Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jsem proti uzavření výjezdu z Blanky, napsal čtenářům náměstek Dolínek

Blíží se roční výročí otevření tunelu Blanka, který na řadě míst v Praze ulevil dopravě, ale jinde ji naopak zkomplikoval. Praha 6 dokonce volá po uzavření výjezdu u Prašného mostu. Proti tomu se ale v chatu se čtenáři iDNES.cz vyslovil náměstek primátorky a radní pro dopravu Petr Dolínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K52a79r85e22l 38N93o52v71o66t83n83y 4597964812892

Dolínku, Dolínku tady někdo lže – hoď si s Kolářem korunou kdo z Vásodstoupí:

Jsem proti uzavření výjezdu, Praha 6 měla reagovat mnohem dříve a jinak.Rád jim pomohu, jako například pomáhám Praze 7 a Praze 8, ale uzavření výjezduby přivedlo více aut do ulic na povrchu,“ napsal čtenářům radní.( Dolínek)

Zdroj: http://praha.idnes.cz/online-chat-radni-petr-dolinek-de2-/praha-zpravy.aspx?c=A160907_114337_praha-zpravy_nub

Před spuštěním jsme žádali magistrát, aby přijal řadu opatření, která byzlepšila průjezdnost oblasti. Bohužel po několikanásobném marném dovolávání námnezbývá než veřejně magistrát vyzvat, aby se našimi požadavky zabýval,“ uvedlstarosta Ondřej Kolář (TOP 09).

Zdroj: http://praha.idnes.cz/praha-6-chce-uzavrit-vyjezd-z-blanky-d6u-/praha-zpravy.aspx?c=A160906_151800_praha-zpravy_rsr

0/0
11.9.2016 13:26

Z58d78e50n27ě65k 69L77a27x31a 1138465781372

Odejít by měli oba, nejlépe do ilegality.

0/0
22.9.2016 11:22

K11a15r75e27l 22N81o37v38o32t55n53y 4537534142692

Nejsem pro zavření výjezdu z Blanky, ale pro zavření gau...rů Chalupy a Béma, kteří ruku v ruce prolobovali metro do Motola místo na Dlouhou míli . Teď do Motola jezdí každé druhé a ještě poloprázdné;-€, Kdo si pamatujete toho tajtrdlíka jak stál nad dírou ve Stromovce a sliboval, že se postará aby se našel viník? Mohl se kouknout do zrcadla rovnou na jednu stranu hnal stavbu Blanky dopředu a na druhou si tak trochu nahrabali, že?

+1/−1
10.9.2016 15:21

P34a76v78e45l 34M41a66r48e57š 2386328203741

Vinikem jsou zeleni mamlasové kteří protlačili nesmysl razby tunelu místo hloubení v místech kde má nadlozi sotva tři metry

0/0
10.9.2016 23:42

K62a64r18e91l 24N25o69v61o17t65n47y 4247534602352

No zrovna do Motola je to dost hluboko;-D, ale na houno, že!!

0/0
11.9.2016 4:44

P32a96v73e21l 65M18a92r54e34š 2106538953441

Myslel jsem samozřejmě Blanku a Stromovku

0/0
11.9.2016 8:31

K66a28r87e88l 70N62o75v67o46t61n38y 4387434172262

Sorry já vím, ale nešlo to přejít :-), ta Chalupoida do Motola, za naše daně, mě prostě s.r., Vás ne? Tam kdyby jezdil z Petřin denně 20 x pendl bus, tak jezdí asi 50 let zadara ,co to stálo, nebo si myslíte něco jiného?

Ta Blanka není špatný nápad, jenže se na ní podepsalo mnoho "odborníků" a dopravních "expertů", ale nejvíc čachry s pozemky na severní okruh Prahy přes Suchdol, ještě dnes se hoši co spolu mluví nedokázali dohodnout kudy to povede;-O

0/0
11.9.2016 10:04

P20a41v31e79l 79M41a25r60e64š 2206548653691

metro přímo na letiště je ekonomický nesmysl, odbavovací kapacita Ruzyně není tak velká aby se tam metro vyplatilo. kromě sídliště Červený vrh není ani podél trasy významnější zástavba, jenž by metro naplnila. Takže uhnutí podzemky za červeným vrchem k jihu na Petřiny a k fakultní nemocnici je z hlediska naplnění kapacity poměrně logické. Ale na Motole by metro mělo bud končit, nebo pokračovat ke Zličínu a spojit se s linkou B.

Na letiště povede odbočka tratě do Kladna, která prochází rekonstrukcí, což na letiště velikosti Ruzyně zcela postačuje.

A severní obchvat Prahy blokují Suchdolští, nejde o pozemky, stavební uzávěra v trase okruhu je už třicet let.

0/0
11.9.2016 12:13

K19a82r91e70l 29N35o93v88o77t57n52y 4907844662842

Nejsem odborník na dopravu, možná že by se metro na letiště nevyplatilo, jak píšete z důvodů nevytížení,ale tak proč se teď na P6 ( a i jinde ) propaguje prodloužení tramvaje na Dědinu. A to s tím, že by se místo skladů velkoobchodu postavilo sídliště ( Bém či Chalupa dokonce snil o přesunu studentských kolejí ze Strahova) což by Vaši obavu o ekonomiku jistě odstranilo.To metro by na letiště mohlo jezdit taky každé druhé jak do Motola, a navíc i na povrchu (za Veleslavínem či Dědinou) se třemi zastávkami Dědina, Šestka ( či letiště Ruzyně) a Letiště Havláč - to je skoro jako ta Vaše odbočka z trati Pha- Kladno,ne?

0/0
11.9.2016 13:18

M45a44r82t31i10n 75R44u92z78i72c26k13a 1502678326787

No jo, to se nevedelo, ze kdyz se postavi varianta blize mestu, ze vetsina dopravy bude smerovat k vjezdum do tunelu, tedy i pres krizovatku Vitezne namesti? To same bude i pri dalnicnim obchvatu Prahy, ktery se stavi temer z poloviny v koridoru z 40-50 let a dimenzovan na dopravu z te doby. A u mestskeho okruhu, kde myslite ze nejvice zhoustne doprava po dostavbe jeho vychodni casti? V Libni, Palmovce, ve Vysocanech, Sokolovska, Ceskomoravska, na Spojovaci na Zizkove...

0/0
9.9.2016 12:12

P26e95t15r 58S63e69d67i19v18y 6237368415827

Kdyz ono se v poslednich letech delalo vse aby se Dejvice a Suchdol odstrihly od zbytku Prahy. Treba nesmyslne otoceni metra z dejvic na jiny okraj Prahy namisto toho, aby pokracovalo do Podbaby-Lysolaji-Suchdol-Letiste. Namisto toho se metro nesmyslne ohnulo v Dejvicich zpet smerem do Prahy nahoru do Motola, kde nedaleko stejne konci Metro B na Zlicine. Same nesystemove kroky ;-(

0/−2
8.9.2016 17:55

B77o88h93u73s39l25a30v 37K32r64á92l73í89k 2221960139326

Metro na letiště přes Suchdol? Tak to by byla ještě větší šílenost než přes Motol.

+8/0
8.9.2016 18:39

M53a30r55t77i36n 94P79l17o31c74e76k 8721234862496

No jo, jenže zrovna to by se mu hodilo, takže z jeho pohledu by to bylo geniální.

+1/0
8.9.2016 19:19

P13a19v11e83l 31O38b20d52r12ž50á93l41e22k 6846724568692

Suchdol nemá za svůj negativní přístup k okruhu nárok ani na kanalizaci, natož na metro.

+2/0
9.9.2016 12:15

M16a85r68t15i84n 14R50u92z24i66c18k49a 1522638186767

Tak ona je pravda, ze ten okruh se do Suchdola staci tak, ze privede dopravu ze severu na okruh prave do Suchdola a Cimic... navic se dvema tunely a dvoupatrovym mostem (tunely a mosty nejsou plne vhodne pro zasah IZS a v pripade uzavreni se cela doprava prenese na povrch do okolnich obci a k nejblissim mostum pres Vltavu (Kralupy, Evropska, Dejvicky a Bubenecsky tunel, Letna a Holesovice)... Povrchova varianta neni mozna a koridor pres Suchdol je plan z 50let... Mesto od te doby trochu nabobtnalo a to hlavne na doprave se kterou tehdy nikdo nomohl pocitat...

Nejlepsi variantou je varianta o kousek dale za Rez a Zdiby, kde by byla nejen na povrchu, ale take mnohem levnejsi, uplna uzavirka tunelu by nehrozila a tim i mensi riziko zaneseni dopravy zpet do mesta...

Bohuzel, to nejdrazsi reseni nakonec bylo odsouhlaseno a pripraveno do stavu, kdy uz asi neni mozne zacit s pripravami jine casti okruhu...

Naopak na Jiznim meste (Milicov) nebyl problem postavit okruh az za Prahou za Pruhonice...

Stejny problem je vedeni dalnicniho okruhu pre Cerny Most a H.Pocernice, kdyz jsou do mesta jiz hotove radialy Sterboholska a Vysocanska... ale tam to neni az takovy problem,...

0/0
11.9.2016 15:07

M53a70r79t21i22n 80R93u42z77i53c36k42a 1632668326577

Predevsim, metro A melo mit obratovou kolej na Nadr. Veleslavin s moznosti prodlouzeni primym smerem na Letiste a konecna stanice mohla vest pres Petriny jako dnes, ale do Stanice Vypich...

To same na C, prvni prodlouzeni mohlo byt klidne na Ladvi nebo kratsi verze na Kobylisy a druhe prodlouzeni pouze na Strizkov...

Kazdopadne mnohem lepsi variantou na Letiste je vlak a nejlepe s moznosti na prestup k dalsim spojum nejen regionalnim, ale i IC/EC ci dalkove Expresy VRT...

0/0
9.9.2016 12:22

K28a16r66e37l 28N43o27v14o59t89n17y 4717124132582

Jasně a na Břetislavce by bylo záchytné parkoviště, že;-D pro přespolní? Ale jako fór OK.

0/0
11.9.2016 10:13

R86a84d63e67k 24N92o44v56a34k 9914353379410

K prvním otázkám.... taktně mlčel

0/0
8.9.2016 16:38

M77a18r39t56i43n 59Z30e46l96e80n58y 2207520749619

Pan Dolínek má obecně pravdu. Hlavní naštvanost plyne z toho, že lidi co jezdí autem by měli jezdit teď MHD. Pokud bude možnost parkovat zadarmo v širším centru Prahy, auta tam budou jezdit i kdyby bylo na začátku Prahy 10 P+R. Uvedená parkoviště jsou kapacitní u na Chodově a v Letňanech a je tam většinou místo a to tam parkují pouze stovky aut a do centra se valí desítky tisíc. Je třeba dopravu omezovat takovým to způsobem.

+3/−1
8.9.2016 15:38

M32a73r31t40i74n 93P49i56š10t97o18r64a 8828588416459

Parkování nesouvisí s jízdou MHD. I když MHD jezdím denně, parkovat potřebuji.

0/0
8.9.2016 20:06

P91e15t84r 36O50u60z59k37ý 8512812224892

Dolínek je opravdu vtipálek, doufám že ho poženou z radnice vidlema. Takovou snůšku polopravd a výmluv jsem už dlouho neslyšel. Radnice Prahy 8 říká, že za modré zóny nemůže, protože Magistrát a pan Dolínek. Pan Dolínek za nic nemůže, protože radnice Prahy 8. Běžte se všichni bodnout. A pražané, Vy se u příštích voleb proberte, protože takováto sv...č tam dlouho nebyla.

+4/−4
8.9.2016 15:21

L13u14d57v70í27k 82G34a60j69d94o61š47í37k 2605393574352

Potíž je v tom, že když jednou modré zóny někdo zavede, je téměř nemyslitelné, že by je jiné osazenstvo radnice zrušilo.

0/0
8.9.2016 15:26

J94i46ř86í 64P44r66o14c66h 6478204707233

Kolik bylo od socialismu vybudováno v Praze parkovacích domů? (žádný). Požadavek na parkovací místa na krajích Prahy: 50000 (vybudováno 3000). Co tam Ti úředníci dělají? Vymysleli modré zóny a štvou jednu část Prahy proti druhé. Vzpomeňte si na to prosím při volbách.

+4/−2
8.9.2016 15:08

J93a87n 91D81l59o53u94h50ý 8466460103340

Za socialismu se budovat nemusely. Nebylo potřeba. Dokonce se neplánovalo ani na sídlištích parkovací místo na byt.

+2/0
8.9.2016 15:10

J80i75ř96í 53P47r98o89c30h 6118124567453

Přečíst znovu prosím. Píši "od socialismu!.

+1/0
8.9.2016 15:11

J34a34n 68D46l53o13u79h72ý 8626460743160

Máte pravdu. R^ Bohužel se nezměnily (významně) ani normy na parkovací místa. Naopak Hudeček je chtěl zhoršit. Pak to dopadá tak, že na některých sídlištích už nestojí auta v dvou řadách, ale ve třech.... :-/

0/0
8.9.2016 15:16

B68o64h77u17s43l17a87v 58K46r62á83l68í69k 2591290489296

Zatímco parkovací domy na okrajích těch samých sídlišť zejí prázdnotou a chátrají. Kdepak se asi stala chyba.

0/0
8.9.2016 18:41

M50a21r91t41i56n 56P34i83š58t95o43r65a 8368708436109

V parkovacích domech ať bydlí auta, až budou samostatná. Do té doby jsou lepší parkoviště u domů lidi.

0/0
8.9.2016 20:10

J89a83n 81P31o81k85o93r23n96ý 1983719500983

Problém vidím v bezpečnosti plechových miláčků. Venku je na ně jakž tak vidět, ale v parkovací dům bez ostrahy, nebo nějakého jiného zabezpečení je sklad pro poberty náhradních dílů.

0/0
9.9.2016 9:01

J76a92n 83J40í52c22h35a 8810730228181

Na okraji by je ale mel budovat kraj

0/0
8.9.2016 20:13

H52a32n84a 21N54o91v19á90k49o67v78á 5750464279

Mě by zajímalo, jestli se radní Prahy 6 někdy na Kulaťáku byli podívat. Svatovítská směrem od i na Prašný most byla ucpaná vždycky. I před Blankou. Dopravu kolem Kulaťáku zkomplikovala rekonstrukce (a prodloužení) tramvaje na Podbabu. Nájezd na Kulaťák z Jugopartyzánů je od té doby pouze jedním pruhem, takže dnes se už téměř v jakoukoliv denní dobu doprava nahoru ke kruháči posunuje šnečím tempem. Vím to, denně tam ráno čekám na autobus (často marně, neb je uvízlý v zácpě nahoru) a odpoledne přesedám na tramvaj, neb busem to nemá smysl...

Nesmyslnost zřízení parkovacích zón bez zajištění sběrných parkovišť snad ani nemá smysl znovu komentovat.

+6/0
8.9.2016 15:08

P46e63t27r 77L43u57d83a83n84e81k 1127584357823

Ono to není tak jednoduché. Největší problém v současnosti je, že je ucpanej už samotnej kulaťák(kvůli přechodům na tram ostrůvek) a tak není často kam najet. A za to nemůže, že je tam jen 1 pruh. Nešlo by to ani kdyby tam byly 2 nebo třeba i 5 pruhů.

+1/−1
8.9.2016 15:20

J58a18n 28D25l70o73u77h59ý 8116820683150

no co? Zklidnili tam dopravu, ne? ;-D

0/0
8.9.2016 15:27

H88a80n10a 40N96o27v47á23k16o58v17á 5140404649

máte pravdu, že je tam toho víc. Ale dokud se najíždělo 2 pruhy (a taky dokud na kruháči šlo odbočit přímým pruhem do Evropské), zácpy tam takové nebyly. Ano, dnes je tam opravdu doprava klidnější. :-D Tedy, co se rychlosti týče. :-)

+2/0
8.9.2016 15:41

J33a68k47u13b 18Š94a66f35a42n41d49a 7635147711481

Nemáte pravdu. Ujici JP nebrzdí jeden pruh ale nájezd na kruhák. Ostatně kus před kruhákem jsou 2 pruhy. Zůžení na jeden není kvůli tramvajím ale kvůli přechodu.A i kdyby tam byly 2 pruhy tak je to jedno protože kruhák je ucpaný díky výjezdu k Prašnému mostu.

+2/0
8.9.2016 16:14

K86a61r43e19l 37N67o13v82o53t83n84y 4207224762102

Asi nebyli, víte jak to mají z radnice daleko? Autem se tam nedá jet, víte jaký je tam maso? Ti jsou rádi , když po probojování se do Dejvic auto strčí na svá VIP parkoviště na dvoře radnice, nebo že by tam taky byla modrá?

0/0
11.9.2016 10:10

Z10d23e84n16ě49k 19B22e97r74á72n48e62k 2478685906432

Nějaký úředníček a je proti uzavření exitu Blanky na Prahu 6. Zřejmě nebydlí na Praze 6.

0/−11
8.9.2016 14:59

L22u75d73v28í95k 72G94a12j95d30o84š92í28k 2325843534582

Netrefil jste se. Bydlí tam. ;-D

+2/−1
8.9.2016 15:14

Z42d40e35n78ě97k 32B39e74r63á68n45e88k 2148645236622

Potom ale jezdí městskou dopravou anebo je to jeden z těch, kdo profitují na stavbě Blanka, vedle soudruha Béma.

0/0
8.9.2016 15:31

B50o72h44u47s57l13a36v 28K81r20á28l33í28k 2781510879936

Jakou jinou dopravou než městskou byste chtěl jezdit po městě? Ale je fakt, že používat auto k městské dopravě je absurdní nesmysl.

+1/0
8.9.2016 18:43

Z14d15e38n64ě64k 24B52e44r53á41n14e58k 2238905656712

Kolikpakk z těch, kdo mi dali mínus pracuje na Magistrátě?

0/0
8.9.2016 15:32

R40o77b58i49n 16Ž10i38ž13k17a 2958864136156

Já tam nepracují, jen si neviditelné za vlastni nos.

0/0
8.9.2016 15:43

R55o84b26i56n 93Ž98i58ž84k96a 2858584906126

Nevidite.

0/0
8.9.2016 15:44
Foto

P13a71v32e69l 68P29o62d61e87š11v92a 5479877149

Parkovací domy jsou jedna velká zlodějina.

+2/−2
8.9.2016 14:50

J75a34n 57D67l36o49u39h97ý 8566860113280

Nejsou, právě že nejsou - žádné... ;-D

+2/0
8.9.2016 15:02

M90a16r85t42i90n10a 58D13v95o66ř80á46k36o67v50á 3534663820334

Tunel po otevření na několika místech v Praze zkomplikoval dopravu. Aha :o) Kocourkov hadr. Kdo dělal koncepci dopravy?

0/−3
8.9.2016 14:24

J19i16ř94í 82H60o49v27o31r51k72a 2156247450671

Tunel obecně vzato dopravu zlepšil. Jasně, každá změna někde může mít nějaký negativní dopad. V tomto případě jde jednak o to, co se zjistí až v praxi, jednak o to, že chybí navazující stavby, se kterými se počítalo.

+15/−1
8.9.2016 14:28

Z49d37e55n74ě54k 19B91e88r83á18n19e53k 2208405686982

Píšete hlouposti, měla být udělána koncepce se všemi dopady ještě před započetím stavby Blanky. Tedy schopná koncepce pro všechny, nejen pro Béma s Janouškem.

0/−6
8.9.2016 15:00

L84u40d72v62í91k 21G95a33j35d92o72š77í17k 2395893514442

Pane Beránku, ten koncept se všemi dopady samozřejmě udělán byl a vyplynulo z něj předpokládané zhoršení situace na Vítězném náměstí.

To se ovšem neuvažovalo o tom, že bude uzavřena Korunovační, což přivedlo na Svatovítskou dvojnásobný počet aut a došlo k dopravnímu kolapsu.

Korunovační má být uzavřena do prosince, čili je to dočasný problém.

Navíc projekt obchvatu odlehčujícímu Vítěznímu náměstí je navržen v územním plánu už dávno.

+5/0
8.9.2016 15:19

K78a85r39e93l 77L21a72n41g29r 2312857720178

Musi do prosince. Bo by se mistni uplakanci nevyspinkali... V Moskve by se jelo nonstop a mistni by byli zticha protoze bordel by byl jen chvili, Tverskou udelali za DVA mesice. Prvni tyden lidi nadavali, ale kdyz videli jak se to hybe skousli tu chvilku nepohodli. Navic to tam naplanovali na dobu kdy si lidi berou dovolene.

0/0
8.9.2016 21:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.