Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Smíchově vznikne nová čtvrť, nabídne byty pro více než tři tisíce lidí

Za dva roky by se mohlo začít s výstavbou první fáze projektu Smíchov City na území bývalého nákladového nádraží. Podle developerské firmy Sekyra Group by zde měl vzniknout kromě bytů prostor pro kanceláře, školy, obchody a parky. První dva bloky navrhlo sedm architektonických studií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a39n 52D82l78o74u10h31ý 8516660743860

Víme, jaký je na Smíchově problém s parkováním. Kolik tam vznikne parkovacích domů nebo míst na parkování pro veřejnost? ;-D

+1/0
30.9.2016 10:23

P44e45t81r 95S85p85á18l28e71n16ý 3775507769218

80 000/ m2 v krabici bez navazující infrastruktury? Přeji příjemné bydlení

0/0
29.9.2016 21:24

T21o63m81á84š 22F98l11a57i 6114241825381

Já tam hlavně nikde nevidím podzemní garáže? U takového moderního projektu bych čekal podzemní garáže pod celou čtvrtí s kapacitou minimálně 30 tisíc parkovacích míst!

+2/0
29.9.2016 16:42

J45a46n 30V45o34j13t45í89š47e91k 6212511135386

Garáže tam jsou. 30 000 míst zcela samozřejmě nemaj, ale jsou tam.

0/−1
29.9.2016 16:51

J70a93k70u92b 40F50e34i76f59a26r 7929169296539

Tam bych teda bydlet nechtěl, vlaky, tramvaje, autobusák, k tomu exity z tunelů...

0/0
29.9.2016 15:51

A51d19a42m 45P15o48c92h95e 7758676760175

Myslíte, že bez dopravy by to tam bylo lepší? Jen by se tam asi o dost hůř dostávalo..

0/0
30.9.2016 9:34

M55a16r27t79i22n 56R17u61z81i18c51k80a 1692418296127

Takze zrusi i terminal na Andelu prestupy z vlaku, tramvaje a autobusu mestskych i dalkovych...

0/0
29.9.2016 15:46

A11n25t96o41n16í69n 31Z69e84l64e45n84ý 2574573471626

Vlaky myslíte linku S65?

0/0
29.9.2016 18:38

A41d58a42m 82P95o89c84h73e 7138286380545

Kde čtete o tom rušení?

0/0
30.9.2016 9:35

J76o35s74e82f 77B17r40o39ž81e28k 7583185522851

Další 3000 lidí - bez zajištěné infrastruktury do západní části města, kde už dnes provoz kolabuje každý den. Proboha, když už konečně budou schválené jen takové projekty, které mají zajištěnou kompletní infrastrukturu a ne jen pár tramvají. Radlická už dnes je totálně zblokovaná semafory a stažená kompletně do 1 pruhu a po většinu doby neprůjezdná. Co tam asi ty lidi budou dělat? Jak se tam budou dostávat a zase odtamtud?

+3/−2
29.9.2016 14:32

J31a79n 73V21o71j95t44í48š62e40k 6862511765356

Co tam chybí za infrastrukturu? Vždyť je to snad jediná část prahy, kde je okruh.

+1/0
29.9.2016 16:52

K41a28t34e75ř40i48n51a 36V56a91š98á36k77o72v50á 5681622969435

Jasne, kancelare a kancelarske komplexy, to je presne potreba. Od Smichova po Zlicin je spousta nevyuzitych kancelari, rekla bych tak minimalne 50%, ale stale se stavi nove....

Presne to, co potrebujeme....

+4/−4
29.9.2016 14:15

D43a58v97i31d 36F92r96e35i52m59a44n 8447366806833

Neobsazenych kancelari je asi 15% a to jsou vetsinou ty starsi. Musite pochopit, ze kancerlar bez rekonstrukce starsi 10 let je zastarala. Navic v okoli Andelu je ta neobsazenost jedna nejnemsi v Praze.

Ten projekt imho velice dobry. Dobry mx vseho a resi to jako celek.

+4/0
29.9.2016 14:26

R46u82d90a 79P44á11s26e67k 6812398775222

Další rána již dnes mnohdy kolabující dopravě v této lokalitě.

+3/−1
29.9.2016 14:36

M96a22r21t69i43n 60R98u26z89i96c90k52a 1902928656597

mno jo, kdyz se naplanuje mestsky okruh tesne u centra okruhu, takova druha magistrala, tak bude doprava na Smichove kolabovat diky dalsim radialam - plzenska (radlicka) a v dejvicich take...

0/0
29.9.2016 15:49

A55l21e90š 82K68r95e42j72č56í 6641841313729

A ještě čtu: "Součástí projektu jsou ... a osmnáct metrů dlouhý bulvár." To tedy natrhneme zadek Paříži! Anebo někdo v idnes natrhl zadek novinařině ;-D

+4/−1
29.9.2016 14:12

J24a47n 32V19o12j98t43í98š67e51k 6772761345716

Týýýýbrďo, tam se bude korzovat! ;-D

0/0
29.9.2016 16:54

M55a98r32e83k 12K38l69u12f96a 3188144964596

Až na ten "spektakulárně dlouhý" bulvár nastoupí všech 30.000 domorodců, tak to bude teprve to správné korso .... ;-D

0/0
29.9.2016 17:14

A89l12e66š 44K27r98e57j47č29í 6241271283469

Z těch prvních vizualizací mě jímá děs. Zase jen krabice. Kdy se v Praze postaví nějaká kvalitní architektura? Za těch 26 let od listopadu jí je opravdu poskrovnu. Developerům jde jen o zisk a některým ateliérům, zdá se, taky. Nebo že by tu nebyl dostatek invence?

+3/−8
29.9.2016 14:07

J65a36k71u19b 61K23o65r98e34c 6684580151933

jakej má investor důvod dělat kvalitní architekturu? on to potřebuje prodat, ne aby se na to jezdili dívat turisti

0/0
29.9.2016 14:33

M29a16r79e29k 32P61a64v79l28í80k 5482144213491

Je to územní rozhodnutí, jde o hmotu, infrastrukturu, hlavní funkčnost řešení, návaznosti, rozhodně ne o design. Povrchní novinařina v tomto okamžiku znamená že vůbec nevíme co tam Sekyra chystá, malůvky jsou na úrovni výstavních panelů nějaké studie...

0/0
29.9.2016 15:40

J62a62n 93V85o65j83t76í69š20e96k 6122871965276

Tohle je asi nejkvalitnější develeropeskej projekt od revoluce a dělaly na tom naše nejlepší architektonický studia. Dokonce se na tom snad nějak podílela i FA ČVUT.

0/0
29.9.2016 16:55

A39d66a49m 12P64o97c27h18e 7438176740645

Tak to se mají na co stydět.

+1/0
30.9.2016 9:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.