Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit: příspěvky podle vláken | příspěvky podle času

Metro do Troje? Proč né, ale ať si městská část zaplatí ze svého rozpočtu

To je sice super, že chtějí metro a ne tramvaje ale musí si taky uvědomit, že to metro se musí naplnit. Tzn metro logicky nepovede přes vilové čtvrti, protože tam je nízká hustota obyvatel a ti ještě často jezdí autem (člověk, který si koupí vilu v Troji za 50 mega moc tramvají pak nejezdí). Zachránit by je mohl nějaký přestupní uzel ovšem v Troji žádný není...a co si budeme povídat, Zoo je sice velká ale nemá zas tak gigantickou návštěvnost aby to uživilo linku metra

Tak doprava jen autobisy neni uplne idealni, napada me metro D, z Nam. miru pres florenc, letnou do zoo, nebo tram. trat od mostu k zoo... Auta by nemeli byt pousteny az do troji k zoo...

Trojská zoologická zahrada se jednou měla také zmenšovat to o dolní část kvůli možným dalším povodním. Bylo by obtížné najít úplně nové místo pryč od Vltavy? Integrovaný záchranný systém by měl mít sídlo někde u dopravního uzlu tady bych volil Modřany. Vozovna Hodkovičky také vznikat nebude kvůli zaplavové oblasti. Město bude asi muset postavit tunel jako je v Hradci Králové ten by měl být i nad Spořilovskou. Zde se mluvilo, že by na střeše mohl vzniknout park.

  • vlákno
  • Patrik Eger
  • 3.9.2016 14:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.