- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cha chá, naperou tam vodu pod tlakem a mráz jim to pěkně roztrhá. Bude co lepit
Na světě existují 4 takové stroje - to jen ukazuje, že v Praze už není za co utrácet - nebo je snad Praha tak bohaté město, že mohou kupovat to co ostatní metropole na světě nepotřebují ??
Vlastník může auto pronajímat a investice se mu alespoň částečně vrátí ...
Ty jsou v Blance, tohle je Mrázovka. Tam jsou asi zakopané nějak lépe.
To je zajímavé, ze "okolní" ekonomicky vyspělejší evropské státy jej bežně nemají a my jo
...od půlnoci do pěti do rána to pracuje... aha, tak proto je v obou tunelech 60 km/h celých 24 hodin na všech pruzích.. už je mi to jasné... Nešlo by to trochu jinak, aby omezení rychlosti bylo pouze v době práce toho stroje a pouze v tom tunelu, kde zrovna pracuje (když je to 1mašina)?
Co kdyby si tu značku s omezením vezl ten stroj na zadku s dodatkovou cedulkou 50 metrů a přikázaným směrem objíždění. Příliš jednoduché.
V téhle republice je člověk rád, že tam není 30 celodenně a "dočasně".
Doufám že když jsou jen 4 v evropě že nebude stát v garáži ale pronajmou ho i ven aby se to zaplatilo...
Jen ty spravne znamosti a statni pokladna dokaze udelat z auta za 2 miliony osazeneho lepsi tlakovou myckou auto za 20 milionu.
250 MPa? Pevnost hladké stavební ocele do betonu je 210 MPa
Taky by mohli dát na příjezdovou komunikaci info, že tunel je zavřený, včera jsem tam po půlnoci jela, nechali mě přijet až k němu, a tam zase odjet, že je zavřeno
Jen jestli by levněji nevyšlo nové položení koberce.
Zavřít tunel, odfrézovat původní vrstvu, pak položit novou ... viděl jste stroj na pokládání té betonové vrstvy, např. v Lahovickém tunelu ?
To by bylo tak na dvě měsíce ... než beton dosáhne optimálního vytvrzení, tak to několik dní trvá ...