Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit: příspěvky podle vláken | příspěvky podle času

A mediální kampaň pokračuje. Jestlipak ti, co prohlašují, že navrhnou lepší stanice metra zvládnou aspoň funkční dispozici rodinného domu.

Aby to pak nebylo jako v písničce od Kabátů : "..snažej se skládat básně, ale sotva složej lego "

Nevím proč, ale myslím si, že článků o lince metra D bylo více než o lince C, B a A. Bez potíží snad vše funguje pouze na nejvytíženější lince metra C. Linka metra C původně měla vést do Modřan. Není mi jasné proč tramvaje už nejezdí na Kačerov, právě k Thomayerově nemocnici a na Novodvorskou si myslím, že by je většina cestujících uvítala dále by je bylo možné vést do Modřan a na Libuš, Písnice a Jesenice. Budoucnost MHD jsou tramvaje. Jsem zvědavý zda vše bude zvládnuto do roku 2022 moc tomu nevěřím.

  • vlákno
  • Patrik Eger
  • 13.9.2016 10:32

Tramvaje a budoucnost? Aby se zúžili silnice a tvořili se ještě delší kolony pro auta a autobusy? Naopak tramvaje kdysi jezdily na Budějovickou a zrušili se. Díky tomu vzniklo spousta parkovacích míst a nemyslím si, že by ty tramvaje někomu chyběly. Metro je blízko a autobusů jezdí hodně.

Aha a proto je tam chtějí obnovit.

Ano ale jenom z toho důvodu, že C je ve špičce silně přetíženo a jiná možnost, jak jí ulehčit než tramvajema opravdu není. Rozhodně to není proto, že by lidi radši volili tram než metro






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.