Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na D1 se převrátil kamion, dálnice ve směru na Prahu je opět uzavřena

Dálnice D1 na 32. kilometru poblíž obce Ostředek na Benešovsku ve směru na Prahu byla v pondělí odpoledne opět uzavřena. Důvodem je oprava svodidel po ranní nehodě kamionu, který se převrátil a způsobil kolizi dalších dvou aut. Nikdo nebyl zraněn, odstraňování následků nehody ale potrvá zřejmě několik hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O18l74d39ř52i85c57h 12F34i74š93a79r 6485689691412

Škoda, že se nějaká informace o tom, že bude dálnice zavřená neobjevila na některé z informačních tabulí...☹

0/0
3.10.2016 16:17

O33n10d53r69a 53Z68d82r88a10h50a94l 4955410565591

Nenašel jsem ani jednu hru, kterou nesmíme hrát. Jenom pár her, které se nesmí hrát v Brazílii a pár dalších zemích. Parádní nadpis, klobouček dolů...

0/0
3.10.2016 15:00

J57i26ř68í 92M78a43c20e15k 3665155644611

Možná by bylo zajímavější, kdyby jednoho dne vyšel článek „Dnes se na D1 mimořádně žádný kamion nepřevrátil“.

0/0
3.10.2016 14:08

D65a60l71i90b44o12r 24C75h40l65u41p 5177172223434

dokud pánové nepochopí, že naprosto zásadní je dostavba R35 spojující D11 přes Litomyšl na Olomouc modernizace D1 stejně nepřinese kýžené uvolnění... Ale o tom se přece už x let jen žvaní....

+5/0
3.10.2016 13:57
Foto

M81i91c38h40a42e41l 94D60o69s43t12a63l 8763701437925

Nebýt EU která chce podělanou EJU,tak by se vše hýbalo ale bez EU si za chvilku nezajdeme ani na WC,tak je to pak všechno v zádeli.

+1/−4
3.10.2016 14:02

L96u62k33á80š 73Š34l19e38h64o33f49e47r 1243439765649

Proces EIA je v našem zákoně od roku 1992 a s EU opravdu nesouvisí... ;-)

+3/0
3.10.2016 14:05
Foto

M48i10c78h20a15e45l 30D58o11s83t11a57l 8513151617515

No a v čem je teda jina než ta co chtějí aby byla znovu když ta stará už EU nestačí?

0/−3
3.10.2016 14:11
Foto

M59i91c16h96a77e56l 19D42o54s23t95a65l 8753561607895

bez EIA nedá love a byla vypracována dřive a ted EU ji neakceptuje a chce znova,tak to s EU očividně souvisí,když má dát lováče.

+1/−3
3.10.2016 14:13

J33i96ř28í 55M22a41c18e94k 3155815744221

No jo, v 50. letech za všechno mohla mandelinka bramborová od imperialistů, dnes ze všechno může EU (tedy i my ;-D ). Nevšiml jsem si ale, že by to před vstupem do EU bylo na našich silnicích nějak růžovější.

+1/0
3.10.2016 14:07

D81a59l46i57b36o70r 89C14h11l31u50p 5517442123634

EIA je opět místní problém, který jsme si sami svojí neschopností způsobili, proč nemáme zákon k výstavbě liniových staveb jako třeba v DE, proč se řešila paní Havránková skoro 25 let??? to je přec výsměch všech občanům této země.... chybí územní plán jihomoravské kraje takže se nepostaví cyklostezka natož dálnice na Vídeň a můžeme pokračovat

+1/0
3.10.2016 14:10
Foto

M54i54c96h60a81e38l 88D25o42s19t56a69l 8843791347475

S EIA a EU je to jako nejen s policii v Rusku a bumážkou.Nemáš bumážku nejedeš.Na vše a pro všechno je tam třeba bumážky.Jak není ta správná tak i kdyby se člověk posrrr... tak není boha něco vyřídit nebo se hnout.

0/0
3.10.2016 14:21

T41o98m82á70š 64M19a93c43e35j14k25a 6861692527737

Kdyby ty chytrý hlavy cvrámci rekonstrukce nechaly D1 rozšířit po celé délce na 3 pruhy, tak je mnoho problémů s nehodama rázem vyřešeno (dálnice by byla průjezdnější i když se tam stane nehoda) a mnoho by se jich ani nestalo, tak ''dálnice'' je přetížená a ten provoz prostě nezvládá. Aha ŘSD nemá pozemky a povolení a kdesi cosi, jenže o tom že ta ''dálnice'' kapacitně nestačí se ví už 25 let, takže času na vyřešení všech věcí kolem rozšíření měly více než dost. Tady tak rekonstrukce je polovičaté řešení, které má jen ukázat, že se něco děje, ale porblém zůstal.

+2/−1
3.10.2016 13:49
Foto

M57i60c58h79a16e88l 48D65o64s21t73a65l 8323881397905

Pravda pravdoucí.Doprava houstne a nárůst vozidel je stále větší,tak jednou stejně bude muset být další pruh.

+1/0
3.10.2016 13:56

V31á40c66l41a56v 11P76a58v38e66l37e17k 1180796376654

To je prostě každý den. A nejlepší je, když se stane nehoda v protisměru a vy stojíte také, protože každý se musí podívat, co se to děje. Minule Porsche ve zúžení a náš směr popojížděl skoro 30 minut...

+1/0
3.10.2016 13:47
Foto

M61i12c66h31a28e24l 23D72o74s75t92a40l 8723861627755

jj to jsou ti kochálisti co čučí a pak ještě jsou schopni zramovat toho před sebou protože čumí jinam než by měl.A je to pak v prrr... v obou směrech.

+1/0
3.10.2016 13:59

B93l56a23ž20e20j 24M16o29t52y50č10k77a 8337857625960

Výměna gum na D1 za plného provozu.

0/0
3.10.2016 13:20

K89a55r50e19l 26N63o25v38á10č93e53k 5921345829116

Mělo by se něco změnit u zásahů a odklizení nehod. Je hrozný, že kvůli i často malé nehodě, je blokovaná silnice několik hodin. Myslím, že je to hlavně proto, aby se to vše důkladně vyšetřilo, aby se pak lehčeji účastníci mohli soudit, kdo to zavinil.

Podle mě by měl dostat přednost obecný zájem - nehodu jen nafotit, třeba zakreslit a pak třeba i buldozerem auta odstrkat na stranu a silnici rychle uklidit. I v tomhle případě by to při dobré koordinaci mohlo být zprovozněno i s narovnáním bariér do 2 hodin.

+4/0
3.10.2016 13:13

L24u56k27á92š 12Š59l84e25h61o34f43e44r 1653269335279

A to buldozerem odstrkané auto časem samo zmizí?

0/0
3.10.2016 13:19

R34o65b76e76r57t 58H62o81m49o63l88k37a 2190982582121

Počítám tak měsíc a bude pryč všechno kovové. Pak ještě 10000 let a bude pryč i zbytek.

+2/0
3.10.2016 13:26
Foto

K58a47r49e92l 18M33a38l63ý 6546884330851

Na jaký seriál se řidič koukal?

+1/0
3.10.2016 13:12
Foto

M98i39c58h60a32e45l 94D39o51s42t47a35l 8293171937525

Nekonečný příběh o rekonstrukce D1. ;-D

0/0
3.10.2016 13:39
Foto

M56i35c76h21a40e35l 21D37o62s77t37a10l 8793771467975

Redaktor tohoto článku zjevně neví jak vypadá převrácený kamion.Při pohledu na přiložená fota nejeví známky,že by se převrátil.Že by mystifikace a zvýšení dramatičnosti?Myslím si že hlavním dramatem D1 je už to že tu probíhá modernizace,která po 5ti letech stále není u konce a kdo ví kdy bude,protože to co už opravili bude za tu dobu zase zničené.

+1/−1
3.10.2016 13:07
Foto

M96i40c45h54a33e46l 93D70o72s39t93a64l 8943921677405

Nyní se mě potvrdilo že žádný převrácený kamion tam nebyl.Pouze zbořil svodidla a několik osobáků to do něho narvalo.

0/0
3.10.2016 19:33

V21í96t 38K43u60č70e17r70a 6394789829842

Kamion "se" převrátil... Hajzl jeden. To si nemůže pořídit nějakýho šoféra?

0/0
3.10.2016 13:06
Foto

M47i96c98h16a87e23l 88D35o46s30t22a61l 8693801287725

Vzhledem k tomu,že šofeři nejsou tak berou vše co má ruce,nohy a sedá za volant kdejaký traktorista nebo mládež co si chce hrát na truckera a ještě mu neuschl štěmpl v řidičáku.Pak se není divit že tu co chvilku je nějaká nehoda.Neříkám,že jenom oni a i staří "kozáci"občas dovedou "zabodovat".Stačil mě ten Polák a jeho vyjádření k nehodě u Studénky.

0/0
3.10.2016 13:53

M93a98r40t34i44n 75S38v71o16b17o28d24a 7549977572335

Velice by mě zajímala kalkulace na ztráty nebo škody vzniklé z opravy D1. Nafta, benzín, čas, odstupné uzavřeným benzinkam, škody vyplacené pojišťovnami, ztracené zakázky v dopravě a navýšení náklady na dopravní značení. Bude toho ještě víc...

0/0
3.10.2016 12:55

L40u15k56á83š 14Š57l43e81h40o96f59e92r 1333439445309

Když se rekonstruuje takto vytížená dálnice, je celkem logické, že to bude něco stát... ;-)

0/−1
3.10.2016 13:01

P46a72v93e10l 17Š75i77m28e81k 7547172404895

V tom pripade se nase nazory shodnou.

0/0
3.10.2016 12:45
Foto

P57a29v88e46l 18F13ü36r97s87t 5752440156163

Já bych to zpravodajství o D1 otočil. Příště prosím dejte vědět jen pokud bude průjezdná... ;-D;-D;-D

+16/0
3.10.2016 12:31

L89u10k55á91š 98Š22l16e21h47o75f78e74r 1783329745669

Je bez problémů průjezdná 90% času... ;-)

+2/0
3.10.2016 13:02
Foto

P35a83v68e96l 73F36ü70r60s15t 5572980386233

Záleží na tom, čemu říkáte problém ;-)

0/0
3.10.2016 13:15

L55u71k48á18š 18Š63l70e17h44o77f37e65r 1213359535319

Ok, koukám že s vámi je diskuse zbytečná ;-D

0/0
3.10.2016 13:17
Foto

K20a33t44k38a 34B60o14š82k10o58v90á 8719417453364

čehož se ještě velmi dlouho nedočkáme :-/

0/0
3.10.2016 13:28

J72a97n 13H83e15r71o40u10d93e19k 9558102393461

Tak hlavně že za to může rekonstrukce D1 ;)

+1/0
3.10.2016 12:13
Foto

P85a49v91e41l 36M53a53k26o37v64e64c 8108165721

Je to marné... Pomůže jedině zákaz jízdy kamionů, případně výrazné omezení, třeba přes razantní zvýšení mýtného!

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=426291

+5/−7
3.10.2016 12:06

P80e89t72r 14P59o72s64p35í20š40i44l 4758204936966

Když se razantně zvýší mýto, tak se kamióny hromadně přesunou na okresní silnice, kde se mýto neplatí. Navíc se to ve velké míře děje už dnes.

+4/0
3.10.2016 12:32
Foto

P52a83v67e71l 55M55a15k73o43v76e79c 8368655341

Na okresní silnice by byl vjezd tranzitní kamionové dopravy samozřejmě zakázán.

+1/−2
3.10.2016 12:59

L31u92k42á67š 79Š37l38e83h44o68f94e70r 1743559935889

Pán je koumák ;-D

+3/0
3.10.2016 13:03
Foto

P52a84v80e69l 80M58a89k65o39v91e54c 8338475811

Pán je vtipálek...:-). Ale řešení nenabízí...:-(

0/0
3.10.2016 13:11

L65u39k96á54š 82Š11l60e40h51o97f36e76r 1373739825139

Zato vaše řešení, to je perla ;-)

+1/0
3.10.2016 13:13

J69a34k14u62b 27Š88p69r35i42n76g68e94r 9841232962

A vy snad ano? Píšete naprosté hlouposti. Zvýšením mýtného se nesníží kamionová doprava, ale vše, co je kamionem rozváženo, se zdraží. Myslete, než něco napíšete ;-)

0/−1
3.10.2016 13:37

L41u38k60á67š 43Š39m33a56h67e21l 2247214962664

Proč by se nesnížila doprava? Doprava dnes činí u většiny výrobků směšných 2-3 % ceny. Zvýšením nákladů na dopravu řekněme na pětinásobek se začne vyplácet preferovat lokální zboží před převozy věcí přes půlku Evropy. Budou průjezdnější silnice, méně hluku, čistší vzduch, bezpečnější přecházet přes silnici, jen pár kroutičů volantem se nechá zaměstnat jako posunovači u dráhy (dokonce si budou moci dodělat vysokoškolské vzdělání s titulem PUDr.:-)). Já vidím jen samá pozitiva.

+1/−2
3.10.2016 13:52
Foto

M20i34c85h13a22e12l 83D96o14s15t95a44l 8213401857695

Jste trochu mimo realitu.Berte to tak,že firmy nepotřebují zboží aby jim vlakem cestovalo 14dní ale jeden den naložit v CZ a druhý den skládat na druhé straně Evropy a to vlak i kdyby se rozkrájel nedá.Dále je to o tom,že firmy nemají tak velké sklady aby jim jednou do měsíce dojelo množství boží na další měsíc.Firmám vyjde levněji si to dovézt po 30paletách než stavět velký sklad za desítky milionů.

0/0
3.10.2016 14:32

J31a79k82u63b 96Š53p80r15i71n87g58e36r 9461512912

Nesníží, pač rozvoz kamionem je potřeba (kdyby ne, tak logicky nejezdí ;-) ). I kdyby se vyplatil lokální rozvoz, furt to bude kamionem. Já vidím dál než vy a pozitiva to opravdu nejsou ;-)

0/0
3.10.2016 14:39
Foto

P13a66v23e39l 91M71a89k79o27v61e29c 8978735971

Konečně by se taky dostala ČNB na svoji 2% inflaci a mohla by ukončit oslabování koruny...:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=550206

0/0
3.10.2016 15:29

R22o58b49e91r70t 66H43o15m35o77l61k97a 2480612302981

Jasně, železniční vlečka do každé firmy a každého obchodu, super! :-D

0/0
3.10.2016 22:08
Foto

P27a83v74e23l 34M54a41k23o34v49e33c 8158845511

Asi neznáte význam slova "tranzit" a "tranzitní". Je to, mimo jiné, přejezd určitým územím, aniž byste tam něco vezl...:-)

0/0
4.10.2016 9:28

R47o13b87e44r14t 54H52o10m67o88l92k63a 2150922402731

Význam samozřejmě znám. Ale chci vidět to dokazování a sledování co je a co není tranzit. Myslím v praxi.

0/0
4.10.2016 9:31
Foto

P86a24v65e91l 16M86a83k49o57v87e53c 8638505331

Tak to je na tom to nejjednodušší...V dnešní době, kdy můžete sledovat on-line (a "velký bratr" i sleduje a poslouchá) kohokoliv a cokoliv, kdekoliv a kdykoliv...:-)

0/0
4.10.2016 15:36

O62l55d70ř31i33c19h 96Š79t71ě36p44á22n89e44k 7482466396754

Makovec , ty si ale makovice.;-D

Hádej kdo to zaplatí , když se zvedne mýto, že by to byl spotřebitel?

Ale je mi jasný , že to se tebe netýká. Ty žiješ jen ze své zahrádky a civilizaci k životu nepotřebuješ, že.8-o

+2/0
3.10.2016 13:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.