Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči v Praze 7 budou muset zpomalit, rychlost se sníží na třicítku

Řidiči na území Prahy 7 budou moci mimo hlavní silnice jezdit jen rychlostí maximálně 30 km/h. Radnice se tím snaží zlepšit bezpečnost v kritických místech a najít nová místa pro parkování. Nejdříve bude snížená rychlost zavedena v okolí Letné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I72v94a33n29a 96N57o73v75á 2212732469908

Zóny (ne)parkování, zóny 30, no go zóny, samé zóny. A zóny blbosti - magistrát a městské části.

+1/0
1.9.2016 22:17

T27o80m42á70š 84Ž97i34t67n39ý 6401910881381

Máme snad obecné limity.

130/90/50 plus povinnost přizpůsobit rychlost stavu a povaze vozovky.

Tak proč sakra musí být u každé silnice les cedulí. Od toho je řidič řidičem - proškolenou osobou, aby dokázal rozhodnout o své jízdě !

0/0
1.9.2016 8:16

J69i40ř16í 26K90ü26h13r 2450366400406

Protože jde tu rychlost v místě omezit. Či případně zvýšit.

0/0
1.9.2016 15:12

J23o78z97e32f 11S77t36e17b77i15l51a 3795507635617

...30ka ?!??

Místy jako na D1 ;-)

0/0
31.8.2016 22:08

L43u32k50á74š 41P13a44v90l36u26c67h 5595309569420

Jako dlouholetý rezident Prahy 7 volám: ekoteroristé všech zemí vyližte si prdel

+3/0
31.8.2016 21:57

K54a90m50i12l56a 16K10a11l66e60n13s83k21á 9326287597648

Jak může pomalou jízdou vzniknout více míst na parkování? Aha asi budou moci cestující vystupovat za jízdy a nebude tak třeba parkovat....

+1/0
31.8.2016 21:56

T62o38m82á80š 94Z61e97m37a78n 3865718154425

Snížení rychlosti prokazatelně ve světě vedlo k nárůstu mrtvých chodců - prostě se cítí víc chráněni a chovají se ještě hloupěji, než jim jejich způsob dopravy umožňuje.

+6/−2
31.8.2016 20:54

J28i16ř60í 44K59ü60h39r 2470166550436

Máte k tomu nějaké relativní podklady? Ono lidí přibývá, aut taky.......

0/0
1.9.2016 15:13

M30i83c23h38a28l 33C67h17a66l12u95p90a 6738610599383

V bočních ulicích bych to ještě pochopil, ale u kilometrové hlavní silnice (třeba Dělnická) mi to přijde na hlavu.

+1/0
31.8.2016 20:53

D51a73n77i28e37l 95Ř33e42h95á33č75e71k 5677303271557

Žádných 30km/h. Tlačit, tlačit... ;-D

0/0
31.8.2016 19:51

M82a48r59e20k 47P68r19c54h29a63l 3486400319259

To bude v ulicích najednou strážníků))) panečku! Aspoň se vyšťaví na měření a nezbyde jim čas na pokuty za parkování. Teda dokud se jim to nepreji...

0/0
31.8.2016 19:04

P85e81t10r 31V86o72ň38k37a 2157343609803

Já myslím, že budou z těch ulic zdrhat mílovými kroky, bude-li jim jejich zdraví milé.;-D;-D;-D

0/0
31.8.2016 19:37

P41e93t56r 94V49o45ň84k50a 2187343129493

Přeju krásné dýchání zplodin a přízemního ozonu od pomalu se vlekoucích aut. Zvláště cyklisté a chodci si to užijí minimálně v dvojnásobné míře než dnes.

Zpomalení bude mít několik zaručených negativních důsledků, dvojnásobný čas za kterou auto urazí vzdálenost, se projeví spálením více paliva a vyprodukováním většího množství jedovatých plynů a tím ve slunečných dnech i k daleko větší tvorbě přízemního jedovatého ozonu.

Zaručeně bude dvoj až trojnásobné množství nasr.... řidičů, nekončící kolony a snížená propustnost ulic. Díky tomu i zvýšená nehodovost, sice jen malé kolize zato násobně více.

Vzhledem k pomalu jedoucím vozidlům si budou chodci připadat jako páni a budou více riskovat, a skákat řidičům před auta, vždyť jede pomalu, tak to ubrzdí, budou chodit přes přechody rozcouraný jak stáda kačen, což opět několikanásobně sníží propustnost již tak málo propustných ulic, nemluvě o zvýšeném počtu nehod na přechodech.

Tuhle úpravu provozu na silnici může vymyslet jen píííp,píííp,píííp,pííííííííp;-O;-O;-O

+8/−1
31.8.2016 18:51

J90i81ř64í 32K97ü73h56r 2920206800476

Co máte proti tomu, že chodci chodí přes přechod po jednom?

To mají čekat na další minimálně 4?

0/−1
1.9.2016 15:15

M93i71l46o42š 53S26e54t43í34k 3599669374250

A co jiného než píííp byste čekal na radnicích?

0/0
1.9.2016 20:52

M96a33t24t12e54o 79K17o61u79n60o40v15s18k15y 1380411768663

Možná je to nedomyšlený a tajný tah ROPIDU, jak nahnat lidi do MHD. Až se řidiči vážně naštvou, kvůli omezením, uzavírkám a jiným tunám buzerací, tak prostě auto nechají, kde zrovna budou stát a radši to dojedou busem. Ale i přesto .. ten plán je plnej chyb a nedomyšleností, ale na druhou stranu, takhle ROPID pracuje, takže vlastně mají hotovo, jen naskládat další a další buzerace navrch ....

+1/0
31.8.2016 18:45

M69a60r56e62k 33P13r13c41h33a62l 3906760889349

Ale ti, které to napadlo, jezdí auty)))))) Neco jako když vám otyly lékař s citem v hubě predepise razantní dietu a hodně pohybu)))

0/0
31.8.2016 19:08

M54a49t35t74e59o 54K47o39u73n84o24v21s16k37y 1440201268123

To už jsem opomněl .... :-):-)

0/0
31.8.2016 19:56

M57i91c95h75a68l 43C10h20a98l23u56p53a 6698120709153

Tak omezení platí pro všechny, ne? Leda že by třeba tramvaje měly výjimku.

0/0
31.8.2016 20:54

M59i68l79o63š 80S32e29t39í85k 3709489224960

Nepochybně se brzy objeví dodatkové tabulky "Neplatí pro MHD"

0/0
1.9.2016 20:53

J74i95n23d46r88a 28N96e37b77o80v90i74d48s54k33á 6821299257211

Nejlépe bude když potáhnu auto za sebou na provázku jako kačera.

+2/0
31.8.2016 18:01

M49a10r76t75i40n 61B30u35r71á65k 2880963942870

přes prázdniny jsem najel přes 2000km po celým Rakousku, pracovně. V každém městě byly obytné zóny s 30km/h, hlavní tah (ulice, ne výpadovka z města) měl 50 (ve městě), na vesnicích pak byl hlavní tah 50, 70 párkrát i 90 km/h.

takže místní experti, co jste nepochopili, že po Argentinské nebo po Korunní budete dál frčet padesátkou (ti slušnější z Vás), jděte do zádele.

+2/−10
31.8.2016 17:09

P23e33t27r 42B16á80č82a 8735776805865

A ze je to v Rakousku tak se z toho mame co?

Nebo co je v Rakousku je automaticky to jediny a spravny?

Uz me fakt tyhle kecy o Rakousku a Nemecku zacinaji regulerne stvat.

+3/0
31.8.2016 17:29

M87a87r42t76i95n 55B65u55r36á71k 2960963292810

já prostě 30 schvaluji, protože nestojím o to, aby nervák, který nechce stát kolonu na výpadovce, túroval motor v okolních uličkách a snažil se ušetřit jednu minutu na úkor solidního žití v bytech okolo silnice.

+1/−3
31.8.2016 18:17

P83e68t92r 34V71o87ň82k94a 2867343309163

teď vám bude túrovat auto ve třicítce, nebo si snad myslíte, že se nějakým zázrakem přenesou vzdušnou čarou na onu rychlejší část silnice a přes tu s omezením nepojedou? A kudy by se tam tak asi dostali?!?;-D;-D;-D

+1/0
31.8.2016 18:54

P49e23t43r 37Č75e31r94m88á52k 9728865579750

Ale kdeže, ten kdo chtěl objet stojící kolonu jí objede naprosto stejně, a pro ty v bytech se nezmění nic - spíš zhorší, protože jistě někde ti diletanti udělají retardéry a podobně věci, a to je potom slast u takového rachtadla bydlet.

+3/0
31.8.2016 19:10

J19a32n 51F68r26o26l36í96k 6606320225884

Ano, v německých městech kam není třeba zajíždět, protože na rozdíl od Prahy nebo Brna mají funkční a kapacitní vnější okruh nebo obchvat. Do zádele běž ty chytrolíne.

+4/0
31.8.2016 17:30

P48e16t91r 14Č91e11r17m56á88k 9168525219980

Jenomže Praha 7 to nezavádí v obytných zónách (tam platí dokonce 20 už dnes) ale plošně (vyjma těch průjezdových komunikací) Rv

+2/0
31.8.2016 17:30

M94a74r11t40i39n 20B80u45r57á61k 2640403362690

a tos zjistil kde, že po 7 bude celoplošně 30? obytnou zonou (to jsem uvedl špatně) jsem myslel ulice typu místní komunikace, ne silnice I. třídy.

0/0
31.8.2016 18:15

P18e93t18r 88Č89e31r47m37á25k 9128835599710

Si to přečti pořádně ten článek ;-) Fajn že jsi alespoň přiznal chybu, takže ještě si zjisti co jsou silnice I. třídy a co místní komunikace - v Praze žádná silnice I. třídy není a místní komunikace jsou naopak všechny. A když už teda víme že oblasti které z nějakého důvodu mají mít zpomalený režim existují (obytné zóny), tak je evidentní že snaha zavádět to i tam kde nejsou je nesmyslná, jsme ve městě, domy a lidi jsou všude.

0/0
31.8.2016 19:06

M79a11r85t13i78n 40B69u30r51á34k 2660313212400

báčo, báčo, čtu si tvoje příspěvky i v jiných diskuzích a počítám, že tě potkám jednou nalepenýho na nějakým kandelábru ;-D, zatímco já si pojedu svých padesát po městě, tak tvých 55 tě bude stát přinejlepším auto ;-)

0/0
31.8.2016 17:31

P53e89t54r 37B72á64č40a 8985616805265

Uz se (ne)tesim Buraku.

0/0
31.8.2016 17:46

R62i88c60h66a58r97d 55V78a48c11e44k 5711578842108

Celou oblast Prahy 7 by měli obehnat vysokou zdí a přes ní jedině na žebříku.

+1/−1
31.8.2016 16:38

P66a49v65e69l 50P66r77o89c93h46á70z74k20a 4931409794480

Pan starosta Mirovský je nesktečnej i...t. Doufam, že to většina občanů Prahy 7 už ví....

+2/−1
31.8.2016 16:37

J14a85k26u50b 18N62e91b35u21r51k72a 6395187280959

Mě připadá, že auta v Praze mimo hlavní tahy stejně větší průměrné rychlosti než 30km/h nedosahují, tak proč ten rozruch?

+3/−2
31.8.2016 16:31

J51a72n 97F90r42o91l40í58k 6836980655304

A pod se rychlost příkazem sníží z 30 na 0 pak se i zvýší parkovací kapacita.;-D

0/0
31.8.2016 17:31

M86i32c44h83a18l 30C95h66a70l68u58p57a 6858730449393

Protože to je průměrná snížená třeba stáním v koloně a na semaforech. Pokud bude maximální rychlost 30km/h místo 50, tak ta průměrná bude třeba 15 km/h. To už mám víc na kole.

0/0
31.8.2016 20:56

J25a15n 59H84o28r74á33k 1473959489474

Zavedl bych 20km/h plošněna celém území Prahy mimo MHD.

Pak by se vidělo kdo opravdu nutně potřebuje jezdit osobákem.

0/−7
31.8.2016 16:17

L56u73k36á42š 51Š52l42e14h12o75f66e64r 1193229605349

I ty blesku... Jak rychle asi pojede bus v koloně vozů, která jede 20 km/h?

+5/0
31.8.2016 16:19

G81a24b49r15i68e56l 10H43o78r48t79e11n 9221989963864

Takové marginality zelení mužíci neřeší. Proto je taky ve "zklidněných" částech tramvajový pás nahrazován trávou, takže tam z vozidel IZS projedou maximálně Hummery MP, pokud je ještě mají.

0/0
31.8.2016 16:43

B68o82h48u91s43l36a16v 15K52r68á42l63í57k 2491500729666

A tráva za milióny je po jejich průjezdu na odpis.

0/0
31.8.2016 16:56

P49e51t32r 56B42á77č98a 8735926625125

v tech vedeni mest sedi neuveritelni hlupaci, cest vyjimkam.

Ja bych dal povinnost vypnout motor a auto tlacit, jdete nekam Rv

+1/−2
31.8.2016 16:11

B71o40h90u13s78l78a94v 35K72r68á90l55í17k 2431620989246

Povinnost vypnout motor už v Holešovicích je. Před přejezdem. Stejně to nikdo nedodržuje, jako všechny dopravní předpisy.

+1/−1
31.8.2016 16:57

M46a85r38e96k 17K44o72s57t73e40l36e14c49k28ý 6503726138

A před každým autem půjde jeden městský Úředník s červeným praporkem!

+6/−1
31.8.2016 16:11

L43u21k76a38s 84N77o54v25a98k 4979589943258

Co chtit od zelenych mozku na radnici....

+2/0
31.8.2016 16:08

L23u79k78á83š 36Š16l33e15h64o95f28e55r 1143489685309

Koukám že místní hateři nejsou schopni toto omezení pochopit... Při snížení rychlosti na 30 km/h se z ulice stává obslužná komunikace, která může mít užší jízdní pruh. Díky tomu je pak v ulici možné zavést místo podélného parkování šikmé nebo kolmé. A hurá, parkovací místa jsou na světě ;-)

+7/−10
31.8.2016 16:06

P33e49t49r 81B13á10č50a 8315856615175

Pri snizeni rychlosti na 30 se stava z mista trapny parkoviste jedouci rychlosti cyklisty.

+7/−3
31.8.2016 16:13

L83u81k17á45š 24Š61l58e27h55o35f65e90r 1433489975779

Závodníku ;-D

+1/0
31.8.2016 16:15

B25o58h82u79s38l85a93v 75K57r18á22l21í22k 2391560979746

A co jiného než parkoviště jsou tzv. obslužné ulice v obytné čtvrti?

+3/−2
31.8.2016 16:58

P98e49t32r 56B60á13č92a 8555316225945

Tyhle "parkoviste" ja ale nemyslel ze.

0/0
31.8.2016 17:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.