Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči v Praze 7 budou muset zpomalit, rychlost se sníží na třicítku

Řidiči na území Prahy 7 budou moci mimo hlavní silnice jezdit jen rychlostí maximálně 30 km/h. Radnice se tím snaží zlepšit bezpečnost v kritických místech a najít nová místa pro parkování. Nejdříve bude snížená rychlost zavedena v okolí Letné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I43v52a30n17a 11N22o48v38á 2612682149418

Zóny (ne)parkování, zóny 30, no go zóny, samé zóny. A zóny blbosti - magistrát a městské části.

+1/0
1.9.2016 22:17

T84o89m19á15š 37Ž65i96t54n24ý 6741520191521

Máme snad obecné limity.

130/90/50 plus povinnost přizpůsobit rychlost stavu a povaze vozovky.

Tak proč sakra musí být u každé silnice les cedulí. Od toho je řidič řidičem - proškolenou osobou, aby dokázal rozhodnout o své jízdě !

0/0
1.9.2016 8:16

J42i33ř89í 81K75ü69h60r 2280696510906

Protože jde tu rychlost v místě omezit. Či případně zvýšit.

0/0
1.9.2016 15:12

J83o90z74e20f 69S96t57e50b37i53l21a 3205757535307

...30ka ?!??

Místy jako na D1 ;-)

0/0
31.8.2016 22:08

L40u86k43á50š 68P10a20v64l67u88c57h 5565849989520

Jako dlouholetý rezident Prahy 7 volám: ekoteroristé všech zemí vyližte si prdel

+3/0
31.8.2016 21:57

K22a24m48i28l30a 45K89a86l84e26n26s11k81á 9976307237248

Jak může pomalou jízdou vzniknout více míst na parkování? Aha asi budou moci cestující vystupovat za jízdy a nebude tak třeba parkovat....

+1/0
31.8.2016 21:56

T38o55m39á72š 83Z29e81m90a72n 3365168314225

Snížení rychlosti prokazatelně ve světě vedlo k nárůstu mrtvých chodců - prostě se cítí víc chráněni a chovají se ještě hloupěji, než jim jejich způsob dopravy umožňuje.

+6/−2
31.8.2016 20:54

J50i72ř51í 83K41ü96h70r 2570326830496

Máte k tomu nějaké relativní podklady? Ono lidí přibývá, aut taky.......

0/0
1.9.2016 15:13

M10i58c33h52a97l 38C65h47a75l42u27p39a 6688780389943

V bočních ulicích bych to ještě pochopil, ale u kilometrové hlavní silnice (třeba Dělnická) mi to přijde na hlavu.

+1/0
31.8.2016 20:53

D65a36n57i19e83l 64Ř72e75h53á58č96e66k 5337513661167

Žádných 30km/h. Tlačit, tlačit... ;-D

0/0
31.8.2016 19:51

M71a89r71e35k 95P39r91c44h69a68l 3556780329429

To bude v ulicích najednou strážníků))) panečku! Aspoň se vyšťaví na měření a nezbyde jim čas na pokuty za parkování. Teda dokud se jim to nepreji...

0/0
31.8.2016 19:04

P82e15t12r 11V14o30ň73k74a 2657453859563

Já myslím, že budou z těch ulic zdrhat mílovými kroky, bude-li jim jejich zdraví milé.;-D;-D;-D

0/0
31.8.2016 19:37

P98e48t40r 98V23o34ň74k21a 2677783169133

Přeju krásné dýchání zplodin a přízemního ozonu od pomalu se vlekoucích aut. Zvláště cyklisté a chodci si to užijí minimálně v dvojnásobné míře než dnes.

Zpomalení bude mít několik zaručených negativních důsledků, dvojnásobný čas za kterou auto urazí vzdálenost, se projeví spálením více paliva a vyprodukováním většího množství jedovatých plynů a tím ve slunečných dnech i k daleko větší tvorbě přízemního jedovatého ozonu.

Zaručeně bude dvoj až trojnásobné množství nasr.... řidičů, nekončící kolony a snížená propustnost ulic. Díky tomu i zvýšená nehodovost, sice jen malé kolize zato násobně více.

Vzhledem k pomalu jedoucím vozidlům si budou chodci připadat jako páni a budou více riskovat, a skákat řidičům před auta, vždyť jede pomalu, tak to ubrzdí, budou chodit přes přechody rozcouraný jak stáda kačen, což opět několikanásobně sníží propustnost již tak málo propustných ulic, nemluvě o zvýšeném počtu nehod na přechodech.

Tuhle úpravu provozu na silnici může vymyslet jen píííp,píííp,píííp,pííííííííp;-O;-O;-O

+8/−1
31.8.2016 18:51

J98i36ř43í 23K48ü24h19r 2920526200756

Co máte proti tomu, že chodci chodí přes přechod po jednom?

To mají čekat na další minimálně 4?

0/−1
1.9.2016 15:15

M91i63l31o46š 46S41e96t33í36k 3489489404530

A co jiného než píííp byste čekal na radnicích?

0/0
1.9.2016 20:52

M13a70t54t31e14o 21K74o13u97n98o12v77s85k60y 1350501358913

Možná je to nedomyšlený a tajný tah ROPIDU, jak nahnat lidi do MHD. Až se řidiči vážně naštvou, kvůli omezením, uzavírkám a jiným tunám buzerací, tak prostě auto nechají, kde zrovna budou stát a radši to dojedou busem. Ale i přesto .. ten plán je plnej chyb a nedomyšleností, ale na druhou stranu, takhle ROPID pracuje, takže vlastně mají hotovo, jen naskládat další a další buzerace navrch ....

+1/0
31.8.2016 18:45

M13a87r72e48k 44P90r86c38h78a70l 3546780639599

Ale ti, které to napadlo, jezdí auty)))))) Neco jako když vám otyly lékař s citem v hubě predepise razantní dietu a hodně pohybu)))

0/0
31.8.2016 19:08

M95a89t20t77e69o 87K88o41u44n71o92v63s29k68y 1600801708823

To už jsem opomněl .... :-):-)

0/0
31.8.2016 19:56

M11i56c44h51a79l 63C35h62a43l74u41p14a 6588280459513

Tak omezení platí pro všechny, ne? Leda že by třeba tramvaje měly výjimku.

0/0
31.8.2016 20:54

M80i94l50o56š 79S47e13t71í53k 3109549794710

Nepochybně se brzy objeví dodatkové tabulky "Neplatí pro MHD"

0/0
1.9.2016 20:53

J28i76n97d98r71a 77N16e25b53o20v55i52d16s53k23á 6101399237741

Nejlépe bude když potáhnu auto za sebou na provázku jako kačera.

+2/0
31.8.2016 18:01

M28a76r86t64i39n 24B12u62r52á72k 2970783182540

přes prázdniny jsem najel přes 2000km po celým Rakousku, pracovně. V každém městě byly obytné zóny s 30km/h, hlavní tah (ulice, ne výpadovka z města) měl 50 (ve městě), na vesnicích pak byl hlavní tah 50, 70 párkrát i 90 km/h.

takže místní experti, co jste nepochopili, že po Argentinské nebo po Korunní budete dál frčet padesátkou (ti slušnější z Vás), jděte do zádele.

+2/−10
31.8.2016 17:09

P90e24t96r 43B15á85č49a 8385366365845

A ze je to v Rakousku tak se z toho mame co?

Nebo co je v Rakousku je automaticky to jediny a spravny?

Uz me fakt tyhle kecy o Rakousku a Nemecku zacinaji regulerne stvat.

+3/0
31.8.2016 17:29

M93a14r73t92i88n 71B23u86r79á61k 2930413222670

já prostě 30 schvaluji, protože nestojím o to, aby nervák, který nechce stát kolonu na výpadovce, túroval motor v okolních uličkách a snažil se ušetřit jednu minutu na úkor solidního žití v bytech okolo silnice.

+1/−3
31.8.2016 18:17

P83e68t25r 63V51o55ň40k46a 2967243399253

teď vám bude túrovat auto ve třicítce, nebo si snad myslíte, že se nějakým zázrakem přenesou vzdušnou čarou na onu rychlejší část silnice a přes tu s omezením nepojedou? A kudy by se tam tak asi dostali?!?;-D;-D;-D

+1/0
31.8.2016 18:54

P65e34t36r 35Č88e50r59m79á45k 9208385699620

Ale kdeže, ten kdo chtěl objet stojící kolonu jí objede naprosto stejně, a pro ty v bytech se nezmění nic - spíš zhorší, protože jistě někde ti diletanti udělají retardéry a podobně věci, a to je potom slast u takového rachtadla bydlet.

+3/0
31.8.2016 19:10

J11a83n 91F38r91o96l82í84k 6746300275344

Ano, v německých městech kam není třeba zajíždět, protože na rozdíl od Prahy nebo Brna mají funkční a kapacitní vnější okruh nebo obchvat. Do zádele běž ty chytrolíne.

+4/0
31.8.2016 17:30

P74e83t80r 53Č57e16r58m63á73k 9158885599540

Jenomže Praha 7 to nezavádí v obytných zónách (tam platí dokonce 20 už dnes) ale plošně (vyjma těch průjezdových komunikací) Rv

+2/0
31.8.2016 17:30

M72a52r80t41i32n 73B40u54r10á50k 2710483172150

a tos zjistil kde, že po 7 bude celoplošně 30? obytnou zonou (to jsem uvedl špatně) jsem myslel ulice typu místní komunikace, ne silnice I. třídy.

0/0
31.8.2016 18:15

P27e55t39r 90Č13e19r10m24á66k 9788365869130

Si to přečti pořádně ten článek ;-) Fajn že jsi alespoň přiznal chybu, takže ještě si zjisti co jsou silnice I. třídy a co místní komunikace - v Praze žádná silnice I. třídy není a místní komunikace jsou naopak všechny. A když už teda víme že oblasti které z nějakého důvodu mají mít zpomalený režim existují (obytné zóny), tak je evidentní že snaha zavádět to i tam kde nejsou je nesmyslná, jsme ve městě, domy a lidi jsou všude.

0/0
31.8.2016 19:06

M78a16r88t95i94n 41B83u29r53á12k 2520523552850

báčo, báčo, čtu si tvoje příspěvky i v jiných diskuzích a počítám, že tě potkám jednou nalepenýho na nějakým kandelábru ;-D, zatímco já si pojedu svých padesát po městě, tak tvých 55 tě bude stát přinejlepším auto ;-)

0/0
31.8.2016 17:31

P78e74t42r 18B14á49č11a 8405186435235

Uz se (ne)tesim Buraku.

0/0
31.8.2016 17:46

R84i50c53h57a85r11d 15V44a70c60e48k 5201548762178

Celou oblast Prahy 7 by měli obehnat vysokou zdí a přes ní jedině na žebříku.

+1/−1
31.8.2016 16:38

P32a84v72e52l 85P47r56o33c31h48á33z69k31a 4461129484960

Pan starosta Mirovský je nesktečnej i...t. Doufam, že to většina občanů Prahy 7 už ví....

+2/−1
31.8.2016 16:37

J55a81k19u89b 40N70e67b10u47r17k84a 6345397630879

Mě připadá, že auta v Praze mimo hlavní tahy stejně větší průměrné rychlosti než 30km/h nedosahují, tak proč ten rozruch?

+3/−2
31.8.2016 16:31

J41a96n 26F25r67o64l56í75k 6376270325194

A pod se rychlost příkazem sníží z 30 na 0 pak se i zvýší parkovací kapacita.;-D

0/0
31.8.2016 17:31

M61i40c83h96a67l 22C50h64a71l66u26p91a 6248140529483

Protože to je průměrná snížená třeba stáním v koloně a na semaforech. Pokud bude maximální rychlost 30km/h místo 50, tak ta průměrná bude třeba 15 km/h. To už mám víc na kole.

0/0
31.8.2016 20:56

J39a71n 97H90o84r45á38k 1333309869794

Zavedl bych 20km/h plošněna celém území Prahy mimo MHD.

Pak by se vidělo kdo opravdu nutně potřebuje jezdit osobákem.

0/−7
31.8.2016 16:17

L42u98k16á80š 72Š17l61e16h68o62f20e27r 1223879985259

I ty blesku... Jak rychle asi pojede bus v koloně vozů, která jede 20 km/h?

+5/0
31.8.2016 16:19

G73a79b34r11i62e21l 17H45o65r29t41e33n 9261129593764

Takové marginality zelení mužíci neřeší. Proto je taky ve "zklidněných" částech tramvajový pás nahrazován trávou, takže tam z vozidel IZS projedou maximálně Hummery MP, pokud je ještě mají.

0/0
31.8.2016 16:43

B80o41h17u65s65l85a52v 84K61r97á82l84í29k 2541840129846

A tráva za milióny je po jejich průjezdu na odpis.

0/0
31.8.2016 16:56

P29e63t53r 95B85á27č30a 8905696245535

v tech vedeni mest sedi neuveritelni hlupaci, cest vyjimkam.

Ja bych dal povinnost vypnout motor a auto tlacit, jdete nekam Rv

+1/−2
31.8.2016 16:11

B75o37h88u66s13l42a45v 79K80r43á58l87í37k 2481480639386

Povinnost vypnout motor už v Holešovicích je. Před přejezdem. Stejně to nikdo nedodržuje, jako všechny dopravní předpisy.

+1/−1
31.8.2016 16:57

M32a26r21e43k 38K48o96s48t16e80l94e24c85k73ý 6953706988

A před každým autem půjde jeden městský Úředník s červeným praporkem!

+6/−1
31.8.2016 16:11

L18u33k18a25s 81N85o18v15a31k 4519699743258

Co chtit od zelenych mozku na radnici....

+2/0
31.8.2016 16:08

L56u46k62á91š 68Š53l13e20h46o88f91e28r 1963619505659

Koukám že místní hateři nejsou schopni toto omezení pochopit... Při snížení rychlosti na 30 km/h se z ulice stává obslužná komunikace, která může mít užší jízdní pruh. Díky tomu je pak v ulici možné zavést místo podélného parkování šikmé nebo kolmé. A hurá, parkovací místa jsou na světě ;-)

+7/−10
31.8.2016 16:06

P93e68t62r 26B37á40č24a 8545226495395

Pri snizeni rychlosti na 30 se stava z mista trapny parkoviste jedouci rychlosti cyklisty.

+7/−3
31.8.2016 16:13

L13u38k17á95š 36Š72l89e34h57o60f93e15r 1513679875719

Závodníku ;-D

+1/0
31.8.2016 16:15

B44o26h96u84s34l66a49v 37K81r16á57l86í25k 2311170789286

A co jiného než parkoviště jsou tzv. obslužné ulice v obytné čtvrti?

+3/−2
31.8.2016 16:58

P24e98t81r 38B92á64č55a 8165376925145

Tyhle "parkoviste" ja ale nemyslel ze.

0/0
31.8.2016 17:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.