Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Překreslení stanic metra D problém nevyřeší, tvrdí architekt Kučera

Napřed dělat mrtvého brouka, a když už není na výběr, přijít s narychlo spíchnutými vizualizacemi. Tak vidí aktuální dění kolem budoucí podoby stanic metra D architekt Petr Kučera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F39r28a72n25t81i46š44e61k 14Š65i50m35ů19n45e82k 5466442470261

No myslim ze mesto by zadny stanice ani stavet nemelo to at postavi ten kdo bude mit nad stanici hypersupermultikultimarket je to jen blbost politiku a jejich bankeru. Proste neumeji zajmy sjednocovat a vyzivaji se v neustalem hadani .Ach kde je takovy Sramek ,,,,,,dohodli jsme se ze se dohodneme,,,,My kyvnem na krematorium a vy zacvaknete kongruu,,,,,

0/0
15.9.2016 19:57

V23á63c41l43a29v 84Č93e91r44n93ý 9577736720587

Prokrista pána na co jste čekali od roku 1970 páni architekti, kdy vznikly první úvahy o trase D ?? Všechny Vaše kresbičky a připomínky jste měli dávno udělat. Jezdit se mělo již v roce 2004. Další termín 2022 je podle primátorky Krnáčové nereálný a posouvá se do roku 2027(??). Přijeďte se k nám do Písnice podívat, jste srdečně zváni na "zážitkovou jízdu" - nejlépe v pátek odpoledne v tropických vedrech. Prodloužení trasy tramvají Levského -Libuš (Nové Dvory) se místo termínu ihned, který by byl alespoň dočasným ale velmi účinným opatřením, plánuje souběžně s výstavbou metra, ale to již bude k ničemu...

+3/0
15.9.2016 12:44

P41a19t40r80i93k 11E55g95e73r 2668480799641

Já bych překreslil celou trasu metra linky D DEPO PÍSNICE - Písnice - Libuš - Poliklinika Modřany - Hodkovičky - Lhotka - Novodvorská - Thomayerova nemocnice - Nádraží Krč - Olbrachtova - PANKRÁC (C). Důvodem je lepší využití linky D. Dále stále trvám na tom, aby Praha 12, Ropid zavedl autobus vždyť linky 114, 117, 150, 157, 193, 215 by mohl upravit a nová linka by mohla jezdit v této trase například s číslem 153.

0/0
15.9.2016 8:42

K30a92t61e15ř94i53n90a 43D74r96a84h52o39k86o54u98p67i56l91o76v76á 9776361512653

Spíše by mě zajímalo, kdy se pojede metrem do - jednoho z největších sídlišť - Bohnic. http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Metrem_do_Bohnic ;-D

+1/0
14.9.2016 15:45

J49i45ř69í 27K89r74e93j49č30í72k 2987818874616

Snadná odpověď. Nikdy.

+3/0
14.9.2016 22:14

M29a81r25t65i22n54a 37M64a24t11ě95j15k19o56v12á 5875522656196

Mně třeba na všech dosavadních vizualizacích chybí praktická stránka věci. Jak budou zastávky napojené na okolí? Bude zastávka Nemocnice Krč nějak propojená s nemocnicí v Krči? Jak budou do schématu zakomponované informační tabule nebo třeba reklamní plochy (co si budeme nalhávat, ty tam prostě budou). Změna barev a textur pro mě coby pasažéra není to hlavní.

0/0
14.9.2016 15:34

P49e54t17r 30A25g84u32l89á12r 4197238540274

To je fakt frajer.... Když jsem to viděl, tak jsem si říkal - jak to proboha chtějí udržovat? Čistit? Metro je místo, kde je vlhko a velice prašno. Málokdo si uvědomuje, že na všem ulpívá prach z brzdových destiček vlaků. JAk chtějí proboha čistit špínu a plíseň z hrubého povrchu? NAvíc projekt vychází zcela nepochybně z technických paramtrů a zdaleka nejde jen o pohledovou stránku. Moc by mne zajímalo, jak dlouho by trvalo, než by páni architekti zjistili všechny technické požadavky, aby mohli vůbec projekt zpracovat. Ti, kdo již pár stanic vyprojektovali mají zásadní náskok. A je jedno, jestli je to v tomto případě bohudík, protože už nemusí objevovat slepé uličky, nebo bohužel, protože se to dostávají pořád stejné firmy. Pro mne jako uživatele je to bohudík, protože ti pánové, kteří ty projekty technických prostor řeší již vědí, že se jim tunel nezboří a most nespadne. Ale co noví páni architekti? Jaké mají zkušenosti? Chtějí si jen udělat dekor stanic nebo jsou si jistí, že zvládnou i zbytek stanice a tunel?

+5/−2
14.9.2016 15:19

V78l93a71d94i60m21í24r 96R37ý84p31a68r 2300834646470

"studenti architektury vytřeli těm podnikovým svými mnohem lepšími architektonickými návrhy zrak" Kdo to vlastně tvrdí? Jak to bylo prokázáno, změřeno, odhlasováno? Tady je to podáno, jako by to byl neoddiskutovatelný fakt.

+5/−3
14.9.2016 15:13

J46i41ř29í 42K71r48e16j21č60í98k 2807888634346

Tvrdí to tenhle nedouk, tak to přece musí být pravda... ;-D

0/0
14.9.2016 22:15

E55v10a 55H78o35r25o83v16á 3369411511220

No jestli páni studenti někomu vytřeli zrak.....ten pohledovej beton je fakt cool super design novinka, co spatřila svět někdy před 50 lety.

+5/−1
14.9.2016 14:32

K21a69r85e61l 93N10o66v52o64t76n92y 4227544392862

Někteří " BETONÁŘI" na pohledový beton nedají dopustit, jenže je fakt, že jiné pičičandičky v tunelech (i jiných tunelech) hodí víc:-P

0/−1
14.9.2016 14:41

J59a44k61u39b 34R42o12u39s 3303220514572

Pozor, máme tu expertku na desgin a moderní architekturu.

0/−1
14.9.2016 17:35

J49a62n 39V14o87j89t58í37š45e35k 6972141805316

Vůbec nejde o to, co je na stěně.

0/0
15.9.2016 1:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.