Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Praze dvakrát bourala auta s tramvají, jednoho řidiče museli vystříhat

Ve středu odpoledne se hned na dvou místech v Praze srazilo osobní auto s tramvají. Jednoho řidiče museli hasiči z vozu vystřihávat, záchranka ho společně se spolujezdcem odvezla do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a98k69u83b 48F98e14i21f26a59r 7319699366639

Jo, drožkáři od Fixu, zrovna včera mě jeden předjížděl na Evropské, jel jsem 70, vyblikával jak pominutý a předjel mě minimálně dvojnásobnou rychlostí. Pakáž.

0/0
22.9.2016 9:32

O63l17d26ř32i41c80h 37Š98t97ě43p22á29n40e63k 7792706266674

Pražskej taxikář , co více dodat. Ale může být v klidu , dle reklami na autě ho někdo jistí.;-D

0/0
22.9.2016 6:40

J68o24s28e75f 74C47h94o96d69o19u30n64s89k56ý 4971886759610

Ano, denně se stane několik nehod tramvají různého druhu. Měli byste spíše na to založit rubriku, jestli budete chtít informovat o všech ;-D

0/0
21.9.2016 22:29

P26e27t70r 68Č11e89r10m71á50k 9358785739560

Zrovna od dročkaře bych čekal že bude vědět že tramvajáci zásadně nebrzdí a napálí to do čehokoliv... Asi začátečník.

+2/0
21.9.2016 18:05
Foto

R45u87d15o12l67f 48P45o41l50a84n46e83c66k89ý 3763784323725

Zkusím vás, pane Čermáku, trochu poučit.

Tramvaj je vlak a má vlaku podobnou zábrzdnou vzdálenost. Pokud si tohoto budete vědom, pak těžko najedete na koleje před blížící se tramvaj a pak se rozčilovat, že to řidič nedokázal ubrzdit. Pro vaši ilustraci, kamarád od DP mi říkal takovou pomůcku. Jsou-li ideální podmínky a rovina, tak tramvaj zabrzdí při použití magnetů na tolik metrů, jakou rychlostí jede. Při rychlosti 50 km/h to je 50 metrů. A ty Vaše řeči o zásadním nebrzdění a napálení do čehokoliv ani nestojí za reakci. To může napsat jen velmi hloupý člověk.

0/−1
21.9.2016 19:30

P41e74t13r 18Č98e49r96m55á26k 9848745749530

Poučme spíše Vás pane Polanecký,

tramvaj sice má status kolejového vozidla což však neznamená že je vlak. Dosahuje daleko menších rychlostí, a to jak maximálních tak pruměrných. Čím to je způsobeno je nasnadě, jezdí totiž pouze od zastávky k zastávce, přičemž vzdálenost je v řádech stovek metrů, kdy se jednak souprava nemůže nijak rychle rozjet, a především musí zase bezpečně zastavit.

Co píšete je pochopitelně absolutní nesmysl, kdyby měla na magnety brzdit 50metrů tak to by na normální brzdy v podstatě nebyla schopná ubrzdit do další zastávky ;-) Abyste se trochu dostal do obrazu, ze 40km/h tramvaj zastaví na 26metrech!!! Toť měření samotného DPP viz:

http://www.dpp.cz/dopravni-podnik-dnes-testoval-brzdnou-drahu-tramvaje-a-autobusu/

Takže pohádky si nechte jinam.;-)

Jinak tu zcela zbytečně trolujete, nikdo nepsal že tramvaj má zabrzdit na fleku když jí to kdejaký taxikář hodí na koleje, pouze bylo konstatováno že tak nečiní téměř nikdy - běžně se tramvaják rozjede ze zastávky a narve to do auta co stojí na kolejích už v okamžiku toho výjezdu, tedy jednoznačně zcela úmyslně. O tom jak sundavají hasiče nebo sanitky je toho napsáno také dost. Opět opakuji - nikdo jí neupírá že jsou zcela v právu, ale zpochybňovat že se tak děje může skutečně akorát hloupý člověk. Takže nyní jste poučen R^

+1/−1
21.9.2016 23:07

J70o89s45e73f 28C11h51o95d30o36u26n84s75k85ý 4321276329200

1) vlak to je, co je a není vlak neurčuje vzdálenost zastávek. 2) zkouška byla provedena s prázdnou tramvají za ideálních adhezních podmínek, kdy řidič veděl, kdy přesně má začít brzdit. Tedy vlastně nereálné podmínky. 3) tomu, kdo věří takovejm blbostem se můžeme jen smát. Zkuste si, jako domácí úkol zjistit, jestli má tramvaj nějaké bezpečnostní prvky u řidiče. A když to zjistíte, zamyslete se, jestli by jakýkoliv člověk (i blbec) naschvál naboural do hasičů etc. když by mu šlo o zdraví.

Už vtipnější mi přijde ta pohádka o tom, jak za to máme prémie a dny volna. Víte, proto podnik furt shání nové řidiče. Ti stávající se válí doma po nehodách :-P:-P

0/−1
22.9.2016 0:13

P94e71t13r 16Č41e81r41m79á15k 9618695929280

1)Vlak to není, termín vlak zná pouze drážní legislativa, legislativa provozu na pozemních komunikací zná pouze termín tramvaj ;-)

2)Byla to zcela standartní zkouška, která jasně ukazuje že kdyby měla tramvaj brzdit na magnety 50metrů, tak je tam vůbec nemusí mít protože by dávno překážku vynucující si její použití (kterážto pro tramvajáka podle předpisů v postatě neexisujte) prorazila. R^

3)Pouze fakta, to není o tom co kdo komu věří ;-) O tom jak blbec tramvaják sundal hasiče na pavláku toho bylo napsáno dost, sanitek jakbysmet. A hodnotím že se ani nesnažíte polemizovat o tom že zcela regulérně najíždí do normálních lidí, to je denní chleba.

O žádných premiích jsem nepsal ;-) A nucené volno po nehodě je fakt vycházející z předpisů R^

0/0
22.9.2016 23:30

J55o75s19e91f 23C76h53o13d59o31u31n45s53k75ý 4911236739210

protože za to máme odměny a týden dovolené na Seychelách ;-D

0/0
22.9.2016 0:06

P32e97t61r 64Č79e80r67m83á13k 9908865309450

O odměnách nic nevím, a o tom jak kdo tráví to vyfasované volno se těžko polemizuje ;-)

0/0
22.9.2016 23:31

P43a60v43e96l 39H98ř75í40b14a55l 5650903228

Je dobře, že víme, kde 29. 9. 2016, což je za týden, bude nehoda.

+1/0
21.9.2016 17:40

P80a84v94e38l 64H87ř90í86b58a70l 5290923218

Datum u fotek změněno na dnešní a můj příspěvek tím ztratil smysl. Původně bylo v galerii datum nehod 29. 9. 2016.

+1/0
21.9.2016 18:51

V39á20c55l92a49v 21J72o10n85á11š 8922423932833

Hlavně, že ten drožkař měl pojištění....

0/0
21.9.2016 17:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.