- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mno, takze ty vytistene mapy, a vymenovane v metru a na dalsich zastavkach, jsou uz vlastne zastarale, no, 14 budou aktualni...
Copak? About me už má hluboko do kapsy???
Ropid to vlastně dělá dobře. Procvičuje nám paměť. Měl by to dělat častěji, aby byly hodni své mzdy. Jenom u metra mají smůlu. Tam mohou maximálně trasy přejmenovat, ale kolejemi nehne ani báječný Ropid.
Ty vado v tomhle state si neco planovat, je naprosto k nicemu. Probojovali jsme kluka do konkretni skolky protoze o 100 m dal stavel autobus k holcine skole. A oni ho odklonej a privedou tam jinej? Jenom aby se menilo . By me zajimalo s kym to jako konzultovali. Na strankach ropidu ani radnice tedy nic nebylo.
Radime, jen některé radnice projednávání dopravu s občany. Pokud ve vaší městské části probíhají setkání s občany v rámci Místní agendy 21, tak požadavky nyní prosazované vznikly právě tam. Navíc na Praze 6 i 7 proběhlo k tomuto zvláštní setkání. Praha 8 a tuším že nově i Praha 4 mají odpolední setkání s občany pravidelně.
Dolínek na stránkách ROPIDU: "Jsem rád, že s naprostou většinou změn vyslovily jednotlivé pražské radnice souhlas a že se podařilo tyto úpravy připravit ve shodě s cestující veřejností." Já tyto stránky sleduju často a nikde se o změnách autobusů nemluvilo, pořád jenom o tramvajích. Takže to je zase o nás bez nás, ale tomu dolnímu jedna a čtvrt milionu se musí říct něco jiného...
Návrhy od občanů chodí buď Ropidu přímo nebo prostřednictvím městských částí. Nyní je dobře vidět, které městské části dělají setkání s občany a třeba i internetové ankety a, které na obyvatele kašlou. Na webu Ropidu jsou zveřejněny souhlasy městských částí se změnami. Pokud Vaše městská část s vámi nekomunikuje je dobré si na to vzpomenout u dalších místních voleb.
konecne nejaka zmena, uz dlouhou dobu se nemenily trasy linek
Pro mě super bydlím na Zahru a tady to posílí dost
Vím, že si mnoho lidí z oblasti Čimic a Bohnic přálo přímé spojení s OC Harfa na Českomoravské a to se jim splní. Vím od přátel o kapacitních problémech spojení do Starých Letňan. Ta 195, která je klubová a jezdí často bude pro místní přínos. Co se týká linky 136 tak nyní od Střížkova k Vozovně Kobylisy vozí mnohdy kloubové autobusy s krátkým intervalem vzduch. Nově se současné množství spojů rozdělí mezi krátké vozy na linkách 183 a z Kobylis potažené 102. To co umím posoudit je moc dobré. A podle přání lidí. Zbytek Prahy nevím. Doufám, že posílení linky 200 se týká i večerních spojů.
Ta 195 bude mít delší interval, než krátká 158. Přepravní výkon bude ve výsledku nanejvýš stejný, tlačenice horší.
Paráda. Takže Praha 4 plánuje zavést modré zóny na (skoro) celém území. Co je tedy třeba udělat? Správně - zamezit mimopražským dostat se tam jinak než autem. Takže jediný autobus který projížděl bloky Podolí a Pankráce (121) stáhneme od vlaku a ukončíme ho už na Zeleném pruhu. Ať si ti podřadní poplatníci druhé kategorie přestupují a přestupují.... tedy pokud nebudou ochoti solit stokorunky do pokladničky spřátelených společností vybírajících parkovné ... a o to asi jde v prvé řadě.
Vy z Braníka do Podolí jezdíte sto dvacet jedničkou? Proboha...!
Zase ukázka bezradnosti a neschopnosti Ropidu. Takže čekám, že napřesrok to budou předělávat zas.