Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M53i62c38h38a20l 86Ř47e24z23n86í71č62e51k 1171278107890

A mediální kampaň pokračuje. Jestlipak ti, co prohlašují, že navrhnou lepší stanice metra zvládnou aspoň funkční dispozici rodinného domu.

Aby to pak nebylo jako v písničce od Kabátů : "..snažej se skládat básně, ale sotva složej lego "

0/−4
doporučit
13.9.2016 12:07

P94a74t48r73i92k 52E55g77e62r 2518720729861

Nevím proč, ale myslím si, že článků o lince metra D bylo více než o lince C, B a A. Bez potíží snad vše funguje pouze na nejvytíženější lince metra C. Linka metra C původně měla vést do Modřan. Není mi jasné proč tramvaje už nejezdí na Kačerov, právě k Thomayerově nemocnici a na Novodvorskou si myslím, že by je většina cestujících uvítala dále by je bylo možné vést do Modřan a na Libuš, Písnice a Jesenice. Budoucnost MHD jsou tramvaje. Jsem zvědavý zda vše bude zvládnuto do roku 2022 moc tomu nevěřím.

0/−1
doporučit
13.9.2016 10:32

T33o70m49á77š 49V68o40c98e72t50k32a 3423972262953

Tramvaje a budoucnost? Aby se zúžili silnice a tvořili se ještě delší kolony pro auta a autobusy? Naopak tramvaje kdysi jezdily na Budějovickou a zrušili se. Díky tomu vzniklo spousta parkovacích míst a nemyslím si, že by ty tramvaje někomu chyběly. Metro je blízko a autobusů jezdí hodně.

0/0
doporučit
13.9.2016 13:39

Š19i63m79o20n22-59E81r55i32c79h 60J20e81l60í56n45e73k 5500352633113

Aha a proto je tam chtějí obnovit.

0/0
doporučit
13.9.2016 14:04

P22e72t67r 58P68e89t32r 6343262418933

Ano ale jenom z toho důvodu, že C je ve špičce silně přetíženo a jiná možnost, jak jí ulehčit než tramvajema opravdu není. Rozhodně to není proto, že by lidi radši volili tram než metro

0/0
doporučit
13.9.2016 18:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.