Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvajová doprava je jako domino, říká k velkým změnám tras šéf Ropidu

Od 28. srpna se změní trasy pražských tramvají. Kapacitu jsme využili naplno, říká Petr Tomčík, ředitel Ropidu, městské společnosti, která organizuje Pražskou integrovanou dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T66o10m97á34š 70V90e67j86m88e33l37k45a 8288582449

Žádné negativní připomínky?! To je vůl. Každá druhá 22ka bude končit ve Strašnicích! Kolik se tím uspoří?! Idioti.

0/−4
22.8.2016 13:49

M36a62r15e75k 62T25u77r18n42o73v70e62c 7105892550836

Asi docela dost, jinak by to nedělali. Já si ještě docela dobře pamatuji linku 23, ta právě kapacitně pomáhala lince 22 mezi stanicemi Malovanka a Strašnicemi. Občas jsem nadával, že 23 jede hned za 22, před tím a potom dlouho nic. Nebo hned po sobě 22, 23 a znovu 22. Tak jsem si naivně myslel, že když budou jezdit všechny vozy ze stejné konečné, toto bude lepší. Teď po pár letech musím říct, že to asi moc nepomohlo, i tak jsem zažil třeba na Národní nebo na Francouzské dlouhé čekání na 22, pořád nic nic a pak jely tři po sobě. A také musím uznat, že z Malovanky na Bílou Horu (nebo obráceně) jezdí ty 22 poněkud prázdnější (podle některých "vozí vzduch"). Kolem Hostivaře se nepohybuji tak často, ale podle některých je to tam s vytížeností podobné, jako na Bílé Hoře a na Vypichu. Ale samozřejmě chápu, že podle někoho, kdo bydlí na Hostivaři, jsou to asi "idioti"...

Ano, taky se mi nelíbí, že do Motola jezdí jen každé druhé metro - takže ráno buď člověk musí počkat na to správné, nebo z něj občas na Petřinách vylézt - ale na to další většinou nečekám déle, než 2 minuty. Ale večer je to horší, místo maximálně 4-5minutového čekání je to občas i 8-10minutové, když mi ujede před nosem. Ale co s tím? DPP tvrdí, že právě tímto zkrácením poloviny spojů už na Petřinách ušetří ročně několik miliónů korun...

+1/0
22.8.2016 14:34

M11a82r23t62i59n 29R75u60z47i58c90k61a 1922608846287

Spis se zeptejte, jak natriskane ty tramvaje jsou, protoze int. 4min. resp. 2x 8min. mezi 22 a 26 je dostacujici??

0/0
23.8.2016 10:47

P88a50t61r65i82k 83E30g41e87r 2908650599981

Na Jižním Městě by měl jezdit autobus linky 211 v trase Háje (C) - Poliklinika Háje - Brechtova - Donovalská - Benkova - Roztyly (C) - Petýrkova - Volha - Metodějova - Modrá škola - Hněvkovského - Mikulova - Litochlebské náměstí - Chodovská tvrz - Chodov (C) - Na Jelenách - Opatov (C). Interval by mohl být 60 minut.

+1/−2
22.8.2016 12:58

J38o67s95e42f 49K35a61r15f94í84k 7172865546370

Sem to nějak nepobral;-D

+3/0
22.8.2016 13:15

K14a33r26e24l 81T88r52o73n58n38e88r 2106274610804

Tak mne napadlo - je ředitel Ropidu synem Ing. Jana Tomčíka (zastupitel za ČSSD v létech 1998 - 2002) ? Což by byla samozřejmě kvalifikace jako víno!

+2/0
22.8.2016 10:43

J73o67s63e25f 61K19a90r94f28í53k 7342325236920

A to je nějak v rozporu? Nebo poukazujete na nějaké korupční jednání. Nebo prostě jen závidíte?;-)

+1/−1
22.8.2016 10:45

K65a54r77e38l 55T26r17o71n76n83e70r 2566644180674

Znáte rčení "Socan socanovi bratrem"? Podívejte se, kdo rozhodoval o obsazení místa ředitele Ropidu. Slovo korupce bych nahradil slovem protekce. Jaké odborné znalosti asi má ten mladý soudruh?

+1/0
22.8.2016 11:15

M53i48r18o98s33l30a26v 53G71r91o28s22s38m96a69n56n 8652389794

Jaké?

+1/0
22.8.2016 13:20

R92a83d20i70m 71Š45o73l12c 1905785545154

Zrovna včera... Bořislavka - Velká Ohrada. Příjezd metra Nem.Motol 20:56. Odjezd busu směr Luka (Amforová), člověk by to došel ve 20:56 a pak až 21:12 184 na VO. Tam na té konečné jsou ty přestupy úplně debilní a zvláště v sedlech. To je pak rychlejší jet Bořislavka - Lužiny (Luka) metrem přes město. Hlavně, že máme nové metro...

0/0
22.8.2016 10:19

M53i82c37h74a15l 25P32e88t71e48r11a 2167461360139

Já to jezdím pravidelně obráceně a večer po šesté mi často vyjde, že příjezd 184 na Nemocnici Motol se shoduje s odjezdem metra, takže si užívám ty skvělé devítiminutové intervaly ;-O

Ráno to už ani nezkouším a radši jezdím rovnou centrem přes Můstek - papírově to sice vyjde o trochu dýl, ale zase na metru fungují přestupy.

0/0
22.8.2016 13:25

P78a73v16e36l 14D27o83l24e82ž42a77l 3463636595276

Aneb "budeme neustále něco měnit, ať vypadáme, že je nás potřeba"...

+1/−2
22.8.2016 9:51

J35o73s27e86f 73C39h11o32d64o41u43n48s17k54ý 4811146349440

Ještěže tomu nešéfujete Vy. Nikdy by se nic nezměnilo. Stále by tu jezdila koňka ;-D

+10/−2
22.8.2016 9:54

P41a94v38e84l 52D49o86l69e67ž53a42l 3373786685396

Já jsem spokojenej. Mně místo jedné přímé tramvaje do práce teď jezdí dvě. A na mojí zastávku přidali tramvaj, takže já jsem spokojenej. Já jsem spíš narážel na to, že to má vždycky údajně vydržet x let, pak se zjistí, že to tak není pravda a zase se připravuje další změna. A vůbec bych se nedivil, kdyby to už dnes vypracovávali:))

0/0
22.8.2016 10:03

J53o22s36e88f 58C61h73o77d50o50u94n70s77k75ý 4681106379520

A nemyslíte, že je dobře, když jsou připraveni na každou eventualitu? To by jinak nebyl podle mě dobrý organizátor. Tedy předpokládám, že ano, někde v šuplíku mají spoustu různých změn pro různé příležitosti. Jen si vzpomeňte, kolik návrhů poslali veřejnosti k prozkoumání.

Samozřejmě, že při každé změně ve městě se musí změnit i MHD. Postaví se metro (mimochodem, na jehož linkové vedení vůbec Ropid nemá vliv) a povrchová doprava se musí chtěnechtě přizpůsobit. Tady taky nikdo nechtěl metro do polí u Letňan, ale chápu, že nemohl zůstat stav vedení autobusových linek, který platil před zprovozněním této větve. Nebo se postaví nová železniční zastávka či nové velké obchodní centrum nebo prostě jen velká obytná zástavba. Lidé jezdit pražskou MHD chtějí a to je moc dobře, že se Ropid dokáže přizpůsobit i za !téměř! nezměněných finančních podmínek.

Když se Vás vlastně ta změna prakticky nedotkne, proč máte tak blbý kecy?

+2/0
22.8.2016 11:06

J11o31s64e88f 50C31h76o98d14o70u56n89s37k61ý 4731186639420

Chci k tomu přistupovat pozitivně, tak jsem zvědav, jak posílené úseky tu kapacitu zvládnou. 6 linek na Palackého mostě či 8 na Karlově náměstí je docela fuška pro místní SSZ...to ukážou první dny provozu, jak spolehlivé máme dopravní řešení na křižovatkách ;-D

0/0
22.8.2016 9:32

J55a24n 74B81í67l26e86k 7434562784183

Já zatím nikdy zlepšení po změnách nepozoroval! Jsou navíc moc časté;-€

+1/0
22.8.2016 9:15

J92o98s52e14f 83K76a47r74f64í71k 7152225586560

Změna je život... Bez změny bychom stále jezdili Koňkou;-) A to, že s toho nemáte prospěch vy, ještě neznamená, že nebudou mít ostatní.

Nic méně všeho moc škodí a některé změny bývají opravdu k horšímu.

+3/0
22.8.2016 9:17

V12l30a60d22i42m95í69r 22H36o54l23ý 8774291626477

Aspoň, že nezměnili trasu 22. Jinak jsou mi změny šumák.

0/0
22.8.2016 12:24
Foto

R11u16d73o96l90f 21P71o14l85a53n83e36c43k97ý 3693494123255

Před čtyřmi lety také říkali, že úprava je dělána tak, aby se nejméně deset let nemuselo s ničím hýbat...

A vcelku mě dostala ta masivní, ale opravdu masivní letáková kampaň. Sto tisíc letáků v městě, které má 1200000 obyvatel a dalších několik set tisíc lidí dojíždí za prací? Není to příliš, Antone Pavloviči?

+5/0
22.8.2016 9:09

J34o65s95e36f 31K23a81r48f79í71k 7962895166570

Ale zase na skoro každé zastávce vysí cedule co bude jinak a v tramvajích a metru do zblbnutí hlásí, žebudou změny;-)

0/0
22.8.2016 9:13
Foto

R84u37d62o64l40f 24P67o45l40a26n73e68c58k69ý 3353234653145

Myslíte, že to nevím?

Nicméně počkejte na ten chaos 29.8. Lidé budou zmatení a dezorientovaní, řidiči na tom nebudou o mnoho lépe, tramvaje budou jezdit tak s desetiminutovým zpožděním, protože se lidé budou na každé stanici chodit ptát řidiče...

+1/−6
22.8.2016 9:27

K21a61t93e95ř50i74n84a 60V24a51š40á98k16o94v46á 5361502159455

To se rikalo v roce 2012 taky, a nebylo to tak hrozny...navic podle me dobre zvolena zmena, presne jak rikaji, konci prazdniny, takze hlavni napor nebude hned po zmene, a mezitim si svoji trasu stihnete v pohode najit

+2/0
22.8.2016 9:34

J15o19s86e57f 88K35a79r61f61í64k 7222225656160

Kapacita tramvaje je X+1 přičemž X může být libovolně velké;-D

A pokud jedete natřískanou tramvají do které se vejdou všichni lidi na zastávce, je to efektivní spoj;-)

Né vážně jsme zvědavý, jak to bude fungovat. Zmého pohledu jsme zejména zvědavý na tram č.3 trerá do teď jezdila natřískaná skoro pořád a to jí teď dvojnásobně prodlouží intervaly... Ikdyž ji posílí souběhem jiných tramvají.

+2/−4
22.8.2016 9:06

J91o78s54e62f 87C85h87o79d79o98u25n14s40k20ý 4771316319280

Můžu se zeptat, kde přesně linka 3 jezdila natřískaná skoro pořád? Snad jedině o víkendu, když to bylo sólo (a to zejména z Palackého nám. na Dvorce a pak z Palmovky do Kobylis) a v pracovní dny asi jen z Florence na Karlínské náměstí. Jinak linka 3 byla v polovičním intervalu docela vzduchovozič...

+9/0
22.8.2016 9:27

M29a77r60t94i33n 13R15u70z70i22c32k94a 1122398736927

Jezdi pres centrum, tam je natriskana kazda tramvaj, ale hlavne ty sola... v tom byl problem linky 3. V karline a libni je nyni posilena o vuz linky 24 a do Branika zustava solo pod cilem 21.

Jsem zvedavy jaka je poptavka na usek Vyton-Karlovo nam., kde zustava stav stejny, tedy 3 + jeji solo pod cislem 2.

0/0
23.8.2016 10:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.