Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na D1 se převrátil kamion, dálnice ve směru na Prahu je opět uzavřena

Dálnice D1 na 32. kilometru poblíž obce Ostředek na Benešovsku ve směru na Prahu byla v pondělí odpoledne opět uzavřena. Důvodem je oprava svodidel po ranní nehodě kamionu, který se převrátil a způsobil kolizi dalších dvou aut. Nikdo nebyl zraněn, odstraňování následků nehody ale potrvá zřejmě několik hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O67l15d63ř65i86c65h 30F45i97š60a55r 6615729411732

Škoda, že se nějaká informace o tom, že bude dálnice zavřená neobjevila na některé z informačních tabulí...☹

0/0
3.10.2016 16:17

O81n23d34r90a 90Z38d93r70a29h25a23l 4115750125191

Nenašel jsem ani jednu hru, kterou nesmíme hrát. Jenom pár her, které se nesmí hrát v Brazílii a pár dalších zemích. Parádní nadpis, klobouček dolů...

0/0
3.10.2016 15:00

J35i79ř71í 92M89a77c15e96k 3535485534881

Možná by bylo zajímavější, kdyby jednoho dne vyšel článek „Dnes se na D1 mimořádně žádný kamion nepřevrátil“.

0/0
3.10.2016 14:08

D96a29l54i15b64o63r 86C69h48l53u35p 5437772733434

dokud pánové nepochopí, že naprosto zásadní je dostavba R35 spojující D11 přes Litomyšl na Olomouc modernizace D1 stejně nepřinese kýžené uvolnění... Ale o tom se přece už x let jen žvaní....

+5/0
3.10.2016 13:57
Foto

M43i49c72h63a53e42l 87D35o75s88t79a51l 8953751257805

Nebýt EU která chce podělanou EJU,tak by se vše hýbalo ale bez EU si za chvilku nezajdeme ani na WC,tak je to pak všechno v zádeli.

+1/−4
3.10.2016 14:02

L52u47k49á95š 50Š74l20e58h46o88f41e70r 1803549385249

Proces EIA je v našem zákoně od roku 1992 a s EU opravdu nesouvisí... ;-)

+3/0
3.10.2016 14:05
Foto

M25i44c70h57a79e83l 98D55o18s93t78a26l 8833211907925

No a v čem je teda jina než ta co chtějí aby byla znovu když ta stará už EU nestačí?

0/−3
3.10.2016 14:11
Foto

M32i72c81h95a38e76l 92D68o39s24t26a64l 8113271537305

bez EIA nedá love a byla vypracována dřive a ted EU ji neakceptuje a chce znova,tak to s EU očividně souvisí,když má dát lováče.

+1/−3
3.10.2016 14:13

J59i64ř35í 61M15a67c10e67k 3475925874551

No jo, v 50. letech za všechno mohla mandelinka bramborová od imperialistů, dnes ze všechno může EU (tedy i my ;-D ). Nevšiml jsem si ale, že by to před vstupem do EU bylo na našich silnicích nějak růžovější.

+1/0
3.10.2016 14:07

D94a92l73i35b96o48r 47C17h71l42u85p 5487502113274

EIA je opět místní problém, který jsme si sami svojí neschopností způsobili, proč nemáme zákon k výstavbě liniových staveb jako třeba v DE, proč se řešila paní Havránková skoro 25 let??? to je přec výsměch všech občanům této země.... chybí územní plán jihomoravské kraje takže se nepostaví cyklostezka natož dálnice na Vídeň a můžeme pokračovat

+1/0
3.10.2016 14:10
Foto

M64i66c44h54a89e50l 57D65o28s85t39a87l 8633721247575

S EIA a EU je to jako nejen s policii v Rusku a bumážkou.Nemáš bumážku nejedeš.Na vše a pro všechno je tam třeba bumážky.Jak není ta správná tak i kdyby se člověk posrrr... tak není boha něco vyřídit nebo se hnout.

0/0
3.10.2016 14:21

T44o88m46á73š 45M50a90c66e62j79k45a 6581272787867

Kdyby ty chytrý hlavy cvrámci rekonstrukce nechaly D1 rozšířit po celé délce na 3 pruhy, tak je mnoho problémů s nehodama rázem vyřešeno (dálnice by byla průjezdnější i když se tam stane nehoda) a mnoho by se jich ani nestalo, tak ''dálnice'' je přetížená a ten provoz prostě nezvládá. Aha ŘSD nemá pozemky a povolení a kdesi cosi, jenže o tom že ta ''dálnice'' kapacitně nestačí se ví už 25 let, takže času na vyřešení všech věcí kolem rozšíření měly více než dost. Tady tak rekonstrukce je polovičaté řešení, které má jen ukázat, že se něco děje, ale porblém zůstal.

+2/−1
3.10.2016 13:49
Foto

M20i13c49h44a11e12l 48D96o15s46t36a55l 8483671597835

Pravda pravdoucí.Doprava houstne a nárůst vozidel je stále větší,tak jednou stejně bude muset být další pruh.

+1/0
3.10.2016 13:56

V44á57c83l51a59v 14P37a80v24e74l77e91k 1200146986484

To je prostě každý den. A nejlepší je, když se stane nehoda v protisměru a vy stojíte také, protože každý se musí podívat, co se to děje. Minule Porsche ve zúžení a náš směr popojížděl skoro 30 minut...

+1/0
3.10.2016 13:47
Foto

M49i97c29h84a23e37l 22D54o95s91t41a36l 8193931517985

jj to jsou ti kochálisti co čučí a pak ještě jsou schopni zramovat toho před sebou protože čumí jinam než by měl.A je to pak v prrr... v obou směrech.

+1/0
3.10.2016 13:59

B12l94a11ž11e43j 36M36o16t74y67č29k35a 8347567855100

Výměna gum na D1 za plného provozu.

0/0
3.10.2016 13:20

K47a87r15e49l 48N74o69v16á44č38e55k 5671715119716

Mělo by se něco změnit u zásahů a odklizení nehod. Je hrozný, že kvůli i často malé nehodě, je blokovaná silnice několik hodin. Myslím, že je to hlavně proto, aby se to vše důkladně vyšetřilo, aby se pak lehčeji účastníci mohli soudit, kdo to zavinil.

Podle mě by měl dostat přednost obecný zájem - nehodu jen nafotit, třeba zakreslit a pak třeba i buldozerem auta odstrkat na stranu a silnici rychle uklidit. I v tomhle případě by to při dobré koordinaci mohlo být zprovozněno i s narovnáním bariér do 2 hodin.

+4/0
3.10.2016 13:13

L29u32k77á88š 24Š13l96e14h22o71f23e19r 1543189865309

A to buldozerem odstrkané auto časem samo zmizí?

0/0
3.10.2016 13:19

R48o15b40e88r30t 88H11o60m37o35l94k66a 2140802682431

Počítám tak měsíc a bude pryč všechno kovové. Pak ještě 10000 let a bude pryč i zbytek.

+2/0
3.10.2016 13:26
Foto

K73a95r10e12l 56M66a70l96ý 6496824920771

Na jaký seriál se řidič koukal?

+1/0
3.10.2016 13:12
Foto

M34i64c24h97a57e18l 16D61o41s22t51a40l 8303271617885

Nekonečný příběh o rekonstrukce D1. ;-D

0/0
3.10.2016 13:39
Foto

M17i40c10h40a12e79l 45D58o18s83t73a81l 8443421487465

Redaktor tohoto článku zjevně neví jak vypadá převrácený kamion.Při pohledu na přiložená fota nejeví známky,že by se převrátil.Že by mystifikace a zvýšení dramatičnosti?Myslím si že hlavním dramatem D1 je už to že tu probíhá modernizace,která po 5ti letech stále není u konce a kdo ví kdy bude,protože to co už opravili bude za tu dobu zase zničené.

+1/−1
3.10.2016 13:07
Foto

M94i33c35h71a21e95l 19D94o74s17t12a61l 8543681817385

Nyní se mě potvrdilo že žádný převrácený kamion tam nebyl.Pouze zbořil svodidla a několik osobáků to do něho narvalo.

0/0
3.10.2016 19:33

V15í81t 88K19u82č62e75r54a 6294649889722

Kamion "se" převrátil... Hajzl jeden. To si nemůže pořídit nějakýho šoféra?

0/0
3.10.2016 13:06
Foto

M44i33c27h97a72e14l 45D96o91s88t76a20l 8313141647945

Vzhledem k tomu,že šofeři nejsou tak berou vše co má ruce,nohy a sedá za volant kdejaký traktorista nebo mládež co si chce hrát na truckera a ještě mu neuschl štěmpl v řidičáku.Pak se není divit že tu co chvilku je nějaká nehoda.Neříkám,že jenom oni a i staří "kozáci"občas dovedou "zabodovat".Stačil mě ten Polák a jeho vyjádření k nehodě u Studénky.

0/0
3.10.2016 13:53

M76a82r14t48i12n 44S75v61o53b38o63d42a 7569797512555

Velice by mě zajímala kalkulace na ztráty nebo škody vzniklé z opravy D1. Nafta, benzín, čas, odstupné uzavřeným benzinkam, škody vyplacené pojišťovnami, ztracené zakázky v dopravě a navýšení náklady na dopravní značení. Bude toho ještě víc...

0/0
3.10.2016 12:55

L45u60k50á88š 13Š87l50e33h83o46f25e15r 1773879775969

Když se rekonstruuje takto vytížená dálnice, je celkem logické, že to bude něco stát... ;-)

0/−1
3.10.2016 13:01

P80a76v46e60l 50Š70i98m57e64k 7547442494135

V tom pripade se nase nazory shodnou.

0/0
3.10.2016 12:45
Foto

P50a21v47e30l 13F84ü53r24s15t 5732940626253

Já bych to zpravodajství o D1 otočil. Příště prosím dejte vědět jen pokud bude průjezdná... ;-D;-D;-D

+16/0
3.10.2016 12:31

L27u97k59á56š 74Š49l85e44h74o12f15e94r 1653739605929

Je bez problémů průjezdná 90% času... ;-)

+2/0
3.10.2016 13:02
Foto

P34a58v53e10l 29F43ü34r77s83t 5732130336823

Záleží na tom, čemu říkáte problém ;-)

0/0
3.10.2016 13:15

L75u13k51á96š 34Š53l11e96h18o78f93e62r 1673749185429

Ok, koukám že s vámi je diskuse zbytečná ;-D

0/0
3.10.2016 13:17
Foto

K35a46t20k92a 30B79o24š50k62o94v82á 8739817713104

čehož se ještě velmi dlouho nedočkáme :-/

0/0
3.10.2016 13:28

J46a61n 61H98e98r63o96u41d30e59k 9948262783581

Tak hlavně že za to může rekonstrukce D1 ;)

+1/0
3.10.2016 12:13
Foto

P46a61v68e25l 44M58a37k91o40v61e94c 8888105441

Je to marné... Pomůže jedině zákaz jízdy kamionů, případně výrazné omezení, třeba přes razantní zvýšení mýtného!

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=426291

+5/−7
3.10.2016 12:06

P38e69t36r 24P45o78s56p11í15š74i19l 4788374156896

Když se razantně zvýší mýto, tak se kamióny hromadně přesunou na okresní silnice, kde se mýto neplatí. Navíc se to ve velké míře děje už dnes.

+4/0
3.10.2016 12:32
Foto

P42a35v63e44l 91M25a43k24o57v47e23c 8728545311

Na okresní silnice by byl vjezd tranzitní kamionové dopravy samozřejmě zakázán.

+1/−2
3.10.2016 12:59

L10u14k20á62š 62Š13l59e32h80o80f10e11r 1453569935169

Pán je koumák ;-D

+3/0
3.10.2016 13:03
Foto

P65a31v31e12l 97M36a40k53o17v29e94c 8558785761

Pán je vtipálek...:-). Ale řešení nenabízí...:-(

0/0
3.10.2016 13:11

L31u16k12á78š 14Š70l98e25h74o11f39e19r 1533829445899

Zato vaše řešení, to je perla ;-)

+1/0
3.10.2016 13:13

J78a85k30u51b 80Š90p50r51i33n73g72e65r 9541422182

A vy snad ano? Píšete naprosté hlouposti. Zvýšením mýtného se nesníží kamionová doprava, ale vše, co je kamionem rozváženo, se zdraží. Myslete, než něco napíšete ;-)

0/−1
3.10.2016 13:37

L14u53k13á58š 92Š98m66a51h32e16l 2507564302714

Proč by se nesnížila doprava? Doprava dnes činí u většiny výrobků směšných 2-3 % ceny. Zvýšením nákladů na dopravu řekněme na pětinásobek se začne vyplácet preferovat lokální zboží před převozy věcí přes půlku Evropy. Budou průjezdnější silnice, méně hluku, čistší vzduch, bezpečnější přecházet přes silnici, jen pár kroutičů volantem se nechá zaměstnat jako posunovači u dráhy (dokonce si budou moci dodělat vysokoškolské vzdělání s titulem PUDr.:-)). Já vidím jen samá pozitiva.

+1/−2
3.10.2016 13:52
Foto

M87i81c56h19a27e50l 18D35o36s95t40a65l 8593551407965

Jste trochu mimo realitu.Berte to tak,že firmy nepotřebují zboží aby jim vlakem cestovalo 14dní ale jeden den naložit v CZ a druhý den skládat na druhé straně Evropy a to vlak i kdyby se rozkrájel nedá.Dále je to o tom,že firmy nemají tak velké sklady aby jim jednou do měsíce dojelo množství boží na další měsíc.Firmám vyjde levněji si to dovézt po 30paletách než stavět velký sklad za desítky milionů.

0/0
3.10.2016 14:32

J42a69k41u92b 35Š65p50r34i50n90g22e43r 9961442402

Nesníží, pač rozvoz kamionem je potřeba (kdyby ne, tak logicky nejezdí ;-) ). I kdyby se vyplatil lokální rozvoz, furt to bude kamionem. Já vidím dál než vy a pozitiva to opravdu nejsou ;-)

0/0
3.10.2016 14:39
Foto

P44a29v78e45l 90M25a56k37o91v98e78c 8278175281

Konečně by se taky dostala ČNB na svoji 2% inflaci a mohla by ukončit oslabování koruny...:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=550206

0/0
3.10.2016 15:29

R37o48b20e21r34t 72H79o25m36o46l31k41a 2320672352371

Jasně, železniční vlečka do každé firmy a každého obchodu, super! :-D

0/0
3.10.2016 22:08
Foto

P74a37v90e64l 94M45a79k20o48v81e85c 8428485921

Asi neznáte význam slova "tranzit" a "tranzitní". Je to, mimo jiné, přejezd určitým územím, aniž byste tam něco vezl...:-)

0/0
4.10.2016 9:28

R55o47b42e16r23t 52H11o31m71o71l59k29a 2910422232591

Význam samozřejmě znám. Ale chci vidět to dokazování a sledování co je a co není tranzit. Myslím v praxi.

0/0
4.10.2016 9:31
Foto

P92a87v11e63l 34M50a35k52o32v91e67c 8108715521

Tak to je na tom to nejjednodušší...V dnešní době, kdy můžete sledovat on-line (a "velký bratr" i sleduje a poslouchá) kohokoliv a cokoliv, kdekoliv a kdykoliv...:-)

0/0
4.10.2016 15:36

O86l47d75ř43i89c82h 97Š26t54ě82p36á52n65e29k 7142756526474

Makovec , ty si ale makovice.;-D

Hádej kdo to zaplatí , když se zvedne mýto, že by to byl spotřebitel?

Ale je mi jasný , že to se tebe netýká. Ty žiješ jen ze své zahrádky a civilizaci k životu nepotřebuješ, že.8-o

+2/0
3.10.2016 13:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.