Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský Zlíchov spojí s Podolím nový most, sloužit bude pěším a MHD

Praha začala s přípravou na výstavbu Dvoreckého mostu, který zaplní prostor mezi Barrandovským a Palackého mostem přes Vltavu. Sloužit však bude jen pěším, tramvajím a autobusům. Jeho podoba vzejde z architektonické soutěže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O54l24d63ř11i35c86h 52Ř60e76z81n55í46k 7155562794178

a neměli by se radši soustředit na severní okruh a most v Řeži?

0/0
16.9.2016 18:50

O61l24d36ř83i65c55h 31Ř52e64z13n13í64k 7765672714758

tohle je nějak zbytečný... by se měli soustředit na stavbu severního okruhu a mostu v Řeži!!!

0/0
16.9.2016 18:48

A58d80a25m 70P48o65c63h34e 7888366960395

Co jenna tom zbytečného? A víte, že srovnáváte pražskou a státní investici?

+1/0
16.9.2016 23:30

P20a47v63e83l 16V22e88t80e15š78n16í70k 7585178795827

Zbytečný by nebyl. Cesta mezi Prahou 5 a Prahou 4 je dosti mizerná.

Máme tam sice autostrádu na Barrandovském mostě, jenomže tam už je to teď přetížené dálkovou dopravou.

Pro místní dopravu by to byla jednoznačně výhoda. I když by to bylo třeba jenom pro tramvaje a pěší.

0/0
24.9.2016 18:57

M31a48r56t21i14n 86Š73e39d97i97v91ý 1898759702290

No reknete, neni to skvele, ze zijeme v tak bohatem state, ktery si muze dovolit vedle 28 let stareho mostu, ktery je nejvytizenejsi v Praze i v CR postavit za tezky prachy jeste jeden co bude jen pro MHD a kola. Tak takovy luxus nemaji ani u zapadonemeckych soudruhu.....ale preci jen neni to moc Antone Pavlovici......neudelame ho jen pro elektorokola a kocarky?

+3/−9
15.9.2016 16:51

A40d65a94m 54P35o92c65h10e 7918606580855

Kam přesně byste na ten 28 let starý most chtěl nacpat tramvaje??

+4/0
15.9.2016 19:43

T77o75m46á64š 77Z17a56p54i16o14r 1575823970425

Konecne krok spravnym smerem. Volna trat pro velkokapacitni dopravu, zachranku s klidovym zazemim. Napojeni na zlutaky pecka.

+3/−1
15.9.2016 16:37

V76á19c76l24a89v 88O25l12m44e50r 2275514830379

Je to totální úlet který nějaké zlepšení dopravy v širším centru vůbec neřeší .Jestli budou někdy peníze na takovou akci, tak ať se raději proinvestují smysluplněji.

+2/−9
15.9.2016 14:43

A95d55a89m 21P21o35c25h52e 7298326540345

Nějaký konkrétní argument, co je na tom špatně...?

+2/0
16.9.2016 23:30

J97a62r72o85s58l90a95v 51Š93k32o33d82a 6834448949881

pockejte az se zaktivukou aktivisti. Postavi se leda model.

+1/0
15.9.2016 14:04

P60a43v29e36l 89M14a69t78o17u12š91e86k 5310507938334

Jestli to půjde tak rychle jako s trasou D metra nebo s "rychlodráhou" na letiště a na Kladno, tak to bude běh nejméně na deset generací.

+2/0
15.9.2016 13:20

B93ě67l43a 89H14o81r76á40k91o92v40á 1538602669870

Tak nejdřív se omezí průjezd v plno ulicích dopravním opatřením a pak se všichni hrozně diví, že v tom zbytku je nárůst dopravy, nedej bože postavit novou cestu pro naopak zklidnění a rozmělnění dopravy!! Všichni lidé nebudou nikdy chodit pouze pěšky nebo na kole a MHD i kdyby byla zadarmo ze spotřební daně za PHM!!!!!! Zejména protože to často není možné z pádných důvodů a z nudy a pro srandu králíkům v těch kolonách opravdu nestojí!![>-]Rv

+3/−1
15.9.2016 13:01

P38a51v79e56l 40M71a20t14o70u72š67e25k 5790837938594

Jsou 2 lidé bydlící v místě A a dojíždějící za prací do místa B. Jeden jezdí celý život do práce prakticky výhradně autem a tvrdí, že to jinak nejde, druhý po celý život auto k dojíždění do práce, možná až na zcela výjimečné případy, nepotřebuje, případně ani žádné nemá.

0/0
15.9.2016 13:24

J17o11s81e87f 59B49r37o54ž69e39k 7473585582221

A? Ten jeden veze sebou spoustu věcí co potřebuje k výkonu své práce, ten druhý přejede, aby se v místě B opřel o lopatu, kterou po skončení šichty pohodí zpátky do příkopu. Ten jeden pracuje 10 hodin denně a šetří tedy každou minutu a ten druhý si odstojí svých 7 hodin a zbytek dne klidně tráví v tramvaji, vždyť by se jinak nudil. Takhle můžu pokračovat do nekonečna.

+3/−1
15.9.2016 13:59

P76a47v62e50l 34M97a92t98o23u75š62e95k 5330847438184

Nebo ten jeden si veze na sedačce pro spolujezdce 4 lejstra a myslí si, že je pánem zeměkoule, a ten druhý nese desetikolovou brašnu nebo bágl a odpoledne ještě stihne cestou z práce nakoupit a večer uvařit.

+2/0
15.9.2016 14:51

J19a24n 21B19u46b93i52k 9652161492907

ano, i to je možné.

A druhý den třeba zase jinak.

Tak nechme každému z nich, aby cestoval, jak uzná on sám za vhodné a nepředepisujme mu to. A neklaďme ani tomu ani tomu ideologické překážky........

+6/0
15.9.2016 15:24

D40a29v85i11d 80T66u21r23e55č48e42k 5307521349196

Dobrý.

Nas druhou stranu, tento most by měl stát cca 900 m od barrandovského mostu, proto se nabízí otázka, proč baranďák nemodernizovat/ nerotlzšířit o pruh pro tramvaje či autobusy? Na krajinu by to nemělo vliv (u vody na zlíchově je je hezky, nevěřím, že bude jednoduché jednání s pravým břehem - vybudované loděnice , žluté lázně a podbně) a může se začít vlastně ihned, ne až po soudních průtazích za x let... ;-)

0/−5
15.9.2016 12:49

P18a81v73e82l 86M41a30t83o95u38š49e44k 5100677108674

Taková přestavba by byla téměř jistě daleko náročnější než stavba nového mostu.

+8/0
15.9.2016 13:25

J96o68s91e52f 18B82r56o76ž93e52k 7283315942631

Stačilo by klidně ponechat Baranďák jen pro okružní dopravu a přejetí ze Strakonické do Podolí a Bráníka dát dedikované pruhy. Nebo místo nesmyslných semaforů na sjezdu dolů z Baranďáka právě do Bráníka udělat mimoúrovňový sjezd. A rázem by Baranďák nebyl zacpaný - alespoň ve směru P4 ne.

+1/0
15.9.2016 14:03

M74a78r87t92i69n 43Z56e33l74e17n52y 2867640279849

Rozumné řešení, snad se to podaří dotáhnout do konce.....

+4/−1
15.9.2016 12:48

B37ě70l77a 54H80o41r62á55k64o26v64á 1728902369190

Kolony na Barrandovském mostě způsobují pomatenci co upřednosťují nájezd autobusů již po projetí jednoho až třech aut a vůbec si neuvědomňujou, že autobusy jezdí také v opačném směru!! A při tom stačí tak málo, nechat vždy dokončit právě probíhající cyklus!!

+5/0
15.9.2016 12:48

M47i77r64o73s43l85a68v 31G79r17o97s62s21m67a77n11n 8392699224

Zjevně si pletete termíny fáze a cyklus. A také si neuvědomujete, že ten autobus z Modřanské prostě někdy projet musí a krátí zcela náhodně jakoukoli fázi, tedy jak kolizní, tak vlastní pro autobusy z mostu.

0/−2
15.9.2016 23:16

M75a67r90t59i26n 19V93o47k34o47u14n 2275910603837

Autobusy na Modřanské z centra krátí rampu z Barrandovského mostu nejdříve po uplynutí minima, což je v tomto případě cca 10 - 15 sekund, pokud se nepletu. A autobus od Braníka takto nenabere téměř žádné zpoždění, to je pěkné, ale na Barrandovském mostě a dále na Strakonické/Dobříšské je dopravní peklo. V něm pak zbytečně stojí i jiné autobusy MHD a nabírají významná zpoždění. Navíc pokud fronta dosáhne až do tunelu Mrázovka, redukuje se volno na vjezdu do tunelu až v daleké Troji. Auta pak zahltí i Holešovice, protože nemohou do tunelu, jezdí přes Trojský most a nebo most BarikádníkůRv. Takže i dobrý úmysl může plodit hodně zlé důsledky.

+1/0
16.9.2016 20:27

J80a43n 49B85u61b20i93k 9842191332107

a máme tu co, soudruzi, máme tu druhé Běchovice.

Most chceme, ale bez aut. Ony by nám totiž (možná) jezdily Jeremenkovou ulicí. Nebo po Podolském nábřeží. Nebo vůbec kolem nás.......

Cizí auta jsou tedy pryč, budou jezdit u sousedů. Teď ještě jak to udělat, aby nám v Jeremenkově nesmrděly autobusy a nevrzaly tramvaje......

Ale most, to jo, ten chceme....

P.S. důvod, proč na mostě nemají být auta je odpor občanských sdružení z oblasti výše zmiňované........

+8/−1
15.9.2016 12:39

K33a63r91e52l 57M86y71l60k65a 9966708208737

Podle analýz většiny dopravních expertu vam vyjde, ze Praze zoufale chybí mosty. Před otevrenim nového trojskeho u Blanky se předtím nepostavil zadny vice nez 20let! Staci se na to podívat i jen selským rozumem. Počet aut se za posledních 20 znekolika nasobil a ta auta nekudy Prahu rozdelenou rekiu přejíždět musí. Většina dopravních zacep ma v Praze prave důvod v nedostatku mostu. Vždyť koukneme jen na tuto chvíli přetíženou sestku a Kulatak. Most pres Vltavu je na severu Prahy poslední v troji a další až v Kralupech. Navíc nárůst aglomerace a ta auta se logicky dostávají do trychtyru a ucpávají město. Ale Praha raději stavi pavilony pro Pandu za miliardu nez potřebné mosty, zákonodárci schvaluji tisíce zbytečných byrokratických nesmyslu, nez aby zjednusili stavební řízení, které kvůli složitosti, prilisnemu otevřenosti s napadnutelnosti od vseruznych subjektu kritizuje i Evropská unie, a většina dalších světových organizaci. Kazdy progresivní nápad na jakoukoli vystavbu se tak stava předmětem vyděračství vsemoznych aktivistu a rozvoj ke tak téměř znemožněn. :(

+12/0
15.9.2016 12:27

A23n26t75o73n83í54n 69S93v45o29b17o93d29a 3954303359242

U Trojského mostu je ještě tunel za mnoho miliard, protože chybí severní obchvat, tak se tunel vytěžuje :-)

0/0
15.9.2016 12:34

K56a95r73e17l 85M92y23l70k54a 9606688148877

Obchvaty Prahy jsou další kategorií, kdy mam obavu, ze se jich dockaji možná až generace narozene okolo roku 2030 v jejich produktivním veku. To same draha na letiště, to same modernizace železnic v cr, to same dostavba dalnic. Místo aby se v dobe hospodářského růstu investovalo do rozvoje chybějící infrastruktury anebo jeji modernizace, tak se peníze veřejných rozpočtu akorát projídají na zvyšování poctu uredniku, provozních nakladech a uplacenim voličstva zvyšováním podpor.

+6/0
15.9.2016 12:50

P32e24t45r 77Č75e87r96m77á18k 9448485559630

Máte pravdu, ale co chcete v době kdy je možné že radním pro územní rozvoj je magor a cyklofašista v jednom, a když ho vymění tak zase za ekoteroristku...

+1/0
15.9.2016 20:35

P68a56v33e50l 92M51a64t45o70u56š62e76k 5480187898794

Praha má mostů strašně moc a lidé si na to zvykli. Srovnatelně velká Budapešť má mostů přes Dunaj asi 8, Praha přes Vltavu 13, nepočítám-li železniční.

0/−1
15.9.2016 13:35

J69o82s24e43f 75B24r28o70ž15e59k 7513595362591

Zkuste si projet Karlův.

+2/0
15.9.2016 14:06

P28a65v71e46l 47M58a11t97o36u28š21e46k 5670787748304

Dobře, tak použitelných pro auta 12. To je opravdu málo!

0/0
15.9.2016 14:52

J22o20s57e68f 27B63r78o71ž49e35k 7793185312311

Ještě uberte - např. Libeňský je zavřený.

A ano, je to málo - protože třeba ta Budapešť má téměř každý most 2 a více pruhů v jednom směru - myslím, že např. ten přes Margaretin ostrov má 3 - a jsou to průjezdné mosty, ne aby okamžitě za mostem byla blokační křižovatka se semafory s věčnou červenou, jako je baranďák.

A mostů které mají víc než 1 pruh je 5. A k tomu poslední městský most na jih je Palackého - pak už skutečně nic není až městský okruh a veknovní okruh.

+2/0
15.9.2016 17:02

F45r14a92n21t30i13š57e82k 45Š53i42m21ů81n25e16k 5566122800131

No Budapest ,,, aglomerace je dvakrat tak velka jako Praha je to proste Pariz vychodu,,,,,, Boulevardy,,,,a proste jiny problemy Kontrolni otazka zkusil jste nekdy autmo odbocit v Budapesti doleva???

0/0
15.9.2016 17:59

J36o84s31e46f 25B11r59o47ž18e67k 7743185752271

V mnohém máte pravdu, ale před Trojským se postavil most na jižním obchvatu Prahy - součást obchvatu. A taky ho mohou Pražané využívat - já např. když musím na D1, tak jedu vždy (ze západní části Prahy) už obchvatem.

+1/0
15.9.2016 14:08

M28a96r89t10i62n 84S62t10a19n61ě74k 3321733310667

prave. podle mne by to potrebovalo most nekde v podbabe a ne u barandaku (ne ze by neulevil ale v podbabe je potrebnejsi)

+1/0
15.9.2016 17:21

F89r33a28n33t15i49š28e19k 29Š71i74m14ů11n97e45k 5376852660121

Dovolim si dopurucit starou ale stale aktualni knihu Prazske mosty,,,, Autor tam poznamenava ze mostu je v Praze dost,,,,co chybi jsou rozumna predmosti a rozplety,,,,Cechuv most ustici do Stalinovych schodu,,,,i I kapacita samorneho Nuselskeho mostu by vystacila se dvema pruhy, Problem jsou nasledulici krizovatky. i Barrandovsky nost ma sirku dostatecnou ale nedostatecne rozplety,,,,,

+1/0
15.9.2016 17:26

L16u97b87o59š 22B80ř49e50z32i30n37a 2622363370731

Stručná otázka : a bude stát miliardu?

0/0
15.9.2016 12:16

P85a10v84e84l 56N93o22v56á71k 7896433225860

Ne, bude stát 2;-D

0/0
15.9.2016 12:32

R94a17d63e38k 93N86o63v63a83k 9354403739920

Bude stát?

Bude?

?

0/0
15.9.2016 13:24

J68a78n 68Š95v51e47c 5512746697719

Sice chápu obavy Prahy 4, že kdyby byl most i pro automobily, tak zhoustne doprava v Praze 4.

Jenže oni by všichni chtěli, aby se všude bez problémů dostali, ale zároveň odmítají mít dopravní stavby v okolí svého bydliště.

Obě dvě jaksi splnit nejde...

+17/0
15.9.2016 12:16

J51o85z81e27f 58H13r74i12c50i89š15i37n 4443340290986

Jen aby z toho mostu nebyl tunel.

+2/0
15.9.2016 12:12

J96a43n 85Š32v45e10c 5582256307299

Včera článek o mostě v Brně a dnes Praha.

Když vy nový most, tak my taky!

Ale jen více takových staveb, protože jak v Brně, tak v Praze to dopravě pomůže.

0/−2
15.9.2016 12:11

V87a91c31l46a70v 49P53e42r93o66u52t10k81a 6468347314651

A je po krásné vyhlídce od řeky na Vyšehrad..

0/−6
15.9.2016 12:08

M71i52c77h72a40l 61M26e27č51i76a36r 1840280499805

Prečo? Z toho mosta to bude ešte lepšie, nie?

+2/0
15.9.2016 14:38

M67a43r82e55k 23Š57t67v67á65n 9935808853143

Ten most povede ke břehu pod Kavkama. Vyšehrad je krapet jinde.

+3/0
15.9.2016 15:50

D39u90š84a50n 97S75o37c59h57a 9766201293901

Potrebujou namastit kapsy, tak pripravuji dalsi tunel :)

0/−7
15.9.2016 12:04

R84i54c32h11a64r66d 80T33o60m10e78č90e47k 7206575936201

To je důležitá informace, nový most spojí Zlíchov s Podolím, ale stavět se nebude.

0/0
15.9.2016 12:01

V14á73c67l44a40v 46Č46e45r98n77ý 9517156390827

Ano, takže další vyhazování peněz, trasa D metra bude za milion let, protože nejsou peníze..A co takhle prodloužit tramvaj z Levského do Libuše aby nekončila v polích, ale přiblížila tramvajové spojení dalším 50 000 lidí,což se plánuje prý až časově souběžně s metrem D? Ale až bude D hotové, tak už to nebude tak akutní. Nevím proč už trasa nebyla prodloužena do Libuše (eventuálně na Nové Dvory) už při stavbě trasy nádraží Braník - Levského, z hlediska peněz přece nemohlo být 16 místo 13 km o tolik dražší.

+3/0
15.9.2016 12:01

R34a77d13e38k 75N82o21v71a78k 9314473579660

Trasa D nebude, peníze jsou ale nejsou vykoupené pozemky. V současnosti ne více než 10%

+3/0
15.9.2016 13:25

V34o49j28t83ě88c49h 10M81o98r24a27v26e20c 5905634286315

A na severu pořád nic...

+2/0
15.9.2016 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.