- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zaveďte placené zóny pro stání po celé ČR - i na dálnicích na odstavných pruzích
Pokud si někdo myslí, že je to scifi, tak vězte, že odstavné pruhy na krajích Prahy jsou jak obložené chlebíčky. Jen nevíte, kterej ňouma Vám pošle svou plechovku do cesty
Myslím si, že zóny značně poškozují turistický ruch. Cizinec se musí cítit vydírán, když ani mimo centrum nemůže zaparkovat
Jo, jo. Podnikatelé byly a jsou lovná zvěř. Zvláště pro šimly, co mají své jisté a pro co nemusí hnout prstem.
Ač v mojí čtvrti modrý zóny nejsou, tak tady parkuje dost lidí z venku, no budiž, časem je vyrazíme, ale co bych uvítal je, že pokud mam trvalý bydliště v Pze, tak si můžu koupit parkování na celym uzémí hl. města. Kamarád bydlí na rozmezí Prahy 2/3 a je celkem v řiti protože mu povolení platí pouze pro jednu část, což v jeho případě znamená půlku ulice kde bydlí...
Podle me ma zaloba sanci na uspech.
A kam vlastně jdou peníze vybrané z toho parkovného na zónách? To si zase nějaká zpřátelená firma mastí kapsu,co?
Tak to v první řadě. Musíme přece zaplatit designéry, PR manažery a jiné spřátelené živly, které se na tom podílely.
Pokud se zjistí, že se vybralo málo, zdraží se, nebojte :)
Modré zóny fungují!
Na Smíchově v klidu na 10 minut zaparkuju, a jedu dál, to dříve nešlo. Nebylo kde. Super.
A jsou menší kolony, super!
Dříve bylo na jedno parkovací místo 10 aut (3+ 7 vidlí) dnes jen 3.
zlepšení úžasné!
Dříve
tak to gratuluju, že vám zbyla 3 místa pro pražský pepiky
Potrefená husa - běžně si tam jezdí lidé zakouřit lidé autem. Kulaťák je nekuřácký a problém s ubývajícími hosty nejspíš nemá.
že by pro podnikatele bylo likvidační platit za parkování 1000 Kč měsíčně je nesmysl. Co je ale pravda - lidé budou nakupovat méně u malých obchodníků, pokud budou před obchodem mít modrou čáru, a více jezdit do supermarketů.
Větší problém mají podnikatelé, kteří jezdí k zákazníkům, a nabízí své služby mimo městkou část, ve které mají sídlo,
No a samozřejmě, velké problémy mají lidé, kteří v Praze trvale žijí, ale nemají zde trvalý pobyt, a nebo ti, co mají služební auta k soukromému používání.
Chápu, že starousedlíky štve, že kvůli lidem, co jezdí do Prahy pracovat ze středních Čech musí parkovat o 100 metrů dál, než byli za komunistů zvyklí - ale co mají ti dojíždějící dělat? Praha by měla v první řadě vystavět parkovací domy v okolí metra, a až teprv poté těmto lidem zakazovat parkování v ulicích. Dokud žádné dostupné parkování pro dojíždějící nebude, jakákoliv modrá zóna vždy jen posune problém o kus vedle.
máte naprostou pravdu, proto máte tolik mínusů, ale tohle pražským pepikům nevysvětlíte, jsou jen oni a nikdo víc
Nesouhlasím s "právem" trvale parkovat na veřejném místě v blízkosti svého bytu. Pokud člověk s autem jezdí minimálně, a není starý či invalidní, neměl by být problém dojet si pár stanic tramvají na odstavné parkoviště a tam si auto před odjezdem na dovolenou vyzvednout.
V zahraničí se mi líbilo jednoduché opatření proti dlouhodobému parkování na exponovaných místech: časové omezení na jeden den či jen několik hodin, které je vyznačeno papírovými hodinami v autě.
Věřím tomu, že kdyby se z centra odsunula nehybná auta, přibylo by parkovacích míst pro aktivně přijíždějící a odjíždějící.
a co ti, co jezdí autem denně? Kdo to bude prokazovat a kontrolovat?