Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T47o87m54a74s 22N77o35v82y 7468836728

na Florenci eskalator k hlavnimu atobusaku neni odjakziva, a jezdi tam mnohonasobek lidi se zavazadlem- a to nikdo neresi, tam jsou jenom obycejni lidi

+10/0
doporučit
14.9.2016 23:33

T83o83m53á74š 66P70o62l38á44č88e39k 4447305694

Udělat stanici kde vystupuje hodně lidí a ještě s těžkou bagáží může vymyslet jenom blbec.

+9/−1
doporučit
14.9.2016 20:37

V46l32a55d37i72m83í54r 81H46o19l73ý 8734161556817

Původně tam přestupní terminál nebyl plánován, nakonec ale někdejší vedení města rozhodlo, že trasa metra A bude končit u nemocnice v Motole a nepovede dál směrem k letišti...

Takže by kufry mělo turistům nosit někdejší vedení města.

+7/0
doporučit
15.9.2016 0:31
Foto

M38a59r71i14e 40M67e55t97l46i60c38k39á 9731434231172

Veleslavín je vůbec vymyšlený géniem i na povrchu.... Pokud to snad dělal dopravní inženýr, tak musel být v těžkým rauši. Vřele doporučuji se podívat, jak se autobusům vyjíždí......

+7/−1
doporučit
14.9.2016 21:48

P53e33t15r 74K55a79r55a72f10i28á11t 3460437106920

Původně byl projekt koncipován tak, že metro A povede až na letiště a bude se stavět na tři etapy a postupně otevírat, tak aby byly maximálně využity ty razící stroje, které stály miliardu a nyní rezaví někde ve skladu Metrostavu (ano, ČR je zatraceně bohatá země). První úsek měl být Dejvická - Petřiny, pak Petřiny - Dlouhá Míle a finále Dlouhá Míle - Letiště VH, T2. Železnice, díky zarputilosti ji táhnout po povrchu přes Ořechovku místo pod zemí (Němci postavili před WWII Nord-Sued S-Bahn Tunnel v Berlíně, proč to taky netáhli po povrchu?), je v podstatě zablokovaná a pořád to akorát živí různé "studijníky", kteří dělají už x-tou variantu. Začalo se s přípravou stavby metra a dokonce stavět. Jenže pak skončila rada ODS+ČSSD na Magistrátu a noví politici se takzvaně "vymezovali" proto těm stávajícím. Jedním z těch "vymezení" bylo zastavení přípravy stavby pokračování A dále k letišti. Důsledek: poněkud nepochopitelná trasa A, nejnesmyslnější terminál v Evropě na Veleslavíně, železnice která není a dlouho nebude, rezavějící stroje, na straně druhé, dobře stále fungující business taxikářů jezdících na letiště, chybějící rozsáhlé P+R u stanice Dlouhá Míle (které by hodně pomohlo řešit dojíždění Středočechů do Prahy), místo toho nesmyslné modré zóny v P6, no prostě jen samá pozitiva a jistoty. Z toho je vidět, jací kašpaři nám vládnou a hlavně jaký matroš si vlastně volíme

Mé jediné doporučení je, připojme se jako 17. Bundesland k Německu, zaveďme zde německý pořádek a ono to půjde. Tenhle národ si skutečně neumí racionálně vládnout a toto je klasická ukázka jeho neschopnosti.

+8/−2
doporučit
15.9.2016 8:37

T64o16m55á16š 38C67h40r89a11s89t33n18ý 2751444531793

Já bych řekl, že to bude rychle...2035...nebo takový nějaký blízký datum...

+5/0
doporučit
15.9.2016 1:24

M48a33t12t30e50o 10K79o36u58n14o97v14s21k65y 1190631458673

Nádraží Veleslavín je snad nejblběji provedenej "dopravní uzel" v Evropě .... nechápu logiku = nový dopravní uzel, co má odlehčit Dejvické, tak na co by tam byly eskalátory, když to můžou tahat brigádníci... ta konečná autobusů taky není zrovna ideální, na výjezdu kolikrát bývají potíže ... nevim, proč to všechno kolem infrastruktury v Praze dělají lidi, co tomu prostě nerozumí ... copak je tak za těžko najmout někoho, kdo ví, co dělá?

+5/−2
doporučit
15.9.2016 0:04

T73e32r27e36z83a 48H23a42j14k84o31v70a 5787382554470

To samy na bejvetsim autobusovem nadrazi. Z metra jen schodiste...

+4/−1
doporučit
14.9.2016 21:16

D61a22n41i78e52l 63S36o29b57o34t69a 9359774446800

Můžeme se dohadovat, co bude dříve, jestli trasa D nebo tenhle eskalátor...

+2/0
doporučit
15.9.2016 8:24

R69o72m17a69n 30P62o22l48á62č17e17k 5956949145

A kdy budou eskalátory třeba na Kobylisích na západním vstupu.... Tam to není ani kryté, takže v zimě pěkně o ústa a nikoho to netankuje...

Na východu to samé u busů do Bohnic...

+2/0
doporučit
14.9.2016 23:25

J86i34ř68í 57S73t13a95n31ě65k 2253205950979

Řekl bych, že je to komplexní problém, který se nedotýká jen těch turistů. České obyvatelstvo pomalu stárne, ale naši politici a úředníci nemyslí na to, jak to těm babičkám a dědečkům usnadnit. Stejné je to i ve stanicích, kde eskalátory jsou, ale všechny vedou stejným směrem, nebo se rekonstruují tramvajové zastávky, ale přístřešky se udělají jen v jednom směru.

+1/0
doporučit
14.9.2016 23:11

J78i59ř78í 86K64o68c13u60r97e70k 6685354835498

Původní návrh sice počítal s metrem až na letiště, ale právě na Veleslavíně mělo být záchytné parkoviště - P+R, aby ti, co jedou do centra, jeli Metrem.

Ostatně cestující až na posledním místě. Teda kaštani a substrát. :-(

+1/0
doporučit
14.9.2016 20:58

P73a78v71e44l 66Ř40a24p69e98k 7112776139415

Sotva člověk vyleze z letištní haly, tak pozná, že je ve východní Evropě.

+2/−5
doporučit
14.9.2016 20:37

D84u47š16a91n 59S33o64c43h88a 9826291523371

prvniii

0/−1
doporučit
14.9.2016 20:16

J91a53n88a 62K10o31z88á63k32o52v92á 79V52o65l82r18á60b77o18v60á 9363284225901

A já získám Nobelovu cenu, ale zatím není jasne kdy. Tak takovou vypovídací hodnotu má článek.

0/−2
doporučit
15.9.2016 11:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.