Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Smíchově vznikne nová čtvrť, nabídne byty pro více než tři tisíce lidí

Za dva roky by se mohlo začít s výstavbou první fáze projektu Smíchov City na území bývalého nákladového nádraží. Podle developerské firmy Sekyra Group by zde měl vzniknout kromě bytů prostor pro kanceláře, školy, obchody a parky. První dva bloky navrhlo sedm architektonických studií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J83a11n 43D89l52o53u35h14ý 8836660103690

Víme, jaký je na Smíchově problém s parkováním. Kolik tam vznikne parkovacích domů nebo míst na parkování pro veřejnost? ;-D

+1/0
30.9.2016 10:23

P95e34t85r 38S32p50á95l91e26n66ý 3665857309188

80 000/ m2 v krabici bez navazující infrastruktury? Přeji příjemné bydlení

0/0
29.9.2016 21:24

T24o41m45á39š 13F58l83a15i 6364281685301

Já tam hlavně nikde nevidím podzemní garáže? U takového moderního projektu bych čekal podzemní garáže pod celou čtvrtí s kapacitou minimálně 30 tisíc parkovacích míst!

+2/0
29.9.2016 16:42

J64a39n 27V75o37j53t72í56š51e51k 6982751675386

Garáže tam jsou. 30 000 míst zcela samozřejmě nemaj, ale jsou tam.

0/−1
29.9.2016 16:51

J55a59k10u27b 43F56e68i43f38a92r 7679549636509

Tam bych teda bydlet nechtěl, vlaky, tramvaje, autobusák, k tomu exity z tunelů...

0/0
29.9.2016 15:51

A84d89a97m 67P68o12c84h66e 9742500387232

Myslíte, že bez dopravy by to tam bylo lepší? Jen by se tam asi o dost hůř dostávalo..

0/0
30.9.2016 9:34

M23a73r65t71i42n 69R71u73z13i34c14k19a 1832218606307

Takze zrusi i terminal na Andelu prestupy z vlaku, tramvaje a autobusu mestskych i dalkovych...

0/0
29.9.2016 15:46

A10n33t18o82n88í31n 70Z60e53l40e17n64ý 2524873831596

Vlaky myslíte linku S65?

0/0
29.9.2016 18:38

A87d29a43m 94P77o65c60h97e 9812880477592

Kde čtete o tom rušení?

0/0
30.9.2016 9:35

J85o87s82e56f 51B63r66o51ž42e54k 7343905132141

Další 3000 lidí - bez zajištěné infrastruktury do západní části města, kde už dnes provoz kolabuje každý den. Proboha, když už konečně budou schválené jen takové projekty, které mají zajištěnou kompletní infrastrukturu a ne jen pár tramvají. Radlická už dnes je totálně zblokovaná semafory a stažená kompletně do 1 pruhu a po většinu doby neprůjezdná. Co tam asi ty lidi budou dělat? Jak se tam budou dostávat a zase odtamtud?

+3/−2
29.9.2016 14:32

J28a11n 61V17o31j24t50í53š30e64k 6772651525436

Co tam chybí za infrastrukturu? Vždyť je to snad jediná část prahy, kde je okruh.

+1/0
29.9.2016 16:52

K72a19t11e10ř82i20n74a 64V56a59š23á88k31o42v27á 5431942529915

Jasne, kancelare a kancelarske komplexy, to je presne potreba. Od Smichova po Zlicin je spousta nevyuzitych kancelari, rekla bych tak minimalne 50%, ale stale se stavi nove....

Presne to, co potrebujeme....

+4/−4
29.9.2016 14:15

D72a47v58i45d 74F67r33e19i41m67a28n 8787856216323

Neobsazenych kancelari je asi 15% a to jsou vetsinou ty starsi. Musite pochopit, ze kancerlar bez rekonstrukce starsi 10 let je zastarala. Navic v okoli Andelu je ta neobsazenost jedna nejnemsi v Praze.

Ten projekt imho velice dobry. Dobry mx vseho a resi to jako celek.

+4/0
29.9.2016 14:26

R77u32d53a 33P17á91s39e62k 6542128935412

Další rána již dnes mnohdy kolabující dopravě v této lokalitě.

+3/−1
29.9.2016 14:36

M91a17r36t85i69n 34R73u79z95i24c72k35a 1412598106427

mno jo, kdyz se naplanuje mestsky okruh tesne u centra okruhu, takova druha magistrala, tak bude doprava na Smichove kolabovat diky dalsim radialam - plzenska (radlicka) a v dejvicich take...

0/0
29.9.2016 15:49

A96l38e80š 36K76r98e63j93č89í 6701451983439

A ještě čtu: "Součástí projektu jsou ... a osmnáct metrů dlouhý bulvár." To tedy natrhneme zadek Paříži! Anebo někdo v idnes natrhl zadek novinařině ;-D

+4/−1
29.9.2016 14:12

J83a13n 43V80o35j41t11í15š80e58k 6532221415356

Týýýýbrďo, tam se bude korzovat! ;-D

0/0
29.9.2016 16:54

M63a59r27e90k 57K91l95u65f26a 3308664644916

Až na ten "spektakulárně dlouhý" bulvár nastoupí všech 30.000 domorodců, tak to bude teprve to správné korso .... ;-D

0/0
29.9.2016 17:14

A53l41e95š 97K88r73e45j22č20í 6381541163279

Z těch prvních vizualizací mě jímá děs. Zase jen krabice. Kdy se v Praze postaví nějaká kvalitní architektura? Za těch 26 let od listopadu jí je opravdu poskrovnu. Developerům jde jen o zisk a některým ateliérům, zdá se, taky. Nebo že by tu nebyl dostatek invence?

+3/−8
29.9.2016 14:07

J97a37k26u78b 36K24o45r72e10c 6444720781863

jakej má investor důvod dělat kvalitní architekturu? on to potřebuje prodat, ne aby se na to jezdili dívat turisti

0/0
29.9.2016 14:33

M16a46r27e86k 23P23a70v48l57í72k 5832594643471

Je to územní rozhodnutí, jde o hmotu, infrastrukturu, hlavní funkčnost řešení, návaznosti, rozhodně ne o design. Povrchní novinařina v tomto okamžiku znamená že vůbec nevíme co tam Sekyra chystá, malůvky jsou na úrovni výstavních panelů nějaké studie...

0/0
29.9.2016 15:40

J94a23n 53V30o71j84t39í92š67e49k 6462921525286

Tohle je asi nejkvalitnější develeropeskej projekt od revoluce a dělaly na tom naše nejlepší architektonický studia. Dokonce se na tom snad nějak podílela i FA ČVUT.

0/0
29.9.2016 16:55

A29d53a96m 33P29o11c67h98e 9932320257402

Tak to se mají na co stydět.

+1/0
30.9.2016 9:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.