Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na D1 se převrátil kamion, dálnice ve směru na Prahu je opět uzavřena

Dálnice D1 na 32. kilometru poblíž obce Ostředek na Benešovsku ve směru na Prahu byla v pondělí odpoledne opět uzavřena. Důvodem je oprava svodidel po ranní nehodě kamionu, který se převrátil a způsobil kolizi dalších dvou aut. Nikdo nebyl zraněn, odstraňování následků nehody ale potrvá zřejmě několik hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O60l43d76ř74i66c48h 53F36i39š97a32r 6795869651512

Škoda, že se nějaká informace o tom, že bude dálnice zavřená neobjevila na některé z informačních tabulí...☹

0/0
3.10.2016 16:17

O62n49d49r84a 32Z76d30r86a46h46a37l 4175680805691

Nenašel jsem ani jednu hru, kterou nesmíme hrát. Jenom pár her, které se nesmí hrát v Brazílii a pár dalších zemích. Parádní nadpis, klobouček dolů...

0/0
3.10.2016 15:00

J94i75ř45í 88M54a74c63e36k 3405665554731

Možná by bylo zajímavější, kdyby jednoho dne vyšel článek „Dnes se na D1 mimořádně žádný kamion nepřevrátil“.

0/0
3.10.2016 14:08

D58a58l94i90b85o89r 22C29h60l96u26p 5267352393554

dokud pánové nepochopí, že naprosto zásadní je dostavba R35 spojující D11 přes Litomyšl na Olomouc modernizace D1 stejně nepřinese kýžené uvolnění... Ale o tom se přece už x let jen žvaní....

+5/0
3.10.2016 13:57
Foto

M39i37c39h41a83e54l 68D13o56s43t97a20l 8753971227185

Nebýt EU která chce podělanou EJU,tak by se vše hýbalo ale bez EU si za chvilku nezajdeme ani na WC,tak je to pak všechno v zádeli.

+1/−4
3.10.2016 14:02

L28u76k12á70š 38Š51l55e51h26o56f61e19r 1973589285629

Proces EIA je v našem zákoně od roku 1992 a s EU opravdu nesouvisí... ;-)

+3/0
3.10.2016 14:05
Foto

M24i29c34h98a11e34l 70D29o89s54t48a56l 8863781457315

No a v čem je teda jina než ta co chtějí aby byla znovu když ta stará už EU nestačí?

0/−3
3.10.2016 14:11
Foto

M47i87c97h49a33e68l 26D87o81s87t24a37l 8923581157965

bez EIA nedá love a byla vypracována dřive a ted EU ji neakceptuje a chce znova,tak to s EU očividně souvisí,když má dát lováče.

+1/−3
3.10.2016 14:13

J25i44ř94í 55M73a23c16e92k 3155825804831

No jo, v 50. letech za všechno mohla mandelinka bramborová od imperialistů, dnes ze všechno může EU (tedy i my ;-D ). Nevšiml jsem si ale, že by to před vstupem do EU bylo na našich silnicích nějak růžovější.

+1/0
3.10.2016 14:07

D13a97l63i46b20o40r 70C19h60l77u39p 5557122463264

EIA je opět místní problém, který jsme si sami svojí neschopností způsobili, proč nemáme zákon k výstavbě liniových staveb jako třeba v DE, proč se řešila paní Havránková skoro 25 let??? to je přec výsměch všech občanům této země.... chybí územní plán jihomoravské kraje takže se nepostaví cyklostezka natož dálnice na Vídeň a můžeme pokračovat

+1/0
3.10.2016 14:10
Foto

M23i20c42h35a40e48l 50D41o51s83t88a56l 8343811147445

S EIA a EU je to jako nejen s policii v Rusku a bumážkou.Nemáš bumážku nejedeš.Na vše a pro všechno je tam třeba bumážky.Jak není ta správná tak i kdyby se člověk posrrr... tak není boha něco vyřídit nebo se hnout.

0/0
3.10.2016 14:21

T50o86m42á84š 82M33a76c27e61j87k95a 6451462157487

Kdyby ty chytrý hlavy cvrámci rekonstrukce nechaly D1 rozšířit po celé délce na 3 pruhy, tak je mnoho problémů s nehodama rázem vyřešeno (dálnice by byla průjezdnější i když se tam stane nehoda) a mnoho by se jich ani nestalo, tak ''dálnice'' je přetížená a ten provoz prostě nezvládá. Aha ŘSD nemá pozemky a povolení a kdesi cosi, jenže o tom že ta ''dálnice'' kapacitně nestačí se ví už 25 let, takže času na vyřešení všech věcí kolem rozšíření měly více než dost. Tady tak rekonstrukce je polovičaté řešení, které má jen ukázat, že se něco děje, ale porblém zůstal.

+2/−1
3.10.2016 13:49
Foto

M53i37c95h92a81e71l 56D49o44s61t66a21l 8623301827455

Pravda pravdoucí.Doprava houstne a nárůst vozidel je stále větší,tak jednou stejně bude muset být další pruh.

+1/0
3.10.2016 13:56

V36á56c43l87a67v 69P61a42v88e43l25e72k 1520516156934

To je prostě každý den. A nejlepší je, když se stane nehoda v protisměru a vy stojíte také, protože každý se musí podívat, co se to děje. Minule Porsche ve zúžení a náš směr popojížděl skoro 30 minut...

+1/0
3.10.2016 13:47
Foto

M46i44c45h29a38e87l 31D71o93s47t96a32l 8263211237955

jj to jsou ti kochálisti co čučí a pak ještě jsou schopni zramovat toho před sebou protože čumí jinam než by měl.A je to pak v prrr... v obou směrech.

+1/0
3.10.2016 13:59

B78l51a68ž88e13j 26M79o82t74y62č13k48a 8567827965910

Výměna gum na D1 za plného provozu.

0/0
3.10.2016 13:20

K56a71r74e28l 84N62o17v48á34č70e93k 5301715389266

Mělo by se něco změnit u zásahů a odklizení nehod. Je hrozný, že kvůli i často malé nehodě, je blokovaná silnice několik hodin. Myslím, že je to hlavně proto, aby se to vše důkladně vyšetřilo, aby se pak lehčeji účastníci mohli soudit, kdo to zavinil.

Podle mě by měl dostat přednost obecný zájem - nehodu jen nafotit, třeba zakreslit a pak třeba i buldozerem auta odstrkat na stranu a silnici rychle uklidit. I v tomhle případě by to při dobré koordinaci mohlo být zprovozněno i s narovnáním bariér do 2 hodin.

+4/0
3.10.2016 13:13

L76u29k28á93š 11Š82l25e89h29o63f61e53r 1753849825259

A to buldozerem odstrkané auto časem samo zmizí?

0/0
3.10.2016 13:19

R21o49b14e75r54t 46H94o21m25o43l30k63a 2420312592211

Počítám tak měsíc a bude pryč všechno kovové. Pak ještě 10000 let a bude pryč i zbytek.

+2/0
3.10.2016 13:26
Foto

K46a45r35e28l 37M87a95l19ý 6406804540631

Na jaký seriál se řidič koukal?

+1/0
3.10.2016 13:12
Foto

M32i18c40h62a51e54l 82D79o66s62t71a40l 8343171777665

Nekonečný příběh o rekonstrukce D1. ;-D

0/0
3.10.2016 13:39
Foto

M61i61c57h96a14e50l 17D39o58s63t87a32l 8533941447725

Redaktor tohoto článku zjevně neví jak vypadá převrácený kamion.Při pohledu na přiložená fota nejeví známky,že by se převrátil.Že by mystifikace a zvýšení dramatičnosti?Myslím si že hlavním dramatem D1 je už to že tu probíhá modernizace,která po 5ti letech stále není u konce a kdo ví kdy bude,protože to co už opravili bude za tu dobu zase zničené.

+1/−1
3.10.2016 13:07
Foto

M91i40c88h17a12e67l 22D86o48s78t53a82l 8733941937295

Nyní se mě potvrdilo že žádný převrácený kamion tam nebyl.Pouze zbořil svodidla a několik osobáků to do něho narvalo.

0/0
3.10.2016 19:33

V20í38t 57K78u33č56e59r80a 6104119149862

Kamion "se" převrátil... Hajzl jeden. To si nemůže pořídit nějakýho šoféra?

0/0
3.10.2016 13:06
Foto

M66i60c36h71a28e97l 48D92o28s70t63a93l 8483701587345

Vzhledem k tomu,že šofeři nejsou tak berou vše co má ruce,nohy a sedá za volant kdejaký traktorista nebo mládež co si chce hrát na truckera a ještě mu neuschl štěmpl v řidičáku.Pak se není divit že tu co chvilku je nějaká nehoda.Neříkám,že jenom oni a i staří "kozáci"občas dovedou "zabodovat".Stačil mě ten Polák a jeho vyjádření k nehodě u Studénky.

0/0
3.10.2016 13:53

M96a34r64t63i68n 67S21v25o46b64o48d44a 7809177162115

Velice by mě zajímala kalkulace na ztráty nebo škody vzniklé z opravy D1. Nafta, benzín, čas, odstupné uzavřeným benzinkam, škody vyplacené pojišťovnami, ztracené zakázky v dopravě a navýšení náklady na dopravní značení. Bude toho ještě víc...

0/0
3.10.2016 12:55

L63u34k30á86š 52Š80l64e74h56o11f11e49r 1733639405629

Když se rekonstruuje takto vytížená dálnice, je celkem logické, že to bude něco stát... ;-)

0/−1
3.10.2016 13:01

P97a34v83e75l 45Š49i28m97e48k 7207342624595

V tom pripade se nase nazory shodnou.

0/0
3.10.2016 12:45
Foto

P14a22v20e63l 62F40ü23r49s70t 5812250686883

Já bych to zpravodajství o D1 otočil. Příště prosím dejte vědět jen pokud bude průjezdná... ;-D;-D;-D

+16/0
3.10.2016 12:31

L17u67k66á71š 50Š82l34e85h45o56f32e39r 1643239165329

Je bez problémů průjezdná 90% času... ;-)

+2/0
3.10.2016 13:02
Foto

P48a41v55e12l 25F51ü88r89s84t 5212330266223

Záleží na tom, čemu říkáte problém ;-)

0/0
3.10.2016 13:15

L36u51k67á17š 55Š42l59e40h75o69f51e37r 1723679655869

Ok, koukám že s vámi je diskuse zbytečná ;-D

0/0
3.10.2016 13:17
Foto

K34a96t26k16a 27B32o50š69k66o72v64á 8789757863384

čehož se ještě velmi dlouho nedočkáme :-/

0/0
3.10.2016 13:28

J59a18n 73H19e14r64o31u18d80e56k 9908712703141

Tak hlavně že za to může rekonstrukce D1 ;)

+1/0
3.10.2016 12:13
Foto

P74a52v83e33l 12M60a24k16o19v93e13c 8108975501

Je to marné... Pomůže jedině zákaz jízdy kamionů, případně výrazné omezení, třeba přes razantní zvýšení mýtného!

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=426291

+5/−7
3.10.2016 12:06

P81e76t79r 63P88o41s90p28í98š58i60l 4328124876456

Když se razantně zvýší mýto, tak se kamióny hromadně přesunou na okresní silnice, kde se mýto neplatí. Navíc se to ve velké míře děje už dnes.

+4/0
3.10.2016 12:32
Foto

P59a36v60e79l 64M90a30k79o55v73e35c 8238525971

Na okresní silnice by byl vjezd tranzitní kamionové dopravy samozřejmě zakázán.

+1/−2
3.10.2016 12:59

L78u15k13á66š 80Š36l13e75h36o81f39e22r 1553539355719

Pán je koumák ;-D

+3/0
3.10.2016 13:03
Foto

P58a61v95e34l 89M63a27k48o30v29e52c 8568655301

Pán je vtipálek...:-). Ale řešení nenabízí...:-(

0/0
3.10.2016 13:11

L61u41k82á98š 78Š49l52e45h76o54f83e92r 1763869805489

Zato vaše řešení, to je perla ;-)

+1/0
3.10.2016 13:13

J22a73k34u34b 82Š24p24r37i74n39g75e68r 9721802892

A vy snad ano? Píšete naprosté hlouposti. Zvýšením mýtného se nesníží kamionová doprava, ale vše, co je kamionem rozváženo, se zdraží. Myslete, než něco napíšete ;-)

0/−1
3.10.2016 13:37

L22u84k51á50š 95Š85m39a66h80e17l 2887734412974

Proč by se nesnížila doprava? Doprava dnes činí u většiny výrobků směšných 2-3 % ceny. Zvýšením nákladů na dopravu řekněme na pětinásobek se začne vyplácet preferovat lokální zboží před převozy věcí přes půlku Evropy. Budou průjezdnější silnice, méně hluku, čistší vzduch, bezpečnější přecházet přes silnici, jen pár kroutičů volantem se nechá zaměstnat jako posunovači u dráhy (dokonce si budou moci dodělat vysokoškolské vzdělání s titulem PUDr.:-)). Já vidím jen samá pozitiva.

+1/−2
3.10.2016 13:52
Foto

M86i34c40h61a60e37l 77D20o52s71t68a78l 8493221517715

Jste trochu mimo realitu.Berte to tak,že firmy nepotřebují zboží aby jim vlakem cestovalo 14dní ale jeden den naložit v CZ a druhý den skládat na druhé straně Evropy a to vlak i kdyby se rozkrájel nedá.Dále je to o tom,že firmy nemají tak velké sklady aby jim jednou do měsíce dojelo množství boží na další měsíc.Firmám vyjde levněji si to dovézt po 30paletách než stavět velký sklad za desítky milionů.

0/0
3.10.2016 14:32

J52a89k11u42b 19Š88p64r11i49n41g81e17r 9521262922

Nesníží, pač rozvoz kamionem je potřeba (kdyby ne, tak logicky nejezdí ;-) ). I kdyby se vyplatil lokální rozvoz, furt to bude kamionem. Já vidím dál než vy a pozitiva to opravdu nejsou ;-)

0/0
3.10.2016 14:39
Foto

P49a81v38e86l 15M44a16k22o52v21e11c 8428785801

Konečně by se taky dostala ČNB na svoji 2% inflaci a mohla by ukončit oslabování koruny...:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=550206

0/0
3.10.2016 15:29

R27o45b26e24r19t 64H98o72m98o87l96k68a 2390212282541

Jasně, železniční vlečka do každé firmy a každého obchodu, super! :-D

0/0
3.10.2016 22:08
Foto

P70a67v35e78l 28M96a20k35o46v36e45c 8778575301

Asi neznáte význam slova "tranzit" a "tranzitní". Je to, mimo jiné, přejezd určitým územím, aniž byste tam něco vezl...:-)

0/0
4.10.2016 9:28

R18o56b85e29r32t 95H64o91m43o61l92k76a 2820502882451

Význam samozřejmě znám. Ale chci vidět to dokazování a sledování co je a co není tranzit. Myslím v praxi.

0/0
4.10.2016 9:31
Foto

P15a93v92e97l 50M43a16k10o62v29e34c 8908775811

Tak to je na tom to nejjednodušší...V dnešní době, kdy můžete sledovat on-line (a "velký bratr" i sleduje a poslouchá) kohokoliv a cokoliv, kdekoliv a kdykoliv...:-)

0/0
4.10.2016 15:36

O28l31d24ř77i79c50h 82Š19t88ě31p88á77n33e73k 7842506246694

Makovec , ty si ale makovice.;-D

Hádej kdo to zaplatí , když se zvedne mýto, že by to byl spotřebitel?

Ale je mi jasný , že to se tebe netýká. Ty žiješ jen ze své zahrádky a civilizaci k životu nepotřebuješ, že.8-o

+2/0
3.10.2016 13:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.