Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jsem proti uzavření výjezdu z Blanky, napsal čtenářům náměstek Dolínek

Blíží se roční výročí otevření tunelu Blanka, který na řadě míst v Praze ulevil dopravě, ale jinde ji naopak zkomplikoval. Praha 6 dokonce volá po uzavření výjezdu u Prašného mostu. Proti tomu se ale v chatu se čtenáři iDNES.cz vyslovil náměstek primátorky a radní pro dopravu Petr Dolínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K58a97r63e20l 57N44o70v94o31t55n15y 4587314712972

Dolínku, Dolínku tady někdo lže – hoď si s Kolářem korunou kdo z Vásodstoupí:

Jsem proti uzavření výjezdu, Praha 6 měla reagovat mnohem dříve a jinak.Rád jim pomohu, jako například pomáhám Praze 7 a Praze 8, ale uzavření výjezduby přivedlo více aut do ulic na povrchu,“ napsal čtenářům radní.( Dolínek)

Zdroj: http://praha.idnes.cz/online-chat-radni-petr-dolinek-de2-/praha-zpravy.aspx?c=A160907_114337_praha-zpravy_nub

Před spuštěním jsme žádali magistrát, aby přijal řadu opatření, která byzlepšila průjezdnost oblasti. Bohužel po několikanásobném marném dovolávání námnezbývá než veřejně magistrát vyzvat, aby se našimi požadavky zabýval,“ uvedlstarosta Ondřej Kolář (TOP 09).

Zdroj: http://praha.idnes.cz/praha-6-chce-uzavrit-vyjezd-z-blanky-d6u-/praha-zpravy.aspx?c=A160906_151800_praha-zpravy_rsr

0/0
11.9.2016 13:26

Z96d91e42n11ě59k 65L57a75x58a 1538685841362

Odejít by měli oba, nejlépe do ilegality.

0/0
22.9.2016 11:22

K65a33r81e86l 28N56o75v73o52t65n33y 4837584592292

Nejsem pro zavření výjezdu z Blanky, ale pro zavření gau...rů Chalupy a Béma, kteří ruku v ruce prolobovali metro do Motola místo na Dlouhou míli . Teď do Motola jezdí každé druhé a ještě poloprázdné;-€, Kdo si pamatujete toho tajtrdlíka jak stál nad dírou ve Stromovce a sliboval, že se postará aby se našel viník? Mohl se kouknout do zrcadla rovnou na jednu stranu hnal stavbu Blanky dopředu a na druhou si tak trochu nahrabali, že?

+1/−1
10.9.2016 15:21

P67a52v93e36l 11M23a69r63e54š 2206618533111

Vinikem jsou zeleni mamlasové kteří protlačili nesmysl razby tunelu místo hloubení v místech kde má nadlozi sotva tři metry

0/0
10.9.2016 23:42

K32a14r66e88l 58N44o38v97o73t27n40y 4737944332532

No zrovna do Motola je to dost hluboko;-D, ale na houno, že!!

0/0
11.9.2016 4:44

P36a18v26e11l 16M37a17r15e59š 2416838223941

Myslel jsem samozřejmě Blanku a Stromovku

0/0
11.9.2016 8:31

K69a36r76e65l 12N74o51v48o98t43n35y 4237304312932

Sorry já vím, ale nešlo to přejít :-), ta Chalupoida do Motola, za naše daně, mě prostě s.r., Vás ne? Tam kdyby jezdil z Petřin denně 20 x pendl bus, tak jezdí asi 50 let zadara ,co to stálo, nebo si myslíte něco jiného?

Ta Blanka není špatný nápad, jenže se na ní podepsalo mnoho "odborníků" a dopravních "expertů", ale nejvíc čachry s pozemky na severní okruh Prahy přes Suchdol, ještě dnes se hoši co spolu mluví nedokázali dohodnout kudy to povede;-O

0/0
11.9.2016 10:04

P34a63v62e15l 89M26a36r45e92š 2606478723241

metro přímo na letiště je ekonomický nesmysl, odbavovací kapacita Ruzyně není tak velká aby se tam metro vyplatilo. kromě sídliště Červený vrh není ani podél trasy významnější zástavba, jenž by metro naplnila. Takže uhnutí podzemky za červeným vrchem k jihu na Petřiny a k fakultní nemocnici je z hlediska naplnění kapacity poměrně logické. Ale na Motole by metro mělo bud končit, nebo pokračovat ke Zličínu a spojit se s linkou B.

Na letiště povede odbočka tratě do Kladna, která prochází rekonstrukcí, což na letiště velikosti Ruzyně zcela postačuje.

A severní obchvat Prahy blokují Suchdolští, nejde o pozemky, stavební uzávěra v trase okruhu je už třicet let.

0/0
11.9.2016 12:13

K97a16r57e74l 31N42o37v46o50t73n70y 4297804152372

Nejsem odborník na dopravu, možná že by se metro na letiště nevyplatilo, jak píšete z důvodů nevytížení,ale tak proč se teď na P6 ( a i jinde ) propaguje prodloužení tramvaje na Dědinu. A to s tím, že by se místo skladů velkoobchodu postavilo sídliště ( Bém či Chalupa dokonce snil o přesunu studentských kolejí ze Strahova) což by Vaši obavu o ekonomiku jistě odstranilo.To metro by na letiště mohlo jezdit taky každé druhé jak do Motola, a navíc i na povrchu (za Veleslavínem či Dědinou) se třemi zastávkami Dědina, Šestka ( či letiště Ruzyně) a Letiště Havláč - to je skoro jako ta Vaše odbočka z trati Pha- Kladno,ne?

0/0
11.9.2016 13:18

M74a90r86t84i16n 23R80u94z77i77c32k78a 1422908826157

No jo, to se nevedelo, ze kdyz se postavi varianta blize mestu, ze vetsina dopravy bude smerovat k vjezdum do tunelu, tedy i pres krizovatku Vitezne namesti? To same bude i pri dalnicnim obchvatu Prahy, ktery se stavi temer z poloviny v koridoru z 40-50 let a dimenzovan na dopravu z te doby. A u mestskeho okruhu, kde myslite ze nejvice zhoustne doprava po dostavbe jeho vychodni casti? V Libni, Palmovce, ve Vysocanech, Sokolovska, Ceskomoravska, na Spojovaci na Zizkove...

0/0
9.9.2016 12:12

P64e12t37r 49S91e85d59i91v86y 6927578835897

Kdyz ono se v poslednich letech delalo vse aby se Dejvice a Suchdol odstrihly od zbytku Prahy. Treba nesmyslne otoceni metra z dejvic na jiny okraj Prahy namisto toho, aby pokracovalo do Podbaby-Lysolaji-Suchdol-Letiste. Namisto toho se metro nesmyslne ohnulo v Dejvicich zpet smerem do Prahy nahoru do Motola, kde nedaleko stejne konci Metro B na Zlicine. Same nesystemove kroky ;-(

0/−2
8.9.2016 17:55

B91o84h18u21s98l70a11v 72K61r66á11l27í21k 2781950979636

Metro na letiště přes Suchdol? Tak to by byla ještě větší šílenost než přes Motol.

+8/0
8.9.2016 18:39

M94a55r66t68i15n 27P53l64o44c87e40k 8941974222656

No jo, jenže zrovna to by se mu hodilo, takže z jeho pohledu by to bylo geniální.

+1/0
8.9.2016 19:19

P96a15v85e91l 23O66b42d29r80ž41á13l45e36k 6326804168632

Suchdol nemá za svůj negativní přístup k okruhu nárok ani na kanalizaci, natož na metro.

+2/0
9.9.2016 12:15

M92a32r97t12i26n 31R85u67z64i55c63k81a 1702778626537

Tak ona je pravda, ze ten okruh se do Suchdola staci tak, ze privede dopravu ze severu na okruh prave do Suchdola a Cimic... navic se dvema tunely a dvoupatrovym mostem (tunely a mosty nejsou plne vhodne pro zasah IZS a v pripade uzavreni se cela doprava prenese na povrch do okolnich obci a k nejblissim mostum pres Vltavu (Kralupy, Evropska, Dejvicky a Bubenecsky tunel, Letna a Holesovice)... Povrchova varianta neni mozna a koridor pres Suchdol je plan z 50let... Mesto od te doby trochu nabobtnalo a to hlavne na doprave se kterou tehdy nikdo nomohl pocitat...

Nejlepsi variantou je varianta o kousek dale za Rez a Zdiby, kde by byla nejen na povrchu, ale take mnohem levnejsi, uplna uzavirka tunelu by nehrozila a tim i mensi riziko zaneseni dopravy zpet do mesta...

Bohuzel, to nejdrazsi reseni nakonec bylo odsouhlaseno a pripraveno do stavu, kdy uz asi neni mozne zacit s pripravami jine casti okruhu...

Naopak na Jiznim meste (Milicov) nebyl problem postavit okruh az za Prahou za Pruhonice...

Stejny problem je vedeni dalnicniho okruhu pre Cerny Most a H.Pocernice, kdyz jsou do mesta jiz hotove radialy Sterboholska a Vysocanska... ale tam to neni az takovy problem,...

0/0
11.9.2016 15:07

M45a30r15t92i13n 84R95u61z35i84c36k12a 1812278426637

Predevsim, metro A melo mit obratovou kolej na Nadr. Veleslavin s moznosti prodlouzeni primym smerem na Letiste a konecna stanice mohla vest pres Petriny jako dnes, ale do Stanice Vypich...

To same na C, prvni prodlouzeni mohlo byt klidne na Ladvi nebo kratsi verze na Kobylisy a druhe prodlouzeni pouze na Strizkov...

Kazdopadne mnohem lepsi variantou na Letiste je vlak a nejlepe s moznosti na prestup k dalsim spojum nejen regionalnim, ale i IC/EC ci dalkove Expresy VRT...

0/0
9.9.2016 12:22

K81a76r11e74l 23N62o79v83o98t34n58y 4217784462202

Jasně a na Břetislavce by bylo záchytné parkoviště, že;-D pro přespolní? Ale jako fór OK.

0/0
11.9.2016 10:13

R63a49d90e90k 11N74o22v59a18k 9354463759400

K prvním otázkám.... taktně mlčel

0/0
8.9.2016 16:38

M94a82r85t47i22n 10Z10e92l75e86n39y 2817490319929

Pan Dolínek má obecně pravdu. Hlavní naštvanost plyne z toho, že lidi co jezdí autem by měli jezdit teď MHD. Pokud bude možnost parkovat zadarmo v širším centru Prahy, auta tam budou jezdit i kdyby bylo na začátku Prahy 10 P+R. Uvedená parkoviště jsou kapacitní u na Chodově a v Letňanech a je tam většinou místo a to tam parkují pouze stovky aut a do centra se valí desítky tisíc. Je třeba dopravu omezovat takovým to způsobem.

+3/−1
8.9.2016 15:38
Foto

M78a36r84t82i88n 74P71i62š89t35o41r87a 8698278926499

Parkování nesouvisí s jízdou MHD. I když MHD jezdím denně, parkovat potřebuji.

0/0
8.9.2016 20:06

P76e86t49r 88O26u48z20k98ý 8772462264872

Dolínek je opravdu vtipálek, doufám že ho poženou z radnice vidlema. Takovou snůšku polopravd a výmluv jsem už dlouho neslyšel. Radnice Prahy 8 říká, že za modré zóny nemůže, protože Magistrát a pan Dolínek. Pan Dolínek za nic nemůže, protože radnice Prahy 8. Běžte se všichni bodnout. A pražané, Vy se u příštích voleb proberte, protože takováto sv...č tam dlouho nebyla.

+4/−4
8.9.2016 15:21

L61u60d18v61í53k 28G80a81j50d63o86š64í32k 2305943214802

Potíž je v tom, že když jednou modré zóny někdo zavede, je téměř nemyslitelné, že by je jiné osazenstvo radnice zrušilo.

0/0
8.9.2016 15:26

J21i40ř75í 81P47r62o93c98h 6418764397253

Kolik bylo od socialismu vybudováno v Praze parkovacích domů? (žádný). Požadavek na parkovací místa na krajích Prahy: 50000 (vybudováno 3000). Co tam Ti úředníci dělají? Vymysleli modré zóny a štvou jednu část Prahy proti druhé. Vzpomeňte si na to prosím při volbách.

+4/−2
8.9.2016 15:08

J85a14n 52D57l82o10u38h26ý 8786440503460

Za socialismu se budovat nemusely. Nebylo potřeba. Dokonce se neplánovalo ani na sídlištích parkovací místo na byt.

+2/0
8.9.2016 15:10

J21i97ř23í 10P83r65o94c52h 6978274657163

Přečíst znovu prosím. Píši "od socialismu!.

+1/0
8.9.2016 15:11

J50a16n 23D97l24o61u21h51ý 8506650643580

Máte pravdu. R^ Bohužel se nezměnily (významně) ani normy na parkovací místa. Naopak Hudeček je chtěl zhoršit. Pak to dopadá tak, že na některých sídlištích už nestojí auta v dvou řadách, ale ve třech.... :-/

0/0
8.9.2016 15:16

B44o17h48u29s66l93a11v 76K89r39á69l49í48k 2931250759806

Zatímco parkovací domy na okrajích těch samých sídlišť zejí prázdnotou a chátrají. Kdepak se asi stala chyba.

0/0
8.9.2016 18:41
Foto

M86a27r67t47i45n 17P76i86š39t12o27r32a 8978948556429

V parkovacích domech ať bydlí auta, až budou samostatná. Do té doby jsou lepší parkoviště u domů lidi.

0/0
8.9.2016 20:10

J63a65n 76P27o75k85o13r26n88ý 1263219450733

Problém vidím v bezpečnosti plechových miláčků. Venku je na ně jakž tak vidět, ale v parkovací dům bez ostrahy, nebo nějakého jiného zabezpečení je sklad pro poberty náhradních dílů.

0/0
9.9.2016 9:01

J58a29n 45J45í69c63h48a 8950210978101

Na okraji by je ale mel budovat kraj

0/0
8.9.2016 20:13

H70a42n36a 91N83o53v90á43k24o16v83á 5380484589

Mě by zajímalo, jestli se radní Prahy 6 někdy na Kulaťáku byli podívat. Svatovítská směrem od i na Prašný most byla ucpaná vždycky. I před Blankou. Dopravu kolem Kulaťáku zkomplikovala rekonstrukce (a prodloužení) tramvaje na Podbabu. Nájezd na Kulaťák z Jugopartyzánů je od té doby pouze jedním pruhem, takže dnes se už téměř v jakoukoliv denní dobu doprava nahoru ke kruháči posunuje šnečím tempem. Vím to, denně tam ráno čekám na autobus (často marně, neb je uvízlý v zácpě nahoru) a odpoledne přesedám na tramvaj, neb busem to nemá smysl...

Nesmyslnost zřízení parkovacích zón bez zajištění sběrných parkovišť snad ani nemá smysl znovu komentovat.

+6/0
8.9.2016 15:08

P15e11t23r 51L58u29d95a41n22e79k 1817804867373

Ono to není tak jednoduché. Největší problém v současnosti je, že je ucpanej už samotnej kulaťák(kvůli přechodům na tram ostrůvek) a tak není často kam najet. A za to nemůže, že je tam jen 1 pruh. Nešlo by to ani kdyby tam byly 2 nebo třeba i 5 pruhů.

+1/−1
8.9.2016 15:20

J41a16n 45D52l66o75u55h42ý 8586210413440

no co? Zklidnili tam dopravu, ne? ;-D

0/0
8.9.2016 15:27

H34a76n30a 67N74o90v96á86k64o61v34á 5540624779

máte pravdu, že je tam toho víc. Ale dokud se najíždělo 2 pruhy (a taky dokud na kruháči šlo odbočit přímým pruhem do Evropské), zácpy tam takové nebyly. Ano, dnes je tam opravdu doprava klidnější. :-D Tedy, co se rychlosti týče. :-)

+2/0
8.9.2016 15:41

J14a39k29u55b 19Š12a66f62a12n18d69a 7415707711131

Nemáte pravdu. Ujici JP nebrzdí jeden pruh ale nájezd na kruhák. Ostatně kus před kruhákem jsou 2 pruhy. Zůžení na jeden není kvůli tramvajím ale kvůli přechodu.A i kdyby tam byly 2 pruhy tak je to jedno protože kruhák je ucpaný díky výjezdu k Prašnému mostu.

+2/0
8.9.2016 16:14

K71a51r11e19l 23N93o28v21o54t15n90y 4837104722782

Asi nebyli, víte jak to mají z radnice daleko? Autem se tam nedá jet, víte jaký je tam maso? Ti jsou rádi , když po probojování se do Dejvic auto strčí na svá VIP parkoviště na dvoře radnice, nebo že by tam taky byla modrá?

0/0
11.9.2016 10:10

Z81d90e89n88ě71k 25B23e13r12á39n77e71k 2748225966422

Nějaký úředníček a je proti uzavření exitu Blanky na Prahu 6. Zřejmě nebydlí na Praze 6.

0/−11
8.9.2016 14:59

L29u34d82v92í20k 33G44a48j82d84o27š74í49k 2275283654882

Netrefil jste se. Bydlí tam. ;-D

+2/−1
8.9.2016 15:14

Z32d35e77n51ě81k 10B86e58r47á98n79e45k 2328535986562

Potom ale jezdí městskou dopravou anebo je to jeden z těch, kdo profitují na stavbě Blanka, vedle soudruha Béma.

0/0
8.9.2016 15:31

B72o71h58u26s79l67a57v 55K50r15á85l97í47k 2631840209216

Jakou jinou dopravou než městskou byste chtěl jezdit po městě? Ale je fakt, že používat auto k městské dopravě je absurdní nesmysl.

+1/0
8.9.2016 18:43

Z81d51e85n28ě90k 47B34e95r43á72n33e64k 2128605416282

Kolikpakk z těch, kdo mi dali mínus pracuje na Magistrátě?

0/0
8.9.2016 15:32

R27o75b55i69n 49Ž19i63ž77k32a 2108754236886

Já tam nepracují, jen si neviditelné za vlastni nos.

0/0
8.9.2016 15:43

R20o83b23i68n 34Ž49i11ž22k37a 2808334336296

Nevidite.

0/0
8.9.2016 15:44
Foto

P45a94v33e89l 47P54o54d78e29š86v38a 5509707729

Parkovací domy jsou jedna velká zlodějina.

+2/−2
8.9.2016 14:50

J87a18n 95D90l70o20u17h32ý 8886200943770

Nejsou, právě že nejsou - žádné... ;-D

+2/0
8.9.2016 15:02

M20a39r15t89i94n31a 45D29v72o68ř53á41k61o31v68á 3194903950844

Tunel po otevření na několika místech v Praze zkomplikoval dopravu. Aha :o) Kocourkov hadr. Kdo dělal koncepci dopravy?

0/−3
8.9.2016 14:24

J28i62ř76í 23H14o41v89o62r23k21a 2226167230941

Tunel obecně vzato dopravu zlepšil. Jasně, každá změna někde může mít nějaký negativní dopad. V tomto případě jde jednak o to, co se zjistí až v praxi, jednak o to, že chybí navazující stavby, se kterými se počítalo.

+15/−1
8.9.2016 14:28

Z69d44e25n72ě39k 91B17e14r51á98n28e64k 2648385496512

Píšete hlouposti, měla být udělána koncepce se všemi dopady ještě před započetím stavby Blanky. Tedy schopná koncepce pro všechny, nejen pro Béma s Janouškem.

0/−6
8.9.2016 15:00

L97u41d91v34í76k 25G42a25j11d58o14š67í31k 2185603624392

Pane Beránku, ten koncept se všemi dopady samozřejmě udělán byl a vyplynulo z něj předpokládané zhoršení situace na Vítězném náměstí.

To se ovšem neuvažovalo o tom, že bude uzavřena Korunovační, což přivedlo na Svatovítskou dvojnásobný počet aut a došlo k dopravnímu kolapsu.

Korunovační má být uzavřena do prosince, čili je to dočasný problém.

Navíc projekt obchvatu odlehčujícímu Vítěznímu náměstí je navržen v územním plánu už dávno.

+5/0
8.9.2016 15:19

K46a90r85e53l 46L60a14n76g23r 2212777930498

Musi do prosince. Bo by se mistni uplakanci nevyspinkali... V Moskve by se jelo nonstop a mistni by byli zticha protoze bordel by byl jen chvili, Tverskou udelali za DVA mesice. Prvni tyden lidi nadavali, ale kdyz videli jak se to hybe skousli tu chvilku nepohodli. Navic to tam naplanovali na dobu kdy si lidi berou dovolene.

0/0
8.9.2016 21:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.