Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvajová doprava je jako domino, říká k velkým změnám tras šéf Ropidu

Od 28. srpna se změní trasy pražských tramvají. Kapacitu jsme využili naplno, říká Petr Tomčík, ředitel Ropidu, městské společnosti, která organizuje Pražskou integrovanou dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T87o88m49á59š 17V46e67j34m17e91l93k74a 8168902269

Žádné negativní připomínky?! To je vůl. Každá druhá 22ka bude končit ve Strašnicích! Kolik se tím uspoří?! Idioti.

0/−4
22.8.2016 13:49

M16a80r12e52k 89T68u42r78n25o77v53e38c 7555832910366

Asi docela dost, jinak by to nedělali. Já si ještě docela dobře pamatuji linku 23, ta právě kapacitně pomáhala lince 22 mezi stanicemi Malovanka a Strašnicemi. Občas jsem nadával, že 23 jede hned za 22, před tím a potom dlouho nic. Nebo hned po sobě 22, 23 a znovu 22. Tak jsem si naivně myslel, že když budou jezdit všechny vozy ze stejné konečné, toto bude lepší. Teď po pár letech musím říct, že to asi moc nepomohlo, i tak jsem zažil třeba na Národní nebo na Francouzské dlouhé čekání na 22, pořád nic nic a pak jely tři po sobě. A také musím uznat, že z Malovanky na Bílou Horu (nebo obráceně) jezdí ty 22 poněkud prázdnější (podle některých "vozí vzduch"). Kolem Hostivaře se nepohybuji tak často, ale podle některých je to tam s vytížeností podobné, jako na Bílé Hoře a na Vypichu. Ale samozřejmě chápu, že podle někoho, kdo bydlí na Hostivaři, jsou to asi "idioti"...

Ano, taky se mi nelíbí, že do Motola jezdí jen každé druhé metro - takže ráno buď člověk musí počkat na to správné, nebo z něj občas na Petřinách vylézt - ale na to další většinou nečekám déle, než 2 minuty. Ale večer je to horší, místo maximálně 4-5minutového čekání je to občas i 8-10minutové, když mi ujede před nosem. Ale co s tím? DPP tvrdí, že právě tímto zkrácením poloviny spojů už na Petřinách ušetří ročně několik miliónů korun...

+1/0
22.8.2016 14:34

M19a84r66t42i76n 48R33u82z63i67c68k96a 1252428236647

Spis se zeptejte, jak natriskane ty tramvaje jsou, protoze int. 4min. resp. 2x 8min. mezi 22 a 26 je dostacujici??

0/0
23.8.2016 10:47

P62a98t89r12i86k 42E80g10e44r 2598920759251

Na Jižním Městě by měl jezdit autobus linky 211 v trase Háje (C) - Poliklinika Háje - Brechtova - Donovalská - Benkova - Roztyly (C) - Petýrkova - Volha - Metodějova - Modrá škola - Hněvkovského - Mikulova - Litochlebské náměstí - Chodovská tvrz - Chodov (C) - Na Jelenách - Opatov (C). Interval by mohl být 60 minut.

+1/−2
22.8.2016 12:58

J20o58s48e49f 58K26a35r81f18í62k 7472215156370

Sem to nějak nepobral;-D

+3/0
22.8.2016 13:15

K57a55r76e25l 26T87r51o50n22n13e90r 2916584900904

Tak mne napadlo - je ředitel Ropidu synem Ing. Jana Tomčíka (zastupitel za ČSSD v létech 1998 - 2002) ? Což by byla samozřejmě kvalifikace jako víno!

+2/0
22.8.2016 10:43

J27o66s89e83f 43K14a51r43f25í17k 7792755536570

A to je nějak v rozporu? Nebo poukazujete na nějaké korupční jednání. Nebo prostě jen závidíte?;-)

+1/−1
22.8.2016 10:45

K71a41r56e19l 27T64r22o92n18n79e72r 2336274980574

Znáte rčení "Socan socanovi bratrem"? Podívejte se, kdo rozhodoval o obsazení místa ředitele Ropidu. Slovo korupce bych nahradil slovem protekce. Jaké odborné znalosti asi má ten mladý soudruh?

+1/0
22.8.2016 11:15

M58i41r59o45s96l73a57v 95G77r89o29s76s79m33a66n53n 8552939404

Jaké?

+1/0
22.8.2016 13:20

R94a47d78i98m 50Š20o27l92c 1495895365844

Zrovna včera... Bořislavka - Velká Ohrada. Příjezd metra Nem.Motol 20:56. Odjezd busu směr Luka (Amforová), člověk by to došel ve 20:56 a pak až 21:12 184 na VO. Tam na té konečné jsou ty přestupy úplně debilní a zvláště v sedlech. To je pak rychlejší jet Bořislavka - Lužiny (Luka) metrem přes město. Hlavně, že máme nové metro...

0/0
22.8.2016 10:19

M72i90c96h27a42l 32P79e75t67e52r64a 2767851590209

Já to jezdím pravidelně obráceně a večer po šesté mi často vyjde, že příjezd 184 na Nemocnici Motol se shoduje s odjezdem metra, takže si užívám ty skvělé devítiminutové intervaly ;-O

Ráno to už ani nezkouším a radši jezdím rovnou centrem přes Můstek - papírově to sice vyjde o trochu dýl, ale zase na metru fungují přestupy.

0/0
22.8.2016 13:25

P65a97v76e84l 34D54o27l58e46ž40a47l 3203556705886

Aneb "budeme neustále něco měnit, ať vypadáme, že je nás potřeba"...

+1/−2
22.8.2016 9:51

J83o14s80e71f 85C54h10o57d98o11u90n27s54k45ý 4371226119720

Ještěže tomu nešéfujete Vy. Nikdy by se nic nezměnilo. Stále by tu jezdila koňka ;-D

+10/−2
22.8.2016 9:54

P35a92v48e31l 40D88o54l35e80ž51a56l 3523476745946

Já jsem spokojenej. Mně místo jedné přímé tramvaje do práce teď jezdí dvě. A na mojí zastávku přidali tramvaj, takže já jsem spokojenej. Já jsem spíš narážel na to, že to má vždycky údajně vydržet x let, pak se zjistí, že to tak není pravda a zase se připravuje další změna. A vůbec bych se nedivil, kdyby to už dnes vypracovávali:))

0/0
22.8.2016 10:03

J95o65s19e76f 37C59h19o74d80o32u48n96s42k26ý 4851216469980

A nemyslíte, že je dobře, když jsou připraveni na každou eventualitu? To by jinak nebyl podle mě dobrý organizátor. Tedy předpokládám, že ano, někde v šuplíku mají spoustu různých změn pro různé příležitosti. Jen si vzpomeňte, kolik návrhů poslali veřejnosti k prozkoumání.

Samozřejmě, že při každé změně ve městě se musí změnit i MHD. Postaví se metro (mimochodem, na jehož linkové vedení vůbec Ropid nemá vliv) a povrchová doprava se musí chtěnechtě přizpůsobit. Tady taky nikdo nechtěl metro do polí u Letňan, ale chápu, že nemohl zůstat stav vedení autobusových linek, který platil před zprovozněním této větve. Nebo se postaví nová železniční zastávka či nové velké obchodní centrum nebo prostě jen velká obytná zástavba. Lidé jezdit pražskou MHD chtějí a to je moc dobře, že se Ropid dokáže přizpůsobit i za !téměř! nezměněných finančních podmínek.

Když se Vás vlastně ta změna prakticky nedotkne, proč máte tak blbý kecy?

+2/0
22.8.2016 11:06

J87o24s80e44f 58C32h39o25d43o17u34n62s13k44ý 4801496269840

Chci k tomu přistupovat pozitivně, tak jsem zvědav, jak posílené úseky tu kapacitu zvládnou. 6 linek na Palackého mostě či 8 na Karlově náměstí je docela fuška pro místní SSZ...to ukážou první dny provozu, jak spolehlivé máme dopravní řešení na křižovatkách ;-D

0/0
22.8.2016 9:32

J27a46n 29B50í86l95e15k 7144542774173

Já zatím nikdy zlepšení po změnách nepozoroval! Jsou navíc moc časté;-€

+1/0
22.8.2016 9:15

J35o92s36e74f 18K87a52r65f79í32k 7122525746560

Změna je život... Bez změny bychom stále jezdili Koňkou;-) A to, že s toho nemáte prospěch vy, ještě neznamená, že nebudou mít ostatní.

Nic méně všeho moc škodí a některé změny bývají opravdu k horšímu.

+3/0
22.8.2016 9:17

V73l93a40d15i62m78í94r 95H44o33l50ý 8924821686127

Aspoň, že nezměnili trasu 22. Jinak jsou mi změny šumák.

0/0
22.8.2016 12:24
Foto

R37u33d39o12l49f 34P28o80l96a32n22e78c96k51ý 3383524523875

Před čtyřmi lety také říkali, že úprava je dělána tak, aby se nejméně deset let nemuselo s ničím hýbat...

A vcelku mě dostala ta masivní, ale opravdu masivní letáková kampaň. Sto tisíc letáků v městě, které má 1200000 obyvatel a dalších několik set tisíc lidí dojíždí za prací? Není to příliš, Antone Pavloviči?

+5/0
22.8.2016 9:09

J44o33s26e19f 17K19a53r65f41í19k 7662715796640

Ale zase na skoro každé zastávce vysí cedule co bude jinak a v tramvajích a metru do zblbnutí hlásí, žebudou změny;-)

0/0
22.8.2016 9:13
Foto

R23u62d40o96l82f 70P76o33l61a25n42e62c33k36ý 3523174103985

Myslíte, že to nevím?

Nicméně počkejte na ten chaos 29.8. Lidé budou zmatení a dezorientovaní, řidiči na tom nebudou o mnoho lépe, tramvaje budou jezdit tak s desetiminutovým zpožděním, protože se lidé budou na každé stanici chodit ptát řidiče...

+1/−6
22.8.2016 9:27

K34a82t74e58ř58i70n90a 29V44a76š53á62k66o44v90á 5251942369735

To se rikalo v roce 2012 taky, a nebylo to tak hrozny...navic podle me dobre zvolena zmena, presne jak rikaji, konci prazdniny, takze hlavni napor nebude hned po zmene, a mezitim si svoji trasu stihnete v pohode najit

+2/0
22.8.2016 9:34

J15o90s36e55f 80K10a89r66f98í19k 7542415576430

Kapacita tramvaje je X+1 přičemž X může být libovolně velké;-D

A pokud jedete natřískanou tramvají do které se vejdou všichni lidi na zastávce, je to efektivní spoj;-)

Né vážně jsme zvědavý, jak to bude fungovat. Zmého pohledu jsme zejména zvědavý na tram č.3 trerá do teď jezdila natřískaná skoro pořád a to jí teď dvojnásobně prodlouží intervaly... Ikdyž ji posílí souběhem jiných tramvají.

+2/−4
22.8.2016 9:06

J17o23s19e73f 92C27h63o52d29o13u42n41s45k29ý 4161886289440

Můžu se zeptat, kde přesně linka 3 jezdila natřískaná skoro pořád? Snad jedině o víkendu, když to bylo sólo (a to zejména z Palackého nám. na Dvorce a pak z Palmovky do Kobylis) a v pracovní dny asi jen z Florence na Karlínské náměstí. Jinak linka 3 byla v polovičním intervalu docela vzduchovozič...

+9/0
22.8.2016 9:27

M25a61r28t98i44n 26R74u48z14i38c42k85a 1362628446887

Jezdi pres centrum, tam je natriskana kazda tramvaj, ale hlavne ty sola... v tom byl problem linky 3. V karline a libni je nyni posilena o vuz linky 24 a do Branika zustava solo pod cilem 21.

Jsem zvedavy jaka je poptavka na usek Vyton-Karlovo nam., kde zustava stav stejny, tedy 3 + jeji solo pod cislem 2.

0/0
23.8.2016 10:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.