- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jakobych slysel tu posledni vetu pred nehodou: "je tatiii, podivej!"
Téma pro naše "specialisty" na bezpečnost dopravních zařízení... podobně nebezpečná past číhá na řidiče při sjezdu z D8 na Líbeznice.
Je to tam jiné, ale ten zhovaděle vysoký beton je už vyměněn za o dost nižší, takže je to daleko přehlednější, jen nevím, že to trvalo asi tři roky, když to bylo jasné hned jak to položili.
Tohle se stát může a právě hlavně v noci. Úplně nejhorší bývá noční déšť, kdy nejsou vidět pruhy na silnici, všechno to tam bliká, ale nedokážete určit, mezi kterou spoustou těch značek máte projíždět. Orientaci nepřidává, když se to třeba týden co týden ke všemu mění.
nebylo by od věci zavést podmínku, že s C + E může řídit ten,kdo odjezdí aspoň 2 roky s C na 7,5 t
No jo, to je hned. V přesvětlené Praze, kde pouliční světla nesvítí jen dolů, ale i do stran - a tak i řidičům do očí, značení snadno zaniká. Taky jsem se takhle jednou spletl. Naštěstí nam byl kvůli rekonstrukci silnice jen zákaz, ale žádná zábrana. Tak jsem rychle vycouval a našel tu správnou trasu Ale příjemné to nebylo - to leknutí, že je všechno jinak, než to vypadalo.
I se synem se lehce zranil? Nechci vědět jak moc by se zranil bez syna.