Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit: příspěvky podle vláken | příspěvky podle času

Tramvaj až na letiště. Tak to mě rozesmálo na rok dopředu :-) :-) :-) ted uz mhd jezdim zcela vyjímečně, ale i tak řikám novým vozum mhd, at tram neb bus, že to jsou zájezdáci. Mnoho sedaček, ale žádné místo. Stačí trochu větší taška a máte problém se postavit tak, aby kolem vas druhej prošel. Takže na letiště ano, ale z vozejkem za zadkem na kufry :-) :-) :-)

Plány, sliby a s odpuštěním kecy. Vše se ještě mockrát změní. Ostatně metro D mělo jezdit i na Žižkov podle původních plánů. V této části se Praha zahušťuje, tedy nejen v této. Stále se zde staví a to jak na Olšanské ulicí, tak v budoucnu (? ) na Nákladovém nádraží. Staví se na Jarově a u Rajského dvora. Developeři slibují krásné rezidenční bydlení, ale jak se budou lidé dopravovat do práce, k lékařům a bohužel i za nákupy to již nikdo neřeší. Jana

No nevím, jestli prodloužení tramvají zrovna k terminálu "Staré Ruzyně" (nyní Terminál 3), je správným krokem. Spíše bych očekával, konečné prodloužení, přes Terminál 3, k Terminálům 1 a 2 (nebo někde poblíž).

Čmárání prstem po mapě hezké, ale při rychlosti a kvalitě našich politiků a úředníků a jejich provázanosti se stavební lobby... jestli se z toho za našich životů realizuje jedna či dvě položky, tak to bude úspěch... Ale cena bude stejná jako za součet všech, samozřejmě...

Trať mezi Bílou Horou a sídlištěm Řepy byla plánovaná již v roce 1984, když jsem se nastěhoval do Řep. V té době tam nejezdily tramvaje od Motola a v trase budoucího kolejového vedení byla stavební uzávěra. Rozhodně potřebnější trasa , než propojení Vypichu a Motola.

mnohem rozumnejsi nez cele metro D by byl vlav z kacerova az do jesenice,s rozdvojkou do jiloveho a neveklova atd. a kamenice a popovice. klidne jednokolejny

tramvaje jsou na nic na dlouhe trasy. dobre jsou jedine pokud maji dlouhe mezery mezi zastavkami ale to ti primitivove u nas nedelaji a naopak je zkracuji

A co tramvajova trat Budejovicka-Vyskocilova-Kacerov-Nemocnice Krc-Novodvorska...? A trat Vyskocilova-Depo Kacerov-Sporilov...?

správně! Konečně nastupuje rozvoj tramvajové dopravy, který byl cíleně tlumen od roku 1974. Bohužel v návrzích opět chybí obnova tramvají na Václavském náměstí a spojka k Hlvnímu nádraží.

Nic nenastupuje (bohužel). To jsou jen takové plány, které se nikdy neuskuteční.

Já si pořád říkám zda dříve nebude jezdit do Libuše a na Novodvorskou tramvaj místo metra D. Pokud by totiž trať vedla podobně jako na některých místech v Brně bylo by to jedno z nejrozumnějších řešení. Přeci jen povrchová kolejová doprava není tak finančně náročná jako hloubení podzemky a lze trať větvit. U trolejbusů je celkem jasné, že do Prahy se nevrátí, ale tam kam tramvaje nemohou budou jezdit stále autobusy nebo elektrobusy. Stále věřím, že v Praze budou jezdit linky 1 - 12, 14 - 29 a do Středních Čech 31 - 39. Noční pak 51 - 59, 63, 65, 67, 68, 69. Věřím totiž v tramvaje Opatov - Čestlice které mají ožít výstavbou nové IKEA a Chodovec se dočká supermarketu GLOBUS.

  • vlákno
  • Patrik Eger
  • 10.8.2016 17:57

Taky nechápu, proč se na to metro čeká, když už dnes je vysoká přepravní poptávka evidentní






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.