Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a42n 28Z16a57b38a59b44a 8644324398674

A umrtvování další části Prahy pokračuje...

+13/−1
doporučit
4.9.2016 16:46

R52o30m56a75n 51P82o54l28á23č96e70k 5196239115

Gratulace. Zelená lobby vytvoří další Francouzskou... Hlavní příjezdová cesta k magistrále a auta stáhnou na koleje? Při troše snahy šel udělat zvýšený pás a nebo aspon podelné prahy, aby auta nevjížděla na koleje, ale takhle bude reálně stát všechno...

+15/−2
doporučit
4.9.2016 14:43

P48e19t60r 94B79á16č36a 8585706845905

Hlavne tam narvat pruh pro pumpicky ;-O;-O;-ORvRvRv

+10/−2
doporučit
4.9.2016 16:23

J75a73n 85N68e42k60o30v69á39ř 6385486566583

Vážená redakce, jako Svobodný pán ze Žižkova a Vinohrad vás musím upozornit, že popisky u vizualizací máte špatně. Například zastávka metra Flora zajisté není u Maceškova paláce, který se nachází v sousedství Vinohradské tržnice.

+7/0
doporučit
4.9.2016 12:06

K82a36r68e85l 18L93a70n19g91r 2562887500838

Rekonstrukce potrvá JEN dva roky? ;-D Nechtěli by se páni projektanti jet poptat do Moskvy jak dlouho se rekonstruovala Tverská třída? Tam to bylo v řádu měsíců a komplet se vším...

+5/−1
doporučit
4.9.2016 12:46

J68o52z32e41f 92S59t71e83b75i19l67a 3585797465507

Rekonstrukce Vinohradské = D1 ;-)

Magistrát h.m.Prahy - musíme to opravit ;-)

+2/0
doporučit
4.9.2016 14:14

K48a83r72e98l 61D12r21d52a 6463495497759

Ty popisy u fotek jsou chybné. Rv

Flora má vcelku dobře vyřešené podchody se vstupem do obchodního centra a metra. Je nutný přechod na povrchu? Nový přechod pro chodce znamená blokovat kolony aut v Jičínské, co nebudou pro chodce moc odbočit, takže ty nekonečné kolony aut porostou. V těch kolonách trčí autobusy MHD. Projet 136 přes Floru bude za trest. (Je tomu tak už dnes.) Navíc tam nějaký matlal, co ho lživě označujete za architekta, namaloval chodce co se prodírají kolem stávajících vstupů do podchodů na tento přechod. Tady skutečně vzniknou nějaké 40 cm široké nebezpečné chodníčky pro tento účel? Rv

("Architekt" tady zahlédl nějakého opilého asociála na kolejích uprostřed křižovatky a už ho má v projektu včetně požadavku na přechod, ne?)

V Italské mi to zavání tramvajovou zastávkou vídeňského typu. Auta projíždějící zastávkou na úrovni ostrůvku. Nebezpečné pro chodce, nepoužitelné pro cyklisty, při tom provozu zcela nevhodné pro auta. Nebo je to myšleno jako auta na tramvajové trati? Ten návrh je nejasný. Ale řešení mi pro Italskou přijde nebezpečné. Rv

Tady jsou 4 chybně popsané fotky z celého projektu a i ty prozrazují, že je to nesmysl připravený někde od stolu. Neřeší to někde v Brně bez návštěvy Vinohradské? :-P

+2/−1
doporučit
5.9.2016 6:46

J23o81s82e26f 95V28a58l91a 9760473963443

napsal bych, ze magistrat ma asi moc penez. Bude to znamenat vyrazne omezeni kvality bydleni i v okolnich ulicich po nekolik mesicu az let s relativne nejasnym vysledkem. Nevim sice , co je to pitko - asi podle vzoru fitko - ale zatim jsem ho na Vinohradske nepostradal

+3/−5
doporučit
4.9.2016 10:29

M88i83l73a17n 27V11o37t37a57v29a 5694176821882

OK. A proto byla skoro cely tento rok po částech rozkopaná. Udělat vše najednou? No koho by taková blbost napadla

+1/0
doporučit
4.9.2016 19:29

T87o80m56á98š 84V90e52j83m58e12l91k91a 8708402319

No za 610 mil. Kč se mohlo udělat něco potrebnejsiho než opravovat ulici která je v pohodě. Vyhozené peníze.

+1/−2
doporučit
5.9.2016 8:28

P53a73v10e86l 37Ř20a77p38e14k 7352456229225

Škoda, že tato rekonstrukce znamená promarněnou příležitost ještě víc vytlačit auta z centra. Počet parkovacích míst měl být omezen alespoň na polovinu.

+2/−10
doporučit
4.9.2016 12:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.