Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a79k37u88b 61F39e63i38f57a77r 7649739296509

Jo, drožkáři od Fixu, zrovna včera mě jeden předjížděl na Evropské, jel jsem 70, vyblikával jak pominutý a předjel mě minimálně dvojnásobnou rychlostí. Pakáž.

0/0
doporučit
22.9.2016 9:32

O58l29d95ř27i17c60h 72Š22t63ě95p49á31n81e75k 7292206186874

Pražskej taxikář , co více dodat. Ale může být v klidu , dle reklami na autě ho někdo jistí.;-D

0/0
doporučit
22.9.2016 6:40

J32o71s65e40f 17C59h69o79d43o53u21n79s20k63ý 4861986889960

Ano, denně se stane několik nehod tramvají různého druhu. Měli byste spíše na to založit rubriku, jestli budete chtít informovat o všech ;-D

0/0
doporučit
21.9.2016 22:29

P52e90t16r 57Č12e35r26m41á49k 9408565879190

Zrovna od dročkaře bych čekal že bude vědět že tramvajáci zásadně nebrzdí a napálí to do čehokoliv... Asi začátečník.

+2/0
doporučit
21.9.2016 18:05
Foto

R46u69d75o51l56f 83P28o22l46a56n37e27c28k11ý 3823854843435

Zkusím vás, pane Čermáku, trochu poučit.

Tramvaj je vlak a má vlaku podobnou zábrzdnou vzdálenost. Pokud si tohoto budete vědom, pak těžko najedete na koleje před blížící se tramvaj a pak se rozčilovat, že to řidič nedokázal ubrzdit. Pro vaši ilustraci, kamarád od DP mi říkal takovou pomůcku. Jsou-li ideální podmínky a rovina, tak tramvaj zabrzdí při použití magnetů na tolik metrů, jakou rychlostí jede. Při rychlosti 50 km/h to je 50 metrů. A ty Vaše řeči o zásadním nebrzdění a napálení do čehokoliv ani nestojí za reakci. To může napsat jen velmi hloupý člověk.

0/−1
doporučit
21.9.2016 19:30

P81e86t32r 66Č26e81r73m69á39k 9248745199390

Poučme spíše Vás pane Polanecký,

tramvaj sice má status kolejového vozidla což však neznamená že je vlak. Dosahuje daleko menších rychlostí, a to jak maximálních tak pruměrných. Čím to je způsobeno je nasnadě, jezdí totiž pouze od zastávky k zastávce, přičemž vzdálenost je v řádech stovek metrů, kdy se jednak souprava nemůže nijak rychle rozjet, a především musí zase bezpečně zastavit.

Co píšete je pochopitelně absolutní nesmysl, kdyby měla na magnety brzdit 50metrů tak to by na normální brzdy v podstatě nebyla schopná ubrzdit do další zastávky ;-) Abyste se trochu dostal do obrazu, ze 40km/h tramvaj zastaví na 26metrech!!! Toť měření samotného DPP viz:

http://www.dpp.cz/dopravni-podnik-dnes-testoval-brzdnou-drahu-tramvaje-a-autobusu/

Takže pohádky si nechte jinam.;-)

Jinak tu zcela zbytečně trolujete, nikdo nepsal že tramvaj má zabrzdit na fleku když jí to kdejaký taxikář hodí na koleje, pouze bylo konstatováno že tak nečiní téměř nikdy - běžně se tramvaják rozjede ze zastávky a narve to do auta co stojí na kolejích už v okamžiku toho výjezdu, tedy jednoznačně zcela úmyslně. O tom jak sundavají hasiče nebo sanitky je toho napsáno také dost. Opět opakuji - nikdo jí neupírá že jsou zcela v právu, ale zpochybňovat že se tak děje může skutečně akorát hloupý člověk. Takže nyní jste poučen R^

+1/−1
doporučit
21.9.2016 23:07

J32o54s44e73f 19C43h22o39d24o69u84n16s44k77ý 4401826339420

1) vlak to je, co je a není vlak neurčuje vzdálenost zastávek. 2) zkouška byla provedena s prázdnou tramvají za ideálních adhezních podmínek, kdy řidič veděl, kdy přesně má začít brzdit. Tedy vlastně nereálné podmínky. 3) tomu, kdo věří takovejm blbostem se můžeme jen smát. Zkuste si, jako domácí úkol zjistit, jestli má tramvaj nějaké bezpečnostní prvky u řidiče. A když to zjistíte, zamyslete se, jestli by jakýkoliv člověk (i blbec) naschvál naboural do hasičů etc. když by mu šlo o zdraví.

Už vtipnější mi přijde ta pohádka o tom, jak za to máme prémie a dny volna. Víte, proto podnik furt shání nové řidiče. Ti stávající se válí doma po nehodách :-P:-P

0/−1
doporučit
22.9.2016 0:13

P55e64t95r 73Č11e86r78m53á93k 9778865539140

1)Vlak to není, termín vlak zná pouze drážní legislativa, legislativa provozu na pozemních komunikací zná pouze termín tramvaj ;-)

2)Byla to zcela standartní zkouška, která jasně ukazuje že kdyby měla tramvaj brzdit na magnety 50metrů, tak je tam vůbec nemusí mít protože by dávno překážku vynucující si její použití (kterážto pro tramvajáka podle předpisů v postatě neexisujte) prorazila. R^

3)Pouze fakta, to není o tom co kdo komu věří ;-) O tom jak blbec tramvaják sundal hasiče na pavláku toho bylo napsáno dost, sanitek jakbysmet. A hodnotím že se ani nesnažíte polemizovat o tom že zcela regulérně najíždí do normálních lidí, to je denní chleba.

O žádných premiích jsem nepsal ;-) A nucené volno po nehodě je fakt vycházející z předpisů R^

0/0
doporučit
22.9.2016 23:30

J46o36s26e14f 72C83h37o73d51o71u13n66s26k46ý 4601816139430

protože za to máme odměny a týden dovolené na Seychelách ;-D

0/0
doporučit
22.9.2016 0:06

P85e15t80r 29Č54e42r57m53á57k 9948655489430

O odměnách nic nevím, a o tom jak kdo tráví to vyfasované volno se těžko polemizuje ;-)

0/0
doporučit
22.9.2016 23:31

P52a70v65e47l 78H27ř72í67b98a95l 5680133918

Je dobře, že víme, kde 29. 9. 2016, což je za týden, bude nehoda.

+1/0
doporučit
21.9.2016 17:40

P91a17v84e49l 27H70ř89í44b10a48l 5320273818

Datum u fotek změněno na dnešní a můj příspěvek tím ztratil smysl. Původně bylo v galerii datum nehod 29. 9. 2016.

+1/0
doporučit
21.9.2016 18:51

V83á56c28l35a41v 18J13o38n60á95š 8592983802643

Hlavně, že ten drožkař měl pojištění....

0/0
doporučit
21.9.2016 17:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.