Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P37e30t61r 47P73e11t81r 6163832808333

To je sice super, že chtějí metro a ne tramvaje ale musí si taky uvědomit, že to metro se musí naplnit. Tzn metro logicky nepovede přes vilové čtvrti, protože tam je nízká hustota obyvatel a ti ještě často jezdí autem (člověk, který si koupí vilu v Troji za 50 mega moc tramvají pak nejezdí). Zachránit by je mohl nějaký přestupní uzel ovšem v Troji žádný není...a co si budeme povídat, Zoo je sice velká ale nemá zas tak gigantickou návštěvnost aby to uživilo linku metra

0/0
doporučit
13.9.2016 19:18

M43a38r34t52i39n 96R95u19z55i44c20k19a 1452428436927

Tak doprava jen autobisy neni uplne idealni, napada me metro D, z Nam. miru pres florenc, letnou do zoo, nebo tram. trat od mostu k zoo... Auta by nemeli byt pousteny az do troji k zoo...

0/0
doporučit
6.9.2016 22:04

P51a90t57r67i31k 20E21g32e10r 2208440259691

Trojská zoologická zahrada se jednou měla také zmenšovat to o dolní část kvůli možným dalším povodním. Bylo by obtížné najít úplně nové místo pryč od Vltavy? Integrovaný záchranný systém by měl mít sídlo někde u dopravního uzlu tady bych volil Modřany. Vozovna Hodkovičky také vznikat nebude kvůli zaplavové oblasti. Město bude asi muset postavit tunel jako je v Hradci Králové ten by měl být i nad Spořilovskou. Zde se mluvilo, že by na střeše mohl vzniknout park.

0/0
doporučit
3.9.2016 14:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.