Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský Zlíchov spojí s Podolím nový most, sloužit bude pěším a MHD

Praha začala s přípravou na výstavbu Dvoreckého mostu, který zaplní prostor mezi Barrandovským a Palackého mostem přes Vltavu. Sloužit však bude jen pěším, tramvajím a autobusům. Jeho podoba vzejde z architektonické soutěže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O87l82d16ř46i32c52h 36Ř94e61z82n50í74k 7465982884458

a neměli by se radši soustředit na severní okruh a most v Řeži?

0/0
16.9.2016 18:50

O50l24d38ř48i30c45h 68Ř59e18z93n22í19k 7935512914948

tohle je nějak zbytečný... by se měli soustředit na stavbu severního okruhu a mostu v Řeži!!!

0/0
16.9.2016 18:48

A35d82a54m 60P66o10c65h18e 7448166310255

Co jenna tom zbytečného? A víte, že srovnáváte pražskou a státní investici?

+1/0
16.9.2016 23:30

P47a71v30e40l 73V87e33t81e97š32n22í51k 7235568375377

Zbytečný by nebyl. Cesta mezi Prahou 5 a Prahou 4 je dosti mizerná.

Máme tam sice autostrádu na Barrandovském mostě, jenomže tam už je to teď přetížené dálkovou dopravou.

Pro místní dopravu by to byla jednoznačně výhoda. I když by to bylo třeba jenom pro tramvaje a pěší.

0/0
24.9.2016 18:57

M39a26r10t20i90n 54Š48e62d54i37v77ý 1508589302130

No reknete, neni to skvele, ze zijeme v tak bohatem state, ktery si muze dovolit vedle 28 let stareho mostu, ktery je nejvytizenejsi v Praze i v CR postavit za tezky prachy jeste jeden co bude jen pro MHD a kola. Tak takovy luxus nemaji ani u zapadonemeckych soudruhu.....ale preci jen neni to moc Antone Pavlovici......neudelame ho jen pro elektorokola a kocarky?

+3/−9
15.9.2016 16:51

A23d23a53m 22P46o72c81h45e 7158276190955

Kam přesně byste na ten 28 let starý most chtěl nacpat tramvaje??

+4/0
15.9.2016 19:43

T13o70m12á47š 19Z71a37p77i27o16r 1205343910325

Konecne krok spravnym smerem. Volna trat pro velkokapacitni dopravu, zachranku s klidovym zazemim. Napojeni na zlutaky pecka.

+3/−1
15.9.2016 16:37

V67á85c45l19a81v 33O77l28m97e37r 2685444900639

Je to totální úlet který nějaké zlepšení dopravy v širším centru vůbec neřeší .Jestli budou někdy peníze na takovou akci, tak ať se raději proinvestují smysluplněji.

+2/−9
15.9.2016 14:43

A57d80a93m 92P80o58c45h90e 7518896670785

Nějaký konkrétní argument, co je na tom špatně...?

+2/0
16.9.2016 23:30

J30a52r85o17s13l29a29v 23Š15k95o10d94a 6444858289831

pockejte az se zaktivukou aktivisti. Postavi se leda model.

+1/0
15.9.2016 14:04

P71a73v77e74l 80M73a30t46o21u27š53e43k 5850757438554

Jestli to půjde tak rychle jako s trasou D metra nebo s "rychlodráhou" na letiště a na Kladno, tak to bude běh nejméně na deset generací.

+2/0
15.9.2016 13:20

B50ě13l13a 35H42o90r34á49k24o76v57á 1608792989570

Tak nejdřív se omezí průjezd v plno ulicích dopravním opatřením a pak se všichni hrozně diví, že v tom zbytku je nárůst dopravy, nedej bože postavit novou cestu pro naopak zklidnění a rozmělnění dopravy!! Všichni lidé nebudou nikdy chodit pouze pěšky nebo na kole a MHD i kdyby byla zadarmo ze spotřební daně za PHM!!!!!! Zejména protože to často není možné z pádných důvodů a z nudy a pro srandu králíkům v těch kolonách opravdu nestojí!![>-]Rv

+3/−1
15.9.2016 13:01

P93a39v61e28l 76M21a92t96o55u31š48e95k 5840757848374

Jsou 2 lidé bydlící v místě A a dojíždějící za prací do místa B. Jeden jezdí celý život do práce prakticky výhradně autem a tvrdí, že to jinak nejde, druhý po celý život auto k dojíždění do práce, možná až na zcela výjimečné případy, nepotřebuje, případně ani žádné nemá.

0/0
15.9.2016 13:24

J38o61s53e53f 41B82r92o50ž80e49k 7373595142251

A? Ten jeden veze sebou spoustu věcí co potřebuje k výkonu své práce, ten druhý přejede, aby se v místě B opřel o lopatu, kterou po skončení šichty pohodí zpátky do příkopu. Ten jeden pracuje 10 hodin denně a šetří tedy každou minutu a ten druhý si odstojí svých 7 hodin a zbytek dne klidně tráví v tramvaji, vždyť by se jinak nudil. Takhle můžu pokračovat do nekonečna.

+3/−1
15.9.2016 13:59

P68a65v21e69l 58M13a34t57o66u43š57e15k 5560137938944

Nebo ten jeden si veze na sedačce pro spolujezdce 4 lejstra a myslí si, že je pánem zeměkoule, a ten druhý nese desetikolovou brašnu nebo bágl a odpoledne ještě stihne cestou z práce nakoupit a večer uvařit.

+2/0
15.9.2016 14:51

J49a73n 39B48u29b97i36k 9542261212467

ano, i to je možné.

A druhý den třeba zase jinak.

Tak nechme každému z nich, aby cestoval, jak uzná on sám za vhodné a nepředepisujme mu to. A neklaďme ani tomu ani tomu ideologické překážky........

+6/0
15.9.2016 15:24

D20a47v37i82d 42T92u40r62e81č83e24k 5267801139806

Dobrý.

Nas druhou stranu, tento most by měl stát cca 900 m od barrandovského mostu, proto se nabízí otázka, proč baranďák nemodernizovat/ nerotlzšířit o pruh pro tramvaje či autobusy? Na krajinu by to nemělo vliv (u vody na zlíchově je je hezky, nevěřím, že bude jednoduché jednání s pravým břehem - vybudované loděnice , žluté lázně a podbně) a může se začít vlastně ihned, ne až po soudních průtazích za x let... ;-)

0/−5
15.9.2016 12:49

P94a20v95e35l 35M89a56t85o98u63š30e64k 5950697398664

Taková přestavba by byla téměř jistě daleko náročnější než stavba nového mostu.

+8/0
15.9.2016 13:25

J53o46s66e23f 19B39r59o25ž22e26k 7493215202341

Stačilo by klidně ponechat Baranďák jen pro okružní dopravu a přejetí ze Strakonické do Podolí a Bráníka dát dedikované pruhy. Nebo místo nesmyslných semaforů na sjezdu dolů z Baranďáka právě do Bráníka udělat mimoúrovňový sjezd. A rázem by Baranďák nebyl zacpaný - alespoň ve směru P4 ne.

+1/0
15.9.2016 14:03

M56a57r45t47i13n 25Z58e89l85e56n62y 2607370299219

Rozumné řešení, snad se to podaří dotáhnout do konce.....

+4/−1
15.9.2016 12:48

B38ě43l91a 52H26o70r79á24k88o71v64á 1598792239180

Kolony na Barrandovském mostě způsobují pomatenci co upřednosťují nájezd autobusů již po projetí jednoho až třech aut a vůbec si neuvědomňujou, že autobusy jezdí také v opačném směru!! A při tom stačí tak málo, nechat vždy dokončit právě probíhající cyklus!!

+5/0
15.9.2016 12:48

M49i45r74o73s17l71a28v 58G66r23o18s62s60m20a59n57n 8112409144

Zjevně si pletete termíny fáze a cyklus. A také si neuvědomujete, že ten autobus z Modřanské prostě někdy projet musí a krátí zcela náhodně jakoukoli fázi, tedy jak kolizní, tak vlastní pro autobusy z mostu.

0/−2
15.9.2016 23:16

M82a81r57t68i93n 63V76o43k55o75u48n 2655780763767

Autobusy na Modřanské z centra krátí rampu z Barrandovského mostu nejdříve po uplynutí minima, což je v tomto případě cca 10 - 15 sekund, pokud se nepletu. A autobus od Braníka takto nenabere téměř žádné zpoždění, to je pěkné, ale na Barrandovském mostě a dále na Strakonické/Dobříšské je dopravní peklo. V něm pak zbytečně stojí i jiné autobusy MHD a nabírají významná zpoždění. Navíc pokud fronta dosáhne až do tunelu Mrázovka, redukuje se volno na vjezdu do tunelu až v daleké Troji. Auta pak zahltí i Holešovice, protože nemohou do tunelu, jezdí přes Trojský most a nebo most BarikádníkůRv. Takže i dobrý úmysl může plodit hodně zlé důsledky.

+1/0
16.9.2016 20:27

J16a27n 85B62u21b49i19k 9842351382187

a máme tu co, soudruzi, máme tu druhé Běchovice.

Most chceme, ale bez aut. Ony by nám totiž (možná) jezdily Jeremenkovou ulicí. Nebo po Podolském nábřeží. Nebo vůbec kolem nás.......

Cizí auta jsou tedy pryč, budou jezdit u sousedů. Teď ještě jak to udělat, aby nám v Jeremenkově nesmrděly autobusy a nevrzaly tramvaje......

Ale most, to jo, ten chceme....

P.S. důvod, proč na mostě nemají být auta je odpor občanských sdružení z oblasti výše zmiňované........

+8/−1
15.9.2016 12:39

K17a28r14e39l 23M62y28l74k39a 9366918768797

Podle analýz většiny dopravních expertu vam vyjde, ze Praze zoufale chybí mosty. Před otevrenim nového trojskeho u Blanky se předtím nepostavil zadny vice nez 20let! Staci se na to podívat i jen selským rozumem. Počet aut se za posledních 20 znekolika nasobil a ta auta nekudy Prahu rozdelenou rekiu přejíždět musí. Většina dopravních zacep ma v Praze prave důvod v nedostatku mostu. Vždyť koukneme jen na tuto chvíli přetíženou sestku a Kulatak. Most pres Vltavu je na severu Prahy poslední v troji a další až v Kralupech. Navíc nárůst aglomerace a ta auta se logicky dostávají do trychtyru a ucpávají město. Ale Praha raději stavi pavilony pro Pandu za miliardu nez potřebné mosty, zákonodárci schvaluji tisíce zbytečných byrokratických nesmyslu, nez aby zjednusili stavební řízení, které kvůli složitosti, prilisnemu otevřenosti s napadnutelnosti od vseruznych subjektu kritizuje i Evropská unie, a většina dalších světových organizaci. Kazdy progresivní nápad na jakoukoli vystavbu se tak stava předmětem vyděračství vsemoznych aktivistu a rozvoj ke tak téměř znemožněn. :(

+12/0
15.9.2016 12:27

A20n40t37o71n81í27n 57S39v84o83b13o41d71a 3484283649722

U Trojského mostu je ještě tunel za mnoho miliard, protože chybí severní obchvat, tak se tunel vytěžuje :-)

0/0
15.9.2016 12:34

K96a31r40e85l 55M57y39l26k62a 9846468138477

Obchvaty Prahy jsou další kategorií, kdy mam obavu, ze se jich dockaji možná až generace narozene okolo roku 2030 v jejich produktivním veku. To same draha na letiště, to same modernizace železnic v cr, to same dostavba dalnic. Místo aby se v dobe hospodářského růstu investovalo do rozvoje chybějící infrastruktury anebo jeji modernizace, tak se peníze veřejných rozpočtu akorát projídají na zvyšování poctu uredniku, provozních nakladech a uplacenim voličstva zvyšováním podpor.

+6/0
15.9.2016 12:50

P49e24t50r 15Č52e80r21m47á12k 9178795779310

Máte pravdu, ale co chcete v době kdy je možné že radním pro územní rozvoj je magor a cyklofašista v jednom, a když ho vymění tak zase za ekoteroristku...

+1/0
15.9.2016 20:35

P44a10v96e51l 24M10a20t65o39u69š46e93k 5630817978554

Praha má mostů strašně moc a lidé si na to zvykli. Srovnatelně velká Budapešť má mostů přes Dunaj asi 8, Praha přes Vltavu 13, nepočítám-li železniční.

0/−1
15.9.2016 13:35

J29o42s21e36f 47B43r88o90ž65e94k 7463535352931

Zkuste si projet Karlův.

+2/0
15.9.2016 14:06

P24a59v17e34l 23M38a28t20o69u45š91e80k 5200547138214

Dobře, tak použitelných pro auta 12. To je opravdu málo!

0/0
15.9.2016 14:52

J87o98s22e90f 81B74r68o51ž83e10k 7213155842291

Ještě uberte - např. Libeňský je zavřený.

A ano, je to málo - protože třeba ta Budapešť má téměř každý most 2 a více pruhů v jednom směru - myslím, že např. ten přes Margaretin ostrov má 3 - a jsou to průjezdné mosty, ne aby okamžitě za mostem byla blokační křižovatka se semafory s věčnou červenou, jako je baranďák.

A mostů které mají víc než 1 pruh je 5. A k tomu poslední městský most na jih je Palackého - pak už skutečně nic není až městský okruh a veknovní okruh.

+2/0
15.9.2016 17:02

F62r66a39n44t54i85š85e39k 68Š68i36m18ů71n74e43k 5656322430871

No Budapest ,,, aglomerace je dvakrat tak velka jako Praha je to proste Pariz vychodu,,,,,, Boulevardy,,,,a proste jiny problemy Kontrolni otazka zkusil jste nekdy autmo odbocit v Budapesti doleva???

0/0
15.9.2016 17:59

J53o16s47e40f 44B21r49o89ž65e49k 7223275232351

V mnohém máte pravdu, ale před Trojským se postavil most na jižním obchvatu Prahy - součást obchvatu. A taky ho mohou Pražané využívat - já např. když musím na D1, tak jedu vždy (ze západní části Prahy) už obchvatem.

+1/0
15.9.2016 14:08

M50a82r34t50i75n 98S26t34a58n39ě53k 3631723120937

prave. podle mne by to potrebovalo most nekde v podbabe a ne u barandaku (ne ze by neulevil ale v podbabe je potrebnejsi)

+1/0
15.9.2016 17:21

F17r27a77n76t27i41š22e24k 36Š94i32m15ů95n30e88k 5556512230821

Dovolim si dopurucit starou ale stale aktualni knihu Prazske mosty,,,, Autor tam poznamenava ze mostu je v Praze dost,,,,co chybi jsou rozumna predmosti a rozplety,,,,Cechuv most ustici do Stalinovych schodu,,,,i I kapacita samorneho Nuselskeho mostu by vystacila se dvema pruhy, Problem jsou nasledulici krizovatky. i Barrandovsky nost ma sirku dostatecnou ale nedostatecne rozplety,,,,,

+1/0
15.9.2016 17:26

L30u90b18o24š 56B44ř70e29z57i17n86a 2792473460941

Stručná otázka : a bude stát miliardu?

0/0
15.9.2016 12:16

P57a31v43e49l 94N93o38v67á97k 7546523925300

Ne, bude stát 2;-D

0/0
15.9.2016 12:32

R14a68d82e11k 49N89o80v12a98k 9134313419560

Bude stát?

Bude?

?

0/0
15.9.2016 13:24

J21a63n 17Š49v25e84c 5675100728670

Sice chápu obavy Prahy 4, že kdyby byl most i pro automobily, tak zhoustne doprava v Praze 4.

Jenže oni by všichni chtěli, aby se všude bez problémů dostali, ale zároveň odmítají mít dopravní stavby v okolí svého bydliště.

Obě dvě jaksi splnit nejde...

+17/0
15.9.2016 12:16

J22o11z28e88f 91H33r19i68c13i50š49i24n 4883340840396

Jen aby z toho mostu nebyl tunel.

+2/0
15.9.2016 12:12

J57a64n 92Š58v28e22c 5175480818740

Včera článek o mostě v Brně a dnes Praha.

Když vy nový most, tak my taky!

Ale jen více takových staveb, protože jak v Brně, tak v Praze to dopravě pomůže.

0/−2
15.9.2016 12:11

V60a58c39l67a34v 30P41e11r70o10u31t10k88a 6788887434271

A je po krásné vyhlídce od řeky na Vyšehrad..

0/−6
15.9.2016 12:08

M90i16c95h73a81l 64M85e36č13i17a23r 1480980929795

Prečo? Z toho mosta to bude ešte lepšie, nie?

+2/0
15.9.2016 14:38

M27a72r60e39k 45Š25t29v82á87n 9625848173563

Ten most povede ke břehu pod Kavkama. Vyšehrad je krapet jinde.

+3/0
15.9.2016 15:50

D75u23š68a84n 93S26o41c84h10a 9776931533401

Potrebujou namastit kapsy, tak pripravuji dalsi tunel :)

0/−7
15.9.2016 12:04

R31i22c27h61a71r16d 51T91o71m16e37č14e81k 7746855226841

To je důležitá informace, nový most spojí Zlíchov s Podolím, ale stavět se nebude.

0/0
15.9.2016 12:01

V29á78c77l78a36v 92Č54e63r14n76ý 9477326260937

Ano, takže další vyhazování peněz, trasa D metra bude za milion let, protože nejsou peníze..A co takhle prodloužit tramvaj z Levského do Libuše aby nekončila v polích, ale přiblížila tramvajové spojení dalším 50 000 lidí,což se plánuje prý až časově souběžně s metrem D? Ale až bude D hotové, tak už to nebude tak akutní. Nevím proč už trasa nebyla prodloužena do Libuše (eventuálně na Nové Dvory) už při stavbě trasy nádraží Braník - Levského, z hlediska peněz přece nemohlo být 16 místo 13 km o tolik dražší.

+3/0
15.9.2016 12:01

R66a85d15e93k 17N65o35v90a77k 9654633149170

Trasa D nebude, peníze jsou ale nejsou vykoupené pozemky. V současnosti ne více než 10%

+3/0
15.9.2016 13:25

V41o79j22t51ě54c71h 25M57o24r74a60v94e28c 5715974666395

A na severu pořád nic...

+2/0
15.9.2016 12:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.