Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M47a42r10t20i82n 50K56ř78í82ž 9533712770197

Já si myslím, že je to dobře. Neustálými změnami tras a čísel tramvajových linek dopravní podnik udržuje lidi v mentální kondici - musejí číst, studovat, případně hledat v mapě.

+34/0
doporučit
19.8.2016 10:20

H33o32n43z26a 41D76v48o12ř26á16k 1454675253495

Hlaváčku pište si - zásada č. 2: Vnést mezi podezřelé zmatek!

+29/0
doporučit
19.8.2016 10:17

J69o20s90e77f 66K40a19r70f47í11k 7482185966820

My ty lidi do těch nevyužívaných stanic metra dostaneme, i kdyby si měli kvůli tomu 5 stanic zajet;-)

+33/−1
doporučit
19.8.2016 9:35
Foto

R61u76d64o79l87f 50P93o20l90a56n31e17c64k33ý 3303354643525

Sotva si lidé zvykli na maglajz v dopravě z roku 2012, přichází maglajz nový a ještě větší.

Holt, Ropid musí zase vykázat činnost, aby odůvodnil svou zbytečnou existenci.

+26/−3
doporučit
19.8.2016 9:40

J67i10ř85í 68S90t75e15h47l98í61k 9837426775332

Hlavně upozorněte poslance parlamentu a senátory,že je změna,aby trefili do práce.;-D

+16/0
doporučit
19.8.2016 12:49

T78o64m50á49š 51K64o78s73t55e59l28e44c55k59ý 8747843508211

Stačí jen letmý pohled do historie pražské MHD a zjistíme, že od prvopočátku zde byl trend , udržovat páteřní linky pod stejnými čísly, která byla zažitá. S uvedením

nových linek Metra, do provozu došlo k pochopitelným a logickým změnám.

Ovšem to, co se děje v Praze za posledních 15 let cca nemá s logikou ani s praktičností, nic společného. Mě to připadá, že narvané kanceláře potřebují zdůvodnit svojí podstatu a záminku k výběru odměn a jiných prebend.

Také je důležité zmínit otázku , různých parkovacích zon. Proč má být občan, šikanován za to, že má auto a někde bydlí ? Poplatek jenom za to, že můžete , bez záruky, zaparkovat , v místě bydliště: 600 až 6000 resp 1200 až 12000 ročně.Myslím si, že toto odporuje dobrým mravům a vzhledem k tomu, že tento poplatek je selektivní. odporuje i Ústavě ČR. Já osobně jej považuji za výpalné. Předchozí varianta, parkovací karta za přední sklo, nebyla pro rezidenty zpoplatněna a tak by to nakonec mělo být . Tyto karty, ač byly vydány, nikdy nevstoupily v platnost. A závěrečná, Dolínkova věta, pro mne postrádá jakoukoli logiku. Kromě toho, ten člověk tam nemá co dělat.

+15/0
doporučit
19.8.2016 10:17

J46a95n 50R96i95c92h84t87e74r 5502512423355

No teda!!! Takže Praha přijde o svou raritu, oblíbenou zejména u turistů, kdy se jedna číslo tramvaje v půlce linky změní na jiné? To néééé8-o

+10/0
doporučit
19.8.2016 12:55

P58e77t97r 37K10o82n80í83č98e72k 8924532365505

Když se strojvedoucí naučí předpis D1 a stovky (tisíce?) stran dalších minipravidel, aby udrželi naživu cestující dojíždějící do Prahy z okolí (viděl jsem jen pár stran a málem to se mnou švihlo), tak se Pražané, kteří mají elementární orientační smysl, naučí ty 3-4 nejpoužívanější linky co nejdřív a zbytek časem, podle potřeby. Nedělal bych z toho kovbojku. Vsadím se, že je pár desítek tisíc lidí, kterým to takhle vyhovuje, jen nemají potřebu chodit na diskuze. A jděte někam s argumentem, že si "lidi nechají všechno líbit". Jak "líbit"? Postavit linkové vedení tak, aby se líbilo všem, nepůjde nikdy.

+12/−2
doporučit
19.8.2016 11:11

J56i29ř54í 71S24t21e72j95s81k81a80l 8672579648633

Je to lež, že to probíhalo po diskuzích s obyvateli. Na Praze 7 bylo řečeno, źe obyvatelé mohou psát připomínky, ale o změnách, že je už rozhidnuto. Konkrétně zde to musel dělat idiot od stolu.

+10/−2
doporučit
19.8.2016 9:43

R88i38c32h23a33r68d 65H57l31a73d12í69k 2375463329569

Ta 4 jen do 18:15 je síla, to bude Francouzská zase závislá jen na 22.... :-/

+7/0
doporučit
19.8.2016 11:20

A52n69t52o38n68í29n 77D36o30u62b62e95k 3260559429

konecne linka 6 ve vrsovicich!! hura. zdravy rozum alespon jednou vyhral

+7/0
doporučit
19.8.2016 9:16

H35e26l30e19n44a 70Č40í12ž80k89o71v33á 9961211502458

To, že je někdo zastávka podzemky, zdaleka neznamená, že v těch místech je pro každého automaticky šikovnější použít metro (případně plus bus) než tramvaj. Třeba už proto, že to často přináší nutnost přestupování, tedy de facto nepohodlí a zdržení.

Navíc mám tedy těžkou alergii na formulaci "lidé si budou muset zvyknout", a to v každé situaci; neskutečně mě dráždí svou arogantností.

+8/−1
doporučit
19.8.2016 10:32

J58a58n34a 38S97t15e35h93l68í59k94o91v70á 2169690410746

;-( sbohem příjemná cesto do práce..

+8/−1
doporučit
19.8.2016 9:23

M41a76r53t17i36n 87Š85t21r66o70s 4489957950798

V diskusi mě baví, jak si spousta lidí stěžuje, že si budou muset zvykat na změny. Přitom skoro každý má dnes mobil s vyhledávačem spojení, který mu během pěti vteřin řekne, kudy jet. Není potřeba si na nic zvykat a nic se učit. A pokud jezdím někde pravidelně, podívám se jednou a dost. Nechápu v čem je problém.

+7/−1
doporučit
19.8.2016 14:56

M25i78k26u14l46á90š 27K43a29l89i35n49a 1832743485

Do roku 2012 se to moc neměnilo, alespoň né tak radikálně. Však to měněj skoro každej rok. Prostě nějaký blbec se musel hrabat v dobře fungující MHD a od té doby to musejí stále opravovat. A pak ať mi někdo řekne, že nemám jezdit autem ale MHD, hned bych toho aktivistu propleskal.

+7/−1
doporučit
19.8.2016 11:10

O41n74d29r40e58j 65L44i96p38t31a70k 7481260410439

Snazim se byt tolerantni a budu verit, ze zmeny k necemu budou. Samozrejme v tom ted bude zmatek, ale az si to sedne, nemusi to byt uplne blbe. myslenka, ze mi ze Zizkove jedou 3 tram (15ku vynechavam) kazda do jineho konecneho smeru mne neprijde uplne spatne. samozrejme vidim to ze sveho pohledu, chapu je jinde to muze byt komplikovanejsi.

Jak tady uz padlo, je mi lito tech starsich, kteri zmeny prijimaji hur.

+5/0
doporučit
19.8.2016 9:59

J86a97n 72Z78a79h22r53a11d32n50í56č97e56k 1622804858

Že tyhle změny dělají lidi , kteří MHD nejezdí , protože mají služební auta . Proto to vždy takhle dopadne , ale odměny budou .

+9/−6
doporučit
19.8.2016 11:10

L13a20d71i34s95l28a65v 46V24o79l81f 9877812751515

Už zase?

+4/0
doporučit
19.8.2016 9:47

J10i12ř85í 13K36r76e14j94č36í86k 2727958894116

Super, škoda že náprava průseru z roku 2012 trvala tak dlouho. .

+4/−1
doporučit
19.8.2016 12:13

K66a86r44e56l 44T66r38o54n16n47e67r 2416354630984

No, kolem nás jezdí dvě autobusové linky, ve kterých bývá maximálně 1 cestující

linka 160 - od metra Dejvická je bus plný až do Lysolaj, tam všichni vystoupí a na Výhledy už jede prázdný

linka 359 - Suchdol-Roztoky Bělina - v tom nejezdí snad vůbec nikdo, leda tak pár seniorů jednu, dvě stanice mezi suchdolskou poštou, konzumem a základní školou.

+3/0
doporučit
19.8.2016 9:15

J40i65ř29i56n97a 56S95a69v59o54v19a 1971255456473

podle uveřejněných jízdních řádů se mi cesta prodlouží o 20 minut: na přestupech delší čekání a pak tramvaje opět "ve spřežkách", místo aby byly intervaly proloženy (jak bylo neustále zdůrazňováno při zdůvodňování "výhodnosti" změn....:-P

kromě toho nechápu tu 24 až od 6 ráno (ani z konečné ale v 6 nevyjíždí...., takže na trasu se dostane první v 6.19);

rozhodně mě to nenadchlo, spíš naštvalo;

+3/−1
doporučit
19.8.2016 11:11

E33v31a 75D45r57o91z46d41o46v18á 7239557945485

Vždycky jsem se snažila dávat přednost mhd před autem. Okolnosti tomu chtěly, že jsem začala trávit víc času v autě. Když se mám teď rozhodnout, jestli pojedu mhd nebo autem, auto na plné čáře zvítězí a Ropid tomu dost nahrává.

Výhody/nevýhody mhd vs. auto netřeba rozebírat.

+5/−6
doporučit
19.8.2016 12:12

I44v93a50n 50P94a95p 9318522

Samý změny aby se v tom prase vyznalo ještě že MHD nejezdím.....

+4/−4
doporučit
19.8.2016 9:29

J49o90s54e70f27f 83M12u35s67i22l 7189685236450

Já potřebuju z Ípáku dolu na Karlák dvě stanice. Doufám, že mi tam nepřehoděj čísla linek!

+2/0
doporučit
19.8.2016 12:46

J65a89n 16K16o92ť33á81t48k84o 9105105312249

Se to prodraží? Aha, připravme se na zdražení jízdného.

+2/0
doporučit
19.8.2016 10:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.