Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jsem proti uzavření výjezdu z Blanky, napsal čtenářům náměstek Dolínek

Blíží se roční výročí otevření tunelu Blanka, který na řadě míst v Praze ulevil dopravě, ale jinde ji naopak zkomplikoval. Praha 6 dokonce volá po uzavření výjezdu u Prašného mostu. Proti tomu se ale v chatu se čtenáři iDNES.cz vyslovil náměstek primátorky a radní pro dopravu Petr Dolínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K33a42r22e78l 24N24o90v95o23t40n43y 4467454182362

Dolínku, Dolínku tady někdo lže – hoď si s Kolářem korunou kdo z Vásodstoupí:

Jsem proti uzavření výjezdu, Praha 6 měla reagovat mnohem dříve a jinak.Rád jim pomohu, jako například pomáhám Praze 7 a Praze 8, ale uzavření výjezduby přivedlo více aut do ulic na povrchu,“ napsal čtenářům radní.( Dolínek)

Zdroj: http://praha.idnes.cz/online-chat-radni-petr-dolinek-de2-/praha-zpravy.aspx?c=A160907_114337_praha-zpravy_nub

Před spuštěním jsme žádali magistrát, aby přijal řadu opatření, která byzlepšila průjezdnost oblasti. Bohužel po několikanásobném marném dovolávání námnezbývá než veřejně magistrát vyzvat, aby se našimi požadavky zabýval,“ uvedlstarosta Ondřej Kolář (TOP 09).

Zdroj: http://praha.idnes.cz/praha-6-chce-uzavrit-vyjezd-z-blanky-d6u-/praha-zpravy.aspx?c=A160906_151800_praha-zpravy_rsr

0/0
11.9.2016 13:26

Z74d71e51n47ě71k 68L59a21x22a 1968465731922

Odejít by měli oba, nejlépe do ilegality.

0/0
22.9.2016 11:22

K81a14r95e92l 59N65o92v77o46t70n66y 4527284602832

Nejsem pro zavření výjezdu z Blanky, ale pro zavření gau...rů Chalupy a Béma, kteří ruku v ruce prolobovali metro do Motola místo na Dlouhou míli . Teď do Motola jezdí každé druhé a ještě poloprázdné;-€, Kdo si pamatujete toho tajtrdlíka jak stál nad dírou ve Stromovce a sliboval, že se postará aby se našel viník? Mohl se kouknout do zrcadla rovnou na jednu stranu hnal stavbu Blanky dopředu a na druhou si tak trochu nahrabali, že?

+1/−1
10.9.2016 15:21

P19a27v21e43l 50M42a36r87e86š 2556818613731

Vinikem jsou zeleni mamlasové kteří protlačili nesmysl razby tunelu místo hloubení v místech kde má nadlozi sotva tři metry

0/0
10.9.2016 23:42

K30a10r80e77l 50N97o23v19o44t49n85y 4787244582382

No zrovna do Motola je to dost hluboko;-D, ale na houno, že!!

0/0
11.9.2016 4:44

P11a84v94e52l 17M74a11r93e85š 2126328603551

Myslel jsem samozřejmě Blanku a Stromovku

0/0
11.9.2016 8:31

K26a18r47e77l 13N29o56v45o88t88n12y 4307464742732

Sorry já vím, ale nešlo to přejít :-), ta Chalupoida do Motola, za naše daně, mě prostě s.r., Vás ne? Tam kdyby jezdil z Petřin denně 20 x pendl bus, tak jezdí asi 50 let zadara ,co to stálo, nebo si myslíte něco jiného?

Ta Blanka není špatný nápad, jenže se na ní podepsalo mnoho "odborníků" a dopravních "expertů", ale nejvíc čachry s pozemky na severní okruh Prahy přes Suchdol, ještě dnes se hoši co spolu mluví nedokázali dohodnout kudy to povede;-O

0/0
11.9.2016 10:04

P76a35v63e35l 83M96a86r11e60š 2396538983281

metro přímo na letiště je ekonomický nesmysl, odbavovací kapacita Ruzyně není tak velká aby se tam metro vyplatilo. kromě sídliště Červený vrh není ani podél trasy významnější zástavba, jenž by metro naplnila. Takže uhnutí podzemky za červeným vrchem k jihu na Petřiny a k fakultní nemocnici je z hlediska naplnění kapacity poměrně logické. Ale na Motole by metro mělo bud končit, nebo pokračovat ke Zličínu a spojit se s linkou B.

Na letiště povede odbočka tratě do Kladna, která prochází rekonstrukcí, což na letiště velikosti Ruzyně zcela postačuje.

A severní obchvat Prahy blokují Suchdolští, nejde o pozemky, stavební uzávěra v trase okruhu je už třicet let.

0/0
11.9.2016 12:13

K16a94r74e27l 47N67o92v35o12t18n74y 4947114912212

Nejsem odborník na dopravu, možná že by se metro na letiště nevyplatilo, jak píšete z důvodů nevytížení,ale tak proč se teď na P6 ( a i jinde ) propaguje prodloužení tramvaje na Dědinu. A to s tím, že by se místo skladů velkoobchodu postavilo sídliště ( Bém či Chalupa dokonce snil o přesunu studentských kolejí ze Strahova) což by Vaši obavu o ekonomiku jistě odstranilo.To metro by na letiště mohlo jezdit taky každé druhé jak do Motola, a navíc i na povrchu (za Veleslavínem či Dědinou) se třemi zastávkami Dědina, Šestka ( či letiště Ruzyně) a Letiště Havláč - to je skoro jako ta Vaše odbočka z trati Pha- Kladno,ne?

0/0
11.9.2016 13:18

M95a91r32t70i98n 37R26u59z47i95c75k57a 1392168866477

No jo, to se nevedelo, ze kdyz se postavi varianta blize mestu, ze vetsina dopravy bude smerovat k vjezdum do tunelu, tedy i pres krizovatku Vitezne namesti? To same bude i pri dalnicnim obchvatu Prahy, ktery se stavi temer z poloviny v koridoru z 40-50 let a dimenzovan na dopravu z te doby. A u mestskeho okruhu, kde myslite ze nejvice zhoustne doprava po dostavbe jeho vychodni casti? V Libni, Palmovce, ve Vysocanech, Sokolovska, Ceskomoravska, na Spojovaci na Zizkove...

0/0
9.9.2016 12:12

P59e29t38r 39S92e23d83i81v77y 6817478745267

Kdyz ono se v poslednich letech delalo vse aby se Dejvice a Suchdol odstrihly od zbytku Prahy. Treba nesmyslne otoceni metra z dejvic na jiny okraj Prahy namisto toho, aby pokracovalo do Podbaby-Lysolaji-Suchdol-Letiste. Namisto toho se metro nesmyslne ohnulo v Dejvicich zpet smerem do Prahy nahoru do Motola, kde nedaleko stejne konci Metro B na Zlicine. Same nesystemove kroky ;-(

0/−2
8.9.2016 17:55

B87o39h82u15s74l15a67v 17K81r98á90l88í45k 2361300709206

Metro na letiště přes Suchdol? Tak to by byla ještě větší šílenost než přes Motol.

+8/0
8.9.2016 18:39

M62a29r24t69i25n 74P71l61o28c81e18k 8491914272886

No jo, jenže zrovna to by se mu hodilo, takže z jeho pohledu by to bylo geniální.

+1/0
8.9.2016 19:19

P50a42v59e66l 92O51b64d11r28ž40á76l30e46k 6506574858622

Suchdol nemá za svůj negativní přístup k okruhu nárok ani na kanalizaci, natož na metro.

+2/0
9.9.2016 12:15

M21a67r28t28i59n 56R72u63z20i52c55k32a 1582668896807

Tak ona je pravda, ze ten okruh se do Suchdola staci tak, ze privede dopravu ze severu na okruh prave do Suchdola a Cimic... navic se dvema tunely a dvoupatrovym mostem (tunely a mosty nejsou plne vhodne pro zasah IZS a v pripade uzavreni se cela doprava prenese na povrch do okolnich obci a k nejblissim mostum pres Vltavu (Kralupy, Evropska, Dejvicky a Bubenecsky tunel, Letna a Holesovice)... Povrchova varianta neni mozna a koridor pres Suchdol je plan z 50let... Mesto od te doby trochu nabobtnalo a to hlavne na doprave se kterou tehdy nikdo nomohl pocitat...

Nejlepsi variantou je varianta o kousek dale za Rez a Zdiby, kde by byla nejen na povrchu, ale take mnohem levnejsi, uplna uzavirka tunelu by nehrozila a tim i mensi riziko zaneseni dopravy zpet do mesta...

Bohuzel, to nejdrazsi reseni nakonec bylo odsouhlaseno a pripraveno do stavu, kdy uz asi neni mozne zacit s pripravami jine casti okruhu...

Naopak na Jiznim meste (Milicov) nebyl problem postavit okruh az za Prahou za Pruhonice...

Stejny problem je vedeni dalnicniho okruhu pre Cerny Most a H.Pocernice, kdyz jsou do mesta jiz hotove radialy Sterboholska a Vysocanska... ale tam to neni az takovy problem,...

0/0
11.9.2016 15:07

M12a47r12t76i63n 76R67u97z27i95c38k47a 1542348216707

Predevsim, metro A melo mit obratovou kolej na Nadr. Veleslavin s moznosti prodlouzeni primym smerem na Letiste a konecna stanice mohla vest pres Petriny jako dnes, ale do Stanice Vypich...

To same na C, prvni prodlouzeni mohlo byt klidne na Ladvi nebo kratsi verze na Kobylisy a druhe prodlouzeni pouze na Strizkov...

Kazdopadne mnohem lepsi variantou na Letiste je vlak a nejlepe s moznosti na prestup k dalsim spojum nejen regionalnim, ale i IC/EC ci dalkove Expresy VRT...

0/0
9.9.2016 12:22

K95a54r37e33l 98N69o89v85o85t12n82y 4987184772682

Jasně a na Břetislavce by bylo záchytné parkoviště, že;-D pro přespolní? Ale jako fór OK.

0/0
11.9.2016 10:13

R72a86d48e44k 13N55o19v98a43k 9104293119630

K prvním otázkám.... taktně mlčel

0/0
8.9.2016 16:38

M27a34r19t84i41n 84Z36e14l39e65n80y 2417560259899

Pan Dolínek má obecně pravdu. Hlavní naštvanost plyne z toho, že lidi co jezdí autem by měli jezdit teď MHD. Pokud bude možnost parkovat zadarmo v širším centru Prahy, auta tam budou jezdit i kdyby bylo na začátku Prahy 10 P+R. Uvedená parkoviště jsou kapacitní u na Chodově a v Letňanech a je tam většinou místo a to tam parkují pouze stovky aut a do centra se valí desítky tisíc. Je třeba dopravu omezovat takovým to způsobem.

+3/−1
8.9.2016 15:38
Foto

M61a93r68t89i49n 36P64i60š15t89o17r25a 8858558926339

Parkování nesouvisí s jízdou MHD. I když MHD jezdím denně, parkovat potřebuji.

0/0
8.9.2016 20:06

P79e68t36r 67O61u91z97k66ý 8322512644432

Dolínek je opravdu vtipálek, doufám že ho poženou z radnice vidlema. Takovou snůšku polopravd a výmluv jsem už dlouho neslyšel. Radnice Prahy 8 říká, že za modré zóny nemůže, protože Magistrát a pan Dolínek. Pan Dolínek za nic nemůže, protože radnice Prahy 8. Běžte se všichni bodnout. A pražané, Vy se u příštích voleb proberte, protože takováto sv...č tam dlouho nebyla.

+4/−4
8.9.2016 15:21

L30u66d12v55í39k 28G46a49j41d38o61š37í61k 2725133944332

Potíž je v tom, že když jednou modré zóny někdo zavede, je téměř nemyslitelné, že by je jiné osazenstvo radnice zrušilo.

0/0
8.9.2016 15:26

J69i49ř57í 45P42r11o72c30h 6568384687953

Kolik bylo od socialismu vybudováno v Praze parkovacích domů? (žádný). Požadavek na parkovací místa na krajích Prahy: 50000 (vybudováno 3000). Co tam Ti úředníci dělají? Vymysleli modré zóny a štvou jednu část Prahy proti druhé. Vzpomeňte si na to prosím při volbách.

+4/−2
8.9.2016 15:08

J11a66n 96D70l31o40u47h86ý 8616840673180

Za socialismu se budovat nemusely. Nebylo potřeba. Dokonce se neplánovalo ani na sídlištích parkovací místo na byt.

+2/0
8.9.2016 15:10

J53i91ř50í 17P97r16o87c88h 6128424627113

Přečíst znovu prosím. Píši "od socialismu!.

+1/0
8.9.2016 15:11

J16a97n 87D65l39o35u81h89ý 8766530393700

Máte pravdu. R^ Bohužel se nezměnily (významně) ani normy na parkovací místa. Naopak Hudeček je chtěl zhoršit. Pak to dopadá tak, že na některých sídlištích už nestojí auta v dvou řadách, ale ve třech.... :-/

0/0
8.9.2016 15:16

B63o66h40u42s64l18a71v 84K81r48á90l49í59k 2651310509496

Zatímco parkovací domy na okrajích těch samých sídlišť zejí prázdnotou a chátrají. Kdepak se asi stala chyba.

0/0
8.9.2016 18:41
Foto

M79a92r68t14i95n 63P32i52š81t56o36r13a 8768408986629

V parkovacích domech ať bydlí auta, až budou samostatná. Do té doby jsou lepší parkoviště u domů lidi.

0/0
8.9.2016 20:10

J79a53n 41P74o54k33o93r70n76ý 1293679160473

Problém vidím v bezpečnosti plechových miláčků. Venku je na ně jakž tak vidět, ale v parkovací dům bez ostrahy, nebo nějakého jiného zabezpečení je sklad pro poberty náhradních dílů.

0/0
9.9.2016 9:01

J16a73n 13J40í50c96h59a 8690650668121

Na okraji by je ale mel budovat kraj

0/0
8.9.2016 20:13

H17a89n82a 60N45o80v15á17k91o86v79á 5220894759

Mě by zajímalo, jestli se radní Prahy 6 někdy na Kulaťáku byli podívat. Svatovítská směrem od i na Prašný most byla ucpaná vždycky. I před Blankou. Dopravu kolem Kulaťáku zkomplikovala rekonstrukce (a prodloužení) tramvaje na Podbabu. Nájezd na Kulaťák z Jugopartyzánů je od té doby pouze jedním pruhem, takže dnes se už téměř v jakoukoliv denní dobu doprava nahoru ke kruháči posunuje šnečím tempem. Vím to, denně tam ráno čekám na autobus (často marně, neb je uvízlý v zácpě nahoru) a odpoledne přesedám na tramvaj, neb busem to nemá smysl...

Nesmyslnost zřízení parkovacích zón bez zajištění sběrných parkovišť snad ani nemá smysl znovu komentovat.

+6/0
8.9.2016 15:08

P93e56t97r 97L36u75d95a26n14e74k 1827324717353

Ono to není tak jednoduché. Největší problém v současnosti je, že je ucpanej už samotnej kulaťák(kvůli přechodům na tram ostrůvek) a tak není často kam najet. A za to nemůže, že je tam jen 1 pruh. Nešlo by to ani kdyby tam byly 2 nebo třeba i 5 pruhů.

+1/−1
8.9.2016 15:20

J43a48n 91D23l85o38u66h64ý 8496430343950

no co? Zklidnili tam dopravu, ne? ;-D

0/0
8.9.2016 15:27

H24a59n24a 60N36o60v23á64k55o49v60á 5710394899

máte pravdu, že je tam toho víc. Ale dokud se najíždělo 2 pruhy (a taky dokud na kruháči šlo odbočit přímým pruhem do Evropské), zácpy tam takové nebyly. Ano, dnes je tam opravdu doprava klidnější. :-D Tedy, co se rychlosti týče. :-)

+2/0
8.9.2016 15:41

J16a90k84u18b 76Š22a19f78a73n52d93a 7665357601181

Nemáte pravdu. Ujici JP nebrzdí jeden pruh ale nájezd na kruhák. Ostatně kus před kruhákem jsou 2 pruhy. Zůžení na jeden není kvůli tramvajím ale kvůli přechodu.A i kdyby tam byly 2 pruhy tak je to jedno protože kruhák je ucpaný díky výjezdu k Prašnému mostu.

+2/0
8.9.2016 16:14

K38a17r64e72l 40N61o45v11o53t48n31y 4197164782932

Asi nebyli, víte jak to mají z radnice daleko? Autem se tam nedá jet, víte jaký je tam maso? Ti jsou rádi , když po probojování se do Dejvic auto strčí na svá VIP parkoviště na dvoře radnice, nebo že by tam taky byla modrá?

0/0
11.9.2016 10:10

Z86d30e82n94ě32k 75B78e40r65á22n85e44k 2858715656682

Nějaký úředníček a je proti uzavření exitu Blanky na Prahu 6. Zřejmě nebydlí na Praze 6.

0/−11
8.9.2016 14:59

L34u61d56v26í42k 95G98a97j38d69o89š41í68k 2545123124982

Netrefil jste se. Bydlí tam. ;-D

+2/−1
8.9.2016 15:14

Z79d64e73n82ě40k 37B41e59r75á98n59e54k 2268595386872

Potom ale jezdí městskou dopravou anebo je to jeden z těch, kdo profitují na stavbě Blanka, vedle soudruha Béma.

0/0
8.9.2016 15:31

B78o96h57u59s61l61a90v 30K84r65á62l85í47k 2711200199826

Jakou jinou dopravou než městskou byste chtěl jezdit po městě? Ale je fakt, že používat auto k městské dopravě je absurdní nesmysl.

+1/0
8.9.2016 18:43

Z45d16e17n90ě85k 93B33e24r66á65n95e48k 2538215196602

Kolikpakk z těch, kdo mi dali mínus pracuje na Magistrátě?

0/0
8.9.2016 15:32

R52o88b57i54n 52Ž46i28ž72k52a 2968734746556

Já tam nepracují, jen si neviditelné za vlastni nos.

0/0
8.9.2016 15:43

R21o14b87i49n 70Ž80i53ž31k96a 2928124336446

Nevidite.

0/0
8.9.2016 15:44
Foto

P94a94v94e81l 41P54o52d35e93š81v62a 5649397989

Parkovací domy jsou jedna velká zlodějina.

+2/−2
8.9.2016 14:50

J87a44n 47D87l29o58u68h54ý 8616180973810

Nejsou, právě že nejsou - žádné... ;-D

+2/0
8.9.2016 15:02

M40a64r38t55i95n54a 31D18v51o32ř77á70k65o29v31á 3304263310344

Tunel po otevření na několika místech v Praze zkomplikoval dopravu. Aha :o) Kocourkov hadr. Kdo dělal koncepci dopravy?

0/−3
8.9.2016 14:24

J84i40ř81í 65H86o58v14o82r73k74a 2496437850831

Tunel obecně vzato dopravu zlepšil. Jasně, každá změna někde může mít nějaký negativní dopad. V tomto případě jde jednak o to, co se zjistí až v praxi, jednak o to, že chybí navazující stavby, se kterými se počítalo.

+15/−1
8.9.2016 14:28

Z58d24e86n95ě48k 84B17e43r31á56n64e66k 2768325106362

Píšete hlouposti, měla být udělána koncepce se všemi dopady ještě před započetím stavby Blanky. Tedy schopná koncepce pro všechny, nejen pro Béma s Janouškem.

0/−6
8.9.2016 15:00

L48u37d39v82í23k 51G57a98j51d95o91š71í56k 2435113884902

Pane Beránku, ten koncept se všemi dopady samozřejmě udělán byl a vyplynulo z něj předpokládané zhoršení situace na Vítězném náměstí.

To se ovšem neuvažovalo o tom, že bude uzavřena Korunovační, což přivedlo na Svatovítskou dvojnásobný počet aut a došlo k dopravnímu kolapsu.

Korunovační má být uzavřena do prosince, čili je to dočasný problém.

Navíc projekt obchvatu odlehčujícímu Vítěznímu náměstí je navržen v územním plánu už dávno.

+5/0
8.9.2016 15:19

K86a17r14e43l 33L77a45n27g50r 2192347100308

Musi do prosince. Bo by se mistni uplakanci nevyspinkali... V Moskve by se jelo nonstop a mistni by byli zticha protoze bordel by byl jen chvili, Tverskou udelali za DVA mesice. Prvni tyden lidi nadavali, ale kdyz videli jak se to hybe skousli tu chvilku nepohodli. Navic to tam naplanovali na dobu kdy si lidi berou dovolene.

0/0
8.9.2016 21:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.