Diskuze

Praha 3 nemá pro žižkovské nádraží studii, přesto se možná začne stavět

Praha 3 odmítá déle čekat na urbanistickou studii na rozložení výstavby v části areálu Nákladového nádraží Žižkov, kterou požadovalo hlavní město. Radnice se dohodla s developerem na stavbě bytů a obchodů. Podle magistrátu by budování po částech mohlo ohrozit soudružnost projektu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Spis nechapu, proc nemechali/zdvoukolejnili trat a nepostavili tam nastupiste pro jednu primestskou linku, ... klidne zahloubenou do podzemi... nemusi vse jeztit na hlavak, je to na smeru Kobylisy-Palmovka-Zelivskeho-Bohdalec-Sporilov-Jizni mesto, mysleno MHD...

Jako vetsi problem, ale vidim v doprave na Zizkove, dodnes se nepodarilo vyresit automobilovou dopravu, Husitska-Konevova (prakticky magistrala) a docasny MO Prosek-Vysocany-Spojovaci-Malesice ev. Palmovka-Ohrada-Zelivskeho... Stavba MO pres Jarov tomu prakticky neprospeje ani prodlouzeni radilaly Ohrada-K Zizkovu-Harfa...

1 0
možnosti

P75a41v77e54l 76V23l91a39s

30. 9. 2016 13:48

Co by kdo chtěl, Prahou 3 vládne přeci TOP 09.

0 0
možnosti

Studie obhajitelnosti, studie zaplatitelnosti, studie vlivu na životní prostředí, studie dopadu na dopravu, studie návratnostni investice, studie přínosu regionu,urbanistická studie, studie vlivu na výhled do okolí....

.

A pak se jako vždy něco pokazí a budou se odkazovat na to, že byla špatně zadána krtitéria studie a že chyběla studie vlivu na podzemní vody:-P

0 0
možnosti

Dostanou školku nebo 60 mil. do rozpočtu. Kdybyste si ten článek přečetl pozorně tak byste se neptal. Ty pozemky CG jsou vyjmuty ze studie, kterou zpracovává Hl. m. Praha už víc jak půl roku a zatím z něj vypadly akorát řeči nekompetentní paní Kolínské.

1 0
možnosti

...budování po částech mohlo ohrozit soudružnost projektu...

Slovo "soudružnost" jsem již léta nečtla... ;-)

0 1
možnosti

Na jedné straně je opravdu potřeba s tímto územím již něco smysluplného udělat. Jenže proč tak nějak nevěřím, že se to stane. No snad proto, že se stačí podívat na monstra, které již Central Group v blízkostí Nákladového nádraží postavil. Jo a s kvalitní a nápaditou architekturou si opravdu na Praze 3 nikdo hlavu neláme. Jinak by na Želivského nebyl " Vykotlaný zub" a okolí Olšanské by také vypadalo jinak. Navíc , jaká asi bude cena bytů v této lokalitě. Byty v rezidenci Kavčí hory, ( stavěl Central group) se prodávají až za 21.000.000,- Kč.

Poznámka k zamyšlení na konec : malá školka jako "držústné" ???? Jana

2 1
možnosti

je naivni si myslet, ze ta skolka bube postavena, kdyz pokuta je 60mil.... spis to dopadne tak, ze Praha 3 bude hledat misto a vyrizovat povoleni pro skolku sama a bude na to mit 60mil...

0 0
možnosti

Bože. Městský části by měly vydávat občanky, opravovat chodníky a do těchhle věcí se nemontovat. článek plnej velkohubejch prohlášení, ale docela by mě zajímala odbornost všech těchhle nýmandů na Praze 3, kterejm "došla trpělivost" s tim, řešit to pořádně. Urbanisti to předpokládám nebudou.

7 0
možnosti

Hlavně díky Zeleným byla zabita možnost v místě vyřešit dopravu a zlepšit její plynulost.

7 0
možnosti

Zelení nic nezabili, zelení pouze nedostali desátek;-)

0 0
možnosti

A co kdyby se na Žižkov přesunulo Wilsonovo nádraží namísto výstavby Nového spojení II? Dálkové vlaky by nově jezdily na Žižkov, příměstké vlaky na starý Wilson. Podobný model má v Brně přinést výrazné zlepšení veřejné dopravy. (sarkasmus)

0 0
možnosti

Vzdálenost centra Brna a nového nádraží je asi 1/20 vzdálenosti centra Prahy a nákladového nádraží, nehledě na dopravní spojení. Srovnáváno nesrovnatelné. Resp. Kdyby se brněnské vzdálenosti přenesly do Prahy, tak by se urputně trvalo na umístění nádraží u Prašné brány místo na současném místě Wilsoňáku.

0 0
možnosti

J11a96n 31M59r67á60z47e88k

29. 9. 2016 21:09

to tam tedy provoz zhoustne

0 0
možnosti