Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J37i54ř89í 54P43r64a25ž77á26k 9170162271212

Když to řídí současní zastupitelé a radní, tak se není čemu divit. Každé nové osazenstvo magistrátu a radnic je horší než předchozí. Jak je možné, že se ještě nenarazilo na biologickou hranici hlouposti? Ti, kteří to řídí by si měli alespoň přečíst Zákon o provozu na pozemních komunikacích a nelajnovat v rozporu s ním. Kdo bude platit odstraňování chybně/protiprávně provedených čar?

+7/0
doporučit
14.8.2016 8:15

J67o95s56e77f 95K51a72r44f93í24k 7832785196760

Klasika. Státní zakázka, tudíž zadávací dokumentace na prd, dozor žádný zodpovědnost nulová. Maximálně se zaplatí vícepráce a hotovo...

A přitom by stačilo to šikovně domluvit. Městské služby přeci průběžně odplevelují a po městě jezdí čístící vozy. Takže jeden denzlikvidovat plevel, druhý den ráno projet elektrickým košťátkem a dopoledne tam můžou krásně malovat:-P

+3/0
doporučit
15.8.2016 7:52

R53o21m24a64n 48P37o65l40á34č25e83k 5406719515

A kdo konečně najdou odvahu říct, že tohle je akorát další možnost jak oškubat lidi...

+2/0
doporučit
14.8.2016 20:58

P16a71v76e73l 91O55b27d83r76ž68á85l31e70k 6146424408162

Článek od ničem ... lidi, kteří malují čáry, nemají prostředky a vybavení na odplevelování spár mezi dlažbou. A ani čas.

To se ostatně nedělá snad nikde, kde jsou dlážděné ulice? Buď je tam dostatečný provoz, aby tráva nerostla, nebo to prostě trochu zaroste. Aspoň mají ekologové radost.

+1/0
doporučit
14.8.2016 11:27

P74e33t86r 70U66l11l52m66a88n55n 2367718407932

Co si budeme povídat, tohle není problém pouze Eltoda. U nás se moc rádo stavějí nové věci, jako třeba krásné dlážděné chodníky, atd., ale aby se o to někdo po dostavbě staral? To už ne. Takže chodník už po pár letech je zarostlý, jak po zániku lidstva. Z údržby asi už nekouká tolik možností, jak si peníze nechat někde bokem. No a pak se najme firma, která dostane zaplaceno za nalajnování čar, ale lidé by nejradši, aby jim ta firma zkultivovala celou ulici. Viděl jsem fotku, kde jsou modré čáry vedeny na veliké vrstvě bahna. Nejprve jsem se divil, proč nebyla vrstva nejdříve odstraněna, pak mi ale došlo, že už pouze díky tomuto zatvrdlému bahnu je možno komunikaci jakž takž využívat, protože vozovka by bez něj byla samá díra.

+1/0
doporučit
14.8.2016 11:06

J64o78z31e37f 32S46t20e86b62i59l69a 3435547775277

...ale, no tak. Vždyť Eltodo to nedělá ze svich peněz.

Klidně i pět krát ročně a s natazenou rukou zaboucha radnici na vrata :-)

+1/−1
doporučit
14.8.2016 8:43

P65a61v97e92l 19Ř18a17p83e79k 7492696349165

To, co se děje kolem masového automobilismu, už je zcela nedůstojné 21. století. Spalovací motor, 4 kola, volant, to se pohybujeme stále v 19. století. Nebyl by to zas takový problém, pokud by se tahle relikvie tak masově nerozšířila. Nějaké čáry na silnici jsou jen jedna z mnoha marných snah řešit jeden z největších omylů v dopravě, a tím je masové soukromé vlastnictví automobilu při absentujícím soukromém stání. Snad se jednou dočkáme toho, že celá tahle ostuda z ulic zmizí.

+1/−13
doporučit
13.8.2016 8:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.