Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Překreslení stanic metra D problém nevyřeší, tvrdí architekt Kučera

Napřed dělat mrtvého brouka, a když už není na výběr, přijít s narychlo spíchnutými vizualizacemi. Tak vidí aktuální dění kolem budoucí podoby stanic metra D architekt Petr Kučera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F46r49a77n49t53i46š85e45k 12Š68i79m19ů20n82e12k 5926142810401

No myslim ze mesto by zadny stanice ani stavet nemelo to at postavi ten kdo bude mit nad stanici hypersupermultikultimarket je to jen blbost politiku a jejich bankeru. Proste neumeji zajmy sjednocovat a vyzivaji se v neustalem hadani .Ach kde je takovy Sramek ,,,,,,dohodli jsme se ze se dohodneme,,,,My kyvnem na krematorium a vy zacvaknete kongruu,,,,,

0/0
15.9.2016 19:57

V64á65c69l74a15v 12Č62e25r17n23ý 9117246280267

Prokrista pána na co jste čekali od roku 1970 páni architekti, kdy vznikly první úvahy o trase D ?? Všechny Vaše kresbičky a připomínky jste měli dávno udělat. Jezdit se mělo již v roce 2004. Další termín 2022 je podle primátorky Krnáčové nereálný a posouvá se do roku 2027(??). Přijeďte se k nám do Písnice podívat, jste srdečně zváni na "zážitkovou jízdu" - nejlépe v pátek odpoledne v tropických vedrech. Prodloužení trasy tramvají Levského -Libuš (Nové Dvory) se místo termínu ihned, který by byl alespoň dočasným ale velmi účinným opatřením, plánuje souběžně s výstavbou metra, ale to již bude k ničemu...

+3/0
15.9.2016 12:44

P65a57t81r47i94k 35E39g37e22r 2378840369271

Já bych překreslil celou trasu metra linky D DEPO PÍSNICE - Písnice - Libuš - Poliklinika Modřany - Hodkovičky - Lhotka - Novodvorská - Thomayerova nemocnice - Nádraží Krč - Olbrachtova - PANKRÁC (C). Důvodem je lepší využití linky D. Dále stále trvám na tom, aby Praha 12, Ropid zavedl autobus vždyť linky 114, 117, 150, 157, 193, 215 by mohl upravit a nová linka by mohla jezdit v této trase například s číslem 153.

0/0
15.9.2016 8:42

K46a77t41e70ř57i63n46a 66D69r83a34h70o35k52o31u66p28i46l20o97v70á 9246561722653

Spíše by mě zajímalo, kdy se pojede metrem do - jednoho z největších sídlišť - Bohnic. http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Metrem_do_Bohnic ;-D

+1/0
14.9.2016 15:45

J91i54ř54í 38K48r33e96j72č40í15k 2607698554406

Snadná odpověď. Nikdy.

+3/0
14.9.2016 22:14

M40a92r55t39i14n59a 79M75a88t28ě38j50k22o37v62á 5605532336856

Mně třeba na všech dosavadních vizualizacích chybí praktická stránka věci. Jak budou zastávky napojené na okolí? Bude zastávka Nemocnice Krč nějak propojená s nemocnicí v Krči? Jak budou do schématu zakomponované informační tabule nebo třeba reklamní plochy (co si budeme nalhávat, ty tam prostě budou). Změna barev a textur pro mě coby pasažéra není to hlavní.

0/0
14.9.2016 15:34

P42e18t40r 49A92g39u77l73á10r 4797218890734

To je fakt frajer.... Když jsem to viděl, tak jsem si říkal - jak to proboha chtějí udržovat? Čistit? Metro je místo, kde je vlhko a velice prašno. Málokdo si uvědomuje, že na všem ulpívá prach z brzdových destiček vlaků. JAk chtějí proboha čistit špínu a plíseň z hrubého povrchu? NAvíc projekt vychází zcela nepochybně z technických paramtrů a zdaleka nejde jen o pohledovou stránku. Moc by mne zajímalo, jak dlouho by trvalo, než by páni architekti zjistili všechny technické požadavky, aby mohli vůbec projekt zpracovat. Ti, kdo již pár stanic vyprojektovali mají zásadní náskok. A je jedno, jestli je to v tomto případě bohudík, protože už nemusí objevovat slepé uličky, nebo bohužel, protože se to dostávají pořád stejné firmy. Pro mne jako uživatele je to bohudík, protože ti pánové, kteří ty projekty technických prostor řeší již vědí, že se jim tunel nezboří a most nespadne. Ale co noví páni architekti? Jaké mají zkušenosti? Chtějí si jen udělat dekor stanic nebo jsou si jistí, že zvládnou i zbytek stanice a tunel?

+5/−2
14.9.2016 15:19

V72l17a16d47i90m48í67r 54R36ý50p41a26r 2740874786720

"studenti architektury vytřeli těm podnikovým svými mnohem lepšími architektonickými návrhy zrak" Kdo to vlastně tvrdí? Jak to bylo prokázáno, změřeno, odhlasováno? Tady je to podáno, jako by to byl neoddiskutovatelný fakt.

+5/−3
14.9.2016 15:13

J86i96ř96í 30K29r61e11j62č29í54k 2587928684166

Tvrdí to tenhle nedouk, tak to přece musí být pravda... ;-D

0/0
14.9.2016 22:15

E12v81a 22H90o59r73o69v18á 3339121911680

No jestli páni studenti někomu vytřeli zrak.....ten pohledovej beton je fakt cool super design novinka, co spatřila svět někdy před 50 lety.

+5/−1
14.9.2016 14:32

K67a30r60e76l 16N41o80v53o79t27n20y 4377534272572

Někteří " BETONÁŘI" na pohledový beton nedají dopustit, jenže je fakt, že jiné pičičandičky v tunelech (i jiných tunelech) hodí víc:-P

0/−1
14.9.2016 14:41

J22a77k83u45b 85R42o45u90s 3673560654632

Pozor, máme tu expertku na desgin a moderní architekturu.

0/−1
14.9.2016 17:35

J75a80n 27V39o76j68t52í55š68e80k 6752741415826

Vůbec nejde o to, co je na stěně.

0/0
15.9.2016 1:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.