Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit: příspěvky podle vláken | příspěvky podle času

No a co? Danový poplatník to zacvaká.8-o;-€;-€

Klasika. Státní zakázka, tudíž zadávací dokumentace na prd, dozor žádný zodpovědnost nulová. Maximálně se zaplatí vícepráce a hotovo...

A přitom by stačilo to šikovně domluvit. Městské služby přeci průběžně odplevelují a po městě jezdí čístící vozy. Takže jeden denzlikvidovat plevel, druhý den ráno projet elektrickým košťátkem a dopoledne tam můžou krásně malovat:-P

A kdo konečně najdou odvahu říct, že tohle je akorát další možnost jak oškubat lidi...

Článek od ničem ... lidi, kteří malují čáry, nemají prostředky a vybavení na odplevelování spár mezi dlažbou. A ani čas.

To se ostatně nedělá snad nikde, kde jsou dlážděné ulice? Buď je tam dostatečný provoz, aby tráva nerostla, nebo to prostě trochu zaroste. Aspoň mají ekologové radost.

Co si budeme povídat, tohle není problém pouze Eltoda. U nás se moc rádo stavějí nové věci, jako třeba krásné dlážděné chodníky, atd., ale aby se o to někdo po dostavbě staral? To už ne. Takže chodník už po pár letech je zarostlý, jak po zániku lidstva. Z údržby asi už nekouká tolik možností, jak si peníze nechat někde bokem. No a pak se najme firma, která dostane zaplaceno za nalajnování čar, ale lidé by nejradši, aby jim ta firma zkultivovala celou ulici. Viděl jsem fotku, kde jsou modré čáry vedeny na veliké vrstvě bahna. Nejprve jsem se divil, proč nebyla vrstva nejdříve odstraněna, pak mi ale došlo, že už pouze díky tomuto zatvrdlému bahnu je možno komunikaci jakž takž využívat, protože vozovka by bez něj byla samá díra.

http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=modrezonypraha.jpg foto zde

Pokud budu mít firmu zařízenou na lajnování čar na silnici a pak přijedu na takové místo, tak s tím opravdu něco těžko udělám. Měl bych tak akorát ten smetáček a možná vapku, ale to by tady krutě nestačilo. A pak by záleželo pouze na smluvním vztahu s městem, co se s tímto dá dělat. A pokud by město odmítlo proplacení nákladů na odstranění takového bordelu, tak bych tam ty čáry prostě také udělal přes to.

...ale, no tak. Vždyť Eltodo to nedělá ze svich peněz.

Klidně i pět krát ročně a s natazenou rukou zaboucha radnici na vrata :-)

Když to řídí současní zastupitelé a radní, tak se není čemu divit. Každé nové osazenstvo magistrátu a radnic je horší než předchozí. Jak je možné, že se ještě nenarazilo na biologickou hranici hlouposti? Ti, kteří to řídí by si měli alespoň přečíst Zákon o provozu na pozemních komunikacích a nelajnovat v rozporu s ním. Kdo bude platit odstraňování chybně/protiprávně provedených čar?

To, co se děje kolem masového automobilismu, už je zcela nedůstojné 21. století. Spalovací motor, 4 kola, volant, to se pohybujeme stále v 19. století. Nebyl by to zas takový problém, pokud by se tahle relikvie tak masově nerozšířila. Nějaké čáry na silnici jsou jen jedna z mnoha marných snah řešit jeden z největších omylů v dopravě, a tím je masové soukromé vlastnictví automobilu při absentujícím soukromém stání. Snad se jednou dočkáme toho, že celá tahle ostuda z ulic zmizí.

Největší ostuda lidstva je názor některých jedinců, že jsou názorově, rasově, či nábožensky víš než jiní. Tento druh nabubřelosti a sebehany bohužel jasný znak toho, že jsme jako druh odsouzeni k páchání nejhorších zločinů jeden vůči druhému, ale i proti vědě, výzkumu a pokroku.

Máte pravdu. Typického řidiče bych charakterizoval velmi podobně.

Pane Řapku, krásně jste se k té charakteristice přihlásil i vy, jakožto majitel auta a řidič.R^

Psychologové tomu říkají projekce: Své vlastnosti připisujete všem okolo. Když vy jste arogantní a sebestředný asociál, tak totéž mylně vidíte v každém.

Stále čekám na tu Vaši nabídku, dostat mne z domova do práce a z práce domů jinak než autem a alespoň stejně rychle jako autem ;)

Ale on žádnou alternativu nemá. Je to jen takový rejpal. :-)

A nebo má - "pracující" v Buchenvaldu žádná auta nepotřebovali. Prostě budete ubytováni v místě zaměstnání a když budete protestovat, tak manželka dostane umístěnku jinam. A vesnické domy, které byly vybydleny si reozeberou "za odměnu" cykloaktivisté. Fašismus jak vyšitý.

Úbytek aut by musel nutně znamenat větší urbanizaci obyvatelstva. Pokud bydlíte někde ve vesnici dál za městem, tak byste se ve světě bez aut (nebo téměř bez aut) musel buď přestěhovat do města, nebo začít pracovat tam, kde bydlíte. Nemůžete se ptát, jak byste bez auta jezdil bůh ví kolik kilometrů tam a zpátky. Nejezdil. O tom to celý je. Myšlenku světa bez aut mimochodem nezastávám (a už vůbec se nezastávám Řapka), jenom vysvětluju.

V pořádku, já tohle chápu :-) Jen se pana Řapka snažím k tomu trochu dotlačit, aby přiznal, že jeho přání je naopak se do toho 19. století vrátit - aby každý pracoval v docházkové vzdálenosti od svého bydliště a zlikvidovala se specializace, moderní technologie a podobně.

Na to ovšem odpověď zjevně nemá :D






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.