- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Klasicky POUSTEC!
Za to bych bral na miste ridicak!
Tak jim je berte. Jestli si troufáte.
Individuální změna přednosti je vždy riziko. Když někoho chci pustit tak mu to nenaznačím, když vidím, že by mohlo dojít ke kolizi s jiným autem, které má přednost. V ten okamžik musím myslet i na ostatní nebo raději nepouštět a nevytvářet tak kolizní situace. M.j. Co má dělat autobus na lince, když se údajně nevejde do vozovky? Kdo tu trasu stavěl?
Nejen okolo Prahy je takových míst spousta, kde autobusy zajišťují spojení mezi vesnicemi, a když máte na úzkých třetitřídkách obyčejné křížení, musí si řidič najíždět protisměrem. Kolikrát auto na vedlejší musí couvnout, aby ho autobus při odbočování neštrejchnul bokem.
Autore rsr (Roman Šafhauser), copak jste měl z češtiny na základce? Vážně je museli převést do nemocnice?
Tohle mi fakt připadá, jakoby profesionální řidič nevěděl, který pedál je plyn a který brzda, nebo jako doktor, který si plete plíce a žaludek...
"Této domluvy mezi řidiči si nevšiml řidič Škody Octavie jedoucí po hlavní z druhé strany" - to je moc hezký, ale felda tam neměla do vjíždět, pokud jelo po hlavní další auto... Nečuměl
No rozhodně. Autobus první dával přednost protijedoucímu a až pak mohl někoho pouštět.