Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kamiony na D1 mezi sebou zmáčkly auto, kolona měřila kilometry

Dálnici D1 blokovala na 29. kilometru ve směru na Prahu nehoda dvou kamionů, které mezi sebe „slisovaly“ osobní auto. Jeho řidiče vyprošťovali hasiči, vrtulník ho s vážnými zraněními vezl do nemocnice. Před nehodou se vytvořila mnohokilometrová kolona, provoz se podařilo obnovit v poledne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P71a19v67e66l 27S52e76v58e71r44a 2691840507423

To budou mit na vyber v esa hezke nove kousky se servisni knizkou, prvni majitel, nehavarovane...

0/0
23.8.2016 9:38

J88a12r69o52s18l72a38v 32D54o50s83t76a31l 2324611575379

Na drouprovdové cestě z Ústí do Lovosic mě předjížděl rumunský kamion, kdybych nezačal prudce brzdit smetl by auto před ním.

0/0
18.8.2016 8:56

J94i75ř83í 24H12o74r94á80k 7198977905626

http://ostrava.idnes.cz/foto.aspx?r=ostrava-zpravy&c=A140730_132113_ostrava-zpravy_mav&foto=JJ54e078_DNKlimkovice1.jpg

0/0
16.8.2016 0:40

J91o65z91e79f 76S96t93e68b71i78l30a 3475497645277

Na palubce řidiče, by mělo blikající světlo upozorňovat na nebezpečné přiblížení k předem jedoucímu vozidlu. Když vůz (PC ve voze) umí spočítat, že má ufouklou pneumatiku, nebo v noci "vidí" chodce, tak určitě by uměl i spočítat vzdalenost i vozidel od sebe..

0/0
15.8.2016 22:06

M82i49c31h53a96l 24C16h74a18l65u27p85a 6368730709973

https://youtu.be/e17YI6PmXEU?t=275

0/0
15.8.2016 20:56

M74i46c68h61a83l 90C96h54a35l66u88p65a 6258550459743

Šimon a Matouš jedou do Prahy.

0/0
15.8.2016 20:53

D46a57n21i41e87l 53S93c47h85n90i83t23z58e20r 5661934101796

Častečním řešením může být, kamiony na koleje. Ale to by bych chtěl člověk asi moc.

0/0
15.8.2016 20:25

M55i11c79h12a42l 91M52r76a27z39i35k 6507587614300

to je neresitelne, bylo by to hezke, ale technicky je to neproveditelne vzhledem ke stavu nasi zeleznice....

0/−1
15.8.2016 23:08

D52a49n78i62e39l 20S30c52h31n75i92t17z82e94r 5251104931646

Nehledat důvody proč to nejde, ale hledat způsoby jak to půjde.

To je pokrok!

0/0
16.8.2016 22:01

M45i10c43h93a44l 24M29r88a21z35i64k 6227447414310

Ano s tim souhlasim, ja uz to zkousel. Experiment za par tisic euro a vysledek jasny - zekeznice je naprosto nepouzitelna... Bohuzel.

0/0
16.8.2016 22:18

D91a16n70i86e41l 70S68c34h58n58i36t48z83e68r 5801124381406

České dráhy jsou příkladem, jak něco nefunguje. To neznamená, že obecně železnice hlavně v zahraničí je nepoužitelná.

Tam to funguje.

0/0
22.8.2016 6:02

M85i23c61h85a57l 14M63r42a50z98i94k 6867187404610

Ano ale tady se bavime o provozu v CR, to, ze ot jinde funguje i kdyz nikde ne na 100% s tim nema nic spolecneho. U nas je to proste neresitelne, a jeste hodne dlouho se to znezmeni...

0/0
22.8.2016 10:58

D84a89n88i54e22l 62S92c75h74n84i45t18z75e44r 5291394331356

Právě proto, si přečtete ještě jednou můj první příspěvek.

0/0
22.8.2016 14:17

D81a58n27i68e16l 57S65c32h97n30i68t39z70e49r 5941864981776

Pár Don, měl jsem tam dopsat, že kvůli tomu má stát zkvalitnit železnici.

0/0
22.8.2016 19:58

M91i57c26h76a91l 47M86r11a21z95i87k 6977307694700

Ona zeleznice ani tak ne, spis jeji fungovani... vezmete si tu silenost ze CD Cargo vyzaduje od objednani vagonu 24 hodin na jeho pristaveni, pak dalsich 24 na jeho napojeni do vlaku a 24 na vypravnei vlaku - to uz mate tri dny v haji a nikam jste se nepohnul.... za tu dobu prejedete CR 4 krat tam a zpet.....

0/0
22.8.2016 20:03

D61a36n81i43e26l 83S40c87h88n64i71t16z45e24r 5951224871456

To napište Ťokovi, na MD.

0/0
22.8.2016 21:28

M51i47c75h19a14l 66M79r81a15z46i68k 6437987104980

to ja nemusim, me uz to netrapi :) mimo toho, ze sam jezdim po silnicich a rad bych omezeni kamionu, doprava uz pro me neni dulezita :) ale drzim place ostatnim.

0/0
22.8.2016 21:39

D67a19n22i23e52l 82S92c60h68n36i21t29z40e51r 5851254821106

Zkoušel jsem napsat email na MD, (podzim 2011 nebo jaro 2012, někde bych to pohledal) odepsaly mi, že koncepce kterou dělaly soukromí sektor nepřijal, proto chtějí jít jinou cestou.

Podle úspěšnosti realizace, nevím kolik mají ještě "koncepce", ale budiš.

0/0
23.8.2016 19:52

T62o78m31a94s 52D31r24a63j43s78a93j29t54l 9649717178760

Tech serepeticek, co ma ten madarsky kamion za oknem. Vim, ze je to oproti zpusobeni nehody a zraneni cloveka prkotina, ale meli by mu to pripocitat.

0/0
15.8.2016 18:46

J15o82s98e45f 61H57o85n17e81š 7921462480403

Nadává se na truckery,že překazejí v levém pruhu a když se utvoří šnůra kamionů v pravém pruhu-také špatně.Osobáci si myslí,že jim patří svět.Kamiony za dálnice platí a ne malo.Az budou osobáci platit polovinu co kamion,tak potom můzou drzkovat.

+1/−36
15.8.2016 13:37

Š28t30ě84p43á46n 31V76a72n65ě89k 3973879487247

A to jim dává nějaké právo nedodržovat bezpečné vzdálenosti, které pak dopadnou takto? 8-o

+26/0
15.8.2016 13:41

J66o48s81e55f 56H33o74n80e41š 7831632100303

I osobák musí dodrzovat bezpečnou vzdálenost

+3/−4
15.8.2016 13:46

Š45t86ě69p38á77n 25V13a60n72ě43k 3203279507397

Jistě a proto byl natlačen pod další kamion, že?

+9/0
15.8.2016 13:53

J13o48s91e11f 57H23o42n29e67š 7101462880253

Nevím jak se stala nehoda,ale pokud se natlačí 3 osobáky tak kamion musí skoro zastavit aby se zvětšila vzdálenost.Pokud je naloženy,tak je to problem.Mimochodem v silničním zákoně je,že nesmí byt přinucen náhle brzdit-viz přednosti v jízdě

0/0
15.8.2016 19:10

Š65t46ě88p11á79n 46V10a41n84ě95k 3613309727457

Nemluvě o tom, proč by měl osobák o váze 1-1,5t platit to samé co kamion o 7-10tunách?

+13/0
15.8.2016 13:42

J62o93s15e70f 37H16o92n70e42š 7481812160853

Já jsem nepsal,že osobáky mají platit to samé co kamiony

0/0
15.8.2016 13:45

Š86t25ě29p69á91n 87V98a47n24ě82k 3413409807497

Vypadá 1,5t jako polovina ze 7t?

+7/0
15.8.2016 13:52

D97a27n52i40e80l 83Ř76e79h34á61č38e18k 5827313931137

Jó, po čtyřech pivech jó...;-D

+2/0
15.8.2016 17:07

M49a29r73t60i22n 25S65v35o68b42o72d97a 7489207732405

Doufám, že to nepíšete na D1 ve svém trucku.....jinak až bude kamion malý a stejně těžký jako osobní auto, tak asi bude platit jako osobní auto. Případně naopak.

Šňůra kamiónů v pravém pruhu nevadí.

0/0
15.8.2016 13:47

J56o66s93e53f 89H18o11n31e18š 7171902660403

Nejsem kamionák,ale osobák

0/0
15.8.2016 19:01

J82o14s76e52f 20N43o21v65a29k 5368822606268

Stejná pitomost by se dala napsat i o řidičích kamionů. Já to napíšu jinak: Pitomci za volantem si myslí, že jim patří celý svět. A pitomci se najdou jak mezi truckery, tak mezi řidiči osobáků.

Jak to bylo v tomhle případě těžko soudit. Osobák mohl mezi kamiony na poslední chvíli najet, stejně tak mohl kamioňák bejt nalepenej na osobáku.

0/0
15.8.2016 17:07

M70a48r20t78i40n 24J87u97r60e25č36k50a 2233404281511

S Vašim přístupem bych tipoval, že schvalujete, když tři kamiony v zimě zablokují všechny tři pruhy protože nevyjedou když každý se snažil předjet už jeden uvízlý.

Předpisy platí pro všechny a vyhláška nikde nezohledňuje, kdo kolik platí za užívaní komunikace. Kamiony nejvíce opotřebovávají silnice tak i z tohoto hlediska je spravedlivé, že hradí největší poplatky, nemluvě o tranzitu, který ČR pouze projíždí.

0/0
15.8.2016 17:48

J51o14s34e97f 93H85o37n95e54š 7381752610733

Schvaluji,neschvaluji co mají dělat ti ostatní-zastavit,taky špatně-nejlépe se vypařit

0/0
15.8.2016 18:57

M21a91r72t47i61n 20J38u76r75e78č42k32a 2883494121951

Jestli se silnice děli na stranu kamioňáků a osobáků, tak u obou stran jsou nežádoucí extrémy, na straně osobáků bohužel odhaduji víc (patrně díky masivnějšímu zastoupení). Stavět jednu stranu nad druhou na základě kolik kdo platí za užití komunikace je nesmysl. Možná by pomohlo, kdyby běžní řidiči si zkusili někdy řídit kamion, jaké to je, když vše reaguje o dost jinak než u osobáku. U některých řidičů kamionu mi zas přijde, že je nezajímá nic okolo a jedou si svůj "standard".

+1/0
15.8.2016 20:16

T12o92m23a77s 32D57r62a32j84s21a24j34t11l 9479357338330

Az budou kamionaci platit tolik, kolik uzitim komunikaci zpusobi skod, tak potom muzou drzkovat.

+2/0
15.8.2016 18:39

J25a57n 49N92o65v41á22k 9367572287607

Pro někoho to evidentně může být vyšší dívčí, ale ony ty kamióny taky váží (a tím tedy i huntují dálnice) mnohonásobně víc než osobáky. :-P

+1/0
15.8.2016 18:58

J62o47s55e51f 41H73o67n60e58š 7171632390503

Huntují,ale pokud nebudou jezdit kamiony po dálnici,tak kdo zaplatí amortizaci dálnice?Osobáky při současných sazbách určitě ne,takže kamiony musíme tolerovat

0/0
15.8.2016 19:04

J61a50n 94N14o75v38á53k 9197982137347

Ta amortizace bude pochopitelně výrazně nižší, když dálnici nebudou huntovat kamióny. Je fakt tak těžké pochopit, že kdo výrazně víc poškozuje, také výrazně víc platí?

+2/0
15.8.2016 19:11

O53l56d19ř37i81c65h 94Š10t43ě70p31á72n68e81k 7682736666724

Vy jste silničář? Já jen , že silnice huntuje i počasí , taky ho to necháte zaplatit?

A jen tak mimochodem , většina silnic u nás je nejvíce huntována nekvalitní výstavbou. Osobně znám několik úseků , kam těžká vozidla ( ať už kamiony , ale i autobusy) nikdy nezajedou a silnice vypadá téměř stejně jako ty , o kterých kde kdo tvrdí, že je zničily přetížené kamiony.

BLBOST.;-)

0/−2
16.8.2016 2:04

M73a77r60t28i97n 41S25v45o17b60o28d74a 7519637442305

První kamion ve zúžení přibrzdil a pustil (případně auto před ním) jiné vozidlo z nájezdu na dálnici. Řidič druhého kamionu nedával pozor a narazil do osobáku mezi nimi....

+2/0
15.8.2016 13:31

B97ě84l64a 40H77o92r22á62k94o79v39á 1778362329160

Koubo Koubo, jel jste někdy místem nehody ve stejném čase? Asi ne, když píšete o 100km/h v levém pruhu...

0/0
15.8.2016 13:29

P64e85t45r 34M34i72c35h57a76l 2220454571432

Podle fotek je div, že to ten řidič vůbec přežil. Zajímalo by mě, kdy začnou policajti na dálnicích flastrovat vláčkaře v kamionech.

+1/0
15.8.2016 13:28

O80n67d28ř67e37j 47F83e83l18c35a93n 6802654971337

Všimli jste si někdy, že při jízdě z kopce, což je i v tomto úseku, jedou kamiony bez zařazeného rychlostního stupně? Pak se ten trouba, "profesionální" šofér nemůže divit, když soupravu s hmotností desítek tun neubrzdí.Lepějí se jeden na druhého a bezpečná vzdálenost mezi vozidly je pro ně cizí pojem.

+6/−3
15.8.2016 13:17

P28e11t46r 19N84e54s63v88a16d39b19a 2574715366869

Podle čeho jste to prosím vás poznal že nemají zařazený rychlostní stupeň? A hlavně proč by to dělal???

+3/0
15.8.2016 13:19

R28o41s45t78i81s36l60a71v 49C87a48h31a 8555591500522

to prvni uplne nechapu, to druhe je jasne - kvuli prehrati a naslednemu selhani brzd.

0/0
15.8.2016 13:21

P68e74t12r 39N75e74s36v71a88d27b78a 2224375286899

Já se ptal proč by jel z kopce bez kvaltu a podle čeho to pan mistr poznal.

+2/0
15.8.2016 13:24

R21o57s31t17i61s45l86a26v 95C66a38h96a 8305461320172

jasne, prvni veta. A druha byla o tom, proc by ho musel mit zarazen, ne?

0/0
15.8.2016 13:25

P38e64t85r 50N81e69s95v20a53d15b72a 2894645576489

Vy píšete proč ta rychlost zařazena je a mý být. A já se ptám proč, nebo co by tím získal když pojede z kopce na neutrál. Už to chápete???

+2/0
15.8.2016 13:29

M43a30r97t36i73n 34J52u88r17e81č58k16a 2723464761161

Myslím si že pán jednotlivé případy vztáhl na obecné a pak i na tento konkrétní případ. Už jsem se setkal i s tím, že řidič linkového autobusu, klasické karosy, pravidelně úmyslně vypínal motor a setrvačností pak dojížděl co šlo a to i z kopce. Patrně k vůli úspory paliva. Jiný logický důvod to moc nemá. Životnosti vozidla tento způsob určitě nepřidá.

0/0
15.8.2016 17:57

M35i65c19h49a57l 51C76h17a50l60u20p62a 6568720969603

A jak pak brzdil? U novějších aut to ani nemá smysl, tam by to při jízdě bez plynu palivo dodávat nemělo, pokud to jede samo (třeba jízda z kopce nebo dojíždění ke křižovatce).

0/0
15.8.2016 20:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.