Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V52í87t 58K85o52u68b41a 6816180734698

Jeden z největších odporů se při minulé změně snesl na zrušení linky 19, která spojovala Karlín se Strašnicemi. Tu (i když se o tom mluvilo) zpět nezavedli, tudíž je pro mne pražská MHD zcela k ničemu a do práce i nadále musím autem. (Auto VS MHD 11 minut VS 56 minut)

+10/−1
doporučit
19.8.2016 10:44

J14i74r51i 21P93r43a13j31z 1753423677944

Konečně protáhli tu 11 cku až na Spojovací. Stávalo se mi , že čekám na 11 cku a po půl hodině mi došlo , že nejezdí. Tak jak to bylo teď tak to byla katastrofa.

+6/0
doporučit
19.8.2016 11:10

P73e47t68r 53K73o36n66v41a78l41i55n95a 1575835658760

Ja si nestezuju, konecne nebudu muset do prace prestupovat :)

+4/0
doporučit
19.8.2016 10:31

B46e89d10ř61i28c48h 74S21m74e15t14a97n12a 9307838328834

Sakra co tam hulej?

+4/−2
doporučit
19.8.2016 10:55

Ř91e84h47o82ř 25V66l54a51s41á89k 2724294541626

V pracovní dny mi sólo vozy přijdou nesmysl. Druhý vůz se přiměřeně naplní na každé trase a na levobřežní trase u Podolí cestující ocení každé navýšení kapacity. Není snad potřeba být jak sardinky 24/7, ne?

+3/−1
doporučit
19.8.2016 12:21

J20a77n 36D84l85o41u15h76ý 8356720573770

Ještěže metro jezdí ve starých trasách... ;-D

+2/0
doporučit
26.8.2016 10:59

V68í31t 67K39o57u56b33a 6216640984278

Nějak je to samá revoluce, v tramvajích, v parkování, aby z toho nebyla revoluce nebo defenestrace.

+2/0
doporučit
25.8.2016 0:32

E92v31ž32e54n 20P86o57l12á90č29e51k 6933309755

Na těchto změnách sevmi zamlouvá jen víra, že za rok dva bude další navěky definitivní totální revoluce, aby Ropid vykázal činnost. A třeba bude znamenat méně vysoce komfortního přestupování na Strossu.

+2/0
doporučit
19.8.2016 15:19

J45a97r89o78m25i58r 74K35v46a97p32i82l 4121411251951

To je zase terno. Gulas mezi tim, co jeste pred prvni velkou sabotazi ROPIDu fungovalo, a co mezitim zmenili, prisoleno trochou novinek. Prevazne zase naprerusovane linky, ktere fungovaly, s tim, ze jsou nahrazeny jinymi. Kdyz nad tim tak premyslim, pro vetsinu cestujicich to opet znamena prestupy navic a cas navic, samozrejme vyjimky urcite budou. Nebo se mylim?

ROPID se opet neodvazil sahnout na devitku, na to jeste nemaji koule :)

+3/−3
doporučit
19.8.2016 13:53

P43e97t21r 59N42o62v63o85t94n89ý 9761709650575

Mne prijde, ze se porad nemuzou rozhodnout, jestli bude sestka jezdit pres Nuselsky schody nebo pres Albertov. Kdyz jedu ke tchanovi a nasednu na Karlaku do sestky, jsem vzdycky zvedavej, jestli tramvaj zahne nebo pojede rovne.

+1/0
doporučit
25.8.2016 8:14

B27o37h47u63s22l58a42v 42K48r49á52l66í84k 2331320369836

Jakápak revoluce, vždyť to stejně nemůže jezdit jinde, než kde jsou koleje. A jaký číslo na tý tramvaji je napsaný, to může být každýmu celkem jedno.

+1/0
doporučit
23.8.2016 12:57

T25e85r94e85z52a 82H69a42j81k43o13v83a 5357812134680

Blby amatersky planek. Vsechny linky stejnou barvou. Co to je????;-O

+1/−7
doporučit
19.8.2016 9:11

P87a80t94r45i48k 29E65g62e10r 2588700169741

Linku 13 bych zrušil v úseku Náměstí Bratří Synků - I.P. Pavlova když zde jezdí stále 11 a v úseku Otskarova - I.P. Pavlova bude jezdit také 6, v úseku Muzeum - Flora - Želivského jezdí 11 a metro A. Linka 23 by tak mohla jezdit v trase Černokostelecká - Flora - Blanická - Čechovo náměstí - Náměstí Bratří Synků.

0/−7
doporučit
19.8.2016 9:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.