Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kamiony na D1 mezi sebou zmáčkly auto, kolona měřila kilometry

Dálnici D1 blokovala na 29. kilometru ve směru na Prahu nehoda dvou kamionů, které mezi sebe „slisovaly“ osobní auto. Jeho řidiče vyprošťovali hasiči, vrtulník ho s vážnými zraněními vezl do nemocnice. Před nehodou se vytvořila mnohokilometrová kolona, provoz se podařilo obnovit v poledne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P32a70v54e51l 77S85e93v84e68r78a 2581370187813

To budou mit na vyber v esa hezke nove kousky se servisni knizkou, prvni majitel, nehavarovane...

0/0
23.8.2016 9:38

J56a86r90o84s31l82a58v 66D32o69s31t93a57l 2894171735789

Na drouprovdové cestě z Ústí do Lovosic mě předjížděl rumunský kamion, kdybych nezačal prudce brzdit smetl by auto před ním.

0/0
18.8.2016 8:56

J16i70ř10í 32H50o35r59á10k 7708227535116

http://ostrava.idnes.cz/foto.aspx?r=ostrava-zpravy&c=A140730_132113_ostrava-zpravy_mav&foto=JJ54e078_DNKlimkovice1.jpg

0/0
16.8.2016 0:40

J89o37z68e24f 10S60t91e32b26i63l97a 3295657475837

Na palubce řidiče, by mělo blikající světlo upozorňovat na nebezpečné přiblížení k předem jedoucímu vozidlu. Když vůz (PC ve voze) umí spočítat, že má ufouklou pneumatiku, nebo v noci "vidí" chodce, tak určitě by uměl i spočítat vzdalenost i vozidel od sebe..

0/0
15.8.2016 22:06

M77i93c10h51a66l 18C58h16a61l41u83p60a 6708140649423

https://youtu.be/e17YI6PmXEU?t=275

0/0
15.8.2016 20:56

M41i62c79h56a39l 24C50h62a52l71u79p66a 6128510399273

Šimon a Matouš jedou do Prahy.

0/0
15.8.2016 20:53

D42a18n74i16e88l 85S11c16h50n54i40t90z41e12r 5371244101156

Častečním řešením může být, kamiony na koleje. Ale to by bych chtěl člověk asi moc.

0/0
15.8.2016 20:25

M51i67c13h80a73l 62M52r46a97z94i37k 6917137194120

to je neresitelne, bylo by to hezke, ale technicky je to neproveditelne vzhledem ke stavu nasi zeleznice....

0/−1
15.8.2016 23:08

D66a28n61i39e58l 52S55c60h72n15i83t83z59e30r 5491434651666

Nehledat důvody proč to nejde, ale hledat způsoby jak to půjde.

To je pokrok!

0/0
16.8.2016 22:01

M95i98c70h23a60l 43M21r62a51z86i15k 6777587504300

Ano s tim souhlasim, ja uz to zkousel. Experiment za par tisic euro a vysledek jasny - zekeznice je naprosto nepouzitelna... Bohuzel.

0/0
16.8.2016 22:18

D88a74n83i75e84l 51S62c95h16n40i74t89z78e92r 5261584611716

České dráhy jsou příkladem, jak něco nefunguje. To neznamená, že obecně železnice hlavně v zahraničí je nepoužitelná.

Tam to funguje.

0/0
22.8.2016 6:02

M35i16c20h40a52l 67M27r27a94z10i67k 6547947564420

Ano ale tady se bavime o provozu v CR, to, ze ot jinde funguje i kdyz nikde ne na 100% s tim nema nic spolecneho. U nas je to proste neresitelne, a jeste hodne dlouho se to znezmeni...

0/0
22.8.2016 10:58

D63a69n54i65e67l 80S24c43h13n64i82t84z53e42r 5691354381536

Právě proto, si přečtete ještě jednou můj první příspěvek.

0/0
22.8.2016 14:17

D16a33n44i20e58l 32S26c57h66n55i61t37z60e44r 5281564251326

Pár Don, měl jsem tam dopsat, že kvůli tomu má stát zkvalitnit železnici.

0/0
22.8.2016 19:58

M70i91c92h89a20l 72M17r74a69z81i73k 6837357734390

Ona zeleznice ani tak ne, spis jeji fungovani... vezmete si tu silenost ze CD Cargo vyzaduje od objednani vagonu 24 hodin na jeho pristaveni, pak dalsich 24 na jeho napojeni do vlaku a 24 na vypravnei vlaku - to uz mate tri dny v haji a nikam jste se nepohnul.... za tu dobu prejedete CR 4 krat tam a zpet.....

0/0
22.8.2016 20:03

D11a87n33i97e52l 21S32c49h20n23i68t80z74e13r 5471664961276

To napište Ťokovi, na MD.

0/0
22.8.2016 21:28

M46i64c46h60a25l 22M70r13a82z61i43k 6837817304860

to ja nemusim, me uz to netrapi :) mimo toho, ze sam jezdim po silnicich a rad bych omezeni kamionu, doprava uz pro me neni dulezita :) ale drzim place ostatnim.

0/0
22.8.2016 21:39

D97a59n56i93e57l 71S21c48h51n82i75t51z90e41r 5711324241766

Zkoušel jsem napsat email na MD, (podzim 2011 nebo jaro 2012, někde bych to pohledal) odepsaly mi, že koncepce kterou dělaly soukromí sektor nepřijal, proto chtějí jít jinou cestou.

Podle úspěšnosti realizace, nevím kolik mají ještě "koncepce", ale budiš.

0/0
23.8.2016 19:52

T66o88m19a92s 50D71r20a36j49s38a69j15t35l 9419477928760

Tech serepeticek, co ma ten madarsky kamion za oknem. Vim, ze je to oproti zpusobeni nehody a zraneni cloveka prkotina, ale meli by mu to pripocitat.

0/0
15.8.2016 18:46

J53o89s71e48f 54H35o26n93e76š 7491702790703

Nadává se na truckery,že překazejí v levém pruhu a když se utvoří šnůra kamionů v pravém pruhu-také špatně.Osobáci si myslí,že jim patří svět.Kamiony za dálnice platí a ne malo.Az budou osobáci platit polovinu co kamion,tak potom můzou drzkovat.

+1/−36
15.8.2016 13:37

Š21t39ě29p16á24n 41V77a15n19ě83k 3833309317817

A to jim dává nějaké právo nedodržovat bezpečné vzdálenosti, které pak dopadnou takto? 8-o

+26/0
15.8.2016 13:41

J77o46s56e44f 13H96o63n27e41š 7511372210633

I osobák musí dodrzovat bezpečnou vzdálenost

+3/−4
15.8.2016 13:46

Š92t97ě72p32á49n 56V78a27n40ě85k 3283269167257

Jistě a proto byl natlačen pod další kamion, že?

+9/0
15.8.2016 13:53

J71o44s16e87f 27H33o52n48e56š 7291142660813

Nevím jak se stala nehoda,ale pokud se natlačí 3 osobáky tak kamion musí skoro zastavit aby se zvětšila vzdálenost.Pokud je naloženy,tak je to problem.Mimochodem v silničním zákoně je,že nesmí byt přinucen náhle brzdit-viz přednosti v jízdě

0/0
15.8.2016 19:10

Š16t92ě96p76á78n 13V76a83n16ě45k 3603439737527

Nemluvě o tom, proč by měl osobák o váze 1-1,5t platit to samé co kamion o 7-10tunách?

+13/0
15.8.2016 13:42

J64o46s60e37f 27H95o80n91e82š 7351622200873

Já jsem nepsal,že osobáky mají platit to samé co kamiony

0/0
15.8.2016 13:45

Š21t54ě51p53á28n 81V73a71n33ě43k 3183499237397

Vypadá 1,5t jako polovina ze 7t?

+7/0
15.8.2016 13:52

D41a65n97i54e53l 52Ř79e86h11á95č90e85k 5707103241197

Jó, po čtyřech pivech jó...;-D

+2/0
15.8.2016 17:07

M71a24r68t24i65n 38S64v91o42b61o10d80a 7419127522875

Doufám, že to nepíšete na D1 ve svém trucku.....jinak až bude kamion malý a stejně těžký jako osobní auto, tak asi bude platit jako osobní auto. Případně naopak.

Šňůra kamiónů v pravém pruhu nevadí.

0/0
15.8.2016 13:47

J14o66s49e36f 84H79o18n66e18š 7331522540613

Nejsem kamionák,ale osobák

0/0
15.8.2016 19:01

J41o21s72e56f 23N70o92v80a97k 5728122116168

Stejná pitomost by se dala napsat i o řidičích kamionů. Já to napíšu jinak: Pitomci za volantem si myslí, že jim patří celý svět. A pitomci se najdou jak mezi truckery, tak mezi řidiči osobáků.

Jak to bylo v tomhle případě těžko soudit. Osobák mohl mezi kamiony na poslední chvíli najet, stejně tak mohl kamioňák bejt nalepenej na osobáku.

0/0
15.8.2016 17:07

M22a91r52t98i54n 98J53u13r81e13č60k87a 2343914151111

S Vašim přístupem bych tipoval, že schvalujete, když tři kamiony v zimě zablokují všechny tři pruhy protože nevyjedou když každý se snažil předjet už jeden uvízlý.

Předpisy platí pro všechny a vyhláška nikde nezohledňuje, kdo kolik platí za užívaní komunikace. Kamiony nejvíce opotřebovávají silnice tak i z tohoto hlediska je spravedlivé, že hradí největší poplatky, nemluvě o tranzitu, který ČR pouze projíždí.

0/0
15.8.2016 17:48

J16o41s85e19f 39H10o49n36e33š 7271402580163

Schvaluji,neschvaluji co mají dělat ti ostatní-zastavit,taky špatně-nejlépe se vypařit

0/0
15.8.2016 18:57

M15a93r47t35i77n 66J26u23r18e77č53k11a 2583594171221

Jestli se silnice děli na stranu kamioňáků a osobáků, tak u obou stran jsou nežádoucí extrémy, na straně osobáků bohužel odhaduji víc (patrně díky masivnějšímu zastoupení). Stavět jednu stranu nad druhou na základě kolik kdo platí za užití komunikace je nesmysl. Možná by pomohlo, kdyby běžní řidiči si zkusili někdy řídit kamion, jaké to je, když vše reaguje o dost jinak než u osobáku. U některých řidičů kamionu mi zas přijde, že je nezajímá nic okolo a jedou si svůj "standard".

+1/0
15.8.2016 20:16

T68o88m78a87s 78D91r40a26j90s76a21j51t26l 9749377678930

Az budou kamionaci platit tolik, kolik uzitim komunikaci zpusobi skod, tak potom muzou drzkovat.

+2/0
15.8.2016 18:39

J95a75n 19N22o61v56á34k 9887872967637

Pro někoho to evidentně může být vyšší dívčí, ale ony ty kamióny taky váží (a tím tedy i huntují dálnice) mnohonásobně víc než osobáky. :-P

+1/0
15.8.2016 18:58

J41o17s80e50f 42H24o63n38e60š 7691372230633

Huntují,ale pokud nebudou jezdit kamiony po dálnici,tak kdo zaplatí amortizaci dálnice?Osobáky při současných sazbách určitě ne,takže kamiony musíme tolerovat

0/0
15.8.2016 19:04

J31a43n 11N54o73v96á43k 9507852167617

Ta amortizace bude pochopitelně výrazně nižší, když dálnici nebudou huntovat kamióny. Je fakt tak těžké pochopit, že kdo výrazně víc poškozuje, také výrazně víc platí?

+2/0
15.8.2016 19:11

O83l97d98ř16i41c54h 98Š89t94ě76p83á82n94e70k 7192116206974

Vy jste silničář? Já jen , že silnice huntuje i počasí , taky ho to necháte zaplatit?

A jen tak mimochodem , většina silnic u nás je nejvíce huntována nekvalitní výstavbou. Osobně znám několik úseků , kam těžká vozidla ( ať už kamiony , ale i autobusy) nikdy nezajedou a silnice vypadá téměř stejně jako ty , o kterých kde kdo tvrdí, že je zničily přetížené kamiony.

BLBOST.;-)

0/−2
16.8.2016 2:04

M16a33r68t62i55n 90S28v54o78b25o90d63a 7229557112295

První kamion ve zúžení přibrzdil a pustil (případně auto před ním) jiné vozidlo z nájezdu na dálnici. Řidič druhého kamionu nedával pozor a narazil do osobáku mezi nimi....

+2/0
15.8.2016 13:31

B66ě43l24a 57H95o16r70á46k27o85v46á 1598162839630

Koubo Koubo, jel jste někdy místem nehody ve stejném čase? Asi ne, když píšete o 100km/h v levém pruhu...

0/0
15.8.2016 13:29

P94e32t51r 78M81i91c30h52a17l 2870854741832

Podle fotek je div, že to ten řidič vůbec přežil. Zajímalo by mě, kdy začnou policajti na dálnicích flastrovat vláčkaře v kamionech.

+1/0
15.8.2016 13:28

O98n41d63ř38e81j 75F14e75l86c62a12n 6982624321447

Všimli jste si někdy, že při jízdě z kopce, což je i v tomto úseku, jedou kamiony bez zařazeného rychlostního stupně? Pak se ten trouba, "profesionální" šofér nemůže divit, když soupravu s hmotností desítek tun neubrzdí.Lepějí se jeden na druhého a bezpečná vzdálenost mezi vozidly je pro ně cizí pojem.

+6/−3
15.8.2016 13:17

P68e54t67r 48N94e60s94v40a70d75b28a 2364455906169

Podle čeho jste to prosím vás poznal že nemají zařazený rychlostní stupeň? A hlavně proč by to dělal???

+3/0
15.8.2016 13:19

R19o40s86t46i85s32l17a77v 39C78a87h18a 8685491780292

to prvni uplne nechapu, to druhe je jasne - kvuli prehrati a naslednemu selhani brzd.

0/0
15.8.2016 13:21

P69e85t83r 62N29e47s79v32a14d10b91a 2624635486689

Já se ptal proč by jel z kopce bez kvaltu a podle čeho to pan mistr poznal.

+2/0
15.8.2016 13:24

R84o79s93t91i68s75l84a57v 45C46a89h19a 8255721850702

jasne, prvni veta. A druha byla o tom, proc by ho musel mit zarazen, ne?

0/0
15.8.2016 13:25

P30e95t97r 65N58e16s52v48a71d60b63a 2414855396549

Vy píšete proč ta rychlost zařazena je a mý být. A já se ptám proč, nebo co by tím získal když pojede z kopce na neutrál. Už to chápete???

+2/0
15.8.2016 13:29

M23a89r20t12i38n 74J57u20r53e84č38k47a 2263394381641

Myslím si že pán jednotlivé případy vztáhl na obecné a pak i na tento konkrétní případ. Už jsem se setkal i s tím, že řidič linkového autobusu, klasické karosy, pravidelně úmyslně vypínal motor a setrvačností pak dojížděl co šlo a to i z kopce. Patrně k vůli úspory paliva. Jiný logický důvod to moc nemá. Životnosti vozidla tento způsob určitě nepřidá.

0/0
15.8.2016 17:57

M27i39c71h65a64l 82C19h77a36l54u29p18a 6218520719153

A jak pak brzdil? U novějších aut to ani nemá smysl, tam by to při jízdě bez plynu palivo dodávat nemělo, pokud to jede samo (třeba jízda z kopce nebo dojíždění ke křižovatce).

0/0
15.8.2016 20:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.