Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Praze dvakrát bourala auta s tramvají, jednoho řidiče museli vystříhat

Ve středu odpoledne se hned na dvou místech v Praze srazilo osobní auto s tramvají. Jednoho řidiče museli hasiči z vozu vystřihávat, záchranka ho společně se spolujezdcem odvezla do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76a93k93u10b 84F63e16i20f96a39r 7279889126339

Jo, drožkáři od Fixu, zrovna včera mě jeden předjížděl na Evropské, jel jsem 70, vyblikával jak pominutý a předjel mě minimálně dvojnásobnou rychlostí. Pakáž.

0/0
22.9.2016 9:32

O18l16d81ř53i38c78h 47Š32t91ě24p47á68n33e24k 7912806596774

Pražskej taxikář , co více dodat. Ale může být v klidu , dle reklami na autě ho někdo jistí.;-D

0/0
22.9.2016 6:40

J51o37s34e57f 83C63h47o25d85o86u94n46s58k46ý 4151876599210

Ano, denně se stane několik nehod tramvají různého druhu. Měli byste spíše na to založit rubriku, jestli budete chtít informovat o všech ;-D

0/0
21.9.2016 22:29

P31e58t32r 54Č68e54r12m78á61k 9268405909270

Zrovna od dročkaře bych čekal že bude vědět že tramvajáci zásadně nebrzdí a napálí to do čehokoliv... Asi začátečník.

+2/0
21.9.2016 18:05
Foto

R25u79d48o46l73f 98P59o32l27a15n22e91c59k36ý 3543654103625

Zkusím vás, pane Čermáku, trochu poučit.

Tramvaj je vlak a má vlaku podobnou zábrzdnou vzdálenost. Pokud si tohoto budete vědom, pak těžko najedete na koleje před blížící se tramvaj a pak se rozčilovat, že to řidič nedokázal ubrzdit. Pro vaši ilustraci, kamarád od DP mi říkal takovou pomůcku. Jsou-li ideální podmínky a rovina, tak tramvaj zabrzdí při použití magnetů na tolik metrů, jakou rychlostí jede. Při rychlosti 50 km/h to je 50 metrů. A ty Vaše řeči o zásadním nebrzdění a napálení do čehokoliv ani nestojí za reakci. To může napsat jen velmi hloupý člověk.

0/−1
21.9.2016 19:30

P44e63t79r 59Č10e54r96m68á79k 9558145119310

Poučme spíše Vás pane Polanecký,

tramvaj sice má status kolejového vozidla což však neznamená že je vlak. Dosahuje daleko menších rychlostí, a to jak maximálních tak pruměrných. Čím to je způsobeno je nasnadě, jezdí totiž pouze od zastávky k zastávce, přičemž vzdálenost je v řádech stovek metrů, kdy se jednak souprava nemůže nijak rychle rozjet, a především musí zase bezpečně zastavit.

Co píšete je pochopitelně absolutní nesmysl, kdyby měla na magnety brzdit 50metrů tak to by na normální brzdy v podstatě nebyla schopná ubrzdit do další zastávky ;-) Abyste se trochu dostal do obrazu, ze 40km/h tramvaj zastaví na 26metrech!!! Toť měření samotného DPP viz:

http://www.dpp.cz/dopravni-podnik-dnes-testoval-brzdnou-drahu-tramvaje-a-autobusu/

Takže pohádky si nechte jinam.;-)

Jinak tu zcela zbytečně trolujete, nikdo nepsal že tramvaj má zabrzdit na fleku když jí to kdejaký taxikář hodí na koleje, pouze bylo konstatováno že tak nečiní téměř nikdy - běžně se tramvaják rozjede ze zastávky a narve to do auta co stojí na kolejích už v okamžiku toho výjezdu, tedy jednoznačně zcela úmyslně. O tom jak sundavají hasiče nebo sanitky je toho napsáno také dost. Opět opakuji - nikdo jí neupírá že jsou zcela v právu, ale zpochybňovat že se tak děje může skutečně akorát hloupý člověk. Takže nyní jste poučen R^

+1/−1
21.9.2016 23:07

J84o94s68e79f 65C20h10o40d88o98u87n14s53k20ý 4611186289560

1) vlak to je, co je a není vlak neurčuje vzdálenost zastávek. 2) zkouška byla provedena s prázdnou tramvají za ideálních adhezních podmínek, kdy řidič veděl, kdy přesně má začít brzdit. Tedy vlastně nereálné podmínky. 3) tomu, kdo věří takovejm blbostem se můžeme jen smát. Zkuste si, jako domácí úkol zjistit, jestli má tramvaj nějaké bezpečnostní prvky u řidiče. A když to zjistíte, zamyslete se, jestli by jakýkoliv člověk (i blbec) naschvál naboural do hasičů etc. když by mu šlo o zdraví.

Už vtipnější mi přijde ta pohádka o tom, jak za to máme prémie a dny volna. Víte, proto podnik furt shání nové řidiče. Ti stávající se válí doma po nehodách :-P:-P

0/−1
22.9.2016 0:13

P23e61t62r 94Č36e46r65m78á92k 9498155289140

1)Vlak to není, termín vlak zná pouze drážní legislativa, legislativa provozu na pozemních komunikací zná pouze termín tramvaj ;-)

2)Byla to zcela standartní zkouška, která jasně ukazuje že kdyby měla tramvaj brzdit na magnety 50metrů, tak je tam vůbec nemusí mít protože by dávno překážku vynucující si její použití (kterážto pro tramvajáka podle předpisů v postatě neexisujte) prorazila. R^

3)Pouze fakta, to není o tom co kdo komu věří ;-) O tom jak blbec tramvaják sundal hasiče na pavláku toho bylo napsáno dost, sanitek jakbysmet. A hodnotím že se ani nesnažíte polemizovat o tom že zcela regulérně najíždí do normálních lidí, to je denní chleba.

O žádných premiích jsem nepsal ;-) A nucené volno po nehodě je fakt vycházející z předpisů R^

0/0
22.9.2016 23:30

J28o25s82e36f 96C90h55o87d54o10u31n55s63k91ý 4551566449450

protože za to máme odměny a týden dovolené na Seychelách ;-D

0/0
22.9.2016 0:06

P59e60t98r 90Č49e68r88m67á32k 9248865269590

O odměnách nic nevím, a o tom jak kdo tráví to vyfasované volno se těžko polemizuje ;-)

0/0
22.9.2016 23:31

P35a69v94e69l 87H69ř82í63b27a71l 5670673618

Je dobře, že víme, kde 29. 9. 2016, což je za týden, bude nehoda.

+1/0
21.9.2016 17:40

P40a49v71e54l 19H31ř58í14b54a67l 5150363758

Datum u fotek změněno na dnešní a můj příspěvek tím ztratil smysl. Původně bylo v galerii datum nehod 29. 9. 2016.

+1/0
21.9.2016 18:51

V23á47c39l68a41v 11J38o49n95á84š 8682313662853

Hlavně, že ten drožkař měl pojištění....

0/0
21.9.2016 17:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.