- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zóny (ne)parkování, zóny 30, no go zóny, samé zóny. A zóny blbosti - magistrát a městské části.
Máme snad obecné limity.
130/90/50 plus povinnost přizpůsobit rychlost stavu a povaze vozovky.
Tak proč sakra musí být u každé silnice les cedulí. Od toho je řidič řidičem - proškolenou osobou, aby dokázal rozhodnout o své jízdě
Protože jde tu rychlost v místě omezit. Či případně zvýšit.
Jako dlouholetý rezident Prahy 7 volám: ekoteroristé všech zemí vyližte si prdel
Jak může pomalou jízdou vzniknout více míst na parkování? Aha asi budou moci cestující vystupovat za jízdy a nebude tak třeba parkovat....
Snížení rychlosti prokazatelně ve světě vedlo k nárůstu mrtvých chodců - prostě se cítí víc chráněni a chovají se ještě hloupěji, než jim jejich způsob dopravy umožňuje.
Máte k tomu nějaké relativní podklady? Ono lidí přibývá, aut taky.......
V bočních ulicích bych to ještě pochopil, ale u kilometrové hlavní silnice (třeba Dělnická) mi to přijde na hlavu.
Žádných 30km/h. Tlačit, tlačit...
To bude v ulicích najednou strážníků))) panečku! Aspoň se vyšťaví na měření a nezbyde jim čas na pokuty za parkování. Teda dokud se jim to nepreji...
Já myslím, že budou z těch ulic zdrhat mílovými kroky, bude-li jim jejich zdraví milé.
Přeju krásné dýchání zplodin a přízemního ozonu od pomalu se vlekoucích aut. Zvláště cyklisté a chodci si to užijí minimálně v dvojnásobné míře než dnes.
Zpomalení bude mít několik zaručených negativních důsledků, dvojnásobný čas za kterou auto urazí vzdálenost, se projeví spálením více paliva a vyprodukováním většího množství jedovatých plynů a tím ve slunečných dnech i k daleko větší tvorbě přízemního jedovatého ozonu.
Zaručeně bude dvoj až trojnásobné množství nasr.... řidičů, nekončící kolony a snížená propustnost ulic. Díky tomu i zvýšená nehodovost, sice jen malé kolize zato násobně více.
Vzhledem k pomalu jedoucím vozidlům si budou chodci připadat jako páni a budou více riskovat, a skákat řidičům před auta, vždyť jede pomalu, tak to ubrzdí, budou chodit přes přechody rozcouraný jak stáda kačen, což opět několikanásobně sníží propustnost již tak málo propustných ulic, nemluvě o zvýšeném počtu nehod na přechodech.
Tuhle úpravu provozu na silnici může vymyslet jen píííp,píííp,píííp,pííííííííp
Co máte proti tomu, že chodci chodí přes přechod po jednom?
To mají čekat na další minimálně 4?