Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na propadlou Vysočanskou estakádu se vrátí autobusy, ale jen jednosměrně

V Praze se čas od času propadne kus silnice. Naposledy se to přihodilo koncem července, kdy se pod Vysočanskou estakádou vytvořila kaverna. Nyní by konečně mohl být zprovozněn alespoň jeden jízdní pruh pro autobusy. Za propady si přitom mohou lidé sami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i66k86u81l28á89š 94K68a69l41i20n83a 1692883625

Doufám že směr z Proseku na Vysočanskou nechaj po objízdné trase. Ta adrenalinová jízda autobusem v 70ti kilometrové rychlosti po kočičích hlavách plných nerovností by mi chyběla :-)

0/0
13.9.2016 1:42

M22a71r59t54i75n 93R61u53z69i67c46k47a 1842248486987

Ale vsimete si, ze ta dlazba je tam desitky let, historie sama a i kdyz to drnca, tak je relativne rovna, ale jet busem Krci na asfaltce nepochybne o desitky let mladsi a ukousnete si jazyk a to ta asfaltka vypada docela rovne..

Co me zarazi, ze ricici to pekne rezou a vyhybaji se docela na tesno...

+1/0
14.9.2016 17:14

J16a16r28o37s51l64a31v 25K98a80d59l48e18c 5891659232891

Vzhledem k místě díry na začátku eskatády to vypadá na ošizení technologického postupu a podemletí.

+1/0
12.9.2016 12:25

J53a60n 79B78u61b15i84k 9902151432227

na tom článku jsou nejdůležitěší slova o tom, že zatím se neví kdy se oprava provede.

Ve 21. století, v Praze, v Evropské unii, údajně nejrozvinutějším lidském společenství na světě, trvá jen přemýšlení o tom, že díru bude nutno opravit, měsíc a půl. Pak přijde geologický průzkum, projekt, sanace (pokud budou peníze), oprava sanace, oprava opravy sanace.......takže hotovo 2019? 2025? U jedné z nejdůležitějších ulic v Praze.....

Holanďané postavili za víkend podjezd pod jedním směrem dálnice......

+6/0
12.9.2016 11:58

J60i52ř56í 82E55r91b21e76n 1633704346707

No a kolik roků před tím víkendem strávili úředničinou, to taky víte?

0/−1
12.9.2016 15:42

D16a38n38i75e23l 11K15r60o76n80e34r 7944694876287

To fakt neni fake jo?

0/0
12.9.2016 11:26

P37a53t22r52i59k 58E87g13e48r 2388120659611

DP mohl zavést 2 odklony z Vysočan přes Kolbenovu a pak jak jezdí autobus 110 tak mohl odklonit linky 136, 183 další odklon měl vést po Sokolovské na Balabenku a pak jak jezdí autobus 140 tak mohl odklonit 195, 385.

0/0
12.9.2016 10:59

M97a53r45t36i82n 35W19a71l32l76n18e77r 6135370604820

Vedou to okolo pekáren a u Klíčova doleva až na Prosek k Bille, což je dle mého ideální.

+1/0
12.9.2016 11:16

I70v32o 87H85l14o91u49s19e57k 7813208560506

...přes Barrandov by to bylo nejlepšíR^;-D

0/0
12.9.2016 12:06

L34a37d83e97k 48M98a78l37i88n68a 9861616196659

to by byla celkem tragédie, stávající objíždka je lepší

+2/0
12.9.2016 15:33

M30a45r43t81i55n 59R52u64z66i79c76k75a 1922618946267

Tahle objizdka je celkem casove v pohode, dle jizdniho radu z Proseka na Vysocanskou to bylo 4min., tohle je cca 7min a kolikrat to ujedou rychleji, takze zdrzeni je minimalni...

+1/0
14.9.2016 17:18

T34o52m98á24š 81C51h80r92a14s88t60n14ý 2431424281983

Měsíc je tam díra v zemi, uzavřená spojnice Vysočanské a Proseka, ale co? V Moskvě vyasfaltují bulvár za den, v česku si ještě ani nevšimli, že by se to mohlo opravit.

+8/−7
12.9.2016 10:05

I51v82o 83H87l22o48u38s11e90k 7803728270276

Však jsem taky psal, že jim to bude trvat rok ne-li dva, než to slavné pražské technické nebo jaké služby spraví :-))))R^

+1/0
12.9.2016 12:06

J71a32k84u74b 92Š51p61r19i20n50g48e92r 9621872502

Srovnáváte nesrovnatelné.

+2/0
12.9.2016 13:46

M70a91r59t33i47n 58R76u51z78i21c38k21a 1142698226907

...ale musel nam sdelit ze v Moskve a Rusku je vse super,...

0/0
14.9.2016 17:22

J70i18ř75í 86E26r37b29e67n 1493764466427

A kolik měsíců předtím na tom moskevském bulváru probíhaly přípravné práce, to víte taky?

0/0
12.9.2016 15:42

M72a42r49t29i85n 49R60u30z88i22c92k79a 1232558426957

Tvl, v Moskve, ja si pripadam vzdy u tech komentaru jako za Rudeho Prava, to taky bylo clanku o rusku a chudem kapitalistickem zapade a pak jsme v 90 roce cumeli jako puci...

Davejte radsi priklady z vyspeleho sveta, at se mame s cim srovnavat... treba z Nemecka, Rakouska, jsou nam mnohem blize...

0/0
14.9.2016 17:21

T81o23m49á15š 49V37č57e32l54i22č63k53a 8632403640979

„Stejně tak kdyby nám někdo oznámil propad vozovky na Vysočanské estakádě, prošetřili bychom i ji. To se ale nestalo,“ dodává Vít Štrupl.

Zdroj:http://praha.idnes.cz/propady-silnice-v-praze-vysocanska-estakada-kaverny-f9s-/praha-zpravy.aspx?c=A160912_2272656_praha-zpravy_nub

Minimálně jim to oznámil novinář, který se jej ptal na komentář. Všichni vědí, že se propad kus silnice, jen úředník to potřebuje mít na formuláři s kolkem, aby se tím zabýval a začal něco konat. Kocourkov hadr.

+14/0
12.9.2016 9:54

J80o39s19e16f 77K88a91r27f30í61k 7692805946810

Něco vědět a vědět to oficiálně je rozdíl ;-D

To by musel úředníkovy přijít notářsky ověřený zápis se znaleckým posudkem, že k něčemu pravděpodobně došlo. Úředník by si vyžádal po 60-ti denní lhůtě doplňující informace a po půl roce by předal věc k prošetření nadřízenému. Pokud by se do té doby cokoliv na stavu změnilo, kolečko by se vrátilo na začátek;-)

0/0
13.9.2016 14:17

M16a13r81t85i71n 66N63o95v37o32t14n90ý 7953415370965

V článku trochu chybí informace, že celá oblast okolo estakády byla ve středověku hlubinným dolem.

+12/0
12.9.2016 9:33

V76e35r81o38n81i41k25a 33V89e13s33e56l86á 7285757864503

A ja jsem si rikala, kolik caviku kvuli jedny dire;-D

0/0
12.9.2016 9:07

G58a39b56r49i81e53l 92H40o27r43t80e82n 9721969953854

Pro lepší pochopení si představte, že v té díře ráno najdete svoje auto.:-)

+6/0
12.9.2016 9:24

J91i64ř92í 55E23r53b34e71n 1653614806627

Ještě horší věc, když ho tam nenajde... ;-)

0/0
12.9.2016 15:43

J49i14ř38í 14M54a81r96e49č36e52k 3379441502

No, kvuli dírám bývají i větší caviky ;-)

+3/0
12.9.2016 10:19

M93a41r77t44i92n 50W13a94l24l65n12e84r 6185820584830

A zábavnější ;-D

+4/0
12.9.2016 11:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.