- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já to nedokážu posoudit, ale viděl jsem je houkat, možná jen někoho víckrát, takže.. Jsou to mladí kluci. Asi tak jak tady píše ten pán že"jsou to starý baby", jenže ten co že klábosily i lécích. Takže nějaký soudy bych si odpustil..
Tyhle nový mobily si dělají co chtějí a přepisují slova .. Tak:jenže ten ví, že klábosily o lécích.
Vypadá to, že zapnutý modrý maják vysává mozek z hlavy řidiče. Mělo by se to prověřit.
tak jen pro pořádek. pokud je mi 61 let a vezu někoho, kdo má 71 let v Subaru, očekával bych, že budu věnovat zvýšenou pozornost své jízdě a vjezdu do křižovatek bez ohledu na to, jestli tam náhodou jedou modré majáky a pokec o tom, kolik baštím léků si opravdu nechám až k tomu kafíčku...
Bohužel ty nehody policistů jsou časté. Skutečně by měli jezdit opatrněji a brát si příklad ze sanitních vozů, potažmo jejich řidičů. Někdy je kupříkladu v Praze až děsivé jakou rychlostí jezdí kolem tramvajových ostrůvků, po kolejích atp, kde je velké nebezpečí, že člověk vstoupí do vozovky.
To je dané i technicky, sanitka tolik nejede a kdyby jela stejnou rychlostí, tak to nejspíš v první zatáčce převrátí. Druhá věc je to zdravotnické vybavení sanitky, to musí taky nějakou dobu vydržet.
Podle toho co vím, tak policajti pustili houkačku těsně předtím než do tý křižovatky vletěli. Viděl jsem je tohle udělat v Praze už mockrát, teď na to dojeli.
Logicky předpokládám, že policie se světly a houkačkou jela na červenou a ta paní dolů po Veletržní na zelenou. Jenže: čekám tam každé ráno zhruba tou dobou na tramvaj a vím, že v této době a v minimálnám provozu tam každej jede jak magor. Podle tý děsný šlupky jela určitě víc, než 50.
Přednost v jízdě neznamená přednost před fyzikálními zákony. Nechci nikoho soudit.
Je klidně možné, že si paní pouštěla hlasitě rádio a přehlédla majáky.
Pokud tam ale policajti bezhlavě vlítli, jak jsme to mnohokrát v městě viděli, tak se zachovají podle policejního hesla "pomáhat a chránit". To znamená chránit sebe navzájem. Nehodu vyšetří policie a veřejnost se jen dozví, že policie nehodu řádně vyšetřila... Takže nic, radši si o tomhle případu nemyslím nic.
A proto to do nich nakulila z boku??? Kdyby oni vlítli do ní, tak bych to viděl na jejich jasnou chybu. Ale tady mají policajti zdemolovaný bok a ještě je to vyhodilo na chodník.
Jak koukám na ty záběry. Tak to dostali na komoru , když už byli v křižovatce. To znamená, že auto jedoucí po hlavní (na zelenou), ale v rychlosti odpovídající jízdě v obci, by mělo byt zcela schopno nechat projet. Policejní okta ale byla doslova vystřelena na chodník. Tady bude znalecký posudek asi dost jednoduchý.
Když pojedu v noci za tmy 50km/h, uvidím policejní majáky na křižovatce a v klidu zastavím, protože pojedu jen necelých 14m/s. Na 100 metrů musí majáky vidět v odrazech ještě dřív, než uvidím samotný auto zpoza rohu. A na zastavení a dání přednosti mám skoro 8 sekund Když ale poletím 90-100. Tak mám na těch 100metrů už jen něco málo nad 3 sekundy... A k tomu pozdní reakce, 1-1,5 a už sme v tom mokru naprosto v zádeli.
modré svetlo nie je nejak extra - to oranžové, žlté ... výstražné farby
Přečtěte si opět vyhlášku o silničním provozu - pokud měli zapnuté modré výstražné světlo ...... není co řešit, paní by radši měla jezdit MHD .
Zapnuté majáky neznamenají absolutní přednost. I se zapnutými majáky nesmíte nikoho ohrozit.
Teta vždycky říká, ,,škoda je dobrého člověka,, ale v tomto případě je snad škoda auta. Kdyby řidič více přemýšlel, než si hrál na hrdinu a nepřemožitelného,před kolegou a ...yní, tak bylo všechno jinak.
a mezitim, nekde umira clovek, protoze dotycny musel pustit vsechny lidi na krizovatce a nebo pockat, jestli se uraci ti ostatni ridici uvolnit cestu a pustit je pred sebe. Az to budete vy, budete jeste rad, ze nejaky takovy hrdina existuje a dokaze prijet na vase zavolani tak rychle, jak to jen jde a to bez ohledu na to, jestli ho cestou nejaka pipina sestreli nebo ne.