Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kamiony na D1 mezi sebou zmáčkly auto, kolona měřila kilometry

Dálnici D1 blokovala na 29. kilometru ve směru na Prahu nehoda dvou kamionů, které mezi sebe „slisovaly“ osobní auto. Jeho řidiče vyprošťovali hasiči, vrtulník ho s vážnými zraněními vezl do nemocnice. Před nehodou se vytvořila mnohokilometrová kolona, provoz se podařilo obnovit v poledne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P43a25v51e82l 22S82e72v12e18r65a 2141520727233

To budou mit na vyber v esa hezke nove kousky se servisni knizkou, prvni majitel, nehavarovane...

0/0
23.8.2016 9:38

J46a74r18o37s44l17a91v 87D71o49s20t90a69l 2174131625429

Na drouprovdové cestě z Ústí do Lovosic mě předjížděl rumunský kamion, kdybych nezačal prudce brzdit smetl by auto před ním.

0/0
18.8.2016 8:56

J53i82ř65í 45H36o53r39á63k 7928907525666

http://ostrava.idnes.cz/foto.aspx?r=ostrava-zpravy&c=A140730_132113_ostrava-zpravy_mav&foto=JJ54e078_DNKlimkovice1.jpg

0/0
16.8.2016 0:40

J95o29z47e26f 47S31t84e32b66i41l37a 3975557525117

Na palubce řidiče, by mělo blikající světlo upozorňovat na nebezpečné přiblížení k předem jedoucímu vozidlu. Když vůz (PC ve voze) umí spočítat, že má ufouklou pneumatiku, nebo v noci "vidí" chodce, tak určitě by uměl i spočítat vzdalenost i vozidel od sebe..

0/0
15.8.2016 22:06

M72i30c23h65a97l 55C33h59a68l17u77p19a 6308770739503

https://youtu.be/e17YI6PmXEU?t=275

0/0
15.8.2016 20:56

M26i49c30h75a29l 71C74h31a84l28u39p75a 6228540679883

Šimon a Matouš jedou do Prahy.

0/0
15.8.2016 20:53

D82a52n66i43e79l 34S53c21h72n68i78t19z69e21r 5631544921896

Častečním řešením může být, kamiony na koleje. Ale to by bych chtěl člověk asi moc.

0/0
15.8.2016 20:25

M21i58c34h76a80l 10M55r91a79z78i26k 6577477244480

to je neresitelne, bylo by to hezke, ale technicky je to neproveditelne vzhledem ke stavu nasi zeleznice....

0/−1
15.8.2016 23:08

D87a35n77i21e39l 70S90c94h19n13i60t92z64e60r 5731634831816

Nehledat důvody proč to nejde, ale hledat způsoby jak to půjde.

To je pokrok!

0/0
16.8.2016 22:01

M31i43c18h64a16l 70M65r87a87z54i74k 6947257304630

Ano s tim souhlasim, ja uz to zkousel. Experiment za par tisic euro a vysledek jasny - zekeznice je naprosto nepouzitelna... Bohuzel.

0/0
16.8.2016 22:18

D69a80n84i85e43l 62S29c29h63n25i73t30z16e89r 5401154241416

České dráhy jsou příkladem, jak něco nefunguje. To neznamená, že obecně železnice hlavně v zahraničí je nepoužitelná.

Tam to funguje.

0/0
22.8.2016 6:02

M74i26c79h40a33l 29M16r54a51z81i45k 6297247864390

Ano ale tady se bavime o provozu v CR, to, ze ot jinde funguje i kdyz nikde ne na 100% s tim nema nic spolecneho. U nas je to proste neresitelne, a jeste hodne dlouho se to znezmeni...

0/0
22.8.2016 10:58

D38a93n78i87e77l 50S29c11h23n54i49t42z49e58r 5961564481596

Právě proto, si přečtete ještě jednou můj první příspěvek.

0/0
22.8.2016 14:17

D62a50n14i83e39l 57S65c78h87n21i46t83z43e10r 5851904771946

Pár Don, měl jsem tam dopsat, že kvůli tomu má stát zkvalitnit železnici.

0/0
22.8.2016 19:58

M60i27c46h89a54l 24M66r84a83z86i66k 6957537344950

Ona zeleznice ani tak ne, spis jeji fungovani... vezmete si tu silenost ze CD Cargo vyzaduje od objednani vagonu 24 hodin na jeho pristaveni, pak dalsich 24 na jeho napojeni do vlaku a 24 na vypravnei vlaku - to uz mate tri dny v haji a nikam jste se nepohnul.... za tu dobu prejedete CR 4 krat tam a zpet.....

0/0
22.8.2016 20:03

D69a60n46i35e54l 64S31c31h97n62i17t64z39e21r 5481554571806

To napište Ťokovi, na MD.

0/0
22.8.2016 21:28

M12i95c31h23a71l 94M88r26a54z72i78k 6227907674210

to ja nemusim, me uz to netrapi :) mimo toho, ze sam jezdim po silnicich a rad bych omezeni kamionu, doprava uz pro me neni dulezita :) ale drzim place ostatnim.

0/0
22.8.2016 21:39

D86a73n48i48e65l 32S40c38h94n48i37t47z59e37r 5721454401186

Zkoušel jsem napsat email na MD, (podzim 2011 nebo jaro 2012, někde bych to pohledal) odepsaly mi, že koncepce kterou dělaly soukromí sektor nepřijal, proto chtějí jít jinou cestou.

Podle úspěšnosti realizace, nevím kolik mají ještě "koncepce", ale budiš.

0/0
23.8.2016 19:52

T25o51m38a74s 55D88r51a45j37s20a58j52t84l 9719497528510

Tech serepeticek, co ma ten madarsky kamion za oknem. Vim, ze je to oproti zpusobeni nehody a zraneni cloveka prkotina, ale meli by mu to pripocitat.

0/0
15.8.2016 18:46

J47o98s16e91f 57H70o66n35e74š 7441562390883

Nadává se na truckery,že překazejí v levém pruhu a když se utvoří šnůra kamionů v pravém pruhu-také špatně.Osobáci si myslí,že jim patří svět.Kamiony za dálnice platí a ne malo.Az budou osobáci platit polovinu co kamion,tak potom můzou drzkovat.

+1/−36
15.8.2016 13:37

Š80t37ě47p13á75n 25V82a22n27ě59k 3953299937307

A to jim dává nějaké právo nedodržovat bezpečné vzdálenosti, které pak dopadnou takto? 8-o

+26/0
15.8.2016 13:41

J79o51s62e65f 96H16o84n35e45š 7331252660793

I osobák musí dodrzovat bezpečnou vzdálenost

+3/−4
15.8.2016 13:46

Š70t48ě80p53á93n 16V48a38n30ě15k 3803949337697

Jistě a proto byl natlačen pod další kamion, že?

+9/0
15.8.2016 13:53

J39o29s49e19f 72H62o50n86e82š 7211782590333

Nevím jak se stala nehoda,ale pokud se natlačí 3 osobáky tak kamion musí skoro zastavit aby se zvětšila vzdálenost.Pokud je naloženy,tak je to problem.Mimochodem v silničním zákoně je,že nesmí byt přinucen náhle brzdit-viz přednosti v jízdě

0/0
15.8.2016 19:10

Š13t55ě91p23á87n 18V45a21n72ě46k 3153129237557

Nemluvě o tom, proč by měl osobák o váze 1-1,5t platit to samé co kamion o 7-10tunách?

+13/0
15.8.2016 13:42

J90o58s46e80f 69H72o45n54e15š 7941232520143

Já jsem nepsal,že osobáky mají platit to samé co kamiony

0/0
15.8.2016 13:45

Š38t83ě64p68á74n 44V81a44n82ě38k 3903929867877

Vypadá 1,5t jako polovina ze 7t?

+7/0
15.8.2016 13:52

D58a66n82i43e17l 59Ř17e59h37á45č40e18k 5867863571497

Jó, po čtyřech pivech jó...;-D

+2/0
15.8.2016 17:07

M95a98r44t14i16n 36S17v76o40b67o40d20a 7179307552865

Doufám, že to nepíšete na D1 ve svém trucku.....jinak až bude kamion malý a stejně těžký jako osobní auto, tak asi bude platit jako osobní auto. Případně naopak.

Šňůra kamiónů v pravém pruhu nevadí.

0/0
15.8.2016 13:47

J81o83s85e87f 31H61o16n92e95š 7781552280383

Nejsem kamionák,ale osobák

0/0
15.8.2016 19:01

J65o56s93e85f 43N41o90v58a82k 5808312586168

Stejná pitomost by se dala napsat i o řidičích kamionů. Já to napíšu jinak: Pitomci za volantem si myslí, že jim patří celý svět. A pitomci se najdou jak mezi truckery, tak mezi řidiči osobáků.

Jak to bylo v tomhle případě těžko soudit. Osobák mohl mezi kamiony na poslední chvíli najet, stejně tak mohl kamioňák bejt nalepenej na osobáku.

0/0
15.8.2016 17:07

M12a49r28t95i51n 17J89u52r36e12č11k69a 2283444921511

S Vašim přístupem bych tipoval, že schvalujete, když tři kamiony v zimě zablokují všechny tři pruhy protože nevyjedou když každý se snažil předjet už jeden uvízlý.

Předpisy platí pro všechny a vyhláška nikde nezohledňuje, kdo kolik platí za užívaní komunikace. Kamiony nejvíce opotřebovávají silnice tak i z tohoto hlediska je spravedlivé, že hradí největší poplatky, nemluvě o tranzitu, který ČR pouze projíždí.

0/0
15.8.2016 17:48

J17o37s80e88f 47H74o20n45e34š 7731872640383

Schvaluji,neschvaluji co mají dělat ti ostatní-zastavit,taky špatně-nejlépe se vypařit

0/0
15.8.2016 18:57

M98a13r64t39i25n 58J65u73r10e36č48k38a 2853394541921

Jestli se silnice děli na stranu kamioňáků a osobáků, tak u obou stran jsou nežádoucí extrémy, na straně osobáků bohužel odhaduji víc (patrně díky masivnějšímu zastoupení). Stavět jednu stranu nad druhou na základě kolik kdo platí za užití komunikace je nesmysl. Možná by pomohlo, kdyby běžní řidiči si zkusili někdy řídit kamion, jaké to je, když vše reaguje o dost jinak než u osobáku. U některých řidičů kamionu mi zas přijde, že je nezajímá nic okolo a jedou si svůj "standard".

+1/0
15.8.2016 20:16

T26o24m96a96s 16D74r52a50j69s67a37j39t82l 9719777288350

Az budou kamionaci platit tolik, kolik uzitim komunikaci zpusobi skod, tak potom muzou drzkovat.

+2/0
15.8.2016 18:39

J23a36n 98N45o39v12á84k 9377762177117

Pro někoho to evidentně může být vyšší dívčí, ale ony ty kamióny taky váží (a tím tedy i huntují dálnice) mnohonásobně víc než osobáky. :-P

+1/0
15.8.2016 18:58

J41o59s61e45f 65H51o17n58e90š 7661312330593

Huntují,ale pokud nebudou jezdit kamiony po dálnici,tak kdo zaplatí amortizaci dálnice?Osobáky při současných sazbách určitě ne,takže kamiony musíme tolerovat

0/0
15.8.2016 19:04

J24a69n 56N31o36v90á38k 9587302137717

Ta amortizace bude pochopitelně výrazně nižší, když dálnici nebudou huntovat kamióny. Je fakt tak těžké pochopit, že kdo výrazně víc poškozuje, také výrazně víc platí?

+2/0
15.8.2016 19:11

O12l55d57ř85i22c22h 69Š38t67ě51p18á19n16e90k 7722406636284

Vy jste silničář? Já jen , že silnice huntuje i počasí , taky ho to necháte zaplatit?

A jen tak mimochodem , většina silnic u nás je nejvíce huntována nekvalitní výstavbou. Osobně znám několik úseků , kam těžká vozidla ( ať už kamiony , ale i autobusy) nikdy nezajedou a silnice vypadá téměř stejně jako ty , o kterých kde kdo tvrdí, že je zničily přetížené kamiony.

BLBOST.;-)

0/−2
16.8.2016 2:04

M37a67r91t12i48n 31S69v55o62b11o85d78a 7519217562895

První kamion ve zúžení přibrzdil a pustil (případně auto před ním) jiné vozidlo z nájezdu na dálnici. Řidič druhého kamionu nedával pozor a narazil do osobáku mezi nimi....

+2/0
15.8.2016 13:31

B42ě20l93a 31H46o77r95á92k65o17v15á 1598502399620

Koubo Koubo, jel jste někdy místem nehody ve stejném čase? Asi ne, když píšete o 100km/h v levém pruhu...

0/0
15.8.2016 13:29

P60e73t39r 92M44i79c98h16a35l 2260654591682

Podle fotek je div, že to ten řidič vůbec přežil. Zajímalo by mě, kdy začnou policajti na dálnicích flastrovat vláčkaře v kamionech.

+1/0
15.8.2016 13:28

O52n88d10ř96e62j 26F58e62l45c42a81n 6582704981467

Všimli jste si někdy, že při jízdě z kopce, což je i v tomto úseku, jedou kamiony bez zařazeného rychlostního stupně? Pak se ten trouba, "profesionální" šofér nemůže divit, když soupravu s hmotností desítek tun neubrzdí.Lepějí se jeden na druhého a bezpečná vzdálenost mezi vozidly je pro ně cizí pojem.

+6/−3
15.8.2016 13:17

P41e26t19r 15N32e47s35v14a22d27b22a 2204425146689

Podle čeho jste to prosím vás poznal že nemají zařazený rychlostní stupeň? A hlavně proč by to dělal???

+3/0
15.8.2016 13:19

R14o79s28t37i49s75l17a17v 96C34a80h10a 8245401570432

to prvni uplne nechapu, to druhe je jasne - kvuli prehrati a naslednemu selhani brzd.

0/0
15.8.2016 13:21

P72e80t62r 74N19e16s60v36a30d27b84a 2864795496169

Já se ptal proč by jel z kopce bez kvaltu a podle čeho to pan mistr poznal.

+2/0
15.8.2016 13:24

R25o58s76t37i11s39l43a58v 70C33a19h22a 8805511470202

jasne, prvni veta. A druha byla o tom, proc by ho musel mit zarazen, ne?

0/0
15.8.2016 13:25

P72e64t82r 48N38e79s38v59a97d29b91a 2164325906309

Vy píšete proč ta rychlost zařazena je a mý být. A já se ptám proč, nebo co by tím získal když pojede z kopce na neutrál. Už to chápete???

+2/0
15.8.2016 13:29

M37a56r28t64i50n 47J13u56r13e39č31k90a 2503984921791

Myslím si že pán jednotlivé případy vztáhl na obecné a pak i na tento konkrétní případ. Už jsem se setkal i s tím, že řidič linkového autobusu, klasické karosy, pravidelně úmyslně vypínal motor a setrvačností pak dojížděl co šlo a to i z kopce. Patrně k vůli úspory paliva. Jiný logický důvod to moc nemá. Životnosti vozidla tento způsob určitě nepřidá.

0/0
15.8.2016 17:57

M84i82c17h21a32l 95C11h76a44l29u27p38a 6808470369353

A jak pak brzdil? U novějších aut to ani nemá smysl, tam by to při jízdě bez plynu palivo dodávat nemělo, pokud to jede samo (třeba jízda z kopce nebo dojíždění ke křižovatce).

0/0
15.8.2016 20:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.