Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na propadlou Vysočanskou estakádu se vrátí autobusy, ale jen jednosměrně

V Praze se čas od času propadne kus silnice. Naposledy se to přihodilo koncem července, kdy se pod Vysočanskou estakádou vytvořila kaverna. Nyní by konečně mohl být zprovozněn alespoň jeden jízdní pruh pro autobusy. Za propady si přitom mohou lidé sami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M30i60k60u33l56á28š 15K32a49l95i78n88a 1632133735

Doufám že směr z Proseku na Vysočanskou nechaj po objízdné trase. Ta adrenalinová jízda autobusem v 70ti kilometrové rychlosti po kočičích hlavách plných nerovností by mi chyběla :-)

0/0
13.9.2016 1:42

M21a73r56t90i31n 56R80u78z44i15c68k40a 1272868626117

Ale vsimete si, ze ta dlazba je tam desitky let, historie sama a i kdyz to drnca, tak je relativne rovna, ale jet busem Krci na asfaltce nepochybne o desitky let mladsi a ukousnete si jazyk a to ta asfaltka vypada docela rovne..

Co me zarazi, ze ricici to pekne rezou a vyhybaji se docela na tesno...

+1/0
14.9.2016 17:14

J46a45r37o71s75l54a58v 88K80a39d11l86e54c 5961339562531

Vzhledem k místě díry na začátku eskatády to vypadá na ošizení technologického postupu a podemletí.

+1/0
12.9.2016 12:25

J70a12n 77B58u97b11i36k 9482811262277

na tom článku jsou nejdůležitěší slova o tom, že zatím se neví kdy se oprava provede.

Ve 21. století, v Praze, v Evropské unii, údajně nejrozvinutějším lidském společenství na světě, trvá jen přemýšlení o tom, že díru bude nutno opravit, měsíc a půl. Pak přijde geologický průzkum, projekt, sanace (pokud budou peníze), oprava sanace, oprava opravy sanace.......takže hotovo 2019? 2025? U jedné z nejdůležitějších ulic v Praze.....

Holanďané postavili za víkend podjezd pod jedním směrem dálnice......

+6/0
12.9.2016 11:58

J87i86ř86í 45E86r94b42e53n 1363404966657

No a kolik roků před tím víkendem strávili úředničinou, to taky víte?

0/−1
12.9.2016 15:42

D25a67n19i91e55l 93K34r47o81n21e85r 7554834836527

To fakt neni fake jo?

0/0
12.9.2016 11:26

P48a44t11r33i93k 38E40g10e93r 2518650109591

DP mohl zavést 2 odklony z Vysočan přes Kolbenovu a pak jak jezdí autobus 110 tak mohl odklonit linky 136, 183 další odklon měl vést po Sokolovské na Balabenku a pak jak jezdí autobus 140 tak mohl odklonit 195, 385.

0/0
12.9.2016 10:59

M64a79r30t23i73n 46W62a89l88l18n80e54r 6565780454760

Vedou to okolo pekáren a u Klíčova doleva až na Prosek k Bille, což je dle mého ideální.

+1/0
12.9.2016 11:16

I10v40o 60H12l52o92u18s34e16k 7133368830666

...přes Barrandov by to bylo nejlepšíR^;-D

0/0
12.9.2016 12:06

L25a49d89e92k 74M81a11l89i72n81a 9471316616599

to by byla celkem tragédie, stávající objíždka je lepší

+2/0
12.9.2016 15:33

M35a30r77t46i59n 93R33u92z21i14c96k17a 1702708946167

Tahle objizdka je celkem casove v pohode, dle jizdniho radu z Proseka na Vysocanskou to bylo 4min., tohle je cca 7min a kolikrat to ujedou rychleji, takze zdrzeni je minimalni...

+1/0
14.9.2016 17:18

T69o20m77á33š 72C67h89r60a81s95t43n86ý 2371574231803

Měsíc je tam díra v zemi, uzavřená spojnice Vysočanské a Proseka, ale co? V Moskvě vyasfaltují bulvár za den, v česku si ještě ani nevšimli, že by se to mohlo opravit.

+8/−7
12.9.2016 10:05

I89v43o 82H14l38o66u76s89e43k 7323388840956

Však jsem taky psal, že jim to bude trvat rok ne-li dva, než to slavné pražské technické nebo jaké služby spraví :-))))R^

+1/0
12.9.2016 12:06

J67a20k40u93b 66Š22p37r52i38n85g66e39r 9271632622

Srovnáváte nesrovnatelné.

+2/0
12.9.2016 13:46

M59a45r65t62i90n 26R26u36z86i89c77k13a 1432878886507

...ale musel nam sdelit ze v Moskve a Rusku je vse super,...

0/0
14.9.2016 17:22

J39i15ř64í 24E85r13b91e69n 1453854386617

A kolik měsíců předtím na tom moskevském bulváru probíhaly přípravné práce, to víte taky?

0/0
12.9.2016 15:42

M57a25r74t21i12n 23R39u96z65i75c92k78a 1502828526137

Tvl, v Moskve, ja si pripadam vzdy u tech komentaru jako za Rudeho Prava, to taky bylo clanku o rusku a chudem kapitalistickem zapade a pak jsme v 90 roce cumeli jako puci...

Davejte radsi priklady z vyspeleho sveta, at se mame s cim srovnavat... treba z Nemecka, Rakouska, jsou nam mnohem blize...

0/0
14.9.2016 17:21

T88o19m93á64š 48V45č37e33l61i48č76k56a 8532943260159

„Stejně tak kdyby nám někdo oznámil propad vozovky na Vysočanské estakádě, prošetřili bychom i ji. To se ale nestalo,“ dodává Vít Štrupl.

Zdroj:http://praha.idnes.cz/propady-silnice-v-praze-vysocanska-estakada-kaverny-f9s-/praha-zpravy.aspx?c=A160912_2272656_praha-zpravy_nub

Minimálně jim to oznámil novinář, který se jej ptal na komentář. Všichni vědí, že se propad kus silnice, jen úředník to potřebuje mít na formuláři s kolkem, aby se tím zabýval a začal něco konat. Kocourkov hadr.

+14/0
12.9.2016 9:54

J87o63s78e70f 25K65a10r29f57í90k 7832635226840

Něco vědět a vědět to oficiálně je rozdíl ;-D

To by musel úředníkovy přijít notářsky ověřený zápis se znaleckým posudkem, že k něčemu pravděpodobně došlo. Úředník by si vyžádal po 60-ti denní lhůtě doplňující informace a po půl roce by předal věc k prošetření nadřízenému. Pokud by se do té doby cokoliv na stavu změnilo, kolečko by se vrátilo na začátek;-)

0/0
13.9.2016 14:17

M72a12r59t88i80n 36N91o72v22o21t87n51ý 7583635450825

V článku trochu chybí informace, že celá oblast okolo estakády byla ve středověku hlubinným dolem.

+12/0
12.9.2016 9:33

V53e70r58o86n90i85k13a 81V87e32s18e73l16á 7575607734213

A ja jsem si rikala, kolik caviku kvuli jedny dire;-D

0/0
12.9.2016 9:07

G75a75b73r96i64e23l 89H23o24r51t66e82n 9721179453834

Pro lepší pochopení si představte, že v té díře ráno najdete svoje auto.:-)

+6/0
12.9.2016 9:24

J73i46ř23í 14E34r93b85e97n 1773104586277

Ještě horší věc, když ho tam nenajde... ;-)

0/0
12.9.2016 15:43

J27i66ř64í 60M24a40r82e87č70e85k 3889561682

No, kvuli dírám bývají i větší caviky ;-)

+3/0
12.9.2016 10:19

M73a75r44t46i97n 24W25a71l88l41n20e47r 6685850814880

A zábavnější ;-D

+4/0
12.9.2016 11:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.