- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jděte už konečně se zónama placeného stání na ulici do [censored]
Ty naplaveniny take v těch obchodech nakupovali, teď si ty naplaveniny jedou na P6 nakoupit radši do Kauf.,Takže smůla.
proste jen dalsi dan z vlastnictvi auta... aneb jak obcanum, zakaznikum i podnikatelum zneprijemnit zivot...
IMHO je celá idea parkovania popletená. Predsa domáci by mali mať niekde v dochádzkovej vzdialenosti (10–20 minút) garáže (parkovacie domy?), kam to auto dlhodobo odstavia. Parkovacie miesta na ulici by v prvom rade mali byť pre „návštevy“ – potrebujem niečo odviezť/priviezť (na vybavovanie nepotrebujem auto, stačí MHD), státie tak polhodinu–hodinu maximálne. Ak domáci vyrážajú na dovolenku, dovezú auto z garáže pred dom, za polhodinku naložia veci a vyrážajú. Neviem prečo by parkovacie miesta na ulici mali zaberať autá, ktoré sa celý týždeň nepohnú z miesta a potom akurát zmiznú na víkend. Potom človek potrebuje v úzkej ulici (takže nemôže ostať stáť na ceste) vyložiť 5 krabíc a zaniesť ich do domu (~10 minút) a najbližšie miesto je za dvoma rohmi, čím sa operácia natiahne na polhodinu.
To, co popisujete, je právě situace před zavedením zón, a těch rohů bylo většinou po čertech víc, než jen dva.
Dnes si zastavíte přímo v té ulici, a těch svých ~ 10 minut si můžete zaplatit i v modré, a nebude vás to stát více, než nějakých 10-15 kaček.
Musím se pousmát nad těmi stesky živnostníků, že prý nyní zákazníci NEMOHOU ZAPARKOVAT. A předtím snad zákazníci zaparkovat mohli? Třeba zmíněné chovatelské potřeby v ulici Na Hutích, to byla z tohoto hlediska naprosto zabitá lokalita. Pokud do této prodejny někdo předtím jezdil autem, tak se muselo jednat o velmi věrného zákazníka-srdcaře. Živě si představuji, jak takový zákazník 20 minut krouží Dejvicemi, aby nakonec našel jakés takés místo 500 metrů daleko. Sice mu tam cca. půl metru auta trčí do přechodu, ale MÁ KONEČNĚ MÍSTO. Pak dojde do té prodejny, koupí si tam stolitrové akvárko nebo dva 20 kg pytle psích granulí a s tímto nákladem na hrbu se vleče toho půl kiláku zpátky. Ale může ho blažit, že ZAPARKOVAL ZADARMO.
Dnes si tentýž zákazník za 10-15 kaček (v prodejně většinou asi hodinová fronta nebude) zaparkuje maximálně pár desítek metrů od této prodejny, a všechno pohodlně naloží.
Nevím jak jiným, ale mně se tedy rozhodně více líbí druhá možnost.
Přesně popsaná realita! Konečně shrnutí současného stavu.
Škoda, že takto neuvažuje zbytek diskutujících - a jak můžete vidět, neustále píší domněnky a nesmysly. Bohužel jich je většina, a tak jsou víc vidět / slyšet.
Pravda - doufám - ale stejně vyjde najevo :)
Vy prazaci nejste schopni si zvolit někoho normálního? To je samej tunel, opencard, zóny atd. Už delší dobu. Si začínám myslet, že máte buď výběr ze samých kokotu nebo jste sami, když volíte stejné voly pořád dokola..
když tu máme samé venkovany, tak není divu že čekáme o dva roky déle na tunel, místo jízdy MHD lítáme apod.
"U Nás v Dejvicích" jste použila první vy bydlící v Eliášově.To je též Bubeneč.A myslím,že vy budete spíš ty Horoměřice
kéž by, jen co to bude možné, z Prahy padáme pryč.
Problém je ten, že se plno lidí vystěhovalo z Prahy do satelitů, do pražské práce jezdí autem, do zavedení zón v pohodě zabírali v Praze parkovací místo rezidentům, ale to jim vůbec nevadilo. A teď se diví...
Tomu volání po parkovacích domech sice rozumím, ale opravdu by to situaci v Praze vyřešilo? Tak předně by parkování v nich asi nebylo zdarma, a tím pádem by beztak byly poloprázdné.
I pokud by parkování zdarma bylo (Kdo by tím pádem nesl nemalé náklady na jejich vybudování a provoz?), je tu ještě jeden problém. Samozřejmě by je nebylo možné vystavět vždy na takových místech a v takové kapacitě, aby návštěvníci Prahy měli všechny své cíle v docházkové vzdálenosti. Takže by často museli po zaparkování pokračovat MHD. V západní Evropě je to úplně normální. Našim milovníkům individuální dopravy by to však bylo nepochybně zatěžko. Ti budou brblat, i pokud bude rozsáhlá síť záchytných parkovišť u všech důležitých přestupních uzlů v okrajových částech města.
Do parkovacích domů by všichni odpůrci zón nahnali rezidenty :)
Člověk, který do práce dojíždí autem, nikdy za parkování platit nebude. Na to je příliš líný a pohodlný - proto taky jezdí autem.
Důkazem mého tvrzení budiž volná parkoviště, garáže a koneckonců i volné zóny (které byly ještě nedávno plné). Pokud to nedělají dojíždějící pracující, tak zřejmě vymřelo 75 % rezidentů. Zůstaly po nich volné byty! :)
No, čím to je, že zrovna do cykloprodejny asi nejčastěji cestuji právě na kole (nebo pěšky a na opraveném kole pak zpět)... Ale tak jasně, asi tam jezdí pro kola spousta Středočechů a ti to mají daleko, nebo Pražáků, kteří se bojí jezdit na kole v provozu...
jenže nás je pět.... servis, seřízení apod. většinou řešíme u více kol....