Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský Zlíchov spojí s Podolím nový most, sloužit bude pěším a MHD

Praha začala s přípravou na výstavbu Dvoreckého mostu, který zaplní prostor mezi Barrandovským a Palackého mostem přes Vltavu. Sloužit však bude jen pěším, tramvajím a autobusům. Jeho podoba vzejde z architektonické soutěže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O41l36d83ř40i34c69h 83Ř14e23z50n78í48k 7235662764308

a neměli by se radši soustředit na severní okruh a most v Řeži?

0/0
16.9.2016 18:50

O78l37d85ř66i41c24h 21Ř40e31z54n48í45k 7735332134598

tohle je nějak zbytečný... by se měli soustředit na stavbu severního okruhu a mostu v Řeži!!!

0/0
16.9.2016 18:48

A56d65a76m 50P26o16c55h89e 7158606590195

Co jenna tom zbytečného? A víte, že srovnáváte pražskou a státní investici?

+1/0
16.9.2016 23:30

P83a80v40e81l 29V42e52t85e11š32n98í22k 7725108125257

Zbytečný by nebyl. Cesta mezi Prahou 5 a Prahou 4 je dosti mizerná.

Máme tam sice autostrádu na Barrandovském mostě, jenomže tam už je to teď přetížené dálkovou dopravou.

Pro místní dopravu by to byla jednoznačně výhoda. I když by to bylo třeba jenom pro tramvaje a pěší.

0/0
24.9.2016 18:57

M45a68r49t26i74n 88Š33e19d20i53v37ý 1208789202510

No reknete, neni to skvele, ze zijeme v tak bohatem state, ktery si muze dovolit vedle 28 let stareho mostu, ktery je nejvytizenejsi v Praze i v CR postavit za tezky prachy jeste jeden co bude jen pro MHD a kola. Tak takovy luxus nemaji ani u zapadonemeckych soudruhu.....ale preci jen neni to moc Antone Pavlovici......neudelame ho jen pro elektorokola a kocarky?

+3/−9
15.9.2016 16:51

A18d60a79m 21P70o66c15h90e 7138696170145

Kam přesně byste na ten 28 let starý most chtěl nacpat tramvaje??

+4/0
15.9.2016 19:43

T55o43m76á38š 53Z16a53p74i69o90r 1205913180915

Konecne krok spravnym smerem. Volna trat pro velkokapacitni dopravu, zachranku s klidovym zazemim. Napojeni na zlutaky pecka.

+3/−1
15.9.2016 16:37

V17á71c19l88a24v 74O31l21m57e13r 2225294900549

Je to totální úlet který nějaké zlepšení dopravy v širším centru vůbec neřeší .Jestli budou někdy peníze na takovou akci, tak ať se raději proinvestují smysluplněji.

+2/−9
15.9.2016 14:43

A77d62a57m 23P15o80c28h63e 7758756970665

Nějaký konkrétní argument, co je na tom špatně...?

+2/0
16.9.2016 23:30

J71a66r76o48s68l69a28v 61Š74k97o29d93a 6804918389341

pockejte az se zaktivukou aktivisti. Postavi se leda model.

+1/0
15.9.2016 14:04

P31a29v35e41l 85M62a29t90o38u61š78e13k 5200877188424

Jestli to půjde tak rychle jako s trasou D metra nebo s "rychlodráhou" na letiště a na Kladno, tak to bude běh nejméně na deset generací.

+2/0
15.9.2016 13:20

B23ě25l17a 58H54o80r64á52k59o71v91á 1138642389290

Tak nejdřív se omezí průjezd v plno ulicích dopravním opatřením a pak se všichni hrozně diví, že v tom zbytku je nárůst dopravy, nedej bože postavit novou cestu pro naopak zklidnění a rozmělnění dopravy!! Všichni lidé nebudou nikdy chodit pouze pěšky nebo na kole a MHD i kdyby byla zadarmo ze spotřební daně za PHM!!!!!! Zejména protože to často není možné z pádných důvodů a z nudy a pro srandu králíkům v těch kolonách opravdu nestojí!![>-]Rv

+3/−1
15.9.2016 13:01

P34a88v88e39l 54M55a72t35o85u13š56e56k 5400177498584

Jsou 2 lidé bydlící v místě A a dojíždějící za prací do místa B. Jeden jezdí celý život do práce prakticky výhradně autem a tvrdí, že to jinak nejde, druhý po celý život auto k dojíždění do práce, možná až na zcela výjimečné případy, nepotřebuje, případně ani žádné nemá.

0/0
15.9.2016 13:24

J63o19s21e60f 66B75r31o74ž76e48k 7703875362891

A? Ten jeden veze sebou spoustu věcí co potřebuje k výkonu své práce, ten druhý přejede, aby se v místě B opřel o lopatu, kterou po skončení šichty pohodí zpátky do příkopu. Ten jeden pracuje 10 hodin denně a šetří tedy každou minutu a ten druhý si odstojí svých 7 hodin a zbytek dne klidně tráví v tramvaji, vždyť by se jinak nudil. Takhle můžu pokračovat do nekonečna.

+3/−1
15.9.2016 13:59

P37a87v72e33l 59M78a30t97o78u87š66e52k 5810727508334

Nebo ten jeden si veze na sedačce pro spolujezdce 4 lejstra a myslí si, že je pánem zeměkoule, a ten druhý nese desetikolovou brašnu nebo bágl a odpoledne ještě stihne cestou z práce nakoupit a večer uvařit.

+2/0
15.9.2016 14:51

J17a22n 52B32u43b48i54k 9272671662237

ano, i to je možné.

A druhý den třeba zase jinak.

Tak nechme každému z nich, aby cestoval, jak uzná on sám za vhodné a nepředepisujme mu to. A neklaďme ani tomu ani tomu ideologické překážky........

+6/0
15.9.2016 15:24

D67a63v76i17d 12T46u59r23e28č67e66k 5827891789426

Dobrý.

Nas druhou stranu, tento most by měl stát cca 900 m od barrandovského mostu, proto se nabízí otázka, proč baranďák nemodernizovat/ nerotlzšířit o pruh pro tramvaje či autobusy? Na krajinu by to nemělo vliv (u vody na zlíchově je je hezky, nevěřím, že bude jednoduché jednání s pravým břehem - vybudované loděnice , žluté lázně a podbně) a může se začít vlastně ihned, ne až po soudních průtazích za x let... ;-)

0/−5
15.9.2016 12:49

P21a42v72e10l 32M48a12t35o24u62š75e82k 5670937488284

Taková přestavba by byla téměř jistě daleko náročnější než stavba nového mostu.

+8/0
15.9.2016 13:25

J16o90s22e17f 39B24r20o58ž50e44k 7223375142491

Stačilo by klidně ponechat Baranďák jen pro okružní dopravu a přejetí ze Strakonické do Podolí a Bráníka dát dedikované pruhy. Nebo místo nesmyslných semaforů na sjezdu dolů z Baranďáka právě do Bráníka udělat mimoúrovňový sjezd. A rázem by Baranďák nebyl zacpaný - alespoň ve směru P4 ne.

+1/0
15.9.2016 14:03

M55a68r41t63i15n 43Z84e93l65e89n28y 2617500929499

Rozumné řešení, snad se to podaří dotáhnout do konce.....

+4/−1
15.9.2016 12:48

B70ě75l54a 34H29o48r76á97k66o35v80á 1278622519810

Kolony na Barrandovském mostě způsobují pomatenci co upřednosťují nájezd autobusů již po projetí jednoho až třech aut a vůbec si neuvědomňujou, že autobusy jezdí také v opačném směru!! A při tom stačí tak málo, nechat vždy dokončit právě probíhající cyklus!!

+5/0
15.9.2016 12:48

M14i88r97o19s23l29a24v 35G40r42o84s31s95m55a27n21n 8612689644

Zjevně si pletete termíny fáze a cyklus. A také si neuvědomujete, že ten autobus z Modřanské prostě někdy projet musí a krátí zcela náhodně jakoukoli fázi, tedy jak kolizní, tak vlastní pro autobusy z mostu.

0/−2
15.9.2016 23:16

M10a73r46t82i79n 29V16o91k43o95u79n 2615660413247

Autobusy na Modřanské z centra krátí rampu z Barrandovského mostu nejdříve po uplynutí minima, což je v tomto případě cca 10 - 15 sekund, pokud se nepletu. A autobus od Braníka takto nenabere téměř žádné zpoždění, to je pěkné, ale na Barrandovském mostě a dále na Strakonické/Dobříšské je dopravní peklo. V něm pak zbytečně stojí i jiné autobusy MHD a nabírají významná zpoždění. Navíc pokud fronta dosáhne až do tunelu Mrázovka, redukuje se volno na vjezdu do tunelu až v daleké Troji. Auta pak zahltí i Holešovice, protože nemohou do tunelu, jezdí přes Trojský most a nebo most BarikádníkůRv. Takže i dobrý úmysl může plodit hodně zlé důsledky.

+1/0
16.9.2016 20:27

J17a24n 72B52u82b36i50k 9612281932857

a máme tu co, soudruzi, máme tu druhé Běchovice.

Most chceme, ale bez aut. Ony by nám totiž (možná) jezdily Jeremenkovou ulicí. Nebo po Podolském nábřeží. Nebo vůbec kolem nás.......

Cizí auta jsou tedy pryč, budou jezdit u sousedů. Teď ještě jak to udělat, aby nám v Jeremenkově nesmrděly autobusy a nevrzaly tramvaje......

Ale most, to jo, ten chceme....

P.S. důvod, proč na mostě nemají být auta je odpor občanských sdružení z oblasti výše zmiňované........

+8/−1
15.9.2016 12:39

K63a54r11e20l 17M69y65l92k85a 9806398518257

Podle analýz většiny dopravních expertu vam vyjde, ze Praze zoufale chybí mosty. Před otevrenim nového trojskeho u Blanky se předtím nepostavil zadny vice nez 20let! Staci se na to podívat i jen selským rozumem. Počet aut se za posledních 20 znekolika nasobil a ta auta nekudy Prahu rozdelenou rekiu přejíždět musí. Většina dopravních zacep ma v Praze prave důvod v nedostatku mostu. Vždyť koukneme jen na tuto chvíli přetíženou sestku a Kulatak. Most pres Vltavu je na severu Prahy poslední v troji a další až v Kralupech. Navíc nárůst aglomerace a ta auta se logicky dostávají do trychtyru a ucpávají město. Ale Praha raději stavi pavilony pro Pandu za miliardu nez potřebné mosty, zákonodárci schvaluji tisíce zbytečných byrokratických nesmyslu, nez aby zjednusili stavební řízení, které kvůli složitosti, prilisnemu otevřenosti s napadnutelnosti od vseruznych subjektu kritizuje i Evropská unie, a většina dalších světových organizaci. Kazdy progresivní nápad na jakoukoli vystavbu se tak stava předmětem vyděračství vsemoznych aktivistu a rozvoj ke tak téměř znemožněn. :(

+12/0
15.9.2016 12:27

A39n92t23o31n91í43n 62S32v64o64b41o19d95a 3874263819732

U Trojského mostu je ještě tunel za mnoho miliard, protože chybí severní obchvat, tak se tunel vytěžuje :-)

0/0
15.9.2016 12:34

K32a83r63e84l 43M52y47l41k84a 9716908108487

Obchvaty Prahy jsou další kategorií, kdy mam obavu, ze se jich dockaji možná až generace narozene okolo roku 2030 v jejich produktivním veku. To same draha na letiště, to same modernizace železnic v cr, to same dostavba dalnic. Místo aby se v dobe hospodářského růstu investovalo do rozvoje chybějící infrastruktury anebo jeji modernizace, tak se peníze veřejných rozpočtu akorát projídají na zvyšování poctu uredniku, provozních nakladech a uplacenim voličstva zvyšováním podpor.

+6/0
15.9.2016 12:50

P37e35t83r 30Č36e53r43m37á39k 9358605339400

Máte pravdu, ale co chcete v době kdy je možné že radním pro územní rozvoj je magor a cyklofašista v jednom, a když ho vymění tak zase za ekoteroristku...

+1/0
15.9.2016 20:35

P89a46v78e96l 73M76a76t14o17u17š66e60k 5530587698834

Praha má mostů strašně moc a lidé si na to zvykli. Srovnatelně velká Budapešť má mostů přes Dunaj asi 8, Praha přes Vltavu 13, nepočítám-li železniční.

0/−1
15.9.2016 13:35

J59o57s89e40f 63B25r13o83ž21e66k 7883375402931

Zkuste si projet Karlův.

+2/0
15.9.2016 14:06

P54a38v33e20l 22M56a94t16o74u27š33e70k 5330287768634

Dobře, tak použitelných pro auta 12. To je opravdu málo!

0/0
15.9.2016 14:52

J75o98s83e67f 55B75r12o42ž98e35k 7303745232611

Ještě uberte - např. Libeňský je zavřený.

A ano, je to málo - protože třeba ta Budapešť má téměř každý most 2 a více pruhů v jednom směru - myslím, že např. ten přes Margaretin ostrov má 3 - a jsou to průjezdné mosty, ne aby okamžitě za mostem byla blokační křižovatka se semafory s věčnou červenou, jako je baranďák.

A mostů které mají víc než 1 pruh je 5. A k tomu poslední městský most na jih je Palackého - pak už skutečně nic není až městský okruh a veknovní okruh.

+2/0
15.9.2016 17:02

F19r86a75n75t22i22š32e30k 48Š57i36m64ů50n25e23k 5406532790641

No Budapest ,,, aglomerace je dvakrat tak velka jako Praha je to proste Pariz vychodu,,,,,, Boulevardy,,,,a proste jiny problemy Kontrolni otazka zkusil jste nekdy autmo odbocit v Budapesti doleva???

0/0
15.9.2016 17:59

J44o13s23e37f 56B36r97o61ž31e76k 7223315732411

V mnohém máte pravdu, ale před Trojským se postavil most na jižním obchvatu Prahy - součást obchvatu. A taky ho mohou Pražané využívat - já např. když musím na D1, tak jedu vždy (ze západní části Prahy) už obchvatem.

+1/0
15.9.2016 14:08

M60a65r23t83i56n 51S63t50a52n78ě44k 3191283210617

prave. podle mne by to potrebovalo most nekde v podbabe a ne u barandaku (ne ze by neulevil ale v podbabe je potrebnejsi)

+1/0
15.9.2016 17:21

F27r85a93n75t93i57š27e16k 73Š48i29m84ů24n69e97k 5716452150891

Dovolim si dopurucit starou ale stale aktualni knihu Prazske mosty,,,, Autor tam poznamenava ze mostu je v Praze dost,,,,co chybi jsou rozumna predmosti a rozplety,,,,Cechuv most ustici do Stalinovych schodu,,,,i I kapacita samorneho Nuselskeho mostu by vystacila se dvema pruhy, Problem jsou nasledulici krizovatky. i Barrandovsky nost ma sirku dostatecnou ale nedostatecne rozplety,,,,,

+1/0
15.9.2016 17:26

L18u63b56o27š 69B32ř23e79z62i69n58a 2222263790501

Stručná otázka : a bude stát miliardu?

0/0
15.9.2016 12:16

P68a59v35e36l 97N47o12v48á17k 7196183315770

Ne, bude stát 2;-D

0/0
15.9.2016 12:32

R36a82d79e72k 73N23o31v52a62k 9394763159700

Bude stát?

Bude?

?

0/0
15.9.2016 13:24

J44a46n 52Š14v88e17c 5675430298390

Sice chápu obavy Prahy 4, že kdyby byl most i pro automobily, tak zhoustne doprava v Praze 4.

Jenže oni by všichni chtěli, aby se všude bez problémů dostali, ale zároveň odmítají mít dopravní stavby v okolí svého bydliště.

Obě dvě jaksi splnit nejde...

+17/0
15.9.2016 12:16

J21o20z77e91f 70H60r18i20c60i24š90i11n 4363860770486

Jen aby z toho mostu nebyl tunel.

+2/0
15.9.2016 12:12

J52a65n 29Š26v95e94c 5595910758670

Včera článek o mostě v Brně a dnes Praha.

Když vy nový most, tak my taky!

Ale jen více takových staveb, protože jak v Brně, tak v Praze to dopravě pomůže.

0/−2
15.9.2016 12:11

V11a63c14l28a24v 20P91e62r50o60u63t44k39a 6808117304661

A je po krásné vyhlídce od řeky na Vyšehrad..

0/−6
15.9.2016 12:08

M54i56c52h44a26l 27M21e67č25i76a98r 1220240249285

Prečo? Z toho mosta to bude ešte lepšie, nie?

+2/0
15.9.2016 14:38

M98a94r92e16k 56Š55t94v76á90n 9435338373873

Ten most povede ke břehu pod Kavkama. Vyšehrad je krapet jinde.

+3/0
15.9.2016 15:50

D88u31š89a44n 94S74o91c46h28a 9256661463861

Potrebujou namastit kapsy, tak pripravuji dalsi tunel :)

0/−7
15.9.2016 12:04

R17i55c93h24a63r37d 45T48o25m39e85č18e23k 7206975616751

To je důležitá informace, nový most spojí Zlíchov s Podolím, ale stavět se nebude.

0/0
15.9.2016 12:01

V53á82c92l83a79v 36Č55e19r77n29ý 9487356620767

Ano, takže další vyhazování peněz, trasa D metra bude za milion let, protože nejsou peníze..A co takhle prodloužit tramvaj z Levského do Libuše aby nekončila v polích, ale přiblížila tramvajové spojení dalším 50 000 lidí,což se plánuje prý až časově souběžně s metrem D? Ale až bude D hotové, tak už to nebude tak akutní. Nevím proč už trasa nebyla prodloužena do Libuše (eventuálně na Nové Dvory) už při stavbě trasy nádraží Braník - Levského, z hlediska peněz přece nemohlo být 16 místo 13 km o tolik dražší.

+3/0
15.9.2016 12:01

R77a49d19e67k 86N30o95v28a69k 9984513499150

Trasa D nebude, peníze jsou ale nejsou vykoupené pozemky. V současnosti ne více než 10%

+3/0
15.9.2016 13:25

V60o58j86t61ě81c47h 65M48o23r63a92v33e74c 5675684536595

A na severu pořád nic...

+2/0
15.9.2016 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.