Diskuze

Barevné čáry i snížená rychlost. Praha ve středu spustí nové parkovací zóny

Řidiči už mají jen den, aby si pořídili oprávnění k parkování v nových zónách v Praze 5 a 6. Radnice proto v následnících dnech očekávají na výdejních místech nápor řidičů. Společně se zavedením zón začne na Smíchově v některých ulicích platit snížená povolená rychlost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P77e77t60r 51H41a44h95n

24. 8. 2016 13:54

Zase kecy, ve Veleslavíně dosud modré čáry nemáme!

0 0
možnosti
OP

Hm, jestli je to tak, ,tak stredocesky kraj nehaji zajmy svych obcanu moc efektivne.... Jak je to s tou aplikaci, se kterou bych mohla vyjmecne zaparkovat na modre zone? Obcas potrebuji k lekari nebo na navstevu, ale mista s parkovacimi automaty jsou preplnena a tak i kdyz chci za parking zapkatit, nemam sanci.

Mimochodem, kdyz jsem vozila syna ma sport, bylo misto pred Sokolem s parkovacimi automaty plne aut bez listku z automatu a nedalo se tam zaparkovat. Ja bych i chtela platit, ale neslo to. Vadi mi, ze to tam asi nikdo moc nekontroloval. Misto toho jsem nechala auto v bocni ulici napul na chodniku a bezeli jsme do Sokola a doufali, ze neprijedou policajti. Normalne takhle rozhodne neparkuju.

0 0
možnosti
IN

I54v25a81n44a 93N14o74v36á

24. 8. 2016 6:25

Maximalizace zisku. Chceš parkovat - plať jak mourovatej. Stojíš chybně - plať jak mourovatej. Musíme mít na magistrátu nebo MČ z čeho krást, kam bychom jinak přišli, kdybychom si nemohli přikrádat.

2 0
možnosti
IN

I20v88a39n29a 55N51o89v88á

24. 8. 2016 6:23

maximalizace zisku. Chceš parkovat, plať jak mourovatej. Stojíš blbě, plať jak mourovatej.

1 0
možnosti
AJ

A19l82e11š 96J97e42t53m87a45r

23. 8. 2016 19:46

To bude jak za Hitlera, kdy Prahou jezdily zaměřovací vozy...

3 0
možnosti
TU

Trocha statistiky a matematiky

Kapacita všech P+R parkovišť v Praze je 3190 aut. Průměrná kapacita jednoho parkoviště je 188 míst. I když to v plánu není, řekněme, že se postaví další 5 parkoviště - u každé světové strany jedno a zbývající v centru. V Praze tak přibude 940 nových míst.

Středočeská kraj má 1327k obyvatel. Ve věku 18-64 let je 839k obyvatel, tedy 63,2%. Součet obyvatel měst nad 5k je 560k, poměrově ve věku 18-64 let pak 354k. Řekněme, že ani jeden z těchto obyvatel nejezdí do Prahy za prací, zbývá pak 485k. 47% = 1/2,14 obyvatel Středočeského kraje vlastní automobil. Dle přepočtu obyvatel ve věku 18-64 to je 74% = 0,47/0,63. Těžko se tato statistika dohledává, ale řekněme, že každý desátý z tohoto objemu obyvatel dojíždí každý den do Prahy za prací, celkem 49k obyvatel neboli 36k aut

Řekněme, že každý druhý dojíždí do Prahy vlakem nebo autobusem a ze zbývajícího počtu každý druhý je spolucestující u někoho v autě. Výsledkem je 9400 automobilů s písmenem S na značce, které by chtěli každý den parkovat v Praze.

Výsledky:

Kapacita P+R dostačuje pouze pro každé třetí středočeské auto. A to pouze za podmínky, že jej nevyužije žádný obyvatel Prahy.

Pokud postavíme zmíněných 5 dalších parkovišť, kapacita dostačuje pro každé desáté středočeské auto.

Jestliže chceme všem obyvatelům zpoza hranic Prahy umožnit parkování, je potřeba vybudovat více než 6000 parkovacích stání. V průměru bychom tak měli postavit 33 dalších P+R!

A teď mi řekněte, kde budu parkovat já, když potřebuji za libovolným cílem do sousední městské části?

2 1
možnosti
VF

Napíšu to drsně, tak, že ti co vymýšlejí parkovací zóny nezajímá co bude. Nasízet zákazy a omezení je snadné, ale aby řešili problém, který tím vznikne návštěvníkům a obchodníkům se nechává vyhnít. Lidi by za parkování i zaplatili ale nestaví se parkovací místa i když počet aut stoupá. A když už ty zóny jsou, proš si to městské části nespravují samy?

3 0
možnosti
ZD

Nové parkovací zony jak vidím v Kobylisích a kolem Palmovky nepřidávají parkovací místa , ale ubírají o několik desítek. Tím pádem ani trvale žijící osoby, které zde žijí ač zaplatí dejme tomu 1200,- ročně za x zon na 8-čce nemají jistotu, že zaparkují své vozidlo, které dřív běžně zaparkovali. Parkoviště další nejsou, P+R se nové nestaví, takže na tom budou biti jen opět trvale žijící obyvatelé Prahy, které Praze odvádějí nemalé peníze.

4 0
možnosti
BH

Stejná sviňárna je na sídlištích, kde postavené plochy za veřejné peníze oplotí soukromá firma a vybírá výpalné za nehlídané parkoviště...

2 0
možnosti
JZ

Mě zase irituje a cítím jako diskriminaci to, že ač přes třicet let jsem rezidentem Kobylis, Služské ulice, tak pokud nejsem tak bohatý abych mohl mít vlastní auto, se zapůjčeným u nás v ulici prostě za rezidentskou cenu nezaparkuji! To samé platí pro nájemce bytů, nebo třeba lidi, kteří jezdí do zóny starat se o své rodiče. Ubohost!

12 0
možnosti
ZD

Souhlasím s Vámi, Parkovací zona je v Třeboratické a všichni s-kaři a u-čkaři se stěhují do dalších ulic výše položených, tedy do Mirovické. Kdy člověk pak horko těžko zaparkujje, protože hlavy vypa..ný ještě před lety ubrali x desítek parkovacích míst zjednosměrněním parkování, místo, aby parkovací místa přidali. To je logika naruby a svádějí to na hasiče, kteří vždy projeli a najednou neprojedou? pokud mám platit, rád zaplatím, ale rád bych za své peníze měl jistotu, že občas zaparkuji.

0 0
možnosti
MP

milí Pražané, přeji Vám tyto krásné barevné čáry v ulicích. Sám u nás na vsi vlastním příjezdovou cestu k domu s parkovacími místy pro 3 auta a ještě garáž. A já se ptám, kdo z Vás pražáků to má? A pivo maj u nás hospodě U Švestků taky lepší.....

7 3
možnosti
MP

U jednoho bytu máme dvě garážová stání,u druhého bytu jedno + parkoviště a já mám u domu dvojgaráž.Nesmíš všechno tak baštit,s parkováním doma nemají pražáci problém.

1 0
možnosti