Diskuze

Lítačka se podle opozice liší hlavně barvou, náklady na karty jsou stejné

Podle zastupitelů opoziční ODS, TOP 09 a pirátů provoz Lítačky zatím vychází prakticky na stejnou částku jako stál provoz Opencard. Karta, která kromě jízdenky také (stejně jako Opencard) slouží jako průkazka do knihovny, stojí město 4,4 milionu korun měsíčně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Na jinem serveru v Diskusi se resilo, ze v predstavenstvu i na vedoucich pozicich operatora ict vladne klientelismus. Konkretne nejaky ucitel z CVUT pry sedi v predstavenstvu. Pry ma i vlastni firmu a dosadil si i do vedeni operatora sve kamarady, kteri by se na stejnou pozici nikdy nedostali, protoze jsou to vicemen absolventi. Asi v tom kluci umi chodit. Vypada to, ze se zmenil jen tok penezovodu :-(

0 0
možnosti
TS

T44o30m 51S27e94h44n91a65l

9. 9. 2016 15:15

Pokud vim,tak porizovaci naklady Opencard byly 1,7 mld! Za to muze byt Litacka provozovana 32 let s cenou 4,4mio. Takze co tam mate dal, kritici Litacky?

0 0
možnosti
TZ

ANO, bude líp..

A už začíná být i vidět KOMU..

0 0
možnosti

J86a45n 12Č68e65k71a78l

9. 9. 2016 12:47

Hlavně, že si ta "píííp" prosadila ten vidlácký název...

4 0
možnosti
P"E

No budeme na tuhle ošklivější kartu jezdit do roku 2020 možná 2024 a pak si buď začneme štípat lístky nebo nevím. V Ostravě jsou na tom lépe.

0 0
možnosti
WD

Tohle mne fakt baví. Když jsem tady při ohlášení Lítačky tvrdil, že náklady neklesnou, tak jsem sklízel hromadu mínusů. Ten Krnda projekt je jen obyčejná kopie, náklady jsou stejné, naoko se ušetří jen první startovací balík, protože využili infrastrukturu OpenCard. Jenže to je současně kámen úrazu - dodnes nejsou dořešena všechna práva a původní provozovatel může Prahu ještě pěkně zkásnout.

Ale jasně, ANO, vyřešili to. Sice úplně stejně blbě, ale je to teď zelený a ne červený. Bravo!

3 0
možnosti
MP

50 Kč za kartu, to je sakra zisk. Karta (RFID Mifare) v tomto objemu lze pořídit i s potiskem kolem 10 Kč.

3 0
možnosti
JJ

Vaše úvaha má drobný nedostatek v tom, že to není Mifare.

0 0
možnosti
TB

Ten poslední odstavec, to je brutální lež. Jenom založení firmy Operator ICT stálo město 100 milionů. Pokud jsou reálné úspory na provozu 5 milionů ročně, tak se tahle karta krndačka zaplatí nejdřív za 20 let...

6 0
možnosti
KN

Jo a mohla by mi paní Hnačka vysvětlit proč musím mít jako senior ještě ke kartě a Občanskému průkazu "Doklad o nároku na zvláštní ceny jízdného"? Když dětem stačí osobní průkazka (a co to vlastně je?)8-o

Děti a senioři musí při kontrole předložit platnou opencard s nahradným "Dokladem o nárok na zvláštní ceny

jízdného". Ovšem dětem od 6-10 let postačí osobní průkazka. Děti do 6 let mají jízdné zcela zdarma.

6 0
možnosti
JJ

Možná vás to překvapí, ale využít poskytovanou slevu (mimochodem nad rámec zákona) není pro vás povinné. Příště si kupte plnocenou jízdenku a nemusíte se obtěžovat ani s občanským průkazem.

1 1
možnosti
KN

No mě šmejkne:

Patří k nim například i !!100 tisíc za vypracování designu !!této dopravní karty.

Ta Krnda si z nás dělá prču! Za zelenou Hnačku takový prachy? To mohla říct, mám doma ještě vodovky ze základky!!

12 0
možnosti
DV

Tak ze jste se neprihlasil ;-D mohl jste si vydelat...

0 0
možnosti