Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na D1 se převrátil kamion, dálnice ve směru na Prahu je opět uzavřena

Dálnice D1 na 32. kilometru poblíž obce Ostředek na Benešovsku ve směru na Prahu byla v pondělí odpoledne opět uzavřena. Důvodem je oprava svodidel po ranní nehodě kamionu, který se převrátil a způsobil kolizi dalších dvou aut. Nikdo nebyl zraněn, odstraňování následků nehody ale potrvá zřejmě několik hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O13l26d82ř93i19c67h 26F45i34š40a13r 6815619851192

Škoda, že se nějaká informace o tom, že bude dálnice zavřená neobjevila na některé z informačních tabulí...☹

0/0
3.10.2016 16:17

O98n76d12r11a 57Z31d88r88a10h19a57l 4235550335391

Nenašel jsem ani jednu hru, kterou nesmíme hrát. Jenom pár her, které se nesmí hrát v Brazílii a pár dalších zemích. Parádní nadpis, klobouček dolů...

0/0
3.10.2016 15:00

J33i55ř12í 76M33a61c18e86k 3195835744901

Možná by bylo zajímavější, kdyby jednoho dne vyšel článek „Dnes se na D1 mimořádně žádný kamion nepřevrátil“.

0/0
3.10.2016 14:08

D33a80l94i17b27o71r 67C21h56l37u33p 5987762243254

dokud pánové nepochopí, že naprosto zásadní je dostavba R35 spojující D11 přes Litomyšl na Olomouc modernizace D1 stejně nepřinese kýžené uvolnění... Ale o tom se přece už x let jen žvaní....

+5/0
3.10.2016 13:57
Foto

M72i46c95h22a91e15l 10D83o10s14t38a33l 8113221667275

Nebýt EU která chce podělanou EJU,tak by se vše hýbalo ale bez EU si za chvilku nezajdeme ani na WC,tak je to pak všechno v zádeli.

+1/−4
3.10.2016 14:02

L35u65k97á18š 92Š92l91e84h54o44f76e11r 1103559345619

Proces EIA je v našem zákoně od roku 1992 a s EU opravdu nesouvisí... ;-)

+3/0
3.10.2016 14:05
Foto

M17i87c70h90a96e91l 69D89o48s79t89a77l 8923691557535

No a v čem je teda jina než ta co chtějí aby byla znovu když ta stará už EU nestačí?

0/−3
3.10.2016 14:11
Foto

M38i12c66h11a68e31l 32D79o60s50t76a24l 8143101387755

bez EIA nedá love a byla vypracována dřive a ted EU ji neakceptuje a chce znova,tak to s EU očividně souvisí,když má dát lováče.

+1/−3
3.10.2016 14:13

J52i31ř45í 39M30a69c35e65k 3745585374131

No jo, v 50. letech za všechno mohla mandelinka bramborová od imperialistů, dnes ze všechno může EU (tedy i my ;-D ). Nevšiml jsem si ale, že by to před vstupem do EU bylo na našich silnicích nějak růžovější.

+1/0
3.10.2016 14:07

D24a98l25i97b90o47r 98C42h54l65u40p 5847172193494

EIA je opět místní problém, který jsme si sami svojí neschopností způsobili, proč nemáme zákon k výstavbě liniových staveb jako třeba v DE, proč se řešila paní Havránková skoro 25 let??? to je přec výsměch všech občanům této země.... chybí územní plán jihomoravské kraje takže se nepostaví cyklostezka natož dálnice na Vídeň a můžeme pokračovat

+1/0
3.10.2016 14:10
Foto

M29i76c65h89a20e13l 47D56o56s40t35a82l 8133451907515

S EIA a EU je to jako nejen s policii v Rusku a bumážkou.Nemáš bumážku nejedeš.Na vše a pro všechno je tam třeba bumážky.Jak není ta správná tak i kdyby se člověk posrrr... tak není boha něco vyřídit nebo se hnout.

0/0
3.10.2016 14:21

T40o27m17á80š 45M51a85c76e14j66k82a 6201212457387

Kdyby ty chytrý hlavy cvrámci rekonstrukce nechaly D1 rozšířit po celé délce na 3 pruhy, tak je mnoho problémů s nehodama rázem vyřešeno (dálnice by byla průjezdnější i když se tam stane nehoda) a mnoho by se jich ani nestalo, tak ''dálnice'' je přetížená a ten provoz prostě nezvládá. Aha ŘSD nemá pozemky a povolení a kdesi cosi, jenže o tom že ta ''dálnice'' kapacitně nestačí se ví už 25 let, takže času na vyřešení všech věcí kolem rozšíření měly více než dost. Tady tak rekonstrukce je polovičaté řešení, které má jen ukázat, že se něco děje, ale porblém zůstal.

+2/−1
3.10.2016 13:49
Foto

M29i79c49h58a10e84l 48D33o65s67t52a83l 8723171447625

Pravda pravdoucí.Doprava houstne a nárůst vozidel je stále větší,tak jednou stejně bude muset být další pruh.

+1/0
3.10.2016 13:56

V51á12c34l23a76v 36P73a97v43e10l60e32k 1360926356204

To je prostě každý den. A nejlepší je, když se stane nehoda v protisměru a vy stojíte také, protože každý se musí podívat, co se to děje. Minule Porsche ve zúžení a náš směr popojížděl skoro 30 minut...

+1/0
3.10.2016 13:47
Foto

M28i20c54h42a54e45l 15D13o16s61t49a37l 8603771777415

jj to jsou ti kochálisti co čučí a pak ještě jsou schopni zramovat toho před sebou protože čumí jinam než by měl.A je to pak v prrr... v obou směrech.

+1/0
3.10.2016 13:59

B50l25a79ž84e97j 68M12o55t81y16č57k49a 8627217405400

Výměna gum na D1 za plného provozu.

0/0
3.10.2016 13:20

K56a34r73e28l 73N89o27v45á98č28e60k 5371975229296

Mělo by se něco změnit u zásahů a odklizení nehod. Je hrozný, že kvůli i často malé nehodě, je blokovaná silnice několik hodin. Myslím, že je to hlavně proto, aby se to vše důkladně vyšetřilo, aby se pak lehčeji účastníci mohli soudit, kdo to zavinil.

Podle mě by měl dostat přednost obecný zájem - nehodu jen nafotit, třeba zakreslit a pak třeba i buldozerem auta odstrkat na stranu a silnici rychle uklidit. I v tomhle případě by to při dobré koordinaci mohlo být zprovozněno i s narovnáním bariér do 2 hodin.

+4/0
3.10.2016 13:13

L64u67k19á16š 55Š18l36e51h26o63f71e36r 1953959525909

A to buldozerem odstrkané auto časem samo zmizí?

0/0
3.10.2016 13:19

R74o31b92e13r86t 58H13o51m32o79l80k65a 2460402132431

Počítám tak měsíc a bude pryč všechno kovové. Pak ještě 10000 let a bude pryč i zbytek.

+2/0
3.10.2016 13:26
Foto

K50a89r39e55l 65M32a13l14ý 6186194560471

Na jaký seriál se řidič koukal?

+1/0
3.10.2016 13:12
Foto

M92i31c92h18a52e39l 44D94o35s69t61a25l 8853361747515

Nekonečný příběh o rekonstrukce D1. ;-D

0/0
3.10.2016 13:39
Foto

M88i21c22h30a19e85l 16D65o95s35t52a27l 8873941767125

Redaktor tohoto článku zjevně neví jak vypadá převrácený kamion.Při pohledu na přiložená fota nejeví známky,že by se převrátil.Že by mystifikace a zvýšení dramatičnosti?Myslím si že hlavním dramatem D1 je už to že tu probíhá modernizace,která po 5ti letech stále není u konce a kdo ví kdy bude,protože to co už opravili bude za tu dobu zase zničené.

+1/−1
3.10.2016 13:07
Foto

M65i58c11h85a72e22l 16D95o18s17t91a88l 8733521297905

Nyní se mě potvrdilo že žádný převrácený kamion tam nebyl.Pouze zbořil svodidla a několik osobáků to do něho narvalo.

0/0
3.10.2016 19:33

V79í23t 92K94u87č46e61r85a 6644959819982

Kamion "se" převrátil... Hajzl jeden. To si nemůže pořídit nějakýho šoféra?

0/0
3.10.2016 13:06
Foto

M22i55c10h57a67e94l 66D84o49s11t38a81l 8243141227275

Vzhledem k tomu,že šofeři nejsou tak berou vše co má ruce,nohy a sedá za volant kdejaký traktorista nebo mládež co si chce hrát na truckera a ještě mu neuschl štěmpl v řidičáku.Pak se není divit že tu co chvilku je nějaká nehoda.Neříkám,že jenom oni a i staří "kozáci"občas dovedou "zabodovat".Stačil mě ten Polák a jeho vyjádření k nehodě u Studénky.

0/0
3.10.2016 13:53

M95a42r23t76i44n 72S14v94o98b88o64d13a 7719457892895

Velice by mě zajímala kalkulace na ztráty nebo škody vzniklé z opravy D1. Nafta, benzín, čas, odstupné uzavřeným benzinkam, škody vyplacené pojišťovnami, ztracené zakázky v dopravě a navýšení náklady na dopravní značení. Bude toho ještě víc...

0/0
3.10.2016 12:55

L22u93k50á18š 59Š33l92e16h66o78f88e50r 1403779895749

Když se rekonstruuje takto vytížená dálnice, je celkem logické, že to bude něco stát... ;-)

0/−1
3.10.2016 13:01

P29a64v53e50l 29Š47i36m18e60k 7107672124915

V tom pripade se nase nazory shodnou.

0/0
3.10.2016 12:45
Foto

P94a49v59e21l 25F87ü73r95s62t 5922130356563

Já bych to zpravodajství o D1 otočil. Příště prosím dejte vědět jen pokud bude průjezdná... ;-D;-D;-D

+16/0
3.10.2016 12:31

L96u54k31á72š 26Š18l23e45h48o27f93e69r 1513859855889

Je bez problémů průjezdná 90% času... ;-)

+2/0
3.10.2016 13:02
Foto

P17a90v30e11l 21F27ü29r77s34t 5522140936223

Záleží na tom, čemu říkáte problém ;-)

0/0
3.10.2016 13:15

L35u61k28á93š 31Š92l14e44h43o90f54e66r 1523769545889

Ok, koukám že s vámi je diskuse zbytečná ;-D

0/0
3.10.2016 13:17
Foto

K68a39t11k83a 87B70o71š11k24o39v77á 8769957293214

čehož se ještě velmi dlouho nedočkáme :-/

0/0
3.10.2016 13:28

J24a11n 19H85e98r98o48u58d80e50k 9558252463621

Tak hlavně že za to může rekonstrukce D1 ;)

+1/0
3.10.2016 12:13
Foto

P57a43v71e39l 18M94a51k30o15v51e62c 8598135641

Je to marné... Pomůže jedině zákaz jízdy kamionů, případně výrazné omezení, třeba přes razantní zvýšení mýtného!

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=426291

+5/−7
3.10.2016 12:06

P52e25t17r 25P31o76s52p57í66š77i55l 4498194576606

Když se razantně zvýší mýto, tak se kamióny hromadně přesunou na okresní silnice, kde se mýto neplatí. Navíc se to ve velké míře děje už dnes.

+4/0
3.10.2016 12:32
Foto

P38a71v33e18l 53M80a67k47o67v11e77c 8908185591

Na okresní silnice by byl vjezd tranzitní kamionové dopravy samozřejmě zakázán.

+1/−2
3.10.2016 12:59

L55u36k94á44š 94Š43l73e35h33o48f92e15r 1903649265889

Pán je koumák ;-D

+3/0
3.10.2016 13:03
Foto

P98a46v89e90l 42M27a53k15o32v95e14c 8568165461

Pán je vtipálek...:-). Ale řešení nenabízí...:-(

0/0
3.10.2016 13:11

L39u67k92á12š 39Š81l20e54h75o83f34e14r 1333399135629

Zato vaše řešení, to je perla ;-)

+1/0
3.10.2016 13:13

J25a51k58u68b 63Š86p10r75i41n11g30e72r 9471892852

A vy snad ano? Píšete naprosté hlouposti. Zvýšením mýtného se nesníží kamionová doprava, ale vše, co je kamionem rozváženo, se zdraží. Myslete, než něco napíšete ;-)

0/−1
3.10.2016 13:37

L67u87k92á80š 98Š13m60a82h15e44l 2327624652864

Proč by se nesnížila doprava? Doprava dnes činí u většiny výrobků směšných 2-3 % ceny. Zvýšením nákladů na dopravu řekněme na pětinásobek se začne vyplácet preferovat lokální zboží před převozy věcí přes půlku Evropy. Budou průjezdnější silnice, méně hluku, čistší vzduch, bezpečnější přecházet přes silnici, jen pár kroutičů volantem se nechá zaměstnat jako posunovači u dráhy (dokonce si budou moci dodělat vysokoškolské vzdělání s titulem PUDr.:-)). Já vidím jen samá pozitiva.

+1/−2
3.10.2016 13:52
Foto

M19i86c50h52a16e54l 55D87o51s59t39a90l 8613101187185

Jste trochu mimo realitu.Berte to tak,že firmy nepotřebují zboží aby jim vlakem cestovalo 14dní ale jeden den naložit v CZ a druhý den skládat na druhé straně Evropy a to vlak i kdyby se rozkrájel nedá.Dále je to o tom,že firmy nemají tak velké sklady aby jim jednou do měsíce dojelo množství boží na další měsíc.Firmám vyjde levněji si to dovézt po 30paletách než stavět velký sklad za desítky milionů.

0/0
3.10.2016 14:32

J71a63k88u26b 46Š20p51r39i10n11g42e45r 9231452112

Nesníží, pač rozvoz kamionem je potřeba (kdyby ne, tak logicky nejezdí ;-) ). I kdyby se vyplatil lokální rozvoz, furt to bude kamionem. Já vidím dál než vy a pozitiva to opravdu nejsou ;-)

0/0
3.10.2016 14:39
Foto

P31a22v66e53l 60M77a66k92o43v96e25c 8388635881

Konečně by se taky dostala ČNB na svoji 2% inflaci a mohla by ukončit oslabování koruny...:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=550206

0/0
3.10.2016 15:29

R47o12b51e73r42t 79H42o46m28o75l66k57a 2500512722191

Jasně, železniční vlečka do každé firmy a každého obchodu, super! :-D

0/0
3.10.2016 22:08
Foto

P41a52v50e37l 27M34a17k49o40v50e78c 8298915101

Asi neznáte význam slova "tranzit" a "tranzitní". Je to, mimo jiné, přejezd určitým územím, aniž byste tam něco vezl...:-)

0/0
4.10.2016 9:28

R17o56b61e91r96t 58H68o12m43o12l63k12a 2460982952191

Význam samozřejmě znám. Ale chci vidět to dokazování a sledování co je a co není tranzit. Myslím v praxi.

0/0
4.10.2016 9:31
Foto

P35a93v82e12l 54M74a10k46o64v39e62c 8218325631

Tak to je na tom to nejjednodušší...V dnešní době, kdy můžete sledovat on-line (a "velký bratr" i sleduje a poslouchá) kohokoliv a cokoliv, kdekoliv a kdykoliv...:-)

0/0
4.10.2016 15:36

O59l50d45ř21i29c14h 64Š52t91ě14p16á97n49e85k 7352806346214

Makovec , ty si ale makovice.;-D

Hádej kdo to zaplatí , když se zvedne mýto, že by to byl spotřebitel?

Ale je mi jasný , že to se tebe netýká. Ty žiješ jen ze své zahrádky a civilizaci k životu nepotřebuješ, že.8-o

+2/0
3.10.2016 13:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.