Diskuze

Pražští radní zvažují vytvořit z magistrály bulvár se stromy a méně pruhy

Silnici rozdělující hlavní město by část radních chtěla osázet stromy, přetnout přechody a zúžit ji o jeden jízdní pruh. Nápad na polidštění magistrály naráží na odpor nejen u koaličních partnerů, ale také dopravních odborníků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dolínek je neskutečný socanský .ovado ;-€;-€;-€

0 0
možnosti

Výborný nápad! Ještě mnohem větší hloupost, něž zastávka na Štvanici. Těch několik vyhozených milionů za Štvanici bych rozpočítal mezi ty radní, co pro to zvednou ruku, pak by možná podobných nápadů bylo méně podobně hloupých nápadů. Pokud lidé v podobných funkcích nebudou mít alespoň minimální odpovědnost za to, co udělají a kolik peněz přelijou z města do firem které za tím stojí, budou vznikat podobné projekty.

7 0
možnosti

J32a68n 11Z71e17m47a62n

16. 8. 2016 23:46

Soudruzi na magistrátě, až dojde k nějaké změně na magistrále, tak vy už u koryta nebudete :-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem za humanizaci magistrály. Humánně bych tam nastěhoval dané osoby podporující daný návrh a věnoval jim automobil na přestěhování. Pokud to nezvládnou do 24h, hold smůla, co nepřestěhovali oktávkou 1 kombi bez parkovačky na zónu, propadá veřejnému blahu :-)

6 0
možnosti
Foto

Řešení je to správné, ale musí zároveň vzniknout nabídka moderní regionální veřejné dopravy z dalších směrů do centra Prahy. Pokud by Praha zároveň spolupracovala s krajem a podílela se na podpoře výstavby parkovišť P+R ne na okraji Prahy, ale u zastávek vlaků v širším okolí, dosáhne spolu se ztížením provozu IAD v centru k výraznému úbytku provozu.

1 7
možnosti

Jinak řečeno - zase házení klacků pod nohy individuální dopravě, protože ta veřejná má příliš mnoho nedostatků.

8 1
možnosti

R20a27d19e78k 57N12o59v91a19k

16. 8. 2016 10:50

Pokud po magistrále projíždí především místní doprava, pak nemá smysl ji zužovat, když už teď kapacitně nedostačuje.

10 0
možnosti

Bohužel ve spolcích jako IPR vědí mnohem lépe, co je pro nás dobré a individuální motorová doprava jim leží v žaludku. Proto vymýšlejí opatření, jak lidem dopravu znechutit a jak snížit mobilitu občanů.

7 0
možnosti

Je zajímavé, jak nepřátelé individuální dopravy pracují s provozem na magistrále.

Na střídačku:

- po sj magistrále jezdí hlavně tranzit, ten do centra nepatří, můžeme zúžit

a

- po sjm jezdí hlavně lokální doprava, té okruh nepomůže 8-o, netřeba na něj čekat, můžeme zúžit

8 1
možnosti

Amatéři z IPR mají úplně šílené představy. Myslí si (halucinují), že kvůli jejich krásným očím všichni skočí na kola a AutoMaticky budou šlapat sem a tam. To je totiž základ jejich vize: Nikoliv rozvoj Prahy, ale její proměna na Hanoj před příchodem automobilismu. Opravdu věří tomu, že když maximálně ucpou hlavní tahy, tak lidi půjdou pěšky či budou šlapat do pedálů. Bavil jsem se s těmi zmatenci osobně a drobná fakta je nevyvedou z jejich ideologie. Například po omezení magistrály vznikají každé ráno šílené kolony, ale nevadí. Omezme to ještě více, nakonec obyvatel satelitu na okraji Prahy odhodí své SUV a vytáhne velociped. To si fakt myslí. A tohle my platíme.

18 0
možnosti

Taky máte pocit, že leckomu v těchto kruzích by nebyl Pol Pot až tak nesympatický? :-/

7 0
možnosti

Pokud NEJPRVE dokonční vnější okruh Prahy, aby transit nemusel zajíždět až do Prahy a dokončí vnitřní okruh, po kterém bude moct Prahu bez problému z jedné strany přejet na druhou, tak klidně ať je všude jeden pruh se spoustou zeleně.

Ale do té doby je to absolutní PITOMOST!:-P

11 0
možnosti

kdyby raději dostavěli východní a severní část okruhu ...

10 0
možnosti