Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Překreslení stanic metra D problém nevyřeší, tvrdí architekt Kučera

Napřed dělat mrtvého brouka, a když už není na výběr, přijít s narychlo spíchnutými vizualizacemi. Tak vidí aktuální dění kolem budoucí podoby stanic metra D architekt Petr Kučera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F52r67a65n39t53i64š81e24k 80Š76i96m38ů95n30e93k 5146902930441

No myslim ze mesto by zadny stanice ani stavet nemelo to at postavi ten kdo bude mit nad stanici hypersupermultikultimarket je to jen blbost politiku a jejich bankeru. Proste neumeji zajmy sjednocovat a vyzivaji se v neustalem hadani .Ach kde je takovy Sramek ,,,,,,dohodli jsme se ze se dohodneme,,,,My kyvnem na krematorium a vy zacvaknete kongruu,,,,,

0/0
15.9.2016 19:57

V87á85c80l18a49v 24Č94e48r19n18ý 9767906210897

Prokrista pána na co jste čekali od roku 1970 páni architekti, kdy vznikly první úvahy o trase D ?? Všechny Vaše kresbičky a připomínky jste měli dávno udělat. Jezdit se mělo již v roce 2004. Další termín 2022 je podle primátorky Krnáčové nereálný a posouvá se do roku 2027(??). Přijeďte se k nám do Písnice podívat, jste srdečně zváni na "zážitkovou jízdu" - nejlépe v pátek odpoledne v tropických vedrech. Prodloužení trasy tramvají Levského -Libuš (Nové Dvory) se místo termínu ihned, který by byl alespoň dočasným ale velmi účinným opatřením, plánuje souběžně s výstavbou metra, ale to již bude k ničemu...

+3/0
15.9.2016 12:44

P86a10t20r63i90k 72E86g55e73r 2858570879511

Já bych překreslil celou trasu metra linky D DEPO PÍSNICE - Písnice - Libuš - Poliklinika Modřany - Hodkovičky - Lhotka - Novodvorská - Thomayerova nemocnice - Nádraží Krč - Olbrachtova - PANKRÁC (C). Důvodem je lepší využití linky D. Dále stále trvám na tom, aby Praha 12, Ropid zavedl autobus vždyť linky 114, 117, 150, 157, 193, 215 by mohl upravit a nová linka by mohla jezdit v této trase například s číslem 153.

0/0
15.9.2016 8:42

K25a13t39e78ř19i86n16a 25D50r70a58h25o24k57o25u71p15i14l85o85v48á 9196301822503

Spíše by mě zajímalo, kdy se pojede metrem do - jednoho z největších sídlišť - Bohnic. http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Metrem_do_Bohnic ;-D

+1/0
14.9.2016 15:45

J98i30ř56í 42K22r94e60j60č72í79k 2457788394676

Snadná odpověď. Nikdy.

+3/0
14.9.2016 22:14

M13a14r73t45i38n61a 47M75a25t70ě83j67k81o70v12á 5125152816566

Mně třeba na všech dosavadních vizualizacích chybí praktická stránka věci. Jak budou zastávky napojené na okolí? Bude zastávka Nemocnice Krč nějak propojená s nemocnicí v Krči? Jak budou do schématu zakomponované informační tabule nebo třeba reklamní plochy (co si budeme nalhávat, ty tam prostě budou). Změna barev a textur pro mě coby pasažéra není to hlavní.

0/0
14.9.2016 15:34

P37e19t66r 58A82g38u75l97á63r 4517778790924

To je fakt frajer.... Když jsem to viděl, tak jsem si říkal - jak to proboha chtějí udržovat? Čistit? Metro je místo, kde je vlhko a velice prašno. Málokdo si uvědomuje, že na všem ulpívá prach z brzdových destiček vlaků. JAk chtějí proboha čistit špínu a plíseň z hrubého povrchu? NAvíc projekt vychází zcela nepochybně z technických paramtrů a zdaleka nejde jen o pohledovou stránku. Moc by mne zajímalo, jak dlouho by trvalo, než by páni architekti zjistili všechny technické požadavky, aby mohli vůbec projekt zpracovat. Ti, kdo již pár stanic vyprojektovali mají zásadní náskok. A je jedno, jestli je to v tomto případě bohudík, protože už nemusí objevovat slepé uličky, nebo bohužel, protože se to dostávají pořád stejné firmy. Pro mne jako uživatele je to bohudík, protože ti pánové, kteří ty projekty technických prostor řeší již vědí, že se jim tunel nezboří a most nespadne. Ale co noví páni architekti? Jaké mají zkušenosti? Chtějí si jen udělat dekor stanic nebo jsou si jistí, že zvládnou i zbytek stanice a tunel?

+5/−2
14.9.2016 15:19

V75l46a82d80i73m73í91r 31R12ý33p15a84r 2570534236890

"studenti architektury vytřeli těm podnikovým svými mnohem lepšími architektonickými návrhy zrak" Kdo to vlastně tvrdí? Jak to bylo prokázáno, změřeno, odhlasováno? Tady je to podáno, jako by to byl neoddiskutovatelný fakt.

+5/−3
14.9.2016 15:13

J58i69ř73í 62K32r11e57j46č54í90k 2177618634836

Tvrdí to tenhle nedouk, tak to přece musí být pravda... ;-D

0/0
14.9.2016 22:15

E33v46a 90H89o91r45o87v31á 3379411881340

No jestli páni studenti někomu vytřeli zrak.....ten pohledovej beton je fakt cool super design novinka, co spatřila svět někdy před 50 lety.

+5/−1
14.9.2016 14:32

K35a85r60e73l 34N83o62v17o14t81n13y 4267694732872

Někteří " BETONÁŘI" na pohledový beton nedají dopustit, jenže je fakt, že jiné pičičandičky v tunelech (i jiných tunelech) hodí víc:-P

0/−1
14.9.2016 14:41

J45a35k82u65b 39R67o27u98s 3673930664612

Pozor, máme tu expertku na desgin a moderní architekturu.

0/−1
14.9.2016 17:35

J77a12n 37V42o42j73t96í75š71e84k 6802651325986

Vůbec nejde o to, co je na stěně.

0/0
15.9.2016 1:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.