Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Š57i51m11o81n85-60E35r72i59c81h 32J75e50l87í50n86e64k 5900932163603

Koukám, že to tady nikdo nepochopil. Všichni si myslí, že architekti chtějí stavět další Střížkov, ale tomu právě chtějí zabránit. Vždyť ty vizualizace vypadají jak na metro B z osmdesátých let a všichni víme, jak to tam dneska vypadá.

+12/0
doporučit
19.8.2016 15:05

D33a90v70i76d 28D37o67b38e36š 3315512447

Mně jako Pražana trápí (z témat doprava) vůbec přístup magistrátu k výstavbě metra. Místo toho, aby se soustředili na Déčko a oblast, kde je jedna z největších intenzit provozu autobusů na světě (Krč a jih Prahy), dostalo přednost Áčko s nelogickým vedením (dodnes si myslím, že je to proto, aby se nezavřela dvířka pro rychlodráhu až do centra a kapříci). Také mě HODNĚ trápí nedostavěný východní okruh, protože stávající vedení zvl. nákladní dopravy kolem Spořilova a přes Jižní město je prostě otřesné (hluk, smrad, zácpy).

+10/0
doporučit
19.8.2016 13:59

J30i54ř11í 66M10a91c31e81k 3945405194951

Ať tak či onak, 7 let od vypsání soutěže mělo být metro hotové. To, že se po sedmi letech dál jen diskutuje, považuji za skandální.

+6/0
doporučit
19.8.2016 12:45

H65a94n55k26a 89C96h65a74l97u20p33s60k39á 2158660325666

Zjednodušeně - kritizujete ty architekty, kteří chtějí zabránit současným návrhům, protože tam prý chtějí sami vybudovat něco jako je Střížkov. Přitom jednu z těch nově navržených stanic na trase D dělal právě autor Střížkova, který tam bohužel opět vytvořil něco nedobrého (někdo skoro by skoro řekl, že tam něco okopíroval). Jo, to dává smysl. 8-o

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14068077_1178647135490647_2525958316703873405_n.jpg?oh=c7f9c28611496cacd7c9c1a38f72fc6f&oe=5842E91A

+4/0
doporučit
19.8.2016 15:28

J43a33k60u79b 41F30e42i49f30a64r 7989729346659

Stanice metra už dávno nejsou pýchou socialismu!

Především by mělo jít o funkčnost, tedy snadnou udržbu a úklid a bezpečnost před kriminálníky a vandaly.

+4/−2
doporučit
20.8.2016 10:11

L91a81d74a 21N32o81v51a47k 4382643757

ne, to pražany opravdu netrápí...

+4/−4
doporučit
19.8.2016 14:27
Foto

L46u19k31á50š 36N94o34v97o24t60n17ý 6586257348748

LOL, určitě lidi v Písnici nemohou usnout z toho, jestli jejich stanice, která možná bude postavená za 15 let bude mít zelenou nebo červenou střechu :)

+6/−9
doporučit
19.8.2016 13:11

J23a76n 69V42o65j11t73í54š40e78k 6642931435506

Jenže zrovna to, co už nikdo předělat nechce (počty a umístění východů třeba) je největším problémem těch návrhů. Dlažky se daj vyměnit vždycky.

+2/0
doporučit
20.8.2016 13:10

V24r94a93t94i13s93l20a20v 97K92u68l74h74á19n14e84k 1328584867562

No vida, doteď jsem si myslel, že je v Čechách jen zvýšené procento skákajících hokejistů či fotbalistů, ale nyní dokonce i samozvaných architektů. Málokdo ale za hotovým dílem vidí kromě autora projektu jeho objednatele, protože to on drží opratě a udává směr. Nebo by si někdo z Vás nechal od architekta navrhnout a následně stavbou realizovat něco, co se mu nelíbí? To by byl asi blb, že?

+2/0
doporučit
19.8.2016 17:38

J67a74n 77Č95e98k73a72l 7649905714714

Jinými slovy k už tak lukrativnímu projektu ještě přihodíme nějakému známému pár miliardiček za speciálně zaoblenou střechu a bleděmodré záchodky...

+4/−6
doporučit
19.8.2016 13:32

P11e89t56r 10S64v22o62b21o39d64a 7125773767721

Myslím, že vzhled je to poslední, co Pražany ohledně trasy D trápí. :-)

+5/−10
doporučit
19.8.2016 12:50

M90i36c63h49a55l 55P15t16á86č81e49k 5276979959395

Stanice mají být přehledné a dobře udržovatelné, to mi z fotogalerie připadá v pořádku. Víc by mě trápilo, že bude končit na zelené louce a to, že se výstavba tak vleče (vlastně ani nezačala). Namísto déčka bych postavil okružní trasu v linii zhruba Dejvická - Kobylisy - Českomoravská - Želivského - Pankrác - Smíchovské nádraží (s řadou dalších stanic, např. ZOO) a odvětvil linku A z Petřin na ruzyňské letiště.

+2/−3
doporučit
19.8.2016 14:05

T31o54m29á36š 31M67a83r27t19í49n71e68k 1475562915644

Vzhled netrápí, vždyť kde nic není, nemůže trápit vzhled.

+1/0
doporučit
19.8.2016 13:24

J96i11r32i 17S47a18i24d45l 7252666937

Politicke rozhodnuti = tak co z toho komu kapne?

+1/0
doporučit
19.8.2016 13:05

R13o73m59a46n 23P66o81l17á19č82e50k 5546159165

Pražanům spíš vadí to, že to metro se slibuje prakticky od počátku výstavby metra samotného a prozatím se vyházali miliony neli stovky a vlastně se ani nekoplo do země...

0/−1
doporučit
19.8.2016 14:28

J18i54ř10í 82K85r67e59j93č26í51k 2267748874906

Pražany vzhled stanic netrápí, těm vadí spíš neustálé posouvání termínů.

Vadí to béčkovým architektům, protože se nedostanou k lizu a upřímně není divu, že se Praha nechce vzdát osvědčeného Metroprojektu.

0/−13
doporučit
19.8.2016 14:23

T23o39m83á20š 63Ž73i80t53n58ý 6121570121641

Architekti jsou blázni. Neresi funkčnost, neresi cenu, zajímá je jen jejich "krásno".

Výsledkem jsou pak predrazene monumenty typu stanice Stříškov...

Vtanice metra na periferii mají byt "boudičky" jednoduché, lencne a funkční.

0/−18
doporučit
19.8.2016 12:56

M49a81r81e56k 55G27a11j38d62a 4243624396982

Zase se řeší nesmysly, hlavní je aby to bylo co nejdřív postaveno. Ne jak to bude vypadat. Bude to fünkční? Bude. Stavět, nekecat.

Nebo se zase nějaká komora "neziskovek" chce přiživit.

0/−16
doporučit
19.8.2016 14:52

P44e18t56r 18J30a47n77s89a 8928784984395

Aáááá tak ta banda nemyslících architektů chce místo jednoduchosti a praktičnosti jakož i snadné budoucí údržby vymýšlet takové zrůdnosti jako je stanice metra Střížkov.

0/−21
doporučit
19.8.2016 13:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.