- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jel jsem tím místem chvíli předtím než se to stalo byl tam odstavený kamion a ohraničený kužely a lidi který se asi chystali něco opravovat které zabírali víc jak půlku pravého jízdního pruhu bylo to dost snadno přehlídnutelný! I já jsem si toho všimnul na poslední chvíli. Ještě jsem si říkal doufám že se tady nic nestane. Ale stalo se je to tragédie. Podle mě je hlavní viník ten kdo tam dal tak blbě ty kužely a nezavolali policii aby to místo pořádně označili!!!
Bohužel musím konstatovat, že kamiony způsobují velké množství nehod. Sám jsem viděl mnohokrát, jak kamion na konci napojovacího pruhu dálnice zaparkuje svůj kamion i když o kus dál má úplně volné plochy, tím zkrátí čas pro bezpečné napojení. Předjíždění kamionu kamionem, kde jsou jen 2 pruhy je taky na hlavu a ještě když blokuje jeden poslední zbývající pruh na dráze 10 km v kuse je na odebrání řidičského průkazu.
zbytecna nehoda a zbytecna smrt. a pritom se jen staci venovat rizeni.
Jel jsem tím mísrtem v opačném směru cca ve 14:40 hod. Osobák na straně spolujezdce totálně zdemolovaný, až chybějící. osobák jel evidentně v pravém pruhu za kamionem, podle mého odhadu velmi blízko za ním a mnohem rychleji. Když v levém bylo volno, hodil to do středního, tedy pravého pruhu. Kamion před ním zřejmě ve stejný okamžik začal také předjíždět a protože osobák jel výrazně rychleji a těsně za kamionem, tak to prostě už nestihl. Osobák to napral pravým předkem do jeho levého zadního rohu. Nevím, zda kamion dal blinkr, ale evidentně tam byla celkem hazardní jízda osobáku. Zácpa na Prahu byla až na cca benešovskou přípojku... a jestli to skutečně bylo zavřené až do 17 hod, pak to muselo sahat hodně, ale pravdu hodně daleko. Dálnice na Prahu byla ve všech pruzích posutá rozbitými díly osobáku a mám dojem, že se do toho zamotalo ještě další osobní auto, naštěstí jen s pomačkanými plechy.
Škoda života....
Bez ohledu na příčinu srážky je docela velký problém s pasivní bezpečnosti kamionu zezadu. I při relativně malé rozdílové rychlosti dojde k hlavnímu nárazu až na úrovni čelního okna. Což musí být téměř vždy pro posádku fatální, protože veškeré deformační zóny jsou mimo naráz. Když ve stejne rychlosti narazí do zdi, tak budou následky menší. Nad tím by se měl někdo zamyslet...
Třeba řidiči osobáků? A rozmyslet si jestli se mají lepit na kamion?
Ano to by měli.
do koho tedy naboural osobák? Do stojícího kamionu nebo do vyhýbajícího se kamionu?
Jel jsem pred pulhodinou v protismeru. Osobak nacpanej pod navesem, zrejme ho ridic kamionu prekvapil nahlou zmenou jizdniho pruhu a/nebo se ridic osobaku dostatecne nevenoval rizeni. Co me ale zarazilo, ze nehoda je relativne v prave casti vozovky a levym pruhem by se podle me dalo bez problemu projizdet... No tezko rict. V kazdem pripade kolona byla pred tou pulhodinkou az za Mirosovice, tedy min. cca 7km.
Trvá jim to vždycky půl dne, však oni si počkají, no stress.
Snad redakce zprávu ještě upraví do srozumitelného tvaru.
jsem zvědav, zdali tu někdy bude zveřejněno i oficiální vyjádření, kdo způsobil nehodu... z tohoto mála: ".. Na to nestihl reagovat řidič jedoucí za kamionem a naboural do něj.".. to vidím jako typické chování na českých komunikacích, kdy si řidič nenechává před sebou dostatečný, bezpečný odstup vzhledem k vozidlu jedoucímu před ním.. jinými slovy, myslím si, že tentokrát je v tom řidič kamionu zcela nevinně.
Nebo to taky muze byt tak, ze osobni auto jelo v prostrednim pruhu, kamion mu to tam hodil z praveho na posledni chvili a je v kopru...bohuzel moje osobni zkusenost z cca pred mesicem na D1 pred Brnem...