- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dolínek je neskutečný socanský .ovado
Výborný nápad! Ještě mnohem větší hloupost, něž zastávka na Štvanici. Těch několik vyhozených milionů za Štvanici bych rozpočítal mezi ty radní, co pro to zvednou ruku, pak by možná podobných nápadů bylo méně podobně hloupých nápadů. Pokud lidé v podobných funkcích nebudou mít alespoň minimální odpovědnost za to, co udělají a kolik peněz přelijou z města do firem které za tím stojí, budou vznikat podobné projekty.
Soudruzi na magistrátě, až dojde k nějaké změně na magistrále, tak vy už u koryta nebudete :-)
Já jsem za humanizaci magistrály. Humánně bych tam nastěhoval dané osoby podporující daný návrh a věnoval jim automobil na přestěhování. Pokud to nezvládnou do 24h, hold smůla, co nepřestěhovali oktávkou 1 kombi bez parkovačky na zónu, propadá veřejnému blahu
Řešení je to správné, ale musí zároveň vzniknout nabídka moderní regionální veřejné dopravy z dalších směrů do centra Prahy. Pokud by Praha zároveň spolupracovala s krajem a podílela se na podpoře výstavby parkovišť P+R ne na okraji Prahy, ale u zastávek vlaků v širším okolí, dosáhne spolu se ztížením provozu IAD v centru k výraznému úbytku provozu.
Jinak řečeno - zase házení klacků pod nohy individuální dopravě, protože ta veřejná má příliš mnoho nedostatků.
Pokud po magistrále projíždí především místní doprava, pak nemá smysl ji zužovat, když už teď kapacitně nedostačuje.
Bohužel ve spolcích jako IPR vědí mnohem lépe, co je pro nás dobré a individuální motorová doprava jim leží v žaludku. Proto vymýšlejí opatření, jak lidem dopravu znechutit a jak snížit mobilitu občanů.
Je zajímavé, jak nepřátelé individuální dopravy pracují s provozem na magistrále.
Na střídačku:
- po sj magistrále jezdí hlavně tranzit, ten do centra nepatří, můžeme zúžit
a
- po sjm jezdí hlavně lokální doprava, té okruh nepomůže , netřeba na něj čekat, můžeme zúžit
Amatéři z IPR mají úplně šílené představy. Myslí si (halucinují), že kvůli jejich krásným očím všichni skočí na kola a AutoMaticky budou šlapat sem a tam. To je totiž základ jejich vize: Nikoliv rozvoj Prahy, ale její proměna na Hanoj před příchodem automobilismu. Opravdu věří tomu, že když maximálně ucpou hlavní tahy, tak lidi půjdou pěšky či budou šlapat do pedálů. Bavil jsem se s těmi zmatenci osobně a drobná fakta je nevyvedou z jejich ideologie. Například po omezení magistrály vznikají každé ráno šílené kolony, ale nevadí. Omezme to ještě více, nakonec obyvatel satelitu na okraji Prahy odhodí své SUV a vytáhne velociped. To si fakt myslí. A tohle my platíme.
Taky máte pocit, že leckomu v těchto kruzích by nebyl Pol Pot až tak nesympatický?
Pokud NEJPRVE dokonční vnější okruh Prahy, aby transit nemusel zajíždět až do Prahy a dokončí vnitřní okruh, po kterém bude moct Prahu bez problému z jedné strany přejet na druhou, tak klidně ať je všude jeden pruh se spoustou zeleně.
Ale do té doby je to absolutní PITOMOST!
kdyby raději dostavěli východní a severní část okruhu ...