Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči v Praze 7 budou muset zpomalit, rychlost se sníží na třicítku

Řidiči na území Prahy 7 budou moci mimo hlavní silnice jezdit jen rychlostí maximálně 30 km/h. Radnice se tím snaží zlepšit bezpečnost v kritických místech a najít nová místa pro parkování. Nejdříve bude snížená rychlost zavedena v okolí Letné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I95v58a26n73a 33N95o46v61á 2192402459338

Zóny (ne)parkování, zóny 30, no go zóny, samé zóny. A zóny blbosti - magistrát a městské části.

+1/0
1.9.2016 22:17

T23o50m22á11š 13Ž19i58t64n94ý 6801570471791

Máme snad obecné limity.

130/90/50 plus povinnost přizpůsobit rychlost stavu a povaze vozovky.

Tak proč sakra musí být u každé silnice les cedulí. Od toho je řidič řidičem - proškolenou osobou, aby dokázal rozhodnout o své jízdě !

0/0
1.9.2016 8:16

J65i68ř17í 27K26ü96h95r 2280376330196

Protože jde tu rychlost v místě omezit. Či případně zvýšit.

0/0
1.9.2016 15:12

J23o55z64e47f 86S93t91e80b24i12l74a 3195167325747

...30ka ?!??

Místy jako na D1 ;-)

0/0
31.8.2016 22:08

L53u95k39á89š 24P11a78v93l67u37c39h 5435929439490

Jako dlouholetý rezident Prahy 7 volám: ekoteroristé všech zemí vyližte si prdel

+3/0
31.8.2016 21:57

K15a84m26i13l86a 57K54a21l76e10n88s75k33á 9776897587118

Jak může pomalou jízdou vzniknout více míst na parkování? Aha asi budou moci cestující vystupovat za jízdy a nebude tak třeba parkovat....

+1/0
31.8.2016 21:56

T93o51m52á98š 88Z47e18m17a44n 3605958204565

Snížení rychlosti prokazatelně ve světě vedlo k nárůstu mrtvých chodců - prostě se cítí víc chráněni a chovají se ještě hloupěji, než jim jejich způsob dopravy umožňuje.

+6/−2
31.8.2016 20:54

J60i97ř47í 73K96ü89h91r 2120446260986

Máte k tomu nějaké relativní podklady? Ono lidí přibývá, aut taky.......

0/0
1.9.2016 15:13

M84i61c88h34a35l 55C25h76a77l38u49p51a 6898490259463

V bočních ulicích bych to ještě pochopil, ale u kilometrové hlavní silnice (třeba Dělnická) mi to přijde na hlavu.

+1/0
31.8.2016 20:53

D17a94n52i95e57l 10Ř29e49h90á38č58e80k 5107663971587

Žádných 30km/h. Tlačit, tlačit... ;-D

0/0
31.8.2016 19:51

M34a53r24e36k 58P82r80c88h45a29l 3416280209569

To bude v ulicích najednou strážníků))) panečku! Aspoň se vyšťaví na měření a nezbyde jim čas na pokuty za parkování. Teda dokud se jim to nepreji...

0/0
31.8.2016 19:04

P57e33t80r 52V83o16ň91k30a 2507833429483

Já myslím, že budou z těch ulic zdrhat mílovými kroky, bude-li jim jejich zdraví milé.;-D;-D;-D

0/0
31.8.2016 19:37

P43e96t95r 44V76o21ň40k89a 2267453359873

Přeju krásné dýchání zplodin a přízemního ozonu od pomalu se vlekoucích aut. Zvláště cyklisté a chodci si to užijí minimálně v dvojnásobné míře než dnes.

Zpomalení bude mít několik zaručených negativních důsledků, dvojnásobný čas za kterou auto urazí vzdálenost, se projeví spálením více paliva a vyprodukováním většího množství jedovatých plynů a tím ve slunečných dnech i k daleko větší tvorbě přízemního jedovatého ozonu.

Zaručeně bude dvoj až trojnásobné množství nasr.... řidičů, nekončící kolony a snížená propustnost ulic. Díky tomu i zvýšená nehodovost, sice jen malé kolize zato násobně více.

Vzhledem k pomalu jedoucím vozidlům si budou chodci připadat jako páni a budou více riskovat, a skákat řidičům před auta, vždyť jede pomalu, tak to ubrzdí, budou chodit přes přechody rozcouraný jak stáda kačen, což opět několikanásobně sníží propustnost již tak málo propustných ulic, nemluvě o zvýšeném počtu nehod na přechodech.

Tuhle úpravu provozu na silnici může vymyslet jen píííp,píííp,píííp,pííííííííp;-O;-O;-O

+8/−1
31.8.2016 18:51

J87i34ř24í 63K60ü38h68r 2110386440796

Co máte proti tomu, že chodci chodí přes přechod po jednom?

To mají čekat na další minimálně 4?

0/−1
1.9.2016 15:15

M34i98l56o81š 90S66e14t13í39k 3939199494830

A co jiného než píííp byste čekal na radnicích?

0/0
1.9.2016 20:52

M91a10t51t30e86o 30K39o22u97n92o64v59s91k38y 1690221258403

Možná je to nedomyšlený a tajný tah ROPIDU, jak nahnat lidi do MHD. Až se řidiči vážně naštvou, kvůli omezením, uzavírkám a jiným tunám buzerací, tak prostě auto nechají, kde zrovna budou stát a radši to dojedou busem. Ale i přesto .. ten plán je plnej chyb a nedomyšleností, ale na druhou stranu, takhle ROPID pracuje, takže vlastně mají hotovo, jen naskládat další a další buzerace navrch ....

+1/0
31.8.2016 18:45

M19a98r26e71k 45P30r39c49h32a22l 3426940929779

Ale ti, které to napadlo, jezdí auty)))))) Neco jako když vám otyly lékař s citem v hubě predepise razantní dietu a hodně pohybu)))

0/0
31.8.2016 19:08

M84a39t70t59e86o 47K24o18u15n67o36v16s90k31y 1970381448893

To už jsem opomněl .... :-):-)

0/0
31.8.2016 19:56

M24i62c10h49a67l 30C64h30a90l46u97p26a 6798120989853

Tak omezení platí pro všechny, ne? Leda že by třeba tramvaje měly výjimku.

0/0
31.8.2016 20:54

M74i62l67o19š 35S76e26t11í93k 3589459384380

Nepochybně se brzy objeví dodatkové tabulky "Neplatí pro MHD"

0/0
1.9.2016 20:53

J17i51n93d77r51a 80N39e77b44o71v49i93d65s56k76á 6201879877331

Nejlépe bude když potáhnu auto za sebou na provázku jako kačera.

+2/0
31.8.2016 18:01

M17a15r55t44i70n 34B64u46r46á98k 2550183842360

přes prázdniny jsem najel přes 2000km po celým Rakousku, pracovně. V každém městě byly obytné zóny s 30km/h, hlavní tah (ulice, ne výpadovka z města) měl 50 (ve městě), na vesnicích pak byl hlavní tah 50, 70 párkrát i 90 km/h.

takže místní experti, co jste nepochopili, že po Argentinské nebo po Korunní budete dál frčet padesátkou (ti slušnější z Vás), jděte do zádele.

+2/−10
31.8.2016 17:09

P91e82t94r 13B48á37č31a 8685186405905

A ze je to v Rakousku tak se z toho mame co?

Nebo co je v Rakousku je automaticky to jediny a spravny?

Uz me fakt tyhle kecy o Rakousku a Nemecku zacinaji regulerne stvat.

+3/0
31.8.2016 17:29

M27a25r68t30i49n 90B15u70r21á31k 2330603162330

já prostě 30 schvaluji, protože nestojím o to, aby nervák, který nechce stát kolonu na výpadovce, túroval motor v okolních uličkách a snažil se ušetřit jednu minutu na úkor solidního žití v bytech okolo silnice.

+1/−3
31.8.2016 18:17

P52e86t43r 92V78o87ň62k64a 2677733729803

teď vám bude túrovat auto ve třicítce, nebo si snad myslíte, že se nějakým zázrakem přenesou vzdušnou čarou na onu rychlejší část silnice a přes tu s omezením nepojedou? A kudy by se tam tak asi dostali?!?;-D;-D;-D

+1/0
31.8.2016 18:54

P16e48t59r 11Č47e95r25m53á52k 9198945269950

Ale kdeže, ten kdo chtěl objet stojící kolonu jí objede naprosto stejně, a pro ty v bytech se nezmění nic - spíš zhorší, protože jistě někde ti diletanti udělají retardéry a podobně věci, a to je potom slast u takového rachtadla bydlet.

+3/0
31.8.2016 19:10

J17a49n 47F72r14o67l32í88k 6796940505874

Ano, v německých městech kam není třeba zajíždět, protože na rozdíl od Prahy nebo Brna mají funkční a kapacitní vnější okruh nebo obchvat. Do zádele běž ty chytrolíne.

+4/0
31.8.2016 17:30

P74e38t52r 37Č62e56r94m57á67k 9838665219200

Jenomže Praha 7 to nezavádí v obytných zónách (tam platí dokonce 20 už dnes) ale plošně (vyjma těch průjezdových komunikací) Rv

+2/0
31.8.2016 17:30

M83a36r45t61i79n 43B90u26r96á70k 2470243902630

a tos zjistil kde, že po 7 bude celoplošně 30? obytnou zonou (to jsem uvedl špatně) jsem myslel ulice typu místní komunikace, ne silnice I. třídy.

0/0
31.8.2016 18:15

P15e50t90r 36Č52e18r23m71á66k 9718255899610

Si to přečti pořádně ten článek ;-) Fajn že jsi alespoň přiznal chybu, takže ještě si zjisti co jsou silnice I. třídy a co místní komunikace - v Praze žádná silnice I. třídy není a místní komunikace jsou naopak všechny. A když už teda víme že oblasti které z nějakého důvodu mají mít zpomalený režim existují (obytné zóny), tak je evidentní že snaha zavádět to i tam kde nejsou je nesmyslná, jsme ve městě, domy a lidi jsou všude.

0/0
31.8.2016 19:06

M98a68r37t33i82n 36B62u30r40á86k 2370983612590

báčo, báčo, čtu si tvoje příspěvky i v jiných diskuzích a počítám, že tě potkám jednou nalepenýho na nějakým kandelábru ;-D, zatímco já si pojedu svých padesát po městě, tak tvých 55 tě bude stát přinejlepším auto ;-)

0/0
31.8.2016 17:31

P70e77t67r 15B22á71č92a 8885166765575

Uz se (ne)tesim Buraku.

0/0
31.8.2016 17:46

R23i12c95h21a68r72d 45V89a80c90e57k 5681478632878

Celou oblast Prahy 7 by měli obehnat vysokou zdí a přes ní jedině na žebříku.

+1/−1
31.8.2016 16:38

P37a42v74e63l 63P36r90o58c51h92á98z66k12a 4281679204610

Pan starosta Mirovský je nesktečnej i...t. Doufam, že to většina občanů Prahy 7 už ví....

+2/−1
31.8.2016 16:37

J60a74k69u33b 65N18e71b23u90r19k79a 6675237190309

Mě připadá, že auta v Praze mimo hlavní tahy stejně větší průměrné rychlosti než 30km/h nedosahují, tak proč ten rozruch?

+3/−2
31.8.2016 16:31

J50a34n 43F59r24o52l22í31k 6316530545274

A pod se rychlost příkazem sníží z 30 na 0 pak se i zvýší parkovací kapacita.;-D

0/0
31.8.2016 17:31

M69i15c42h71a23l 80C94h17a71l92u63p70a 6348130499713

Protože to je průměrná snížená třeba stáním v koloně a na semaforech. Pokud bude maximální rychlost 30km/h místo 50, tak ta průměrná bude třeba 15 km/h. To už mám víc na kole.

0/0
31.8.2016 20:56

J26a21n 89H37o83r78á26k 1773839179944

Zavedl bych 20km/h plošněna celém území Prahy mimo MHD.

Pak by se vidělo kdo opravdu nutně potřebuje jezdit osobákem.

0/−7
31.8.2016 16:17

L18u48k52á47š 79Š21l90e11h18o57f47e66r 1863279115579

I ty blesku... Jak rychle asi pojede bus v koloně vozů, která jede 20 km/h?

+5/0
31.8.2016 16:19

G56a69b71r35i21e13l 49H14o20r62t26e42n 9901879643864

Takové marginality zelení mužíci neřeší. Proto je taky ve "zklidněných" částech tramvajový pás nahrazován trávou, takže tam z vozidel IZS projedou maximálně Hummery MP, pokud je ještě mají.

0/0
31.8.2016 16:43

B15o84h86u68s28l54a83v 59K43r11á40l23í78k 2531130209816

A tráva za milióny je po jejich průjezdu na odpis.

0/0
31.8.2016 16:56

P31e69t17r 21B81á83č14a 8975486375265

v tech vedeni mest sedi neuveritelni hlupaci, cest vyjimkam.

Ja bych dal povinnost vypnout motor a auto tlacit, jdete nekam Rv

+1/−2
31.8.2016 16:11

B93o57h20u29s92l59a61v 11K40r41á38l11í84k 2211910209716

Povinnost vypnout motor už v Holešovicích je. Před přejezdem. Stejně to nikdo nedodržuje, jako všechny dopravní předpisy.

+1/−1
31.8.2016 16:57

M35a34r65e59k 16K60o69s28t56e75l32e11c81k70ý 6793276678

A před každým autem půjde jeden městský Úředník s červeným praporkem!

+6/−1
31.8.2016 16:11

L65u84k89a21s 30N29o91v12a78k 4499919673328

Co chtit od zelenych mozku na radnici....

+2/0
31.8.2016 16:08

L98u88k73á42š 71Š23l70e66h86o96f50e10r 1463839385989

Koukám že místní hateři nejsou schopni toto omezení pochopit... Při snížení rychlosti na 30 km/h se z ulice stává obslužná komunikace, která může mít užší jízdní pruh. Díky tomu je pak v ulici možné zavést místo podélného parkování šikmé nebo kolmé. A hurá, parkovací místa jsou na světě ;-)

+7/−10
31.8.2016 16:06

P57e70t57r 82B27á55č16a 8295606155155

Pri snizeni rychlosti na 30 se stava z mista trapny parkoviste jedouci rychlosti cyklisty.

+7/−3
31.8.2016 16:13

L73u56k36á20š 76Š60l34e75h43o37f49e98r 1653569105779

Závodníku ;-D

+1/0
31.8.2016 16:15

B87o49h20u83s45l63a13v 31K78r43á83l14í53k 2811530809666

A co jiného než parkoviště jsou tzv. obslužné ulice v obytné čtvrti?

+3/−2
31.8.2016 16:58

P18e96t19r 60B86á73č49a 8215186935705

Tyhle "parkoviste" ja ale nemyslel ze.

0/0
31.8.2016 17:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.