Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

Z47d16e19n14ě56k 66P68e41r48u84t43k17a 4586665980656

Největší fór na tom všem je že se ten nový most bude pravděpodobně za několik let zase bourat, kvůli modernizaci a zdvoukolejnění té trati pod ním.

0/0
doporučit
12.8.2016 9:31

P11e14t39r 38K12o66u84t90e37c11k43ý 6554310217477

Nový most bude počítat se širším tělesem tratě.

0/0
doporučit
18.8.2016 12:10

P14e53t78r 29D36o44u90p80a23l 5281888285539

A já si furt říkal, jaký "most" to myslí na těch cedulích o uzavírce.

Projel jsem tam stokrát a až teď zjišťuji, že jsem přejížděl železnici! 8-o

+2/0
doporučit
9.8.2016 12:13

R55a77d21o64s68l42a83v 76K58l81a48u79d31a 5284758544322

široké chodníky, dole to hodně zarostlo. Navíc díky dlažebním kostkám nebyl slyšet vlak.... Já jsem ten most objevil náhodou když jsem tam šel pěšky.

0/0
doporučit
9.8.2016 12:35

M23a20r37t47i38n 62P78o46s72p30í19š33i25l 8195231476417

já se musel podívat na mapy.cz a fakt, vede tam trať, vůbec jsem si roky nevšiml

0/0
doporučit
11.8.2016 12:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.