Diskuze

Pražany trápí vzhled stanic metra D. Sílí tlak na slibovanou soutěž

Představa o reprezentativním vzhledu stanic nové linky metra D má v očích Pražanů trhliny. Po šesti letech, během nichž je navrhuje osm architektů Metroprojektu, se peticí dožadují uspořádání architektonické soutěže. Vypsat alespoň dílčí už sliboval nejeden primátor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jenže zrovna to, co už nikdo předělat nechce (počty a umístění východů třeba) je největším problémem těch návrhů. Dlažky se daj vyměnit vždycky.

2 0
možnosti

Stanice metra už dávno nejsou pýchou socialismu!

Především by mělo jít o funkčnost, tedy snadnou udržbu a úklid a bezpečnost před kriminálníky a vandaly.

4 2
možnosti

Osobně bych preferoval aby stanice byly něco jako Roztyly - prosté odolné, ale funkční se střechou a ne ohyzdnosti kde prší a sněží na schody.

0 0
možnosti

No vida, doteď jsem si myslel, že je v Čechách jen zvýšené procento skákajících hokejistů či fotbalistů, ale nyní dokonce i samozvaných architektů. Málokdo ale za hotovým dílem vidí kromě autora projektu jeho objednatele, protože to on drží opratě a udává směr. Nebo by si někdo z Vás nechal od architekta navrhnout a následně stavbou realizovat něco, co se mu nelíbí? To by byl asi blb, že?

2 0
možnosti

Halvne proboha sjednotte informacni prvky, na Acku je to u kazde stanice jinak, a hlavne, nedelejte tak zasadni zaseky, je tam spousta konstrukcnich chyb.

Prikl. chyb: odtokovy zlabek pod schody ve vestibulu je umisten tak, ze pri desti zaplavi podchod, neni dotazen ke stene, silene konstrikce nesouci osvetleni, ktere akorat stavbu prodrazuji, osvetleni ve stanici Nadr. Veleslavin, je nad nastupisti umisteno tak, ze texty na nem jsou ke zdi - neni tam prostor, naopak ve stredni lodi jsou obycejne zarivky, stacilo v projektu prohodit. Proc je stanice Borislavka projektovana jako velkoprostorova - bezsloupova, ale prestupni uzel Veleslavin je sloupova u nastupist...

0 0
možnosti
Foto

Zjednodušeně - kritizujete ty architekty, kteří chtějí zabránit současným návrhům, protože tam prý chtějí sami vybudovat něco jako je Střížkov. Přitom jednu z těch nově navržených stanic na trase D dělal právě autor Střížkova, který tam bohužel opět vytvořil něco nedobrého (někdo skoro by skoro řekl, že tam něco okopíroval). Jo, to dává smysl. 8-o

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14068077_1178647135490647_2525958316703873405_n.jpg?oh=c7f9c28611496cacd7c9c1a38f72fc6f&oe=5842E91A

4 0
možnosti

Koukám, že to tady nikdo nepochopil. Všichni si myslí, že architekti chtějí stavět další Střížkov, ale tomu právě chtějí zabránit. Vždyť ty vizualizace vypadají jak na metro B z osmdesátých let a všichni víme, jak to tam dneska vypadá.

12 0
možnosti

Architekti si předeším chtějí vydělat.

0 2
možnosti

Mě není jasné proč DP nezavede metrobus v plánované trase metra D. Sice já bych vedl linku v trase: Písnice - Libuš - Na Beránku - Poliklinika Modřany - Labe - Lhotka - Krč - Nemocnice Krč - Nádraží Krč - Olbrachtova - Pankrác (C) - Nádraží Vršovice - Jiřího z Poděbrad (A) - Siwiecova - Náměstí Republiky (B) - Letenské náměstí - Nemocnice Bubeneč - Nádraží Podbaba - Lysolaje - Suchdol - Bohnice - Čimice

0 0
možnosti

Mně spíš není jasné, proč se metro D nebude stavět rovnou až na nám. Míru.

Jedním z argumentů pro jeho urychlenou výstavbu bylo, že se stane alternativou "céčka", kdyby byla nutná nějaká větší oprava Nuselského mostu.

1 0
možnosti

M82a16r75e65k 19G37a12j27d93a

19. 8. 2016 14:52

Zase se řeší nesmysly, hlavní je aby to bylo co nejdřív postaveno. Ne jak to bude vypadat. Bude to fünkční? Bude. Stavět, nekecat.

Nebo se zase nějaká komora "neziskovek" chce přiživit.

0 16
možnosti
Foto

Ono jde kromě vzhledu i o cenu a funkčnost. Zastaralý design vem čert, ale ta různorodost materiálů a přeplácanost i u věcí, jako jsou větrací komíny na povrchu u prodloužení metra A jsou zbytečně vyhozené peníze.

0 0
možnosti