Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit: příspěvky podle vláken | příspěvky podle času

takže to "vylepšení" je v podání Prahy 6 další rozšíření "modrého moru".... to se mi snad zdá 8-o

Divná doba. Člověk vlastnící více aut je pro radnici přednější, než ten, který se jezdí do jejich MČ starat o své příbuzné a podnikatel, který má u nich otevřený obchod, ale bydlí v jiné MČ. Už snad chybí jen celnice či ploty mezi jednotlivými MČ.

Napravit by se toho v tom mělo hodně, ale zrovna "druhé auto v domácnosti" ne. V aktuální úpravě je to auto na rezidenta, a to by mohlo stačit. Pokud má auto manželka, ať je i jeho provozovatelem.

btw - provozovatel, tedy ten co je zapsaná v malém techničáku nikoho nezajímá. Pro zóny je důležitý majitel, tedy ten co je napsaný ve velkém techničáku;-)

Díky za upřesnění.

Sice se stačí prokázat malým techničákem, ale nejspíš se při tom zkoumá majitel v registru vozidel. Ať je tedy manželka majitelem.

Hlavně pokud má rezident dost pěnez na to, aby měl dvě auta tak opravdu netuším, proč pak brečí, že nemá peníze na parkování. Vždyť provoz auta, i pokud s ním nejezdím a jen stojí před domem, stojí ročně x tisíc. Pojištění, technická, garančky, zimní pneu. Tohle všechno se dělá, i kdyby auto za celý rok nenajelo ani kilometr.

Minulý týden jsem byl na první garančce se služebním autem - Citroen. Faktura na 8 tisíc, zimní gumy většinou přijdou každá na litr minimálně. Když to sečtu i s pojištěním a tou technickou tak za samotné vlastnění vozidla člověk ročně zaplatí tak 12-15 tisíc aniž by ho používal.

To jste to moc neodůvodnil. Pořízení auta mohlo být za 0 (např. dědictví), ale provoz se takto navýší o 100 %, což je znatelné pro každého.

Motivace je jasná - na jedno auto je "nárok", další jsou nežádoucí "nadstandard".

Coz se nesmite divit. I jedno auto na domacnost je vic, kolik dokazou ulice pohodlne pobrat aniz by vsude nebyly kolony, druhe auto je z toho duvodu nezadouci...a to spousta lidi v Praze auto ani nema, co teprve az si jej taky poridi.

Celkove je tahle koncepce spatna. Dojizdejici maji mit moznost zaparkovat za Prahou na nadrazi a dojet vlakem a ne dojet do mesta na metro. Ovsem to ma zajistit stredocesky kraj, pokud Praha zajistuje samotnou obsluznost vlaky. Mistni maji zase moznost jet vsude mhd a auto pouzivat spis vyjimecne a na cesty z mesta...nynejsi stav, kdy ma rodina dve a vice aut je podle me spatny






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.