Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Smíchově vznikne nová čtvrť, nabídne byty pro více než tři tisíce lidí

Za dva roky by se mohlo začít s výstavbou první fáze projektu Smíchov City na území bývalého nákladového nádraží. Podle developerské firmy Sekyra Group by zde měl vzniknout kromě bytů prostor pro kanceláře, školy, obchody a parky. První dva bloky navrhlo sedm architektonických studií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a11n 44D13l43o81u27h93ý 8916960473830

Víme, jaký je na Smíchově problém s parkováním. Kolik tam vznikne parkovacích domů nebo míst na parkování pro veřejnost? ;-D

+1/0
30.9.2016 10:23

P75e94t66r 97S20p42á60l80e71n84ý 3675887989498

80 000/ m2 v krabici bez navazující infrastruktury? Přeji příjemné bydlení

0/0
29.9.2016 21:24

T67o76m67á74š 91F32l78a27i 6674531325221

Já tam hlavně nikde nevidím podzemní garáže? U takového moderního projektu bych čekal podzemní garáže pod celou čtvrtí s kapacitou minimálně 30 tisíc parkovacích míst!

+2/0
29.9.2016 16:42

J17a36n 30V21o39j93t80í37š62e13k 6652701185396

Garáže tam jsou. 30 000 míst zcela samozřejmě nemaj, ale jsou tam.

0/−1
29.9.2016 16:51

J70a88k63u48b 42F54e13i92f23a49r 7359269146249

Tam bych teda bydlet nechtěl, vlaky, tramvaje, autobusák, k tomu exity z tunelů...

0/0
29.9.2016 15:51

A15d57a36m 22P74o97c35h33e 7608606550735

Myslíte, že bez dopravy by to tam bylo lepší? Jen by se tam asi o dost hůř dostávalo..

0/0
30.9.2016 9:34

M17a71r86t64i20n 95R66u61z60i89c63k29a 1212778186247

Takze zrusi i terminal na Andelu prestupy z vlaku, tramvaje a autobusu mestskych i dalkovych...

0/0
29.9.2016 15:46

A22n79t84o22n88í65n 31Z14e75l53e94n19ý 2144463371126

Vlaky myslíte linku S65?

0/0
29.9.2016 18:38

A92d67a46m 41P15o58c39h38e 7598526630245

Kde čtete o tom rušení?

0/0
30.9.2016 9:35

J93o16s11e96f 89B20r21o79ž75e42k 7843505492821

Další 3000 lidí - bez zajištěné infrastruktury do západní části města, kde už dnes provoz kolabuje každý den. Proboha, když už konečně budou schválené jen takové projekty, které mají zajištěnou kompletní infrastrukturu a ne jen pár tramvají. Radlická už dnes je totálně zblokovaná semafory a stažená kompletně do 1 pruhu a po většinu doby neprůjezdná. Co tam asi ty lidi budou dělat? Jak se tam budou dostávat a zase odtamtud?

+3/−2
29.9.2016 14:32

J87a66n 11V56o56j24t61í61š36e52k 6402751185636

Co tam chybí za infrastrukturu? Vždyť je to snad jediná část prahy, kde je okruh.

+1/0
29.9.2016 16:52

K50a55t62e46ř12i17n20a 68V51a97š29á92k35o56v35á 5601822949915

Jasne, kancelare a kancelarske komplexy, to je presne potreba. Od Smichova po Zlicin je spousta nevyuzitych kancelari, rekla bych tak minimalne 50%, ale stale se stavi nove....

Presne to, co potrebujeme....

+4/−4
29.9.2016 14:15

D32a69v71i37d 12F94r48e61i41m79a58n 8657246126563

Neobsazenych kancelari je asi 15% a to jsou vetsinou ty starsi. Musite pochopit, ze kancerlar bez rekonstrukce starsi 10 let je zastarala. Navic v okoli Andelu je ta neobsazenost jedna nejnemsi v Praze.

Ten projekt imho velice dobry. Dobry mx vseho a resi to jako celek.

+4/0
29.9.2016 14:26

R39u29d78a 48P47á41s71e28k 6242128375632

Další rána již dnes mnohdy kolabující dopravě v této lokalitě.

+3/−1
29.9.2016 14:36

M88a14r35t75i68n 45R82u84z93i77c28k60a 1502638546777

mno jo, kdyz se naplanuje mestsky okruh tesne u centra okruhu, takova druha magistrala, tak bude doprava na Smichove kolabovat diky dalsim radialam - plzenska (radlicka) a v dejvicich take...

0/0
29.9.2016 15:49

A88l91e41š 14K90r77e27j16č80í 6441561593609

A ještě čtu: "Součástí projektu jsou ... a osmnáct metrů dlouhý bulvár." To tedy natrhneme zadek Paříži! Anebo někdo v idnes natrhl zadek novinařině ;-D

+4/−1
29.9.2016 14:12

J50a57n 34V73o41j59t57í16š14e88k 6302401265626

Týýýýbrďo, tam se bude korzovat! ;-D

0/0
29.9.2016 16:54

M61a10r27e96k 83K86l93u39f32a 3708334714216

Až na ten "spektakulárně dlouhý" bulvár nastoupí všech 30.000 domorodců, tak to bude teprve to správné korso .... ;-D

0/0
29.9.2016 17:14

A86l28e93š 34K87r32e34j52č30í 6921851193149

Z těch prvních vizualizací mě jímá děs. Zase jen krabice. Kdy se v Praze postaví nějaká kvalitní architektura? Za těch 26 let od listopadu jí je opravdu poskrovnu. Developerům jde jen o zisk a některým ateliérům, zdá se, taky. Nebo že by tu nebyl dostatek invence?

+3/−8
29.9.2016 14:07

J96a71k83u13b 21K72o73r24e64c 6154630471723

jakej má investor důvod dělat kvalitní architekturu? on to potřebuje prodat, ne aby se na to jezdili dívat turisti

0/0
29.9.2016 14:33

M72a65r20e34k 63P50a68v48l69í86k 5202644423171

Je to územní rozhodnutí, jde o hmotu, infrastrukturu, hlavní funkčnost řešení, návaznosti, rozhodně ne o design. Povrchní novinařina v tomto okamžiku znamená že vůbec nevíme co tam Sekyra chystá, malůvky jsou na úrovni výstavních panelů nějaké studie...

0/0
29.9.2016 15:40

J91a19n 41V17o40j86t79í88š32e54k 6282591595966

Tohle je asi nejkvalitnější develeropeskej projekt od revoluce a dělaly na tom naše nejlepší architektonický studia. Dokonce se na tom snad nějak podílela i FA ČVUT.

0/0
29.9.2016 16:55

A95d31a23m 39P86o24c59h67e 7418946390455

Tak to se mají na co stydět.

+1/0
30.9.2016 9:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.