Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Motorkář se střetl s autem městské policie, náraz stroj rozpůlil vedví

Jednadvacetiletý řidič motorky se u Dolních Břežan střetl ve stokilometrové rychlosti s autem městské policie. S poraněním horních končetin a podezřením na zranění páteře byl převezen do nemocnice v Motole.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44a41r82t69i21n 57Š40t28ě30p82á73n93e70k 3437353773801

Motorkář se střetl s autem městské policie, náraz stroj rozpůlil vedví.

Auto mestske policie se stretlo s motorkarem. Jeho stroj se po narazu rozpulil.

0/0
17.8.2016 10:53
Foto

J89a22r13o91s29l41a47v 41Š16v49á88b62í35k 3531714495562

Měšťáci se za horizontem otáčeli, nikam neodbočovali.

+3/0
16.8.2016 12:39

P81e43t67r 52P76e58t50r 7542500270212

Prdlavka si hrál na hurikána...

0/0
16.8.2016 12:13

J94a64k41u80b 51H94a50m79e32r10s40k49ý 3622372738253

takže strážnící mají další křížek, možná by krom maturit mohli dělat i řidičákyRv

+1/−1
16.8.2016 11:29

M33a77r40e30k 48Š50e97s92t77á94k 4475321686351

Mě by zajímalo, jak dokázali tak rychle určit, kolik motorkář jel.

+2/0
16.8.2016 10:40

D42a78v86i95d 24R94y54c33h30e53t11s76k97ý 9756581420360

koukli na údaj zaseklého tachometru motorky, což je ovšem totální nesmysl, už jsem o tom psal níže...

0/0
16.8.2016 10:42

D13a24v30i76d 38R27y48c80h74e26t90s82k58ý 9266541420100

Nadpis "ozbrojené lopaty se u uzavřeného sjezdu otáčely přes čáru a zmrzačily motorkáře" tam být nemůže, městapo přece idnesu dohazuje zprávy a .. jánábráchu

Podobně jako v jiných diskutujících se mi v mysli vyjevil tzv. Dobříšský manévr, kdy zadržení vozidla jedoucího 61 km/h v obci bylo cennější než lidský život. A blinkr dávali, Tržil s Humlem jeli náhodou kolem a jasně to viděli.

+6/−1
16.8.2016 10:25

P41e14t16r 83M50a76t11o38u33š17e98k 2939486311

Vy se tady pořád zastáváte motorkářů, ale vidět jednoho slušně a jenom trochu bezpečně jedoucího motorkáře je skoro nadlidský úkol. Já mám asi smůlu, ale já potkávám pouze samé hov...da.

+1/0
16.8.2016 13:08

T93o11m46á14š 95R64i21c21h11t58r 3773746230787

Číst vás je neuvěřitelně bolestivá záležitost. Nastudujte si paragrafy příslušného zákona, protože zoufalou neznalostí - na to jak erudovaně se snaží někteří působit - trpíte všichni . Zbytek záleží na individuálním posouzení konkrétní situace, terénu a chování obou účastníků nehody a dalších faktorů, a o nich víte kulový.

+1/−1
16.8.2016 9:37

J16a39n 70B52l59a52ž43e58k 1112311958396

V první řadě je to o defenzivním stylu jízdy. Což většina motorkářů neumí nebo umět nechce. Kolikrát si myslí, ale to třeba i cyklisti, že jsou v právu, že mají přednost a tak jedou (i když třeba opravdu mají). Jenže to právo jim pak život nebo zdraví nevrátí. Oni si asi neuvědiómují, že když spadne, že nemá airbagy, že nemá plechy kolem sebe, že nemá deformační zóny. V lepším případě mají koženou kombinézu, výjimečně s nafukovacím vakem. Ale hlava, i v úřolbě, pořád sedí na krku. Viděl jsem nedávno z autobusu, ve kterém jsem jel - maník se na malém městském skůtru přetlačuje s autobusem o pruh. Ať je ten autobusák sebevětší "píp", tak ten na tom skůtru byl úplně stejný "píp". Protože místo toho, aby teda radši přibrzdil, nechal tam toho blba s busem vjet, sám si zanadával a pak jel dál, tak si asi myslel, že ten autobus v těch svých džínách odtlačí. Nakonec to nějak ustál, ale kdyby se přizabil, tak to, že byl v právu, je mu platné asi jak mrtvému zimník. Takže asi tak...

+13/0
16.8.2016 9:28

D79a10v36i88d 24R72y74c31h51e60t63s24k18ý 9386131750920

a o situaci víte prd, že..motorka je silniční, žádné japonské žihadlo, a ty se většinou chovají slušně - jel údajně 100 na devadesátce což je vina jednoznačně na straně toho kdo porušil pravidla přednosti

navíc rychlost fízlové odečetli pravděpodobně ze zaseklého tachometru, po kolizi a odlepení kola od země se ale tachometr vytočí i na víc

+3/0
16.8.2016 10:31

P94e82t90r 98V36a24c54e10n69o33v95s71k50ý 5674860137735

Mašina nalepená v kilu na interceptor galaktické polycyje, tady těžko říct, kdo má v hlavě menší mozek. Jinak souhlas s dedukcí předřečníků, odbočování na vedlejší je ve skutečnosti zřejmě manipulace, správně má být otáčení přes plnou/pruhy. Zajímalo by mě, co chrániči/pomáhači vyšetří.

+2/0
16.8.2016 9:21

P67e81t40r 11V32a87c60e50n13o84v86s19k88ý 5444440147545

I když možná ne, možná jel dostatečně daleko, jen prostě nečekal "odbočování" v místě, kde se odbočit nedá.

+1/0
16.8.2016 9:25

V34a38š11e55k 88P10l10u74s68k72a15l 2977548880221

Je tam horizont, před ním je 50 km/h.

0/0
16.8.2016 12:23

Z56d31e35n38ě18k 20D63u81f68e20k 2744734508

Co chcete prošetřovat, odbočovalo vozidlo do leva odbočovalo, kouknul se policista do levého zrcátka, zda není předjížděn, nekouknul, vina je tím pádem jednoznačně na straně policisty? - takhle to je posuzováno, když jede obyčejný občan a při odbočování doleva do něj někdo narazí.

+3/−2
16.8.2016 8:24

J24a81r23o17s36l16a62v 42K77a45d66l35e51c 5101319222901

Předvídavost není uplatnitelná, jen je tam spoluvina.

0/0
16.8.2016 8:27

M76i97c86h41a30l 75B87l22a78t25n26ý 9278460730291

Tohle platí jen při odbočování mimo komunikaci, pokud vozidlo odbočuje z hlavní na vedlejší, pak má přednost vozidlo odbočující. To jen pro přesnost, neznám daný úsek, takže nevím, co tam platí konkrétně tam.

0/0
16.8.2016 12:34

K88a34r11l28a 57N32o83v47á61k15o92v88á 1562920518848

Tam odbocka vlevo neni, otaceli se do protismeru...je tam zavrana odbocka vpravo, takze si nejspise najeli doprava a strihli to doleva

+2/0
16.8.2016 14:55

K22a80r46l97a 82N95o52v37á49k92o40v48á 1932830268618

No vypada to, ze se panove policajti otaceli do protismeru a jelikoz je tam mirny kopecek, motorkar nestacil dobrzit, protoze je nevidel... chudak kluk...

+3/0
16.8.2016 8:19

R27o29b60e31r20t 95H21o72m28o74l12k93a 2680702932331

Jenže on jel za nimi, viděl je moc dobře. Ale v té rychlosti to neubrzdil...

+2/0
16.8.2016 8:25

J31a32r73o42s34l91a82v 90K51a15d75l29e82c 5901179232211

Takže jel moc rychle...

0/0
16.8.2016 8:32

M19i71c93h74a31l 33B90l69a49t85n20ý 9768760340551

Nemusel jet rychle, stačí aby nedodržel bezpečnou vzdálenost.

0/0
16.8.2016 12:36

R33o68b53e69r61t 93H86o84m94o68l47k29a 2540152962971

Evidentně si motorkář myslel že pro něj zákon neplatí, tak předjížděl odbočovákem. Asi předpokládal, že když tam není kam odbočit, že tam nikdo odbočovat nebude... Ale vzhledem k tomu, že nešlo o světelnou křižovatku, není problém se tam otáčet. No, je mu 21, pokud to přežije tak se už poučí a bude mít dlouhý a šťastný život...

+4/−3
16.8.2016 7:56

M91a21r86t55i59n 84S61v37o56b52o19d42a 4328423148404

Meleš nesmysly. V prvé řadě se tam neměli co otáčet ty opice. A když už, nesmí při tom ohrozit ostatní účastníky siln. provozu. Viníkem této nehody jsou jednoznačně oni a i případné provinění motorkáře je z toho nevyviní. Pokud bude vyšetřování korektní a nezaujaté, musí dojít k tomuto výsledku. Byl bych rád věděl, co by jsi psal, kdyby se o ně přerazil někdo z tvé rodiny. Moc by mě to zajímalo, jestli bys byl tak pevný v tom, co píšeš teď?

+6/−4
16.8.2016 8:12

R37o97b94e36r66t 47H68o50m56o77l16k88a 2360642522501

Chápu, že u mnoha diskutérů na iHeute nejsou strážníci moc v oblibě, ale to na věci nic nemění. Viníkem nehody je mnohem pravděpodobněji motorkář. Zcela evidentně narazil zezadu do levého boku auta, které jelo v odbočovacím pruhu a začínalo se otáčet. Otáčet se tam samozřejmě může kdokoliv, normálně při dodržení předpisů o odbočování. Nebudu komentovat rychlost motorkáře (byť všichni víme, že povolených 90 nejel), ale předjížděl v křižovatce, což je vždycky hazard se zdravím. A tuhle situaci lze na českých silnicích vidět poměrně často. Odbočujete, koukáte jestli proti vám nejede auto a najednou okolo vás protisměrem prohulí motorkář div vám neurve boční zrcátko. "Čára není zeď." Tady zcela evidentně neměl co předjíždět (https://mapy.cz/s/YAzC). A nemusíte se bát, kdyby byl jen náznak viny na straně strážníků, tak jim to PČR pěkně přišije - mají je v lásce podobně jako diskutéři tady v žumpě...

+10/−4
16.8.2016 8:25

T93o80m22á78š 84B23a68r77á19k 1683182340466

Nezlobte se na mě, ale co věta, to nesmysl.

"jelo v odbočovacím pruhu a začínalo se otáčet" - a na to jste přišel kde? Co když si naopak najelo doprava?

"byť všichni víme, že povolených 90 nejel" - a to víte odkud?

"Tady zcela evidentně neměl co předjíždět " - proč?

+3/−4
16.8.2016 8:41

R44o75b61e45r15t 24H23o77m97o13l64k54a 2480852182371

Nezlobím.

Podívejte se na video a fotky z místa.

V 90km/h by ta motorka ještě zůstala v jednom kuse. Víte to stejně jako já, ale raději jsem psal, že to nekomentuju. (Btw, Psalo se o dobrzdné rychlosti 100km/h.)

Zákon č. 261/2000 Sb. § 17 Předjíždění.

+3/−1
16.8.2016 8:47

M82a30r67t26i53n 89S80v48o33b27o58d23a 4808673878374

Rychlost 100 už jsem vysvětloval. Ta nemá vliv na nehodový průběh a jedna veličina se nikdy nepočítá.musí tam být rozmezí při výpočtu. Ostatní už jsem psal.

+1/0
16.8.2016 8:52

R98o42b32e41r71t 23H73o28m47o35l79k12a 2240742292671

Přesně tak. Proto rychlost neřeším. (Každopádně vliv na nehodový průběh samozřejmě rychlost má.)

0/0
16.8.2016 8:53

M29a90r10t40i34n 14S78v27o31b71o64d66a 4908943298844

Ano, pokud jedete na 90ce 150, tak ano,ale pokud jedete na 90ce 100, tak nemá. A věřte, že o tom něco vím a necucám si to z prstu. Dokonce ani alkohol, pokud je v malém množství, nemá na nehodový průběh vliv. Za jistých okolností samozřejmě

+2/0
16.8.2016 8:56

T31o95m65á20š 86B74a15r51á57k 1533522350516

Tak já vám prozradím to sladké tajemství. Strážníci přijeli ze severu, tak jak stojí na videu je otočil náraz.

Žádný odbočovací pruh nepoužili, protože tam ani není, naopak se vsadím, že si naopak nejeli doprava mimo vozovku.

§17 skutečně předjíždění řeší, ale já se vás ptal, proč se tam předjíždět nesmí. Zákon zná asi 4 nebo 5 důvodů, který to byl v tomto případě?

+3/0
16.8.2016 8:55

R55o67b31e13r82t 92H23o48m95o37l68k18a 2270612532901

To by pak byla úplně jiná situace a nejspíš chyba strážníků. Mimo vozovku určitě nebyli, skrz svodidla by to auto neprojelo a přeskočit je taky neumí.

Pokud platí to, co jste psal v prvním bodě, pak nejde o předjíždění a §17 není třeba řešit.

+1/0
16.8.2016 9:01

M11i63r80e44k 84Č82á39p 9528322120187

Strážníci jedoucí od Prahy se za nadjezdem, tedy za horizontem, otáčeli do protisměru (zpět na Prahu). Nejsou tam žádná svodidla, je tam nájezd na okruh v současné době s betonovými zátarasy, ale dá se tam vyjet mimo vozovku a najet si před otáčením.

Je velmi těžké přizpůsobit jízdu tomu, že mi někdo ve vteřině autem postaveným napříč zablokuje cestu na místě, kde není žádná křižovatka ani místo ležící mimo silnici :-(

0/0
17.9.2016 11:09

V82l56a34d74i95m30í19r 97C69h91a45l90u18p57a 3682820278660

No kolik jel niokdo zatím neví, ale zkoušel jsem při třicítce rozpůlit motorku a nevedlo se mi ....., při nižších rychlostech to jde dle mého jen autogenem.

+1/0
16.8.2016 8:58

O87n88d13ř62e50j 71Z69e20m81a48n 5730404698209

K otočení je třeba prvně si co nejvíce, jak je to možné, zajet doprava. To už není ani fyzika, to už prostá geometrii.

0/0
16.8.2016 10:21

M39a91r11t43i34n 70S37v77o93b80o53d81a 4748913468474

Rychlost se vypočítává v rozmezí. Nikdy se nestanovuje jedna. Tedy ta stovka, o které se tu píše je nesmysl. Podle mého mu vypočítali cca 85-100, a media se chytila té stovky. Soud ale musí přihlížet in dubio pro reo k rychlosti nižší. Ale i kdyby jel 100, na 90ce to není veličina, mající vliv na nehodový průběh, to mu nepřišijí. Otáčet se můžete,ale NESMÍTE OHROZIT OSTATNÍ ÚČASTNÍKY SILN. PROVOZU. Čili možná motorkář bude trestán,ale ti policajti také. S tím, že to jsou poloopice, to u mě nemá co dělat. Točil -li by se tam kdokoliv jiný, psát budu stejně. Oni se otáčet mohli,ale nesměli nikoho při tom ohrozit a to evidentně udělali. Nepodsouvejte mi nenávist k OP, to s tímto nemá co dělat.

+2/0
16.8.2016 8:48

D44a74v42i35d 85R67y46c92h52e70t34s34k59ý 9976251310270

R^ ano máte pravdu a navíc rychlost se odečítá v této fázi jenom z tachometru, který v okamžiku rozbití a zaseknutí už třeba měří rychlost pneumatiky která není v kontaktu s vozovkou .. často po nehodách ukazuje naprosté nesmysly

0/0
16.8.2016 10:40

M15i31c96h28a76l 80B83l41a26t60n34ý 9688690270871

Také ale může ukazovat mnohem méně, než bylo skutečná rychlost vzhledem k tomu, že při nárazu řidič motorky nejspíš nepřidával, ale brzdil, že? To vše není na odhadu, ale na matematických vzorcích a modelech pro výpočet. Pouze místní diskutovatelé (nikoho nejmenuji) ví na desetiny jeho přesnou rychlost.

0/0
16.8.2016 12:43

M45a89r11t35i95n 94S77v14o15b43o95d41a 4278663538694

apropo- jak víte,m že kdyby nejel 100, že by byla motorka v celku? Jak toto můžete vědět? Ta motorka nemá deltabox,ale ocelový trubkový rám. Toto prostě nemůžete tvrdit.

+1/0
16.8.2016 8:54

V30l55a65d53i73m41í26r 46C55h65a53l12u35p30a 3412270128630

Byli v odbočovacím pruhu, on jel za nimi .....takže meleš nesmysly ty a vrať řidičák. Oni byli na hlavní.

Je úplně jedno jestli chtěli odbočovat nebo se otáčet. Sejmul je ze zezadu motorkář, tedy nedobrzdil. V podstatě tady není co řešit z hlediska dopravního. Pouze se tady řeší nenávist k měšťákům.

0/0
16.8.2016 9:09

M17a71r61t35i29n 91S18v35o29b24o71d47a 4878103978934

jak hergot víš, že byli v odbočovacím pruhu? Z čeho tak soudíš? Podle mne to byl jasný "dobříšský manévr".

+1/0
17.8.2016 0:20

M80i97r48e70k 31Č91á25p 9688192580487

Strážníci jedoucí od Prahy se za nadjezdem, tedy za horizontem, otáčeli do protisměru (zpět na Prahu). Nejsou tam žádná svodidla, je tam nájezd na okruh v současné době s betonovými zátarasy, ale dá se tam vyjet mimo vozovku a najet si před otáčením.

Je velmi těžké přizpůsobit jízdu tomu, že mi někdo ve vteřině autem postaveným napříč zablokuje cestu na místě, kde není žádná křižovatka ani místo ležící mimo silnici:-(

0/0
17.9.2016 11:11

J21a59r12o17m75i98r 10S63a88x62l 9584921391339

Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi. A hádejte, kdo jsou bohové a kdo volové?

+1/0
16.8.2016 7:44

P81a32v89e26l 41P93a16ž24o35u31t 3473461133257

a ještě je to potřeba vymyslet aby ten vůl byl viníkem a zaplatil to

+2/0
16.8.2016 7:48

P45a49v69e20l 59P81a58ž86o17u63t 3683391213117

Pořád stejný, pořád stejný. Městapo který se chová jako nadlidi. Jezdí jak chtějí, parkují jak chtějí, ovšem běda tomu kdo jim padne do oka jak zastavil na 3 min. tam kde neměl !!! Nejraději by ho za to okamžitě popravili na krajnici střelou do týla. Zřízení téhle zbytečné složky se uplně zvrhlo někam jinam.

+7/−4
16.8.2016 7:29

J97a39r90o45m88i77r 90S67a42x46l 9294421171279

Bohužel tahhle se značná část policistů chová, ale nejen v ČR. Stejné zkušenosti jsou i z jiných "demokratických" států, např. Rakouska, Španělska, USA... A proč se tak chovají? Protože jim to systém umožňuje, tak proč ne.

+1/0
16.8.2016 9:48

R53a87d81e54k 61P63a60s73t27o19r 3326295726103

Dobrzdná rychlost motorky 100km/h ale všichni opět vědí že za to může řidič auta. Navíc mají ve všech autech kameru takže pokud udělali prasárnu tak dopadnou jako kdokoliv jiný.

+2/−1
16.8.2016 6:15

J72a13n 18Z76i34m75a 1129349325175

Kameru maji namirenou do boku? A dobrzdna rychlost 100km? To by z te motorky nic nezbylo a i to auto by bylo vejpul.

0/0
16.8.2016 6:57

R54a67d35e66k 57V11o76n23d62r26u78š88k19a 1791574669488

Zajímá mě proč opustili svůj rajon. to už je mimo HLMP. Nějaká dohoda se středočeským krajem? Směr do Prahy, otočka a zpátky od Prahy.8-o

0/−4
15.8.2016 23:22

V44a78š26e28k 79P54l71u94s42k72a25l 2337398920771

Cedule Praha je od toho místa ani ne 30 metrů.

0/0
16.8.2016 12:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.