to zbytečně široké. Je mi jasné, že jim v zásadě šlo jen o ochránění těch 2 "rour" s uzavíracími armaturami, ale proč je to tak široké? Mohli to jen něčím obandážovat a postavit nad tím zábradlí, třeba.
Obdobné pasti se šíří v každém městě i vesnici. Ostrůvky vystupující do přímého směru jízdy a zužující jízdní pruhy do 1 jsou nyní standard. Někde neosvětlené, mimo obec. Zodpovědní úředníci asi hromadně přišli o rozum.
Ostrůvky mají zásadně zpomalující účel. Tady tahle zhůvěřilost nemá účel žádný.
Mno takže majiteli vodovodních armatur se do toho nechtělo šahat. Respektive úředník, zastupující majitele a vydávající souhlasné stanovisko, souhlasil s tímhle. No ten se musel hodně vyděsit, když se srazil s realitou.
Spíš si nevyžádali stanovisko, a pak je tlačil čas, protože na "přeložku" těch šachet by provozovatel vodovodu chtěl love a opět čas. O čas jde vždycky. Tak to vyřešili takto.