Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit: příspěvky podle vláken | příspěvky podle času

Žádné negativní připomínky?! To je vůl. Každá druhá 22ka bude končit ve Strašnicích! Kolik se tím uspoří?! Idioti.

Asi docela dost, jinak by to nedělali. Já si ještě docela dobře pamatuji linku 23, ta právě kapacitně pomáhala lince 22 mezi stanicemi Malovanka a Strašnicemi. Občas jsem nadával, že 23 jede hned za 22, před tím a potom dlouho nic. Nebo hned po sobě 22, 23 a znovu 22. Tak jsem si naivně myslel, že když budou jezdit všechny vozy ze stejné konečné, toto bude lepší. Teď po pár letech musím říct, že to asi moc nepomohlo, i tak jsem zažil třeba na Národní nebo na Francouzské dlouhé čekání na 22, pořád nic nic a pak jely tři po sobě. A také musím uznat, že z Malovanky na Bílou Horu (nebo obráceně) jezdí ty 22 poněkud prázdnější (podle některých "vozí vzduch"). Kolem Hostivaře se nepohybuji tak často, ale podle některých je to tam s vytížeností podobné, jako na Bílé Hoře a na Vypichu. Ale samozřejmě chápu, že podle někoho, kdo bydlí na Hostivaři, jsou to asi "idioti"...

Ano, taky se mi nelíbí, že do Motola jezdí jen každé druhé metro - takže ráno buď člověk musí počkat na to správné, nebo z něj občas na Petřinách vylézt - ale na to další většinou nečekám déle, než 2 minuty. Ale večer je to horší, místo maximálně 4-5minutového čekání je to občas i 8-10minutové, když mi ujede před nosem. Ale co s tím? DPP tvrdí, že právě tímto zkrácením poloviny spojů už na Petřinách ušetří ročně několik miliónů korun...

Spis se zeptejte, jak natriskane ty tramvaje jsou, protoze int. 4min. resp. 2x 8min. mezi 22 a 26 je dostacujici??

Na Jižním Městě by měl jezdit autobus linky 211 v trase Háje (C) - Poliklinika Háje - Brechtova - Donovalská - Benkova - Roztyly (C) - Petýrkova - Volha - Metodějova - Modrá škola - Hněvkovského - Mikulova - Litochlebské náměstí - Chodovská tvrz - Chodov (C) - Na Jelenách - Opatov (C). Interval by mohl být 60 minut.

  • vlákno
  • Patrik Eger
  • 22.8.2016 12:58

Sem to nějak nepobral;-D

Tak mne napadlo - je ředitel Ropidu synem Ing. Jana Tomčíka (zastupitel za ČSSD v létech 1998 - 2002) ? Což by byla samozřejmě kvalifikace jako víno!

A to je nějak v rozporu? Nebo poukazujete na nějaké korupční jednání. Nebo prostě jen závidíte?;-)

Znáte rčení "Socan socanovi bratrem"? Podívejte se, kdo rozhodoval o obsazení místa ředitele Ropidu. Slovo korupce bych nahradil slovem protekce. Jaké odborné znalosti asi má ten mladý soudruh?

Jaké?

Zrovna včera... Bořislavka - Velká Ohrada. Příjezd metra Nem.Motol 20:56. Odjezd busu směr Luka (Amforová), člověk by to došel ve 20:56 a pak až 21:12 184 na VO. Tam na té konečné jsou ty přestupy úplně debilní a zvláště v sedlech. To je pak rychlejší jet Bořislavka - Lužiny (Luka) metrem přes město. Hlavně, že máme nové metro...

Já to jezdím pravidelně obráceně a večer po šesté mi často vyjde, že příjezd 184 na Nemocnici Motol se shoduje s odjezdem metra, takže si užívám ty skvělé devítiminutové intervaly ;-O

Ráno to už ani nezkouším a radši jezdím rovnou centrem přes Můstek - papírově to sice vyjde o trochu dýl, ale zase na metru fungují přestupy.

Aneb "budeme neustále něco měnit, ať vypadáme, že je nás potřeba"...

Ještěže tomu nešéfujete Vy. Nikdy by se nic nezměnilo. Stále by tu jezdila koňka ;-D

Já jsem spokojenej. Mně místo jedné přímé tramvaje do práce teď jezdí dvě. A na mojí zastávku přidali tramvaj, takže já jsem spokojenej. Já jsem spíš narážel na to, že to má vždycky údajně vydržet x let, pak se zjistí, že to tak není pravda a zase se připravuje další změna. A vůbec bych se nedivil, kdyby to už dnes vypracovávali:))

A nemyslíte, že je dobře, když jsou připraveni na každou eventualitu? To by jinak nebyl podle mě dobrý organizátor. Tedy předpokládám, že ano, někde v šuplíku mají spoustu různých změn pro různé příležitosti. Jen si vzpomeňte, kolik návrhů poslali veřejnosti k prozkoumání.

Samozřejmě, že při každé změně ve městě se musí změnit i MHD. Postaví se metro (mimochodem, na jehož linkové vedení vůbec Ropid nemá vliv) a povrchová doprava se musí chtěnechtě přizpůsobit. Tady taky nikdo nechtěl metro do polí u Letňan, ale chápu, že nemohl zůstat stav vedení autobusových linek, který platil před zprovozněním této větve. Nebo se postaví nová železniční zastávka či nové velké obchodní centrum nebo prostě jen velká obytná zástavba. Lidé jezdit pražskou MHD chtějí a to je moc dobře, že se Ropid dokáže přizpůsobit i za !téměř! nezměněných finančních podmínek.

Když se Vás vlastně ta změna prakticky nedotkne, proč máte tak blbý kecy?

Chci k tomu přistupovat pozitivně, tak jsem zvědav, jak posílené úseky tu kapacitu zvládnou. 6 linek na Palackého mostě či 8 na Karlově náměstí je docela fuška pro místní SSZ...to ukážou první dny provozu, jak spolehlivé máme dopravní řešení na křižovatkách ;-D

Já zatím nikdy zlepšení po změnách nepozoroval! Jsou navíc moc časté;-€

Změna je život... Bez změny bychom stále jezdili Koňkou;-) A to, že s toho nemáte prospěch vy, ještě neznamená, že nebudou mít ostatní.

Nic méně všeho moc škodí a některé změny bývají opravdu k horšímu.

Aspoň, že nezměnili trasu 22. Jinak jsou mi změny šumák.

Před čtyřmi lety také říkali, že úprava je dělána tak, aby se nejméně deset let nemuselo s ničím hýbat...

A vcelku mě dostala ta masivní, ale opravdu masivní letáková kampaň. Sto tisíc letáků v městě, které má 1200000 obyvatel a dalších několik set tisíc lidí dojíždí za prací? Není to příliš, Antone Pavloviči?

Ale zase na skoro každé zastávce vysí cedule co bude jinak a v tramvajích a metru do zblbnutí hlásí, žebudou změny;-)

Myslíte, že to nevím?

Nicméně počkejte na ten chaos 29.8. Lidé budou zmatení a dezorientovaní, řidiči na tom nebudou o mnoho lépe, tramvaje budou jezdit tak s desetiminutovým zpožděním, protože se lidé budou na každé stanici chodit ptát řidiče...

To se rikalo v roce 2012 taky, a nebylo to tak hrozny...navic podle me dobre zvolena zmena, presne jak rikaji, konci prazdniny, takze hlavni napor nebude hned po zmene, a mezitim si svoji trasu stihnete v pohode najit

Kapacita tramvaje je X+1 přičemž X může být libovolně velké;-D

A pokud jedete natřískanou tramvají do které se vejdou všichni lidi na zastávce, je to efektivní spoj;-)

Né vážně jsme zvědavý, jak to bude fungovat. Zmého pohledu jsme zejména zvědavý na tram č.3 trerá do teď jezdila natřískaná skoro pořád a to jí teď dvojnásobně prodlouží intervaly... Ikdyž ji posílí souběhem jiných tramvají.

Můžu se zeptat, kde přesně linka 3 jezdila natřískaná skoro pořád? Snad jedině o víkendu, když to bylo sólo (a to zejména z Palackého nám. na Dvorce a pak z Palmovky do Kobylis) a v pracovní dny asi jen z Florence na Karlínské náměstí. Jinak linka 3 byla v polovičním intervalu docela vzduchovozič...

Jezdi pres centrum, tam je natriskana kazda tramvaj, ale hlavne ty sola... v tom byl problem linky 3. V karline a libni je nyni posilena o vuz linky 24 a do Branika zustava solo pod cilem 21.

Jsem zvedavy jaka je poptavka na usek Vyton-Karlovo nam., kde zustava stav stejny, tedy 3 + jeji solo pod cislem 2.






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.