Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Překreslení stanic metra D problém nevyřeší, tvrdí architekt Kučera

Napřed dělat mrtvého brouka, a když už není na výběr, přijít s narychlo spíchnutými vizualizacemi. Tak vidí aktuální dění kolem budoucí podoby stanic metra D architekt Petr Kučera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F60r67a33n74t50i12š11e12k 26Š57i81m91ů18n25e69k 5306522340261

No myslim ze mesto by zadny stanice ani stavet nemelo to at postavi ten kdo bude mit nad stanici hypersupermultikultimarket je to jen blbost politiku a jejich bankeru. Proste neumeji zajmy sjednocovat a vyzivaji se v neustalem hadani .Ach kde je takovy Sramek ,,,,,,dohodli jsme se ze se dohodneme,,,,My kyvnem na krematorium a vy zacvaknete kongruu,,,,,

0/0
15.9.2016 19:57

V86á60c97l71a27v 39Č28e26r36n42ý 9797566540277

Prokrista pána na co jste čekali od roku 1970 páni architekti, kdy vznikly první úvahy o trase D ?? Všechny Vaše kresbičky a připomínky jste měli dávno udělat. Jezdit se mělo již v roce 2004. Další termín 2022 je podle primátorky Krnáčové nereálný a posouvá se do roku 2027(??). Přijeďte se k nám do Písnice podívat, jste srdečně zváni na "zážitkovou jízdu" - nejlépe v pátek odpoledne v tropických vedrech. Prodloužení trasy tramvají Levského -Libuš (Nové Dvory) se místo termínu ihned, který by byl alespoň dočasným ale velmi účinným opatřením, plánuje souběžně s výstavbou metra, ale to již bude k ničemu...

+3/0
15.9.2016 12:44

P74a39t50r37i26k 17E91g74e93r 2978200249111

Já bych překreslil celou trasu metra linky D DEPO PÍSNICE - Písnice - Libuš - Poliklinika Modřany - Hodkovičky - Lhotka - Novodvorská - Thomayerova nemocnice - Nádraží Krč - Olbrachtova - PANKRÁC (C). Důvodem je lepší využití linky D. Dále stále trvám na tom, aby Praha 12, Ropid zavedl autobus vždyť linky 114, 117, 150, 157, 193, 215 by mohl upravit a nová linka by mohla jezdit v této trase například s číslem 153.

0/0
15.9.2016 8:42

K42a94t94e30ř56i19n96a 37D98r68a61h56o21k82o83u74p82i77l35o46v89á 9496391792253

Spíše by mě zajímalo, kdy se pojede metrem do - jednoho z největších sídlišť - Bohnic. http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Metrem_do_Bohnic ;-D

+1/0
14.9.2016 15:45

J18i19ř84í 22K66r10e61j13č37í85k 2317418224326

Snadná odpověď. Nikdy.

+3/0
14.9.2016 22:14

M47a56r89t74i69n88a 79M15a34t18ě98j20k30o83v76á 5205912656246

Mně třeba na všech dosavadních vizualizacích chybí praktická stránka věci. Jak budou zastávky napojené na okolí? Bude zastávka Nemocnice Krč nějak propojená s nemocnicí v Krči? Jak budou do schématu zakomponované informační tabule nebo třeba reklamní plochy (co si budeme nalhávat, ty tam prostě budou). Změna barev a textur pro mě coby pasažéra není to hlavní.

0/0
14.9.2016 15:34

P15e48t10r 22A25g42u68l98á53r 4827958620424

To je fakt frajer.... Když jsem to viděl, tak jsem si říkal - jak to proboha chtějí udržovat? Čistit? Metro je místo, kde je vlhko a velice prašno. Málokdo si uvědomuje, že na všem ulpívá prach z brzdových destiček vlaků. JAk chtějí proboha čistit špínu a plíseň z hrubého povrchu? NAvíc projekt vychází zcela nepochybně z technických paramtrů a zdaleka nejde jen o pohledovou stránku. Moc by mne zajímalo, jak dlouho by trvalo, než by páni architekti zjistili všechny technické požadavky, aby mohli vůbec projekt zpracovat. Ti, kdo již pár stanic vyprojektovali mají zásadní náskok. A je jedno, jestli je to v tomto případě bohudík, protože už nemusí objevovat slepé uličky, nebo bohužel, protože se to dostávají pořád stejné firmy. Pro mne jako uživatele je to bohudík, protože ti pánové, kteří ty projekty technických prostor řeší již vědí, že se jim tunel nezboří a most nespadne. Ale co noví páni architekti? Jaké mají zkušenosti? Chtějí si jen udělat dekor stanic nebo jsou si jistí, že zvládnou i zbytek stanice a tunel?

+5/−2
14.9.2016 15:19

V70l54a87d89i10m73í69r 90R44ý13p83a75r 2220554796770

"studenti architektury vytřeli těm podnikovým svými mnohem lepšími architektonickými návrhy zrak" Kdo to vlastně tvrdí? Jak to bylo prokázáno, změřeno, odhlasováno? Tady je to podáno, jako by to byl neoddiskutovatelný fakt.

+5/−3
14.9.2016 15:13

J36i26ř92í 64K26r16e83j46č43í74k 2427118884366

Tvrdí to tenhle nedouk, tak to přece musí být pravda... ;-D

0/0
14.9.2016 22:15

E31v37a 55H65o48r74o94v86á 3209271941330

No jestli páni studenti někomu vytřeli zrak.....ten pohledovej beton je fakt cool super design novinka, co spatřila svět někdy před 50 lety.

+5/−1
14.9.2016 14:32

K69a45r25e46l 12N85o88v31o26t65n12y 4967264642702

Někteří " BETONÁŘI" na pohledový beton nedají dopustit, jenže je fakt, že jiné pičičandičky v tunelech (i jiných tunelech) hodí víc:-P

0/−1
14.9.2016 14:41

J50a55k34u41b 68R11o18u80s 3563300564172

Pozor, máme tu expertku na desgin a moderní architekturu.

0/−1
14.9.2016 17:35

J14a81n 49V16o74j69t92í46š47e31k 6962721555216

Vůbec nejde o to, co je na stěně.

0/0
15.9.2016 1:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.