Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stanice metra D budou trochu jiné, Praha chce vyjít vstříc kritikům

Šanci zapsat se do podoby pražského metra dostanou i jiní architekti, než od tradičního tvůrce podzemní dráhy, z Metroprojektu. Rada města bude jednat o vyhlášení soutěže na podobu dvou stanic trasy D - Náměstí Míru a Náměstí Bratří Synků, a výtvarné podoby těch zbylých, od Pankráce po Depo Písnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M16i85c49h15a33l 14Ř76e25z98n43í90č21e75k 1291578857450

A mediální kampaň pokračuje. Jestlipak ti, co prohlašují, že navrhnou lepší stanice metra zvládnou aspoň funkční dispozici rodinného domu.

Aby to pak nebylo jako v písničce od Kabátů : "..snažej se skládat básně, ale sotva složej lego "

0/−4
13.9.2016 12:07

P47a36t21r98i86k 63E64g53e80r 2448860859651

Nevím proč, ale myslím si, že článků o lince metra D bylo více než o lince C, B a A. Bez potíží snad vše funguje pouze na nejvytíženější lince metra C. Linka metra C původně měla vést do Modřan. Není mi jasné proč tramvaje už nejezdí na Kačerov, právě k Thomayerově nemocnici a na Novodvorskou si myslím, že by je většina cestujících uvítala dále by je bylo možné vést do Modřan a na Libuš, Písnice a Jesenice. Budoucnost MHD jsou tramvaje. Jsem zvědavý zda vše bude zvládnuto do roku 2022 moc tomu nevěřím.

0/−1
13.9.2016 10:32

T17o92m71á29š 78V48o63c38e16t17k50a 3533122802163

Tramvaje a budoucnost? Aby se zúžili silnice a tvořili se ještě delší kolony pro auta a autobusy? Naopak tramvaje kdysi jezdily na Budějovickou a zrušili se. Díky tomu vzniklo spousta parkovacích míst a nemyslím si, že by ty tramvaje někomu chyběly. Metro je blízko a autobusů jezdí hodně.

0/0
13.9.2016 13:39

Š64i93m41o57n18-94E18r14i60c42h 28J32e83l60í52n68e89k 5380432363973

Aha a proto je tam chtějí obnovit.

0/0
13.9.2016 14:04

P48e56t49r 18P31e16t40r 6293702558843

Ano ale jenom z toho důvodu, že C je ve špičce silně přetíženo a jiná možnost, jak jí ulehčit než tramvajema opravdu není. Rozhodně to není proto, že by lidi radši volili tram než metro

0/0
13.9.2016 18:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.